Wat zit je achter de computer te doen dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
R wou uit maar ik heb het hem verboden, we doen nu flauwe spelletjes en kussen elkaar. We zijn echt flauw romantisch
vorige week toch al?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef Deceit het volgende:
Mijn soap is sinds donderdagnacht/vanmorgen afgelopen! Ofja.. hoofdstuk relatie dan
Dat was het nieuws.
Daar ging het niet over.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:12 schreef Stroekie het volgende:
met telefoon vanuit bed vind ik dat veel te veel gekloot
we zijn poker aan het spelen. En ja hij is veel beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat zit je achter de computer te doen dan?
met de pokerbabes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we zijn poker aan het spelen. En ja hij is veel beter
weet ik veel het is onlinequote:
ik zal eens vragen, de volgende keer we gsn nu vroeg ??? naar bedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
oh dan zijn het waarschijnlijk kampers ofzo
Hoe ben je tot die constatering gekomen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik constateer dat dit geen goedlopend topic is.
Ik heb zo'n gevoel dat er niet zo veel mannen met de exclusieve voorkeur voor mannen op dit nachtelijk tijdstip te vinden zijn. Een gevoel zegt natuurlijk niet veel, maar ik voel het aan m'n water. Het kriebelt.quote:
Op een naamtopic blaag!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:16 schreef Vlarp het volgende:
Op wat? De tram komt hier niet hoor
Nee en je maakt het er ook niet echt duidelijker op.quote:
Hoevaak hebben we dat niet al gehoord?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:21 schreef Deceit het volgende:
Goedemorgennnn
Was een beetje te laat.. werdopgehaald vandaag, dus op me werk maar tanden gepoetst en haren gedaan en gezicht gewassen
en nee Stuart, 4real jeweetz
Ik heb alleen Steve gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:32 schreef Deceit het volgende:
Jajaja wilde alleen maar melden aan jullie dat ik weer single ben!
En ehhh hebben mensen elkaar nou gezien woensdag? @Steve/Vlarp/Stroekie/TheVulture?
Met zo'n lichaam duurt dat vast niet lang.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:32 schreef Deceit het volgende:
En ehhh hebben mensen elkaar nou gezien woensdag? @Steve/Vlarp/Stroekie/TheVulture?
Je weet nooit! Je moet wel positief blijven!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:31 schreef Deceit het volgende:
Nah vorige keren was het uit maar dan moesten we elkaar nog zien om spullen te halen etc.
De liefde zit er maar je kan water en vuur niet koppelen. T werkt voor geen fuckmeter
He? Ben ik ook!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:09 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je weet nooit! Je moet wel positief blijven!
He? Wie wat waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met zo'n lichaam duurt dat vast niet lang.
Ik heb de Parade nooit bereikt.. dus nee!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:32 schreef Deceit het volgende:
In Haarlemquote:
Have funquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef creno het volgende:
Goedemorgen, we gaan naar de efteling vandaag
is ie zo goed ja?quote:
Heerlijkquote:
Heb je nog steeds pijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
JongensIk ben zwanger.
Ik moet een echo laten maken.
I got knocked/fucked up.
Positief blijven! Er zijn zat homo's die graag zwanger zouden worden. Wie is de vader? TMM?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
JongensIk ben zwanger.
Ik moet een echo laten maken.
I got knocked/fucked up.
quote:Homo afgetuigd bij homomonument
AMSTERDAM - In Amsterdam is woensdagnacht bij het homomonument een 38-jarige homoseksuele man het ziekenhuis in geslagen. Het slachtoffer werd door twee Marokkaanse jongens uitgemaakt voor flikker en geschopt en geslagen.
© ANPDe daders gingen er op een scooter vandoor, zegt het slachtoffer vrijdag in Het Parool.
De politie bevestigt de melding van het incident. De mishandeling wordt bij de politie genoteerd als homogerelateerd geweld. Er zijn vier getuigen gehoord.
De mishandeling vond plaats toen de man na een bevrijdingsfeest met een vriend en een vriendin richting de Dam liep. Volgens de man riepen twee Marokkaanse jongens iets provocerends en begonnen te slaan toen hij niet reageerde. Ook de vriendin liep een klap op.
Doortrappen
"Ik weet dat ze 'vieze, vuile flikker' riepen. Ze bleven doortrappen en schoppen, maar kennelijk schrokken ze toen ze zagen hoe ik erbij lag. Toen zijn ze er op een scooter vandoor gegaan", vertelt het slachtoffer in de krant.
De man was kort buiten westen, maar liep geen inwendig letsel op. De schade bleef beperkt tot een blauw oog, schrammen, een zwelling in het gezicht en een scheve neus.
© Novum
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l heeft een kaas in de koelkast liggen, verpakt in de groentela notabene, die zo stinkt, dat als je de koelkastdeur in de keuken open doet er in de studeerkamer er iemand bedwelmd kan raken, het lijkt Cluedo wel
Dizer heeft in een PM toegegeven dat ie de pappie isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Positief blijven! Er zijn zat homo's die graag zwanger zouden worden. Wie is de vader? TMM?
Inderdaad... nu snap ik die voedselvergiftiging welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef Steve het volgende:
En zo is het buikpijnmysterie ook meteen opgelost.
Maar als je die stinkkorst er af snijdt dan is ie wel heerlijk mild en lekker. Probeer maar eens een stukje. Ik geef je wel gelijk dat die korst 5km tegen de wind in meurt jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l heeft een kaas in de koelkast liggen, verpakt in de groentela notabene, die zo stinkt, dat als je de koelkastdeur in de keuken open doet er in de studeerkamer er iemand bedwelmd kan raken, het lijkt Cluedo wel
De pijn was eerder dan de kaasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... nu snap ik die voedselvergiftiging wel
Tot zover mijn aspiraties als detective!quote:
Lekker weer d'r voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef creno het volgende:
Goedemorgen, we gaan naar de efteling vandaag
Nou, tis echt geen pretje doorweekt in de efteling hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker weer d'r voor. Alhoewel, dan is het ook niet zo ontzettend druk misschien. En ik zelf heb dan ook wel schijt aan de regen. Nat word je toch wel.
Toch niet voor dit bietje miezer? Ik kan me nog herinneren dat ik vruger wel es met mijn regencapeje door de efteling wandeldequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, tis echt geen pretje doorweekt in de efteling hoor.
Vaak stoppen buitendingen dan ook
Ik heb ooit eens op de roeivijver gezeten toen het begon te bliksemen... ik in paniek naar de kant.... meerde ik verkeerd om aan en viel ik half in het waterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch niet voor dit bietje miezer? Ik kan me nog herinneren dat ik vruger wel es met mijn regencapeje door de efteling wandelde.
ik las regencapje/regenkapjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch niet voor dit bietje miezer? Ik kan me nog herinneren dat ik vruger wel es met mijn regencapeje door de efteling wandelde.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op de roeivijver gezeten toen het begon te bliksemen... ik in paniek naar de kant.... meerde ik verkeerd om aan en viel ik half in het water
Als je zwanger bent mag je dat soort kaas helemaal niet eten!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als je die stinkkorst er af snijdt dan is ie wel heerlijk mild en lekker. Probeer maar eens een stukje. Ik geef je wel gelijk dat die korst 5km tegen de wind in meurt jamaar ik haal hem er nog niet helemaal af, da's denk ik niet goed voor de kaas die er onder zit.
Maar dat wist ik toen toch nog niet!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als je zwanger bent mag je dat soort kaas helemaal niet eten!
Op mijn netvliesquote:
Laat maar zien danquote:
Euhm.. hoe moet dat?quote:
Oh ik dacht dat jij dat wist.quote:
We zouden het een keer over kunnen doenquote:
O, heb je dat gevoel dan, van dat ILF?quote:
Wat gebeurt er allemaal achter de schermen?quote:
Iets van de V's!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Misschien is het wel een alien-parasiet!
Zeg. Het wel of niet ILF hang niet af van de baby, dat hangt af van de looks van de M of D hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als de fokhomobaby er is he?
Ja toen had ik er al last vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh Ang3l, je had er toch al last van voordat we filmavond hadden he? Ik ben te jong om vader te worden
!
In dat geval....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Het wel of niet ILF hang niet af van de baby, dat hangt af van de looks van de M of D hoor
Oh. Nou. In dat geval. Prik maar een datum.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Het wel of niet ILF hang niet af van de baby, dat hangt af van de looks van de M of D hoor
29 Mei? 's Middags?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh. Nou. In dat geval. Prik maar een datum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |