Playing hard to get he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat dat betreft ben je slecht begonnen in onze sms-relatie
quote:
Ik las sm-relatiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je slecht begonnen in onze sms-relatie
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap lekkerquote:
Trusten Erikquote:
Nee, dat doe ik al met Vlarpquote:
quote:
Hoezo onschuldig doen?quote:
Daarom doe ik dat gedeelte ook met Vlarp... jij bent voor het tedere gedeeltequote:
Tedereseksmetthevulture?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Daarom doe ik dat gedeelte ook met Vlarp... jij bent voor het tedere gedeelte
quote:
Handen boven de dekens hequote:
Omdat je anders vlekken krijgt?!quote:
Good Cop Bad Cop seksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat gedeelte ook met Vlarp... jij bent voor het tedere gedeelte
Echt?quote:
Lijkt mij op zich best interessant, om onder een waterval zo'n wasbordje te gebruiken om kleren te wassen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt?
Hier moeten we nog met zo'n wasbord aan de haal
EN dan bedoel ik niet een wabordje bij een g***le kerel...
Toch eens een keer achter dat schermpje uit komen dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik dacht dat ze in Budel nog alles met een wasbord in de tobbe deden.
Ik blijf liever in bewoonde gebieden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Toch eens een keer achter dat schermpje uit komen dan.
En nu echt slapen hequote:
Papa spreekt!quote:
nog steedsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh Deceit is weer vrijgezel tot 14:35?
ik ben niet dronken, maar ga wel naar bedquote:
Wat gaan we doen dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel dat ik al wakker ben
Bewegen is goedquote:
Ik baal ervan dat op Pinkpop Florence & The Machine tegenover Mika staat geprogrameerdquote:
Serieus?! Oei, da's wel de meest planning/rukke keuze sinds tijden zegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat op Pinkpop Florence & The Machine tegenover Mika staat geprogrameerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |