Helaas niet het psv stadion.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
gelukkig word er niet gewerkt op zaterdag![]()
Philips-gebouw in Eindhoven opgeblazen
Nadenken over kleding?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Xiance het volgende:
im zou eigenlijk eens moeten gaan nadenken over kleding
maar ik hang zooo lekker lui
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:19 schreef Yurithemaster het volgende:
1 op de 3 blesseert zich tijdens de seks
![]()
opaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb alleen eens kramp gehad tijdens, echt niet prettig
gewoon wilde sexquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
opa
Ik verveel meuh Mariah Carey dvd bekijken straks
![]()
Bf is idd er niet, hij kan natuurlijk niet elke keer bij me zijn heeft ook andere verplichtingenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gewoon wilde sex![]()
![]()
verveel je, je ? is je BF er niet ?
nee in Lisboa al heel lang maar ik moet echt weer eens gaan reizen, mar je weet het, BF en zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bf is idd er niet, hij kan natuurlijk niet elke keer bij me zijn heeft ook andere verplichtingen.
Zit je trouwens nog steeds in Londen?
ok dat is dan weer wel een goed planquote:
Normaal heb je mooiere mannen.quote:
Was eff weg, casus aan het maken moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee in Lisboa al heel lang maar ik moet echt weer eens gaan reizen, mar je weet het, BF en zo
ja soort van. we kunnen nog niet beslissen welk huis beter is. ik vind die van mij veeeeeeeel beter en daar zijn we ook meestal dus ......quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Was eff weg, casus aan het maken moet ook gebeuren.
Woon je nu eindelijk samen met je bf in Lissabon dan? Dat is toch ook mooi?
Zoiets?quote:
wat een moeilijk leven heb je tochquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja soort van. we kunnen nog niet beslissen welk huis beter is. ik vind die van mij veeeeeeeel beter en daar zijn we ook meestal dus ......
wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Was eff weg, casus aan het maken moet ook gebeuren.
Woon je nu eindelijk samen met je bf in Lissabon dan? Dat is toch ook mooi?
Ja, dat wat ik hier niet durf te posten kun je zelf bekijken op http://jerryinparis.blogspot.com/quote:
right....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja soort van. we kunnen nog niet beslissen welk huis beter is. ik vind die van mij veeeeeeeel beter en daar zijn we ook meestal dus ......
Oh rawr.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, dat wat ik hier niet durf te posten kun je zelf bekijken op http://jerryinparis.blogspot.com/
Ja, daar zitten wel wat leuke dingen tussen...quote:
Een rode, Spaanse volgens mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat drink je Erik Rood Wit of Rosé en uit welk land/streek ?
wat bedoel jequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf?
THINK before you speak.
Dat je moet nadenken voor je iets zegt.quote:
rn ook bij deze comment denk ik waarom ? Denk je echt dat R en ik niet van elkaar houdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
right....
dus jullie gaan blijvend samen wonen, dat verrast mij zelf, terwijl ik toch best een grote fantasie heb
ja zwaar he, kom je me troostenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een moeilijk leven heb je toch
leg dit eens uitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je moet nadenken voor je iets zegt.
Meer weet ik ook nietquote:
nee hoor dat betwijfel ik echt niet, ik geloof echt dat jullie van elkaar houdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
rn ook bij deze comment denk ik waarom ? Denk je echt dat R en ik niet van elkaar houden
Hij vertaalt het in het Nederlands voor jequote:
beetje te vroegquote:Op zondag 9 mei 2010 00:57 schreef Xiance het volgende:
* Xiance gaat weer achter de geraniums zitten
Told ya!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |