Ja en dat terwijl die zondag eigenlijk helemaal niet zo goed is... en dan ook nog Gogol Bordello (gegarandeerd een groot feest) tegenover Pink (die ik toch wel echt eens live wil horen)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?! Oei, da's wel de meest planning/rukke keuze sinds tijden zeg
Wat een vreemde keuzesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl die zondag eigenlijk helemaal niet zo goed is... en dan ook nog Gogol Bordello (gegarandeerd een groot feest) tegenover Pink (die ik toch wel echt eens live wil horen)
Nou... Mika is noodgedwongen verzet van de main naar het tweede podium omdat The Prodigy als headliner niet na Mika wilde spelen op hetzelfde podium... daardoor komen ze dus in de knoeiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een vreemde keuzes
Florence, die echt enorm hard omhoog schiet als ster en die velen willen zien.
En dan tegelijk met Mika die al de ster is en waarvoor er ook veel zouden willen gaan.
Gogol is dan misschien wat minder bekend (behalve voor festivalgangers) maar da's idd wel feest... en an tegenover een andere publiekstrekker
Misschien dat ze de druktes willen spreiden?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou... Mika is noodgedwongen verzet van de main naar het tweede podium omdat The Prodigy als headliner niet na Mika wilde spelen op hetzelfde podium... daardoor komen ze dus in de knoei
moet een leuk telefoontje zijn geweest naar mika management om dat te meldenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou... Mika is noodgedwongen verzet van de main naar het tweede podium omdat The Prodigy als headliner niet na Mika wilde spelen op hetzelfde podium... daardoor komen ze dus in de knoei
Waarin?quote:
Dit is niet het Eindhoven topic heur!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
"Ja wege, da vein ik zunne'n onzin. Wa telde mee? Hoe zwaar zen jouw botte? Wellike cupmaat BH hedde? Want da's gewenst vet, da moette gij nie meetelle bij oew ongewenste vet! Dus da is gewoon, ge kunt nie zumaar zegge van zoveul da weeg ik, d'r zen veuls te veul factore die daarvan op invloed zen!!"
Ik heb twee linkerhanden dus ik laat mijn beurt voorbij gaan... lijkt me voor je plafond ook een win-win-situatiequote:
Mijn plafond werkte ook niet mee... 2 van de 3 gaten zijn maar gelukt. 3e gat zit betonijzer in de weg... kwam de klopboor nog niet doorheenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb twee linkerhanden dus ik laat mijn beurt voorbij gaan... lijkt me voor je plafond ook een win-win-situatie
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn plafond werkte ook niet mee... 2 van de 3 gaten zijn maar gelukt. 3e gat zit betonijzer in de weg... kwam de klopboor nog niet doorheen
Ach stelt oew eige nie zu an, verrekte hooligan!quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een vreemde keuzes
Florence, die echt enorm hard omhoog schiet als ster en die velen willen zien.
En dan tegelijk met Mika die al de ster is en waarvoor er ook veel zouden willen gaan.
Gogol is dan misschien wat minder bekend (behalve voor festivalgangers) maar da's idd wel feest... en an tegenover een andere publiekstrekker
Misschien dat ze de druktes willen spreiden?
Dat was vet... helemaal omdat Madonna zich toch telkens weer weet te vernieuwen en weet wet hip isquote:
Plug korter afsnijden doet wonderenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus nu zit er een gat waarmee je niks kunt?
Da's niet mijn volkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach stelt oew eige nie zu an, verrekte hooligan!
Da ge wa fiskes in de war gat skuppe
Aha, u bent expert gaten vullenquote:
Arme Stevequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een gat boren, plug erin en schroef erin snap ik wel ja
Zo ben ik af en toequote:
koje rooibosthee om weer te kalmerenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Arggghh.. mijn moeder is een kwartier binnengeweest en presteert het om dan toch het bloed onder mijn nagels vandaan te halen met allerlei commentaar
kamille werkt beterquote:
Dat was niet schoon, dit was niet recht, dat had je iets anders moeten doen en je moet wel goed voor jezelf zorgen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Arggghh.. mijn moeder is een kwartier binnengeweest en presteert het om dan toch het bloed onder mijn nagels vandaan te halen met allerlei commentaar
Ja knap hequote:
Plus het feit dat ze maar dingen voor me blijft kopen die ik niet nodig heb... ik kreeg net de zoveelste schaal.... allemaal van die prularia waar ik geen reet aan hebquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was niet schoon, dit was niet recht, dat had je iets anders moeten doen en je moet wel goed voor jezelf zorgen!
Zoiets?
opbergen in de gangkast, en uitstallen als moeders komtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plus het feit dat ze maar dingen voor me blijft kopen die ik niet nodig heb... ik kreeg net de zoveelste schaal.... allemaal van die prularia waar ik geen reet aan heb
inpakken en morgen met een grote strik er om als moederdag cadeau retour ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
opbergen in de gangkast, en uitstallen als moeders komt
en vooral je huissleutel niet afgeven
da's ook een optie jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inpakken en morgen met een grote strik er om als moederdag cadeau retour ?
die hou ik zelf welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en er dan een doosje merci chocolaatjes van te voren erin doen
had je geen antikal gebruikt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:59 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inpakken en morgen met een grote strik er om als moederdag cadeau retour ?
Ik ken 'tquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Xiance het volgende:
im zou eigenlijk eens moeten gaan nadenken over kleding
maar ik hang zooo lekker lui
en dan sta je voor de kast en dan denk je "ach laat ook maar"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |