kan je die dan ook aanpassen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
Ben ff ringtones aan het uitzoeken, vind die van de sms veelste kort.....
Ringtone kan je namelijk wel wijzigen door een mapje te maken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee daar moet je dan Ringdroid voor gebruiken. Probeer het eens uit?
heb er persoonlijk weinig mee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gaan jullie ruzie maken wie de lapo had moeten krijgen
Een topic volmaken is toch niet zo heel ongebruikelijk als er nog maar 2 posts te gaan zijn en er geen discussie o.i.d. gevoerd wordt?quote:
Je kan ook de Zedge applicatie gebruiken.. Op die site zijn genoeg fatsoenlijke ringtones e.d. te vinden en met de app kun je die dan gewoon instellen als ringtone, sms-tone, etc.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die gebruik ik nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kan ook de Zedge applicatie gebruiken.. Op die site zijn genoeg fatsoenlijke ringtones e.d. te vinden en met de app kun je die dan gewoon instellen als ringtone, sms-tone, etc.
Je kan (althans bij de Hero maar ik gok dat dat bij de Desire ook wel kan) bij de beveiligingsinstellingen in plaats van een pincode ook een figuurtje instellen dat je moet tekenen om te unlocken (dat figuurtje moet je dan eerst zelf bedenken/invoeren). Erg handig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef SolidasRock het volgende:
Overigens heb ik gemerkt dat de toetsenbord zichzelf soms unblokkeert door wrijving in broekzak. Ik denk dat ik dit kan oplossen door de iphone slide te installeren maar ik vind hem niet meer terug op market? Heeft ie een andere naam gekregen of is ie verwijderd?
Ik ken het maar ik vind het dubbel op, eerst de powerbutton bovenop, dan de slide naar beneden dan de patroon en dan pas kan ik hem gebruiken, zoek een nog simpelere manier... Las een keer iets over een iphone slide unlock op androidmarket maar zie hem niet meer...quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Je kan (althans bij de Hero maar ik gok dat dat bij de Desire ook wel kan) bij de beveiligingsinstellingen in plaats van een pincode ook een figuurtje instellen dat je moet tekenen om te unlocken (dat figuurtje moet je dan eerst zelf bedenken/invoeren). Erg handig.
Nee hoor, mapje 'Alarms' aanmaken op je SDCard en daar je mp3's in zetten werkt perfect.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is een bekend probleem. Wij (Desiregebruikers) kunnen meerdere programma's nog niet vinden op de Market. Bij de Legend is een soortgelijk probleem, die kunnen ook bepaalde programma's nog niet vinden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er persoonlijk weinig mee.
Weet trouwens iemand waarom ik google earth niet kan vinden in de market?
waarom een screenprotector? Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen krasje op m'n scherm hebquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:30 schreef BasNijmegen het volgende:
TVP
Iemand ervaring met de levertijd bij ZAGG (screenprotectors)?
voor de Legend is er al een update uit! vreemd dat de Desire achter blijft...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:46 schreef Devolution het volgende:
[..]
Is een bekend probleem. Wij (Desiregebruikers) kunnen meerdere programma's nog niet vinden op de Market. Bij de Legend is een soortgelijk probleem, die kunnen ook bepaalde programma's nog niet vinden.
Google Earth is via Google wel te vinden trouwensZo heb ik het ook op mijn Desire gekregen (al heb ik het sindsdien maar 1 keer gebruikt
).
Heb de originele engelse gebruikt van modaco en die werkt goed, absoluut geen problemen verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:54 schreef Renesite het volgende:
Heeft iemand die root-handleiding al gezien op androidworld?
Sommige mensen bewaren hun telefoon samen met sleutelbossen of zo in 1 zak...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:37 schreef lekzzz het volgende:
[..]
waarom een screenprotector? Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen krasje op m'n scherm heb
Omdat ik mezelf kenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:37 schreef lekzzz het volgende:
[..]
waarom een screenprotector? Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen krasje op m'n scherm heb
Heb je wat leuke gevonden? Ik wil ook een andere, waar vind ik zulks?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
Ben ff ringtones aan het uitzoeken, vind die van de sms veelste kort.....
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:49 schreef Alxander het volgende:
[..]
Heb je wat leuke gevonden? Ik wil ook een andere, waar vind ik zulks?
Die gebruik ik nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kan ook de Zedge applicatie gebruiken.. Op die site zijn genoeg fatsoenlijke ringtones e.d. te vinden en met de app kun je die dan gewoon instellen als ringtone, sms-tone, etc.
Bereik is hier ook niet altijd optimaal. Ik kijk uit naar een update die dit euvel zou moeten fixen. Waarom anderen er weer geen last van hebben (en juist beter bereik hebben) snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef _Flea_ het volgende:
Heb sinds een paar uur m'n Desire. Toptoestel!
Alleen heb ik nu al ongeveer een uur geen bereik meer terwijl hij toch al wel mail heeft opgehaald en het weer heeft bijgewerkt. Had met m'n Touch Diamond altijd vol bereik op het werk.
Meer mensen die er last van hebben?
/edit:
Hij geeft nu zelfs aan dat er geen SIM in zit....
Persoonlijk zou ik liever de slide naar beneden uitzetten en alleen met dat patroon werken. Kan de simpincode van mij ook wel weg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken het maar ik vind het dubbel op, eerst de powerbutton bovenop, dan de slide naar beneden dan de patroon en dan pas kan ik hem gebruiken, zoek een nog simpelere manier... Las een keer iets over een iphone slide unlock op androidmarket maar zie hem niet meer...
Wat ze op voorraad hebben sturen ze direct op, ik had 2 sets voor Desire besteld en 1 voor de ipod aanraak. Die laatste had ik de volgende dag al binnen, de twee setjes voor de Desire zouden 'begin mei' komen... Maar dat kan dus nog effe durenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:30 schreef BasNijmegen het volgende:
TVP
Mien godquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef Zwansen het volgende:
Lol, wtf. Net met Hi gebeld over een contractverlenging. Nu heb ik een 1-jarig abonnement afgesloten van 19,95 per maand (Hi-25 met korting) en ik krijg de telefoon voor niks.
Hij zei dat ze grote kortingen konden geven omdat ze op de afdeling opheffingen werken ofzo.
Wat?quote:
Dat vind ik ook goed, is dat mogelijk? Die slide uitzetten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever de slide naar beneden uitzetten en alleen met dat patroon werken. Kan de simpincode van mij ook wel weg.
Weet iemand of dat kan? Heb het niet kunnen vinden.
En ik kreeg een deal in de winkel voor 1 jarig hi25 240 euro bij betalen of 2 jarig hi25 met een gratis Desire.quote:
Ik ben van Hi afgestapt inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom heeft iedereen Hi? Willen jullie zo graag langzamer internet en een lage FUP?
De FUP is inderdaad laag, de internet is gewoon snel zat, ik kan de paginas van FOK snel laden (heb zelfs dezelfde layout als op mijn pc (mobile aangevinkt in opties). Ik snap het geouwehoer over langzame internet niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom heeft iedereen Hi? Willen jullie zo graag langzamer internet en een lage FUP?
Kijk, dat zijn de goede deals!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef Zwansen het volgende:
Lol, wtf. Net met Hi gebeld over een contractverlenging. Nu heb ik een 1-jarig abonnement afgesloten van 19,95 per maand (Hi-25 met korting) en ik krijg de telefoon voor niks.
Hij zei dat ze grote kortingen konden geven omdat ze op de afdeling opheffingen werken ofzo.
Ik zit al bij Hi. Ze hebben nu wel redelijk snel internet met 1Mbps, in elk geval snel genoeg voor mij. Moet het nu ook doen met 386Mbps.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef RacerDKB het volgende:
Ben inmiddels terug geweest bij de BC en het toestel omgeruild. Nieuwe werkt wel goed!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Bereik is hier ook niet altijd optimaal. Ik kijk uit naar een update die dit euvel zou moeten fixen. Waarom anderen er weer geen last van hebben (en juist beter bereik hebben) snap ik ook niet.
Maar als hij je SIM kaart ook niet eens herkend is natuurlijk ernstiger.
Fair Use Policy, dat je zegmaar niet te veel verbruikt met internetten. Denk dat ze pas gaan zeuren als je je telefooninternet op je pc gaat gebruiken en 24/7 aan het downloaden bent want ik heb er nog nooit wat van gehoord en ik verslijt redelijk wat dataverkeer op de tel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zit al bij Hi. Ze hebben nu wel redelijk snel internet met 1Mbps, in elk geval snel genoeg voor mij. Moet het nu ook doen met 386Mbps.
En WTF is een FUP?
Oh, volgens mij heeft Hi een FUP vanaf 1, 2 of 4gig. Afhankelijk van je internet. Maar 1gig haal ik toch nooit denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Fair Use Policy, dat je zegmaar niet te veel verbruikt met internetten. Denk dat ze pas gaan zeuren als je je telefooninternet op je pc gaat gebruiken en 24/7 aan het downloaden bent want ik heb er nog nooit wat van gehoord en ik verslijt redelijk wat dataverkeer op de tel.
Afgelopen maand toch wel een melding gehad dat ik het limiet van mijn FUP bereikt had, had de rest van de maand dan ook langzaam internet zoals vermeld in het SMSje dat ik hierover kreeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Fair Use Policy, dat je zegmaar niet te veel verbruikt met internetten. Denk dat ze pas gaan zeuren als je je telefooninternet op je pc gaat gebruiken en 24/7 aan het downloaden bent want ik heb er nog nooit wat van gehoord en ik verslijt redelijk wat dataverkeer op de tel.
Ik wil ook Hi xtrasnel internetquote:
Bij mijn vriendin hebben we alles op de SIM gedonderd en zo overgezet naar de G1 maar dat waren maar 40 contacts ofzo...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:29 schreef Fendy het volgende:
Ik heb op de 26e besteld en toen zei vodafone max 10 werkdagen, maar ja daar zitten dus wel 2 extra feestdagen bij.
Trouwens iemand een handige tip om alle contactgegevens handig over te zetten van een N95-2 naar Desire?
Nokia heeft toch zo'n PC Suite? Kan je daarmee de contacten niet overzetten naar de PC en via de Suite opslaan als CSV bestand?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:29 schreef Fendy het volgende:
Ik heb op de 26e besteld en toen zei vodafone max 10 werkdagen, maar ja daar zitten dus wel 2 extra feestdagen bij.
Trouwens iemand een handige tip om alle contactgegevens handig over te zetten van een N95-2 naar Desire?
Ik weet even het formaat van visitekaartjes van Nokia niet, maar ik heb het op mijn Touch Diamond met bluetooth overgezonden naar m'n Desire en daarna geïmporteerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:07 schreef Fendy het volgende:
Ja op de sim is geen optie idd, meer dan 300 contacten met meer dan alleen nummers
Hmm, ik heb gister besteld en hij zei ook dat op 11 mei ze weer zouden binnenkomen. Hoop dat ze genoeg binnenkrijgen zodat ik er eentje van kan krijgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:25 schreef SevenWonders het volgende:
Pfff, op 28 april bestelld bij KPN/Hi, gisteren maar eens gebeld waar hij bleef. Ze hadden 141 back-orders. Dinsdag de 11e komen er weer binnen, wisten alleen nog niet hoeveel. Hopelijk sta ik een beetje bovenaan op de wachtlijst :-)
Ik kan ook altijd een outlook sync doen met nokia pc suite en daarna met de desire. Moet ik alleen effe speciaal een lege outlook makenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nokia heeft toch zo'n PC Suite? Kan je daarmee de contacten niet overzetten naar de PC en via de Suite opslaan als CSV bestand?
Er is een applicatie HTC Lock screen. Maar die valt niet te deinstalleren. Misschien met bepaalde root toegang wel, als ze het uberhaupt weten te kraken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed, is dat mogelijk? Die slide uitzetten?
HTC Desire #2 - crusher van alle mobiele telefoons!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef Diemux het volgende:
Heb die van mij afgelopen donderdag binnen gekregen. Geweldig apparaat.
In een van de Desire topics stond een hele lijst met handige apps, ik kan deze echter niet meer vinden.... Weet iemand waar deze staat?
Ah, veel dank!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
HTC Desire #2 - crusher van alle mobiele telefoons!
Zelf heb ik op dit moment aan apps;
- 9292ov Pro
- Air Control
- Androidworld
- Barcode Scanner
- Biertje? ()
- Bright
- CallTrack ()
- Compass
- Dropbox ()
- Evernote ()
- Fokke en Sukke
- Goggles
- GPS Status
- Hyves ()
- Layar ()
- Meebo IM
- Network Monitor
- Nozzman Cartoon Viewer
- OV Chipkaart
- Pathé
- Shazam ()
- Speedview
- TED Mobile
- Toss It
- Where's My Droid
- Wikitude
Niet allemaal even nuttig natuurlijk, maar 'k ben zo'n autist die per se 4 programma's op de laatste regel in het overzicht wil hebben. Dus óf ik verwijder gelijk 4 apps of ik hou ze toch maar.
Zit Teeter er op?quote:
Ghihi herkenbaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:46 schreef Ireyon het volgende:
Niet allemaal even nuttig natuurlijk, maar 'k ben zo'n autist die per se 4 programma's op de laatste regel in het overzicht wil hebben. Dus óf ik verwijder gelijk 4 apps of ik hou ze toch maar.
ik heb gemerkt dat een willekeurige alternatieve lockprogramma de HTC Lock ongedaan maakt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is een applicatie HTC Lock screen. Maar die valt niet te deinstalleren. Misschien met bepaalde root toegang wel, als ze het uberhaupt weten te kraken.
Ken ik nait zienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier begrijp ik niets van. Koop dan gewoon een goedkope lelijke telefoon.
Dat je seks liever met een condoom om doet, kan ik mij voorstellen. Maar dit... Dit is gewoon verschrikkelijk.quote:
Via Nokia suite naar je outlook. Dan google outlook-sync met/naar je Gmail en dan syncen met je Desire....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:29 schreef Fendy het volgende:
Die leulijke dingen zie ik ook bij al die blackberry gebruikers, echt kansloosquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:27 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat je seks liever met een condoom om doet, kan ik mij voorstellen. Maar dit... Dit is gewoon verschrikkelijk.
Oei, ik heb wat te doen over 2 jaar als mijn abo aflooptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de goede deals!![]()
Was zelf al blij met m'n 31,95 per maand (1 jaar) verlenging (200 minuten, 25 sms, internet) en 0 euro bijbetalen maar dit is inderdaad wel heeeeeeel scherp
Kan je er kort bij zetten wat de Apps doen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef oinaru_isan het volgende:
Mijn huidige geïnstalleerde apps
Games:
Abduction!
Air Control
Archipelago
Chess for Android
Market Millionaire
Pirates and Traders
Shopper's Paradise
Survive! Japanse Lite
UniWar
"Nuttige" apps:
3banana Notes
Advanced Task Killer (gebruik niet actief, maar soms is het handig als er iets hangt)
Aedict (Japans woordenboek)
Astrid Task/Todo list
Barcode Scanner
BetterCut
Compass
CoPilot
Evernote
FBReader (ebook Reader)
Finance
Google Goggles
Google Maps
Google Translate
Kanji Flashcards
Linda File Manager
MSN Droid
Musical Pro
My Tracks (GPS-logger van Google, leuk icm Google Maps)
Network Monitor Pro
Photobucket Mobile
Shazam
Text Edit
Yammer
Shazam is geen muziekplayer hè, het herkent fragmenten van liedjes en geeft je dan de artiest+titel en dat soort infoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:32 schreef DaFrenk het volgende:
Is Shazam een beetje goede muziekplayer? Of zijn er meer (goede) alternatieven? Ik heb de muziek functie nog niet echt intensief gebruikt, tot nu toe voldoet die van HTC zelf op zich prima.
Zie hieronder. Ik heb vet gemaakt wat in mijn ogen must-haves zijn, maar het blijft subjectief.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan je er kort bij zetten wat de Apps doen?
Ik ben nog op zoek naar goeie apps naar goggles, Shazam etc. maar de market is niet heel ideaal qua zoeken naar toffe apps.
Hou op een beginscherm de widget ingedrukt om hem vervolgens te kunnen verwijderen. Als je dan een leeg stuk van het scherm ingedrukt houdt, krijg je een menuutje waarbij je Widgets of programma's toe kunt voegen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Ander vraagje, weet iemand hoe je die schermen kan toewijzen die op de achtergrond draaien?
Dwz. als je het gewone splashscreen hebt van je HTC en je geeft een zwieper naar links of rechts heb je daar dingen onder hangen als email, nieuws, etc. Maar die wil ik indelen met mijn eigen voorkeuren. Ik krijg alleen niet gevonden in instellingen waar je dat verbouwt.
Google Maps is (nog) niet geschikt voor "point-to-point" navigatie, en heeft ook geen stem die dan bijvoorbeeld zegt "over 300 meter linksaf". En je hebt er internetverbinding voor nodig, dus is niet geschikt voor gebruik in het buitenland.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Thanx!
Werkt Co-Pilot fijner dan de gewone routefunctie in Googlemaps?
Met Any Cut kun je een shortcut naar een bepaalde instelling op je homescreen te plaatsen. Any Cut is gratis. Better Cut is de betaalde versie, en daarbij kun je ook de iconen veranderen, ook van andere applicaties.quote:En dat Bettercuts? Wat kan ik me daarbij voorstellen? Hoe werkt het ongeveer?
Zonder lullig te willen zijn, maar misschien moet je de handleiding eens doorbladeren. Ofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
Ja, maar ik bedoel niet het beginscherm, maar die layers naast het beginscherm. Door horizontaal te vegen met je vinger komen die andere schermen voorbij gescrolled.
Ik had een handleiding van 3 pagina's bij mijn foon zitten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zonder lullig te willen zijn, maar misschien moet je de handleiding eens doorbladeren. Of
bekijken, als je lui bent.
Volgens mij staat die zelfs op het geheugenkaartje van je telefoon. Kun je meteen ontdekken hoe goed je PDF's kunt lezen op de Desire.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had een handleiding van 3 pagina's bij mijn foon zitten.
Dat er een uitgebreidere online is weet ik.
Die 'layers' naast het beginscherm, zijn de andere 6 beginschermen.. Als je 't nou gewoon even had geprobeerd..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
Ja, maar ik bedoel niet het beginscherm, maar die layers naast het beginscherm. Door horizontaal te vegen met je vinger komen die andere schermen voorbij gescrolled.
Ik ga het proberen, thanxquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die 'layers' naast het beginscherm, zijn de andere 6 beginschermen.. Als je 't nou gewoon even had geprobeerd..
Ohwquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Shazam is geen muziekplayer hè, het herkent fragmenten van liedjes en geeft je dan de artiest+titel en dat soort info
Ik heb vandaag deze besteld, ik moet zeggen dat ik deze er op zich nog best goed eruit vind zien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Everyone is allowed to go to hell his own way, maar kijk nou toch.Èn een afzichtelijk condoom er om heen, en 'm daarna bewaren in een nog lelijker tasje.
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die alle opties en functies uitschakelen en geen apps installeren om de batterij en geheugenruimte te besparen. Zodat je er effectief alleen maar mee kunt bellen. Naar wie weet ik ook niet, want mij lijkt dat niemand je dan nog wilt kennen, maar goed.
Voor die prijs is het wel het proberen waardquote:Op zondag 9 mei 2010 13:47 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deze besteld, ik moet zeggen dat ik deze er op zich nog best goed eruit vind zien.
Je hebt er past last van als je niet genoeg geheugenruimte hebt om apps te installeren, die je wel zou willen installeren, lijkt me.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:12 schreef lekzzz het volgende:
Ik heb nu nog maar 40mb over op m'n intern geheugen, vind ik niet echt veel. Ook heb ik niet veel apps geinst, iemand een idee waar alles naar toe gaat en er eventueel ook laat van heeft?
Euhhh, als je hopen mag: deze week nog.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Als ik vandaag deze telefoon bestel, op hoeveel weken wachten mag ik rekenen?
Wat een eikels, ze zeiden 2 weken. Ik heb ook de 26e besteldquote:Op maandag 10 mei 2010 10:42 schreef Fendy het volgende:
Kansloos, ik heb de 26e besteld bij Vodafone, net maar weer gebeld en ze komen daar pas de 18e binnen weer.
Ik ga zo nog effe zeiken, niet dat het gaat helpen, maar ik snap niet dat ze dat toen niet even gezegd hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een eikels, ze zeiden 2 weken. Ik heb ook de 26e besteld
Serieus? Ik had 'm bij vodafone echt letterlijk 3 dagen later op m'n deurmat liggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ga zo nog effe zeiken, niet dat het gaat helpen, maar ik snap niet dat ze dat toen niet even gezegd hebben.
Dat heeft bij mij een ruime week geduurd, en hij zit er sinds gisteren op. Ik ben zelf wel meer te spreken over de screen protectors van Brando eigenlijk ... daarvan is er ook eentje onderweg maar die heeft wat vertraging door de naweeën van de aswolk vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:30 schreef BasNijmegen het volgende:
TVP
Wellicht bedoel je LockBot? Die is idd in de Market te vinden. Als je je Desire geroot hebt kun je ook het lockscreen van HTC vervangen door de standaard lockscreen van Android. Probleem als je je lockscreen vervangt op wat voor manier dan ook, is dat je bijv je alarm en agendameldingen niet uit kunt zetten zonder eerst te unlocken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken het maar ik vind het dubbel op, eerst de powerbutton bovenop, dan de slide naar beneden dan de patroon en dan pas kan ik hem gebruiken, zoek een nog simpelere manier... Las een keer iets over een iphone slide unlock op androidmarket maar zie hem niet meer...
Ze snappen het zelf niet meer. Ik belde net weer de klantenservice, die konden vertellen dat er vandaag 500 binnenkomen, toen werd ik doorverbonden naar de online winkel, toen spraken ze over 1 juni.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Serieus? Ik had 'm bij vodafone echt letterlijk 3 dagen later op m'n deurmat liggen.
Op Tweakers lees ik dat heel veel mensen 8 juni te horen hebben gekregen. Ik krijg ik hem hopelijk deze week, maar het zal me niet verbazen als het nog langer duurt.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ze snappen het zelf niet meer. Ik belde net weer de klantenservice, die konden vertellen dat er vandaag 500 binnenkomen, toen werd ik doorverbonden naar de online winkel, toen spraken ze over 1 juni.
Hoe dan ook, mij is beloofd dat ie met 5 a 10 werkdagen geleverd zou worden, tot 2 keer toe.
geen idee, de vorige had ik binnen een paar dagen binnen destjids.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op Tweakers lees ik dat heel veel mensen 8 juni te horen hebben gekregen. Ik krijg ik hem hopelijk deze week, maar het zal me niet verbazen als het nog langer duurt.
Is het altijd zo dat nieuwe telefoons zo slecht geleverd worden?
je hebt ook nog E en Fquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben nog steeds bang dat het een scam is.Maar ik ben wel een D-beller bij Hi. Dat is de op 1 na beste categorie klant.
Ik hoor ook van mensen die hem vorige week besteld hebben dat ze hem 3 dagen later haddenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ze snappen het zelf niet meer. Ik belde net weer de klantenservice, die konden vertellen dat er vandaag 500 binnenkomen, toen werd ik doorverbonden naar de online winkel, toen spraken ze over 1 juni.
Hoe dan ook, mij is beloofd dat ie met 5 a 10 werkdagen geleverd zou worden, tot 2 keer toe.
Ja, dat verhaal had ik ook...alleen omdat ik telefonisch besteld heb is het weer anders. Telefonisch bestellen = vodafone online winkel, die hebben hun eigen voorraad en die staat los van die 500.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb ook Vodafone gebeld en tegen mij zeiden ze dat ze er vandaag nog 500 binnen kregen en dat ie morgen verzonden wordt
Duurde lang, het gesprek, ze zei dat ze uit ging zoeken hoe de bestelling stond en pas 5 minuten later kon ze vertellen dat er nog 500 binnen gaan komen.
Ik heb ook telefonisch besteld.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal had ik ook...alleen omdat ik telefonisch besteld heb is het weer anders. Telefonisch bestellen = vodafone online winkel, die hebben hun eigen voorraad en die staat los van die 500.
Bel nog effe met 0800 0200056, vraag het daar nog eens na voor de gein.quote:
Ik heb de bruine en vind deze mooier dan de zilveren. Het is iig niet zo bruin als op de foto.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:40 schreef Fendy het volgende:
Is die bruine desire nou echt zo lelijk? Vind het op de foto's wel meevallen eigenlijk.
Pic?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb de bruine en vind deze mooier dan de zilveren. Het is iig niet zo bruin als op de foto.
Ik heb ook de bruine en vind er niks bruin aan eigenlijk...quote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb de bruine en vind deze mooier dan de zilveren. Het is iig niet zo bruin als op de foto.
Nee hoor, mij viel het ook op, maar dacht dat ik gek was als ik dat ging zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef gday het volgende:
Ik vind dat mijn bruine eigenlijk Desire iets paarsigs heeft in het frame rond het scherm.Maar wellicht ben ik de enige ...
Klopt, ik vind hem ook iets paarsigs hebben, net als de nokia n73 destijdsquote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef gday het volgende:
Ik vind dat mijn bruine eigenlijk Desire iets paarsigs heeft in het frame rond het scherm.Maar wellicht ben ik de enige ...
Ikzelf ga gewoon wachten, hoop dat ze misschien toch nog een eerdere levering krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef Fendy het volgende:
Laat overigens nief onverlet dat ik enorm zuur ben dat het zo loopt. Het is dat Vodafone de betere internetverbinding levert voor mobiel, anders was dit reden voor mij om op te stappen.
Had mijn toestel vandaag moeten krijgen
Ja die kans heb ik laten schieten natuurlijk maar ach... We verzinnen wel ietsquote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ikzelf ga gewoon wachten, hoop dat ze misschien toch nog een eerdere levering krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |