Water of mix je ter plekke sportdrank met tabletten(Isostar bv)?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef Kadooosh het volgende:
En drinken sjah ik heb vandaag volgens mij bijna 4 hele bidons leeg gedronken en nog een hoop AA bij de posts
Bestwel eigenlijk. Eten en drinken blijven belangrijk, hoe getraind je ook bent.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik dronk vorig jaar erg veel tijdens het rijden, dit jaar veel minder, dacht dat ik gewoon getrainder was en minder vocht nodig had...dom idee?
Ik had 1 bidon vol met aa mee en een andere met water me een beetje zout(neem je het beter op ofzo). maar onderweg vul ik het gewoon met water.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Water of mix je ter plekke sportdrank met tabletten(Isostar bv)?
Heb zaterdag ook te weinig gedronken vermoed ik...is er eigenlijk een vuistregel hoeveel liter/bidons je per uur moet drinken? Ik dronk vorig jaar erg veel tijdens het rijden, dit jaar veel minder, dacht dat ik gewoon getrainder was en minder vocht nodig had...dom idee?
Nou, hoe beter je getraind bent hoe minder moeite het je kost om een bepaalde snelheid te rijden. Ik ben dit jaar ook minder gaan drinken. Ik fiets wel eens 4 uur behoorlijk tempo met 1.5 liter, helft isotoon en de andere helft water. Is te weinig. Het ligt ook nog eens aan de weersomstandigheden, nu dat het nog niet zo warm is koel je sneller af. Goede kleding en je zweet niet echt veel. Vuistregel is een bidon per uur.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik had 1 bidon vol met aa mee en een andere met water me een beetje zout(neem je het beter op ofzo). maar onderweg vul ik het gewoon met water.
Denk eigenlijk dat als je meer getraind bent dat je juist meer water verbruikt je gaat tenslotte harder.
[..]
Die heb ik ook, maar gebruik ik eigenlijk alleen tijdens cyclo's en wedstrijden. Dan heb je vaak geen tijd om een reepje te eten, knijp je makkelijk zo'n ding naar binnen.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
Ik heb ook nog van die suikergelletjes liggen van Maxim. Heb er ooit eentje gebruikt, maar daar kreeg mn maag zo'n opdonder van (overigens vond ik het ook maar een kleverige bende, alles zat onder) dat ik het sindsdien niet meer gebruikt heb.
Hmm denk dat ik maar de volgende keer bij de decathlon dit ga halen..quote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een tube met 10 tabletten kost een paar euro, en volgens het etiket moet je 2 tabletten per halve liter, maar 1 is al zat wat mij betreft.
Dat artikel maakt veel duidelijk...ik heb met m'n suffe kop dus te weinig gedronken...omdat het niet warm was, heb ik me erop verkeken denk ik
Ik drink nooit meer dan een bidon op 150 km.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bestwel eigenlijk. Eten en drinken blijven belangrijk, hoe getraind je ook bent.
Doe ik ook altijd. Gister bij de Boretti had ik ook een hele zwik repen en een banaan mee. Alleen de banaan is opgegaan, de rest had ik niet nodig.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik probeer niet afhankelijk te zijn van bevoorradingsposten en neem altijd zelf een zwikkie repen, banaantjes of wat stukken ontbijtkoek mee. Ik probeer consequent, ook als je geen hongergevoel hebt, elke 30km (dus zeg maar elk uur) iets te eten.
Die tabs heb ik ook, maar gebruik maar de halve dosering die het etiket zegt, anders wordt het te sterk voor me, en voor normaal heb ik zo'n bus Aptonia poeder van ze gekocht http://www.decathlon.nl/NL/hydra-energy-poeder-sinaas-35069743/ en dat werkt heel goed, en is veel voordeliger dan tabs!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:05 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm denk dat ik maar de volgende keer bij de decathlon dit ga halen..
http://www.decathlon.nl/NL/hydratatie-11558742/# en voor onderweg http://www.decathlon.nl/NL/power-tabs-citroen-96294483/.
Ik zag het net pas leek me wel leuk maar inschrijving is al gesloten.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:12 schreef Superher0 het volgende:
Wie rijdt donderdag de Steven Rooks? Volgens http://fok-fietsforum.teamwebs.nl/index.php?class=Event&teamweb_id=6689&action=ShowSingleEvent&id=86922&page=0&page2=0&actionHolder=ShowEvents rijd ik hem alleen, maar dat lijkt mij stug
ik rijd de 160km. Mijn fietsmaat gaat de 110km doen en ik heb er niet zoveel zin in om alleen te rijden. Lijkt mij gezellig om samen te rijden.
Ik rij 'm ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:12 schreef Superher0 het volgende:
Wie rijdt donderdag de Steven Rooks? Volgens http://fok-fietsforum.teamwebs.nl/index.php?class=Event&teamweb_id=6689&action=ShowSingleEvent&id=86922&page=0&page2=0&actionHolder=ShowEvents rijd ik hem alleen, maar dat lijkt mij stug
ik rijd de 160km. Mijn fietsmaat gaat de 110km doen en ik heb er niet zoveel zin in om alleen te rijden. Lijkt mij gezellig om samen te rijden.
Maastricht is toch net wat uit de richting..quote:Op maandag 10 mei 2010 11:12 schreef Superher0 het volgende:
Die is op dezelfde dag als de loop toch? Want dan gaat het moeilijk worden om mee te doenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef Kadooosh het volgende:
an het goeieals ik nou een dagkaart kon kopen.. maar die waren allemaal vanaf 15 mei.
Net ingeschreven voor de Dam tot Dam fietsclassic:
http://www.damtotdamfietsclassic.nl/
Voor mij helaas ookquote:Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maastricht is toch net wat uit de richting..
Moet voor jou toch geen probleem zijn met de hoeveelheid kilometers in jouw benen afgelopen week, en daarbij de nachten zijn al iets warmersquote:Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maastricht is toch net wat uit de richting..
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik zag het net pas leek me wel leuk maar inschrijving is al gesloten.
En ¤46 voor de trein vind ik ook een beetje teveel van het goeieals ik nou een dagkaart kon kopen.. maar die waren allemaal vanaf 15 mei.
Net ingeschreven voor de Dam tot Dam fietsclassic:
http://www.damtotdamfietsclassic.nl/
Hehe, ja, goed idee. Ik vertrek woensdagmiddag al, slaap in Maastricht in een hooiberg, en ben donderdag net aan de start..quote:Op maandag 10 mei 2010 13:07 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Moet voor jou toch geen probleem zijn met de hoeveelheid kilometers in jouw benen afgelopen week, en daarbij de nachten zijn al iets warmers
Super man. Heb je gewoon bij de mensen aangebeld en gevraagd of je in de stal mocht slapen? Volgens mij zijn heel veel mensen wel bereid om je te helpen, helemaal onder indruk van wat je aan het doen bent. Alles meer dan 10km fietsen is al een heldendaad, laat staan 450km fietsen. Als iemand bij mij aan zou bellen zou ik hem gewoon laten slapen, kan hij of zij meteen mee eten. Alleen maar respect. Dus mocht je ooit richting het Westen fietsen en via Amersfoort, ik heb een schuur maar je mag ook gewoon op de logeerkamerquote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hehe, ja, goed idee. Ik vertrek woensdagmiddag al, slaap in Maastricht in een hooiberg, en ben donderdag net aan de start..
[..]
Ja, de eerste dag koste het wat moeite, beetje stugge Duitse boeren die raar keken naar jonge gassies in strakke pakkies.. maar de 6e boer was het raak! Zelfs douche en ontbijt erbij..quote:Op maandag 10 mei 2010 13:50 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Super man. Heb je gewoon bij de mensen aangebeld en gevraagd of je in de stal mocht slapen? Volgens mij zijn heel veel mensen wel bereid om je te helpen, helemaal onder indruk van wat je aan het doen bent. Alles meer dan 10km fietsen is al een heldendaad, laat staan 450km fietsen. Als iemand bij mij aan zou bellen zou ik hem gewoon laten slapen, kan hij of zij meteen mee eten. Alleen maar respect. Dus mocht je ooit richting het Westen fietsen en via Amersfoort, ik heb een schuur maar je mag ook gewoon op de logeerkamer
Hey Superher0! Tof dat je voorrijder was, maar ben je in die functie niet een achterrijder?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef Superher0 het volgende:
Ik heb de 130km van Giro Utrecht gereden als voorrijder. Heb nu ook weer een mooi shirt erbij met daarop de tekst voorrijder. Ga ik zeker een keer dragen tijdens een van de tochten als ik weer eens op kop rijd.
Was super trouwens. Mijn functie was vegen. Als je achter mij kwam moest je het fietspad op. Voor ons gewoon op de weg, de provinciale wegen. Hele breedte en alles afgezet. Overal politie, motors. Achter ons de bus, en ambulance en politie. Deden 5000man mee. Soms hoog in de 30 en in de 40 om bij te blijven en andere keren weer praktisch stil. Erg leuk om mee te maken. Mensen die het niet meer trokken motiveren en of helpen om weer naar het peloton te rijden. Vaak genoeg met 40 op de teller weer mensen naar voren gebracht.
Vorig jaar wel ja...ging na de finish naar het centraal station en kwam allerlei lopers tegen die hun medailles aan befrummelen waren...quote:Op maandag 10 mei 2010 13:05 schreef thettes het volgende:
[..]
Die is op dezelfde dag als de loop toch? Want dan gaat het moeilijk worden om mee te doen.
Tuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 20:18 schreef FJD het volgende:
Heb je een Google Maps plaatje LC? Ben altijd wel op zoek naar klimmetjes
Ik ben van spd naar spd-sl overgestapt en het fietst voor mijn gevoel veel fijner. Vooral de harde zool geeft me een betere overdracht van de kracht naar het pedaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef Kadooosh het volgende:
Ff na aanleiding van het topic over spd pedaaltjes vroeg ik me af of spd-sl echt zoveel beter is, ik ben begonnen met spd sl maar heb er sinds kort spd pedaaltjes opzitten omdat ik dan met mijn paar schoenen die ik voor koerieren gebruik ook op mijn racefiets kan.
Met die spd schoenen(mtb) valt tenminste normaal mee te lopen en mijn oude race schoenen heb ik nu ook spd plaatjes onder.
Maar goed echt veel verschil merk ik niet.
Wat ook wel handig is is dat me spd pedalen een normale kant hebben...
Ik fiets ook spd zoals ik dus hier al eerder aangaf. Mijn fietsenmaker zei mij dat als je echt lange afstanden fietst je dat kan gaan voelen aan de onderkant van je voeten, omdat het drukpunt kleiner is. Daarom heb ik een schoen uitgekozen met een harde zool waardoor dat drukpunt weer wat wordt vergroot. Voor mij als recreatief fietser maakte het verder niet zoveel uit zei hij. Ik kan het zelf niet vergelijken omdat ik geen spd-sl heb gefietst.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef Kadooosh het volgende:
Ff na aanleiding van het topic over spd pedaaltjes vroeg ik me af of spd-sl echt zoveel beter is, ik ben begonnen met spd sl maar heb er sinds kort spd pedaaltjes opzitten omdat ik dan met mijn paar schoenen die ik voor koerieren gebruik ook op mijn racefiets kan.
Met die spd schoenen(mtb) valt tenminste normaal mee te lopen en mijn oude race schoenen heb ik nu ook spd plaatjes onder.
Zo handig zijn als ze de tijd ben de fotos hadden gezet, om nou tussen 1000 foto's mijn eigen foto te zoeken heb ik niet echt veel zin inquote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ik op het Kopje in het wit/grijze shirt. Gelukkig is mn van pijn vertrokken hoofd niet goed zichtbaar.
Lekker! Dat is een mooi vooruitzicht. Ik rijd 2de pinksterdag naar Bedoin om daar lid te gaan worden van de club der malloten. 3 x de ventoux op, in een dag. je kunt ook 6x en dan word je lid van de extreem malloten maar dat vind ik net een stapje te ver.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Wombcat het volgende:
Overmorgen vertrek ik naar Frankrijk10 dagen lekker fietsen en twee cyclo's rijden: Cote d'Orienne (15 mei) en La Bernard Thevenet (22 mei)
Ik gebruik Look Keo en ik heb een beetje dure schoenen. Carbon index 10 en een beetje als ik mij niet vergis. hoe hoger het getal hoe stijver de schoen, hoe stijver de schoen hoe meer energie er naar de trapper gaat en niet in de schoen kwijt raakt tijdens het aanzetten. Aangezien ik nu ook wedstrijden rijd/ga rijden en daar 40+ wordt gereden en je heel vaak moet aanzetten leek het mij wel een goede investering. Ik heb de Northwave Aerlite SBS. Kun je echt niet buigen, als je een normale Shimano schoen pak dan kun je deze makkelijk buigen (pak hak en neus van de schoen). Als ik stukken moet lopen heb ik beschermhoesje over het plaatje en daarmee loop je ook stukken makkelijker. Maar ja, een fietser loopt niet, die fietstquote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef Kadooosh het volgende:
Gevoeslmatig zou ik bij dat soort bedragen wegblijven bij Bulls. Komt meer door m'n ervaring met hun goedkoopste modellen. Het werkt allemaal wel maar je moet niet de illussie hebben dat andere merken belachelijke marges maakt en dat Bulls de markt openbreekt door met minder genoegen te nemen voor dezelfde kwaliteit. Je krijgt waar je voor betaald en in mijn geval was dat een redelijk zwabberende fietsen met wielen die alle kanten opbuigen. Ik heb er heel veel lol mee gehad maar met zo'n budget zou ik weg blijven bij Bulls. De groep op een fiets is niet altijd heilig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:57 schreef Kadooosh het volgende:
http://www.morsinktweewielers.nl/index.php/gebruikte-en-nieuwe-fietsen?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=533&category_id=38
Maar 6.8 kg.
Bulls fietsen zijn wel oke toch... ze zijn zo goedkoop.
Mijn mening is dat je voor een dergelijk bedrag een veel mooiere fiets kunt kopen in plaats van zo'n uber saaie degelijke Bulls. Goed je krijgt er dan wel Cosmic Carbons bij en dat zal je bij een grotere naam (Trek / Pina / Wilier etc) niet gaan lukken voor dat bedrag maar om nou alleen daarvoor een Bulls aan te schaffen zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Gevoeslmatig zou ik bij dat soort bedragen wegblijven bij Bulls. Komt meer door m'n ervaring met hun goedkoopste modellen. Het werkt allemaal wel maar je moet niet de illussie hebben dat andere merken belachelijke marges maakt en dat Bulls de markt openbreekt door met minder genoegen te nemen voor dezelfde kwaliteit. Je krijgt waar je voor betaald en in mijn geval was dat een redelijk zwabberende fietsen met wielen die alle kanten opbuigen. Ik heb er heel veel lol mee gehad maar met zo'n budget zou ik weg blijven bij Bulls. De groep op een fiets is niet altijd heilig.
Maar goed bovenstaand is wel gebaseerd op een gevoel
Er waren alleen shirts met daarop tussenrijders en voorrijders (gelukkig). Best wel veel mensen waren verbaasd dat ze van ons te horen kregen dat ze al in de staart van het peloton reden. vaak konden zij weer aansluiten en langzaam naar voren rijden. Toen we eenmaal de Amerongseberg opgingen toen vielen er best wel wat mensen af. Deze konden het niet bijhouden. Wij schoven langzaam naar voren (reden ongeveer 30) en vormden zo een groep. Deze brachten we dan naar een andere groep en dan gingen we weer achter rijden. Op het moment dat die groep langzamer ging rijden gingen we wel ons ermee bemoeien, door op kop te rijden of te motiveren. We werden ook weer ingehaald door vele groepjes die pech gehad hadden onderweg.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef BraveDribbel het volgende:
[..]
Hey Superher0! Tof dat je voorrijder was, maar ben je in die functie niet een achterrijder?
Ik heb je waarschijnlijk niet gezien, reed niet vooraan, maar ook zeker niet achterin!
Heb je enig idee hoeveel ongeveer van de 5000 achter de veegwagen terecht zijn gekomen? Want de groep achter ons leek een stuk kleiner vanaf de dijk, maar we werden niet door veel man ingehaald daar.
klein gokje: whr-500?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:00 schreef Oksel het volgende:
Wat voor wielen heb je er in zitten dan koeii?
dacht dat die vaak op de 'goedkopere' Bulls zitten, anders RS-10 of 20 welke ook niet al te best zijnquote:
Bijna, 550. Ik vind eigenlijk dat ze het nog redelijk uithouden voor iemand met mijn gewicht. Slechts 1 keer een slagje gehad omdat ik met 45 over een omhoogstekende putdeksel reed. En dat zwabberen heb ik alleen gehad bij echt hoge snelheden. En aangezien ik in groningen tot zo ver nog geen berg heb kunnen ontdekken laat ik het nog maar even voor wat het is.quote:
de beruchte spoorbrug bij Onnen en het Emmaviaductquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:29 schreef koeii het volgende:
[..]
Bijna, 550. Ik vind eigenlijk dat ze het nog redelijk uithouden voor iemand met mijn gewicht. Slechts 1 keer een slagje gehad omdat ik met 45 over een omhoogstekende putdeksel reed. En dat zwabberen heb ik alleen gehad bij echt hoge snelheden. En aangezien ik in groningen tot zo ver nog geen berg heb kunnen ontdekken laat ik het nog maar even voor wat het is.
Het viaduct bij Onnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
de beruchte spoorbrug bij Onnen en het Emmaviaduct
Tussen Noorderhogebrug en Zuidwolde heb je ook een redelijke viaduct. En de spoorbrug bij Adorp vind ik toch ook behoorlijk pittig.....voor Groningen dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het viaduct bij Onnen
10 keer volle bak op en neer rijden op 't zwaarste verzet en je bent kapot![]()
Heerlijke training, voor als ik niet veel tijd heb.
oh ja klopt inderdaad, buitencategoriequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef Goldmund het volgende:
[..]
Tussen Noorderhogebrug en Zuidwolde heb je ook een redelijke viaduct. En de spoorbrug bij Adorp vind ik toch ook behoorlijk pittig.....voor Groningen dan.
Bedoel je dat ding over het kanaal? Die col heb ik zonet nog beklommen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef Goldmund het volgende:
[..]
En de spoorbrug bij Adorp vind ik toch ook behoorlijk pittig.....voor Groningen dan.
Leuk he, die Nederlandse obstakels. Dit is mijn favoriete kasseistrook: http://maps.google.com/maps?ll=52.796414,4.884989&spn=0,0.006968&t=k&z=18&lci=com.panoramio.all&layer=c&cbll=52.796439,4.885318&panoid=Fplmvk0odcKSiMF_5Wj0fw&cbp=12,101.61,,0,10.47 (street view)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef koeii het volgende:
[..]
Bedoel je dat ding over het kanaal? Die col heb ik zonet nog beklommen.
Dat kan ik toppenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:45 schreef thettes het volgende:
[..]
Leuk he, die Nederlandse obstakels. Dit is mijn favoriete kasseistrook: http://maps.google.com/maps?ll=52.796414,4.884989&spn=0,0.006968&t=k&z=18&lci=com.panoramio.all&layer=c&cbll=52.796439,4.885318&panoid=Fplmvk0odcKSiMF_5Wj0fw&cbp=12,101.61,,0,10.47 (street view)
geen kasseien maar een slecht onderhouden met spoorvorming klinkerweg. Kilometertje of 5, probeer die maar eens hoog in de 30, op snelheid, te rijden. Je rammelt aan alle kanten los en wordt helemaal door elkaar geschudt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dat kan ik toppen
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&q=Capelle+aan+den+IJssel,+Capelle+aan+Den+IJssel,+South+Holland,+The+Netherlands&sll=52.79643,4.885483&sspn=0.027506,0.077162&ie=UTF8&cd=1&geocode=FeFuGAMdYQhGAA&split=0&hq=&hnear=Capelle+aan+den+IJssel,+Capelle+aan+Den+IJssel,+South+Holland,+The+Netherlands&ll=51.923262,4.589067&spn=0.00348,0.009645&t=k&z=17&layer=c&cbll=51.923026,4.588791&panoid=UEmUaD6HPY21SdVLs97_MQ&cbp=12,223.15,,0,28.83
Die zwarte rand zijn mijn kasseien
Lijkt me leuk, alleen ver weg. Als er nou eens iemand uit de omgeving Twente is met wie ik mee kan rijden..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
Over 2 weken is de 11steden al... Ik ben een beetje bang...
Als geschminkte smurfen op een bakfiets het kunnen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
Deze is ook fijn, ook een trainingscolletje van mijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef koeii het volgende:
[..]
Bedoel je dat ding over het kanaal? Die col heb ik zonet nog beklommen.
Die is echt wel te doen hoor. Ik heb 'm een keer ongetraind gedaan en m'n ex heeft 't vorig jaar op haar stadsfietsje weten te volbrengen zonder al te veel moeite.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
Lekker raggen over kasseien, af en toe is het wel leuk om te doen, maar meestal word ik er ook compleet gek van.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef Yankee het volgende:
kasseien, nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan het fietsen op een racefiets over die dingen
Bij mij doet alles wel 'n beetje pijn na de tijdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:11 schreef marcodej het volgende:
Over het uitrijden maak ik me weinig zorgen, het is meer of mn achterwerk het wel uithoudt...:')
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
Als je langs Wierden komt, of ergens halverwege, en ik kan meeliften.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:50 schreef Chezzzz het volgende:
[..]
haha...ik moet er ook aan geloven......Maar wel heel veel zin in.
Mijn broertje is afgehaakt...dus ik heb nog een startkaart over. (groep 11) Dus als iemand nog een startkaart zoekt?
Groep 11.. dus je vertrekt rond uurtje of 6, toch? Kwart over 6? En dan 240km, gemiddelde van 30 + uur pauze = 9 uur fietsen.. ws. 10 uur. 4 uur terug. Toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:50 schreef Chezzzz het volgende:
[..]
haha...ik moet er ook aan geloven......Maar wel heel veel zin in.
Mijn broertje is afgehaakt...dus ik heb nog een startkaart over. (groep 11) Dus als iemand nog een startkaart zoekt?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Groep 11.. dus je vertrekt rond uurtje of 6, toch? Kwart over 6? En dan 240km, gemiddelde van 30 + uur pauze = 9 uur fietsen.. ws. 10 uur. 4 uur terug. Toch?
okay, inmiddels is het duidelijk dat ik em nooit zal gaan rijdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:17 schreef koeii het volgende:
We hebben dit jaar startkaarten voor 5:08. Dat is dus voor vieren wegrijden uit groningen...Denk dat we maar wat later gaan starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |