Google Maps is (nog) niet geschikt voor "point-to-point" navigatie, en heeft ook geen stem die dan bijvoorbeeld zegt "over 300 meter linksaf". En je hebt er internetverbinding voor nodig, dus is niet geschikt voor gebruik in het buitenland.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Thanx!
Werkt Co-Pilot fijner dan de gewone routefunctie in Googlemaps?
Met Any Cut kun je een shortcut naar een bepaalde instelling op je homescreen te plaatsen. Any Cut is gratis. Better Cut is de betaalde versie, en daarbij kun je ook de iconen veranderen, ook van andere applicaties.quote:En dat Bettercuts? Wat kan ik me daarbij voorstellen? Hoe werkt het ongeveer?
Zonder lullig te willen zijn, maar misschien moet je de handleiding eens doorbladeren. Ofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
Ja, maar ik bedoel niet het beginscherm, maar die layers naast het beginscherm. Door horizontaal te vegen met je vinger komen die andere schermen voorbij gescrolled.
Ik had een handleiding van 3 pagina's bij mijn foon zitten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zonder lullig te willen zijn, maar misschien moet je de handleiding eens doorbladeren. Of
bekijken, als je lui bent.
Volgens mij staat die zelfs op het geheugenkaartje van je telefoon. Kun je meteen ontdekken hoe goed je PDF's kunt lezen op de Desire.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had een handleiding van 3 pagina's bij mijn foon zitten.
Dat er een uitgebreidere online is weet ik.
Die 'layers' naast het beginscherm, zijn de andere 6 beginschermen.. Als je 't nou gewoon even had geprobeerd..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:
Ja, maar ik bedoel niet het beginscherm, maar die layers naast het beginscherm. Door horizontaal te vegen met je vinger komen die andere schermen voorbij gescrolled.
Ik ga het proberen, thanxquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die 'layers' naast het beginscherm, zijn de andere 6 beginschermen.. Als je 't nou gewoon even had geprobeerd..
Ohwquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Shazam is geen muziekplayer hè, het herkent fragmenten van liedjes en geeft je dan de artiest+titel en dat soort info
Ik heb vandaag deze besteld, ik moet zeggen dat ik deze er op zich nog best goed eruit vind zien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Everyone is allowed to go to hell his own way, maar kijk nou toch.Èn een afzichtelijk condoom er om heen, en 'm daarna bewaren in een nog lelijker tasje.
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die alle opties en functies uitschakelen en geen apps installeren om de batterij en geheugenruimte te besparen. Zodat je er effectief alleen maar mee kunt bellen. Naar wie weet ik ook niet, want mij lijkt dat niemand je dan nog wilt kennen, maar goed.
Voor die prijs is het wel het proberen waardquote:Op zondag 9 mei 2010 13:47 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deze besteld, ik moet zeggen dat ik deze er op zich nog best goed eruit vind zien.
Je hebt er past last van als je niet genoeg geheugenruimte hebt om apps te installeren, die je wel zou willen installeren, lijkt me.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:12 schreef lekzzz het volgende:
Ik heb nu nog maar 40mb over op m'n intern geheugen, vind ik niet echt veel. Ook heb ik niet veel apps geinst, iemand een idee waar alles naar toe gaat en er eventueel ook laat van heeft?
Euhhh, als je hopen mag: deze week nog.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Als ik vandaag deze telefoon bestel, op hoeveel weken wachten mag ik rekenen?
Wat een eikels, ze zeiden 2 weken. Ik heb ook de 26e besteldquote:Op maandag 10 mei 2010 10:42 schreef Fendy het volgende:
Kansloos, ik heb de 26e besteld bij Vodafone, net maar weer gebeld en ze komen daar pas de 18e binnen weer.
Ik ga zo nog effe zeiken, niet dat het gaat helpen, maar ik snap niet dat ze dat toen niet even gezegd hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een eikels, ze zeiden 2 weken. Ik heb ook de 26e besteld
Serieus? Ik had 'm bij vodafone echt letterlijk 3 dagen later op m'n deurmat liggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ga zo nog effe zeiken, niet dat het gaat helpen, maar ik snap niet dat ze dat toen niet even gezegd hebben.
Dat heeft bij mij een ruime week geduurd, en hij zit er sinds gisteren op. Ik ben zelf wel meer te spreken over de screen protectors van Brando eigenlijk ... daarvan is er ook eentje onderweg maar die heeft wat vertraging door de naweeën van de aswolk vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:30 schreef BasNijmegen het volgende:
TVP
Iemand ervaring met de levertijd bij ZAGG (screenprotectors)?
Wellicht bedoel je LockBot? Die is idd in de Market te vinden. Als je je Desire geroot hebt kun je ook het lockscreen van HTC vervangen door de standaard lockscreen van Android. Probleem als je je lockscreen vervangt op wat voor manier dan ook, is dat je bijv je alarm en agendameldingen niet uit kunt zetten zonder eerst te unlocken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken het maar ik vind het dubbel op, eerst de powerbutton bovenop, dan de slide naar beneden dan de patroon en dan pas kan ik hem gebruiken, zoek een nog simpelere manier... Las een keer iets over een iphone slide unlock op androidmarket maar zie hem niet meer...
Ze snappen het zelf niet meer. Ik belde net weer de klantenservice, die konden vertellen dat er vandaag 500 binnenkomen, toen werd ik doorverbonden naar de online winkel, toen spraken ze over 1 juni.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Serieus? Ik had 'm bij vodafone echt letterlijk 3 dagen later op m'n deurmat liggen.
Op Tweakers lees ik dat heel veel mensen 8 juni te horen hebben gekregen. Ik krijg ik hem hopelijk deze week, maar het zal me niet verbazen als het nog langer duurt.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ze snappen het zelf niet meer. Ik belde net weer de klantenservice, die konden vertellen dat er vandaag 500 binnenkomen, toen werd ik doorverbonden naar de online winkel, toen spraken ze over 1 juni.
Hoe dan ook, mij is beloofd dat ie met 5 a 10 werkdagen geleverd zou worden, tot 2 keer toe.
geen idee, de vorige had ik binnen een paar dagen binnen destjids.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op Tweakers lees ik dat heel veel mensen 8 juni te horen hebben gekregen. Ik krijg ik hem hopelijk deze week, maar het zal me niet verbazen als het nog langer duurt.
Is het altijd zo dat nieuwe telefoons zo slecht geleverd worden?
je hebt ook nog E en Fquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben nog steeds bang dat het een scam is.Maar ik ben wel een D-beller bij Hi. Dat is de op 1 na beste categorie klant.
Ik hoor ook van mensen die hem vorige week besteld hebben dat ze hem 3 dagen later haddenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ze snappen het zelf niet meer. Ik belde net weer de klantenservice, die konden vertellen dat er vandaag 500 binnenkomen, toen werd ik doorverbonden naar de online winkel, toen spraken ze over 1 juni.
Hoe dan ook, mij is beloofd dat ie met 5 a 10 werkdagen geleverd zou worden, tot 2 keer toe.
Ja, dat verhaal had ik ook...alleen omdat ik telefonisch besteld heb is het weer anders. Telefonisch bestellen = vodafone online winkel, die hebben hun eigen voorraad en die staat los van die 500.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb ook Vodafone gebeld en tegen mij zeiden ze dat ze er vandaag nog 500 binnen kregen en dat ie morgen verzonden wordt
Duurde lang, het gesprek, ze zei dat ze uit ging zoeken hoe de bestelling stond en pas 5 minuten later kon ze vertellen dat er nog 500 binnen gaan komen.
Ik heb ook telefonisch besteld.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal had ik ook...alleen omdat ik telefonisch besteld heb is het weer anders. Telefonisch bestellen = vodafone online winkel, die hebben hun eigen voorraad en die staat los van die 500.
Bel nog effe met 0800 0200056, vraag het daar nog eens na voor de gein.quote:
Ik heb de bruine en vind deze mooier dan de zilveren. Het is iig niet zo bruin als op de foto.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:40 schreef Fendy het volgende:
Is die bruine desire nou echt zo lelijk? Vind het op de foto's wel meevallen eigenlijk.
Pic?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb de bruine en vind deze mooier dan de zilveren. Het is iig niet zo bruin als op de foto.
Ik heb ook de bruine en vind er niks bruin aan eigenlijk...quote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb de bruine en vind deze mooier dan de zilveren. Het is iig niet zo bruin als op de foto.
Nee hoor, mij viel het ook op, maar dacht dat ik gek was als ik dat ging zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef gday het volgende:
Ik vind dat mijn bruine eigenlijk Desire iets paarsigs heeft in het frame rond het scherm.Maar wellicht ben ik de enige ...
Klopt, ik vind hem ook iets paarsigs hebben, net als de nokia n73 destijdsquote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef gday het volgende:
Ik vind dat mijn bruine eigenlijk Desire iets paarsigs heeft in het frame rond het scherm.Maar wellicht ben ik de enige ...
Ikzelf ga gewoon wachten, hoop dat ze misschien toch nog een eerdere levering krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef Fendy het volgende:
Laat overigens nief onverlet dat ik enorm zuur ben dat het zo loopt. Het is dat Vodafone de betere internetverbinding levert voor mobiel, anders was dit reden voor mij om op te stappen.
Had mijn toestel vandaag moeten krijgen
Ja die kans heb ik laten schieten natuurlijk maar ach... We verzinnen wel ietsquote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ikzelf ga gewoon wachten, hoop dat ze misschien toch nog een eerdere levering krijgen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag mijn speeltje binnen gekregen, maar gelukkig geen 'roze' waas op scherm
Brightness op zijn laagst is dan ook zonde van zo'n tof AMOLED schermquote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
Nouja, ik denk dat te snel gesproken heb; de waas is er wel als ik de brightness handmatig naar zijn laagst zet (is nu beter te zien dan overdag als ook de zon schijnt). Maar voor de rest merk ik er vrij weinig van.
''Het wachten waard''quote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef Fendy het volgende:
Waarom moet dit topic nou in myat staan, zodat ik iedere keer geconfronteerd word met mensen die er al wel eentje hebben,
Duurt waarschijnlijk wel een tijd voor je hem hebt hè? En heb je ook die 50% korting bij het 1e jaar?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:02 schreef Blinker het volgende:
Beste heer Blinker,
Hartelijk dank voor de aanvraag van een HTC Desire NL dark brown in combinatie met een Vodafone Bel+SMS+Web 150 (2 jaar) abonnement op het netwerk van Vodafone
Na een dag ongeveer springt ie in het oranje. Maar daar zit wel een uur bellen en minimaal een uur internetten bij. Snachts ligt mijn gsm altijd in de lader omdat ie het sowieso geen 2 dagen vol houdt en ik wel altijd bereikbaar moet zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoelang gaat de accu nu eigenlijk mee bij de mensen hier die em gebruiken, en hoe intensief gebruik je hem dan ?
Brightness kun je ook op automatisch zetten. Er zit niet voor niets een lichtsensor op dat ding.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Brightness op zijn laagst is dan ook zonde van zo'n tof AMOLED schermGewoon hup op 100% staat ie als ik hem binnen heb.
Ah, goede app ideetje, juicedefender.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Vanyel het volgende:
De mijne houdt het tegenwoordig makkelijk de dag vol met zeker anderhalf uur internet, wat smsjes en wat bellen. Mét juicedefender, dat wel.
Ik heb m dik 2 weken geleden bij pdashop besteld en had m de volgende dag binnen
Ik heb 'm vandaag redelijk maar niet super intensief gebruikt en na 11 uur (ik kon uitslapen vanmorgenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoelang gaat de accu nu eigenlijk mee bij de mensen hier die em gebruiken, en hoe intensief gebruik je hem dan ?
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:37 schreef HAL9000S het volgende:
Wtf is dat gedoe met roze gloed? En waarom zou het erg zijn als al het grijze wat rozig wordt @ een brighness stand die je toch nooit gebruikt?
ligt er toch ook aan of je alle apps laat draaien of niet en na hoeveel seconden het beeld uitgaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb jij een bruine?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:55 schreef HAL9000S het volgende:
Ik let nooit op m'n verbruik en hij gaat makkelijk 1 dag mee, soms anderhalf.
Die theorie is toch al lang achterhaald? De 1e paar dagen dat je hem hebt gewoon zo lang mogelijk aan de lader hangen, ook al zit ie vol, werkt beter geloof ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:59 schreef Sjowhan het volgende:
Pas na een aantal keren opladen en ontladen zal de batterij 'echt' goed zijn hè (10-15 keer). Dat is een eigenschap van de Li-Ion batterij die erin zit
Dat was in ieder geval wel zo toen ik net mijn N95 had. Toen hadden ze er 3 getest, eentje zo veel mogelijk aan de lader, een alleen als ie leeg was en een alleen 's nachts. De gene die zo veel mogelijk aan de lader lag hat het langste capaciteit. Is gemeten met alleen stand by, wifi en bluetooth enzo stonden uit. Geloof max 60 uur versus 45 en 35 ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die theorie is toch al lang achterhaald? De 1e paar dagen dat je hem hebt gewoon zo lang mogelijk aan de lader hangen, ook al zit ie vol, werkt beter geloof ik.
Dat ''leegtrekken'' is onzin.
Idd. Dat zijn fabeltjes van vroeger. Al zijn de meningen daar wel over verdeeld. Lastig wat je nu precies moet geloven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die theorie is toch al lang achterhaald? De 1e paar dagen dat je hem hebt gewoon zo lang mogelijk aan de lader hangen, ook al zit ie vol, werkt beter geloof ik.
Dat ''leegtrekken'' is onzin.
Dat Vodafone verhaal krijgt nog een staartje, vandaag hebben toch weer mensen gebeld en zouden ze er toch 500 binnen hebben gekregen, maar of je het nou moet geloven. En er staan er ''maar'' 250 ofzo in de backorder, denk dat veel mensen al gecanceld hebben.
Oh en iemand anders beweerde dat hij een brief kreeg voor ''creditering'' vanwege de lange levertijd
Ik zou gaan voor het ''zo lang mogelijk aan lader hangen''quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Dat zijn fabeltjes van vroeger. Al zijn de meningen daar wel over verdeeld. Lastig wat je nu precies moet geloven.
Waarvoor zouden die 500 dan zijn? In de winkels liggen ze toch al?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:06 schreef Fendy het volgende:
Die 500 zijn niet voor de online winkel he dus als je telefonisch besteld hebt heb je daar niets aan. Volgens mij heb ik dat al een paar keer eerder gezegd.
Heb de engelse taal op de desire staan, maar denk dat het ongeveer 't zelfde is:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:26 schreef wc-eend het volgende:
Kan iemand iemand mij uitleggen hoe ik op me laptop kan internetten via mijn desire..
Het is me gisteren (toen ik 5 keer gebeld heb) 4 keer op deze manier uitgelegd door 4 verschillende mensen.Ik heb eerst met 1200 gebeld en daarna kreeg ik het 0800 nummer nog eens om het daar geverifieerd te krijgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor het ''zo lang mogelijk aan lader hangen''
[..]
Waarvoor zouden die 500 dan zijn? In de winkels liggen ze toch al?
En als ik op deze pagina kijk zie ik toch een onderscheid tussen Online en Telefonisch, namelijk voor de Online winkel moet je bellen naar zo'n 0800 nummer en voor telefonisch besteld naar 1200. Ik weet nog maar niet zo net of telefonisch bestelling in dezelfde wachtrij als online staat.
windows laptop - http://www.softsailor.com(...)ther-an-android.htmlquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:26 schreef wc-eend het volgende:
Kan iemand iemand mij uitleggen hoe ik op me laptop kan internetten via mijn desire..
Tegen mij zeiden ze bij Belcompany ook vandaag of morgen, waarna ik nog een week moest wachten..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef Benelli het volgende:
Pfff, ik word nu toch ook een beetje ongeduldig...
Heb vorige week zondag bij Belcompany dus een overstap van Hi naar Vodafone aangevraagd, en krijg mijn Desire dus pas mee als de aanvraag is goedgekeurd... Nu zou het volgens die mensen daar ongeveer 3 dagen duren, max 4.. Maar het is nu nog steeds niet geregeldHeb al meerdere keren met ze gebeld, maar ze lijken maar niet te kunnen achterhalen waarom het langer duurt dan ze dachten
Ja, ik snap dat ook niet helemaal. Hij gaat bij mij met gemak een dag mee. Denk zelfs wel 1,5 maar dat heb ik nog niet geprobeerd / gered. Veel uitproberen nogquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn brightness staat echt altijd op automatisch, doen jullie dat om accu te besparen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |