Wat zit je achter de computer te doen dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
R wou uit maar ik heb het hem verboden, we doen nu flauwe spelletjes en kussen elkaar. We zijn echt flauw romantisch
vorige week toch al?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef Deceit het volgende:
Mijn soap is sinds donderdagnacht/vanmorgen afgelopen! Ofja.. hoofdstuk relatie dan
Dat was het nieuws.
Daar ging het niet over.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:12 schreef Stroekie het volgende:
met telefoon vanuit bed vind ik dat veel te veel gekloot
we zijn poker aan het spelen. En ja hij is veel beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat zit je achter de computer te doen dan?
met de pokerbabes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we zijn poker aan het spelen. En ja hij is veel beter
weet ik veel het is onlinequote:
ik zal eens vragen, de volgende keer we gsn nu vroeg ??? naar bedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
oh dan zijn het waarschijnlijk kampers ofzo
Hoe ben je tot die constatering gekomen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik constateer dat dit geen goedlopend topic is.
Ik heb zo'n gevoel dat er niet zo veel mannen met de exclusieve voorkeur voor mannen op dit nachtelijk tijdstip te vinden zijn. Een gevoel zegt natuurlijk niet veel, maar ik voel het aan m'n water. Het kriebelt.quote:
Op een naamtopic blaag!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:16 schreef Vlarp het volgende:
Op wat? De tram komt hier niet hoor
Nee en je maakt het er ook niet echt duidelijker op.quote:
Hoevaak hebben we dat niet al gehoord?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:21 schreef Deceit het volgende:
Goedemorgennnn
Was een beetje te laat.. werdopgehaald vandaag, dus op me werk maar tanden gepoetst en haren gedaan en gezicht gewassen
en nee Stuart, 4real jeweetz
Ik heb alleen Steve gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:32 schreef Deceit het volgende:
Jajaja wilde alleen maar melden aan jullie dat ik weer single ben!
En ehhh hebben mensen elkaar nou gezien woensdag? @Steve/Vlarp/Stroekie/TheVulture?
Met zo'n lichaam duurt dat vast niet lang.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:32 schreef Deceit het volgende:
En ehhh hebben mensen elkaar nou gezien woensdag? @Steve/Vlarp/Stroekie/TheVulture?
Je weet nooit! Je moet wel positief blijven!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:31 schreef Deceit het volgende:
Nah vorige keren was het uit maar dan moesten we elkaar nog zien om spullen te halen etc.
De liefde zit er maar je kan water en vuur niet koppelen. T werkt voor geen fuckmeter
He? Ben ik ook!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:09 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je weet nooit! Je moet wel positief blijven!
He? Wie wat waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met zo'n lichaam duurt dat vast niet lang.
Ik heb de Parade nooit bereikt.. dus nee!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:32 schreef Deceit het volgende:
In Haarlemquote:
Have funquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef creno het volgende:
Goedemorgen, we gaan naar de efteling vandaag
is ie zo goed ja?quote:
Heerlijkquote:
Heb je nog steeds pijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
JongensIk ben zwanger.
Ik moet een echo laten maken.
I got knocked/fucked up.
Positief blijven! Er zijn zat homo's die graag zwanger zouden worden. Wie is de vader? TMM?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
JongensIk ben zwanger.
Ik moet een echo laten maken.
I got knocked/fucked up.
quote:Homo afgetuigd bij homomonument
AMSTERDAM - In Amsterdam is woensdagnacht bij het homomonument een 38-jarige homoseksuele man het ziekenhuis in geslagen. Het slachtoffer werd door twee Marokkaanse jongens uitgemaakt voor flikker en geschopt en geslagen.
© ANPDe daders gingen er op een scooter vandoor, zegt het slachtoffer vrijdag in Het Parool.
De politie bevestigt de melding van het incident. De mishandeling wordt bij de politie genoteerd als homogerelateerd geweld. Er zijn vier getuigen gehoord.
De mishandeling vond plaats toen de man na een bevrijdingsfeest met een vriend en een vriendin richting de Dam liep. Volgens de man riepen twee Marokkaanse jongens iets provocerends en begonnen te slaan toen hij niet reageerde. Ook de vriendin liep een klap op.
Doortrappen
"Ik weet dat ze 'vieze, vuile flikker' riepen. Ze bleven doortrappen en schoppen, maar kennelijk schrokken ze toen ze zagen hoe ik erbij lag. Toen zijn ze er op een scooter vandoor gegaan", vertelt het slachtoffer in de krant.
De man was kort buiten westen, maar liep geen inwendig letsel op. De schade bleef beperkt tot een blauw oog, schrammen, een zwelling in het gezicht en een scheve neus.
© Novum
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l heeft een kaas in de koelkast liggen, verpakt in de groentela notabene, die zo stinkt, dat als je de koelkastdeur in de keuken open doet er in de studeerkamer er iemand bedwelmd kan raken, het lijkt Cluedo wel
Dizer heeft in een PM toegegeven dat ie de pappie isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Positief blijven! Er zijn zat homo's die graag zwanger zouden worden. Wie is de vader? TMM?
Inderdaad... nu snap ik die voedselvergiftiging welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef Steve het volgende:
En zo is het buikpijnmysterie ook meteen opgelost.
Maar als je die stinkkorst er af snijdt dan is ie wel heerlijk mild en lekker. Probeer maar eens een stukje. Ik geef je wel gelijk dat die korst 5km tegen de wind in meurt jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l heeft een kaas in de koelkast liggen, verpakt in de groentela notabene, die zo stinkt, dat als je de koelkastdeur in de keuken open doet er in de studeerkamer er iemand bedwelmd kan raken, het lijkt Cluedo wel
De pijn was eerder dan de kaasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... nu snap ik die voedselvergiftiging wel
Tot zover mijn aspiraties als detective!quote:
Lekker weer d'r voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef creno het volgende:
Goedemorgen, we gaan naar de efteling vandaag
Nou, tis echt geen pretje doorweekt in de efteling hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker weer d'r voor. Alhoewel, dan is het ook niet zo ontzettend druk misschien. En ik zelf heb dan ook wel schijt aan de regen. Nat word je toch wel.
Toch niet voor dit bietje miezer? Ik kan me nog herinneren dat ik vruger wel es met mijn regencapeje door de efteling wandeldequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, tis echt geen pretje doorweekt in de efteling hoor.
Vaak stoppen buitendingen dan ook
Ik heb ooit eens op de roeivijver gezeten toen het begon te bliksemen... ik in paniek naar de kant.... meerde ik verkeerd om aan en viel ik half in het waterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch niet voor dit bietje miezer? Ik kan me nog herinneren dat ik vruger wel es met mijn regencapeje door de efteling wandelde.
ik las regencapje/regenkapjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch niet voor dit bietje miezer? Ik kan me nog herinneren dat ik vruger wel es met mijn regencapeje door de efteling wandelde.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op de roeivijver gezeten toen het begon te bliksemen... ik in paniek naar de kant.... meerde ik verkeerd om aan en viel ik half in het water
Als je zwanger bent mag je dat soort kaas helemaal niet eten!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als je die stinkkorst er af snijdt dan is ie wel heerlijk mild en lekker. Probeer maar eens een stukje. Ik geef je wel gelijk dat die korst 5km tegen de wind in meurt jamaar ik haal hem er nog niet helemaal af, da's denk ik niet goed voor de kaas die er onder zit.
Maar dat wist ik toen toch nog niet!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als je zwanger bent mag je dat soort kaas helemaal niet eten!
Op mijn netvliesquote:
Laat maar zien danquote:
Euhm.. hoe moet dat?quote:
Oh ik dacht dat jij dat wist.quote:
We zouden het een keer over kunnen doenquote:
O, heb je dat gevoel dan, van dat ILF?quote:
Wat gebeurt er allemaal achter de schermen?quote:
Iets van de V's!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Misschien is het wel een alien-parasiet!
Zeg. Het wel of niet ILF hang niet af van de baby, dat hangt af van de looks van de M of D hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als de fokhomobaby er is he?
Ja toen had ik er al last vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh Ang3l, je had er toch al last van voordat we filmavond hadden he? Ik ben te jong om vader te worden
!
In dat geval....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Het wel of niet ILF hang niet af van de baby, dat hangt af van de looks van de M of D hoor
Oh. Nou. In dat geval. Prik maar een datum.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Het wel of niet ILF hang niet af van de baby, dat hangt af van de looks van de M of D hoor
29 Mei? 's Middags?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh. Nou. In dat geval. Prik maar een datum.
Die baby!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
binnenkort dit soort foto's van Ang3l hier?
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik zwanger ben van de tweelingbroer of zus, ik heb al last van morningsickness, of zou dat wel door die kaas komen?
Is wel een beetje een donker kindje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
binnenkort dit soort foto's van Ang3l hier?
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik zwanger ben van de tweelingbroer of zus, ik heb al last van morningsickness, of zou dat wel door die kaas komen?
Sex onderbreken om te sms-enquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Van de mensen onder de 25 jaar onderbreekt22% een gesprek 49% het eten 24% seks
om een sms te beantwoorden.
Boven de 25 jaar onderbreekt17% een gesprek 27% het eten 6% seks
om een sms te beantwoorden. En 12% doet het ook op de plee.
Bron
Uhm, vaak is dat wel de bedoeling hoorquote:
Omdat je stiekem zou willen dat ook jij een onderbrekend smsje zou krijgen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als iemand in een gesprek met mij sms'jes gaat beantwoorden!
Oh?quote:
Niet bij alle sms-jes.quote:
De enige sms'jes die ik krijg, zijn in Nederland en gaan meestal over hoe laat treinen aankomen en op welk perronquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet bij alle sms-jes.
maar vaak is het wel de bedoeling, of iig netjes het te doen
ik kijg bijna nooit smsjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Van de mensen onder de 25 jaar onderbreekt22% een gesprek 49% het eten 24% seks
om een sms te beantwoorden.
Boven de 25 jaar onderbreekt17% een gesprek 27% het eten 6% seks
om een sms te beantwoorden. En 12% doet het ook op de plee.
Bron
Kost geldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
Dan nog mag je best een x reageren met "Ok zie ik je dan!" of "Ja daag, dat haal ik niet kut. Pak maar een latere!"
Nee omdat ik het onbeleefd vindquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je stiekem zou willen dat ook jij een onderbrekend smsje zou krijgen?
Vooral onder tafel tijdens een etentje met negen man...quote:
quote:
Jij valse nichtquote:
quote:
Ach ja, wat zal ik zeggen.quote:
Heb je tóch een rijbewijs???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Thuis
Quad gereden, 4x4 gereden en getokkeld in Loon op Zand. Nu douchen en als de bliksem door naar een verjaardag
bint Leuke Leu!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kijg bijna nooit smsjes
maar seks onderbreken voor een smsje
Ja, er lag een soort van dood beest/ribbenkast en daar zaten ratten bij. (ik schrok er van).quote:
Op afgesloten terrein... modcht rijden zonder rijbewijsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je tóch een rijbewijs???
Of zat je achterin?En achterop?
Belachelijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Vlarp het volgende:
Op afgesloten terrein... modcht rijden zonder rijbewijs
doe ik niet hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zal je zometeen even smsenals je maar niet de sex onderbreekt
wat voor grasmaaier, zo'n scheurkarretje of een oud rol,duw,loop dingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
De buurman heeft het gras gemaaid. Was ie twee uur mee bezig. En Brad heeft net gister een grasmaaier gekocht
De buurman heeft er eentje waar je op kunt zitten, Brad heeft een elektrische duwer gekocht. We hadden al een ouderwetse op spierkracht, maar er groeit inmiddels zulk raar gras dat die niet goed werkt, het graas buigt gewoon en springt achter de maaier weer vrolijk omhoog. Dus dat schiet niet opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat voor grasmaaier, zo'n scheurkarretje of een oud rol,duw,loop ding
gelukkig hebben wij geen gras meer in de tuin dus ook geen maai gezeurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
De buurman heeft er eentje waar je op kunt zitten, Brad heeft een elektrische duwer gekocht. We hadden al een ouderwetse op spierkracht, maar er groeit inmiddels zulk raar gras dat die niet goed werkt, het graas buigt gewoon en springt achter de maaier weer vrolijk omhoog. Dus dat schiet niet op
Ja. Ik weet nog steeds niet van wie die kaart isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij loopt een paar maanden achter?
De vader van je kind? 14 februari - 7 mei, dat is 13 weken ongeveer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik weet nog steeds niet van wie die kaart is
Wat dat betreft ben je slecht begonnen in onze sms-relatiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Steve het volgende:
Ik stuur bijna altijd ook wel wat terug. Al is het alleen maar zodat de ander ziet dat je het smsje gehad hebt..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je slecht begonnen in onze sms-relatie
Playing hard to get he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Ik las sm-relatiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap lekkerquote:
Trusten Erikquote:
Nee, dat doe ik al met Vlarpquote:
quote:
Hoezo onschuldig doen?quote:
Daarom doe ik dat gedeelte ook met Vlarp... jij bent voor het tedere gedeeltequote:
Tedereseksmetthevulture?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Daarom doe ik dat gedeelte ook met Vlarp... jij bent voor het tedere gedeelte
quote:
Handen boven de dekens hequote:
Omdat je anders vlekken krijgt?!quote:
Good Cop Bad Cop seksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat gedeelte ook met Vlarp... jij bent voor het tedere gedeelte
Echt?quote:
Lijkt mij op zich best interessant, om onder een waterval zo'n wasbordje te gebruiken om kleren te wassen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt?
Hier moeten we nog met zo'n wasbord aan de haal
EN dan bedoel ik niet een wabordje bij een g***le kerel...
Toch eens een keer achter dat schermpje uit komen dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik dacht dat ze in Budel nog alles met een wasbord in de tobbe deden.
Ik blijf liever in bewoonde gebieden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Toch eens een keer achter dat schermpje uit komen dan.
En nu echt slapen hequote:
Papa spreekt!quote:
nog steedsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh Deceit is weer vrijgezel tot 14:35?
ik ben niet dronken, maar ga wel naar bedquote:
Wat gaan we doen dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel dat ik al wakker ben
Bewegen is goedquote:
Ik baal ervan dat op Pinkpop Florence & The Machine tegenover Mika staat geprogrameerdquote:
Serieus?! Oei, da's wel de meest planning/rukke keuze sinds tijden zegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat op Pinkpop Florence & The Machine tegenover Mika staat geprogrameerd
Ja en dat terwijl die zondag eigenlijk helemaal niet zo goed is... en dan ook nog Gogol Bordello (gegarandeerd een groot feest) tegenover Pink (die ik toch wel echt eens live wil horen)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?! Oei, da's wel de meest planning/rukke keuze sinds tijden zeg
Wat een vreemde keuzesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl die zondag eigenlijk helemaal niet zo goed is... en dan ook nog Gogol Bordello (gegarandeerd een groot feest) tegenover Pink (die ik toch wel echt eens live wil horen)
Nou... Mika is noodgedwongen verzet van de main naar het tweede podium omdat The Prodigy als headliner niet na Mika wilde spelen op hetzelfde podium... daardoor komen ze dus in de knoeiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een vreemde keuzes
Florence, die echt enorm hard omhoog schiet als ster en die velen willen zien.
En dan tegelijk met Mika die al de ster is en waarvoor er ook veel zouden willen gaan.
Gogol is dan misschien wat minder bekend (behalve voor festivalgangers) maar da's idd wel feest... en an tegenover een andere publiekstrekker
Misschien dat ze de druktes willen spreiden?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou... Mika is noodgedwongen verzet van de main naar het tweede podium omdat The Prodigy als headliner niet na Mika wilde spelen op hetzelfde podium... daardoor komen ze dus in de knoei
moet een leuk telefoontje zijn geweest naar mika management om dat te meldenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou... Mika is noodgedwongen verzet van de main naar het tweede podium omdat The Prodigy als headliner niet na Mika wilde spelen op hetzelfde podium... daardoor komen ze dus in de knoei
Waarin?quote:
Dit is niet het Eindhoven topic heur!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
"Ja wege, da vein ik zunne'n onzin. Wa telde mee? Hoe zwaar zen jouw botte? Wellike cupmaat BH hedde? Want da's gewenst vet, da moette gij nie meetelle bij oew ongewenste vet! Dus da is gewoon, ge kunt nie zumaar zegge van zoveul da weeg ik, d'r zen veuls te veul factore die daarvan op invloed zen!!"
Ik heb twee linkerhanden dus ik laat mijn beurt voorbij gaan... lijkt me voor je plafond ook een win-win-situatiequote:
Mijn plafond werkte ook niet mee... 2 van de 3 gaten zijn maar gelukt. 3e gat zit betonijzer in de weg... kwam de klopboor nog niet doorheenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb twee linkerhanden dus ik laat mijn beurt voorbij gaan... lijkt me voor je plafond ook een win-win-situatie
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn plafond werkte ook niet mee... 2 van de 3 gaten zijn maar gelukt. 3e gat zit betonijzer in de weg... kwam de klopboor nog niet doorheen
Ach stelt oew eige nie zu an, verrekte hooligan!quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een vreemde keuzes
Florence, die echt enorm hard omhoog schiet als ster en die velen willen zien.
En dan tegelijk met Mika die al de ster is en waarvoor er ook veel zouden willen gaan.
Gogol is dan misschien wat minder bekend (behalve voor festivalgangers) maar da's idd wel feest... en an tegenover een andere publiekstrekker
Misschien dat ze de druktes willen spreiden?
Dat was vet... helemaal omdat Madonna zich toch telkens weer weet te vernieuwen en weet wet hip isquote:
Plug korter afsnijden doet wonderenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus nu zit er een gat waarmee je niks kunt?
Da's niet mijn volkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach stelt oew eige nie zu an, verrekte hooligan!
Da ge wa fiskes in de war gat skuppe
Aha, u bent expert gaten vullenquote:
Arme Stevequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een gat boren, plug erin en schroef erin snap ik wel ja
Zo ben ik af en toequote:
koje rooibosthee om weer te kalmerenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Arggghh.. mijn moeder is een kwartier binnengeweest en presteert het om dan toch het bloed onder mijn nagels vandaan te halen met allerlei commentaar
kamille werkt beterquote:
Dat was niet schoon, dit was niet recht, dat had je iets anders moeten doen en je moet wel goed voor jezelf zorgen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Arggghh.. mijn moeder is een kwartier binnengeweest en presteert het om dan toch het bloed onder mijn nagels vandaan te halen met allerlei commentaar
Ja knap hequote:
Plus het feit dat ze maar dingen voor me blijft kopen die ik niet nodig heb... ik kreeg net de zoveelste schaal.... allemaal van die prularia waar ik geen reet aan hebquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was niet schoon, dit was niet recht, dat had je iets anders moeten doen en je moet wel goed voor jezelf zorgen!
Zoiets?
opbergen in de gangkast, en uitstallen als moeders komtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plus het feit dat ze maar dingen voor me blijft kopen die ik niet nodig heb... ik kreeg net de zoveelste schaal.... allemaal van die prularia waar ik geen reet aan heb
inpakken en morgen met een grote strik er om als moederdag cadeau retour ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
opbergen in de gangkast, en uitstallen als moeders komt
en vooral je huissleutel niet afgeven
da's ook een optie jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inpakken en morgen met een grote strik er om als moederdag cadeau retour ?
die hou ik zelf welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en er dan een doosje merci chocolaatjes van te voren erin doen
had je geen antikal gebruikt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:59 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inpakken en morgen met een grote strik er om als moederdag cadeau retour ?
Ik ken 'tquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Xiance het volgende:
im zou eigenlijk eens moeten gaan nadenken over kleding
maar ik hang zooo lekker lui
en dan sta je voor de kast en dan denk je "ach laat ook maar"quote:
Helaas niet het psv stadion.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
gelukkig word er niet gewerkt op zaterdag![]()
Philips-gebouw in Eindhoven opgeblazen
Nadenken over kleding?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Xiance het volgende:
im zou eigenlijk eens moeten gaan nadenken over kleding
maar ik hang zooo lekker lui
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:19 schreef Yurithemaster het volgende:
1 op de 3 blesseert zich tijdens de seks
![]()
opaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb alleen eens kramp gehad tijdens, echt niet prettig
gewoon wilde sexquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
opa
Ik verveel meuh Mariah Carey dvd bekijken straks
![]()
Bf is idd er niet, hij kan natuurlijk niet elke keer bij me zijn heeft ook andere verplichtingenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gewoon wilde sex![]()
![]()
verveel je, je ? is je BF er niet ?
nee in Lisboa al heel lang maar ik moet echt weer eens gaan reizen, mar je weet het, BF en zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bf is idd er niet, hij kan natuurlijk niet elke keer bij me zijn heeft ook andere verplichtingen.
Zit je trouwens nog steeds in Londen?
ok dat is dan weer wel een goed planquote:
Normaal heb je mooiere mannen.quote:
Was eff weg, casus aan het maken moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee in Lisboa al heel lang maar ik moet echt weer eens gaan reizen, mar je weet het, BF en zo
ja soort van. we kunnen nog niet beslissen welk huis beter is. ik vind die van mij veeeeeeeel beter en daar zijn we ook meestal dus ......quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Was eff weg, casus aan het maken moet ook gebeuren.
Woon je nu eindelijk samen met je bf in Lissabon dan? Dat is toch ook mooi?
Zoiets?quote:
wat een moeilijk leven heb je tochquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja soort van. we kunnen nog niet beslissen welk huis beter is. ik vind die van mij veeeeeeeel beter en daar zijn we ook meestal dus ......
wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Was eff weg, casus aan het maken moet ook gebeuren.
Woon je nu eindelijk samen met je bf in Lissabon dan? Dat is toch ook mooi?
Ja, dat wat ik hier niet durf te posten kun je zelf bekijken op http://jerryinparis.blogspot.com/quote:
right....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja soort van. we kunnen nog niet beslissen welk huis beter is. ik vind die van mij veeeeeeeel beter en daar zijn we ook meestal dus ......
Oh rawr.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, dat wat ik hier niet durf te posten kun je zelf bekijken op http://jerryinparis.blogspot.com/
Ja, daar zitten wel wat leuke dingen tussen...quote:
Een rode, Spaanse volgens mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat drink je Erik Rood Wit of Rosé en uit welk land/streek ?
wat bedoel jequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf?
THINK before you speak.
Dat je moet nadenken voor je iets zegt.quote:
rn ook bij deze comment denk ik waarom ? Denk je echt dat R en ik niet van elkaar houdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
right....
dus jullie gaan blijvend samen wonen, dat verrast mij zelf, terwijl ik toch best een grote fantasie heb
ja zwaar he, kom je me troostenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een moeilijk leven heb je toch
leg dit eens uitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je moet nadenken voor je iets zegt.
Meer weet ik ook nietquote:
nee hoor dat betwijfel ik echt niet, ik geloof echt dat jullie van elkaar houdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
rn ook bij deze comment denk ik waarom ? Denk je echt dat R en ik niet van elkaar houden
Hij vertaalt het in het Nederlands voor jequote:
beetje te vroegquote:Op zondag 9 mei 2010 00:57 schreef Xiance het volgende:
* Xiance gaat weer achter de geraniums zitten
Told ya!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |