abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 mei 2010 @ 20:11:50 #101
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_81224431
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef Kadooosh het volgende:
En drinken sjah ik heb vandaag volgens mij bijna 4 hele bidons leeg gedronken en nog een hoop AA bij de posts
Water of mix je ter plekke sportdrank met tabletten(Isostar bv)?
Heb zaterdag ook te weinig gedronken vermoed ik...is er eigenlijk een vuistregel hoeveel liter/bidons je per uur moet drinken? Ik dronk vorig jaar erg veel tijdens het rijden, dit jaar veel minder, dacht dat ik gewoon getrainder was en minder vocht nodig had...dom idee?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_81224494
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik dronk vorig jaar erg veel tijdens het rijden, dit jaar veel minder, dacht dat ik gewoon getrainder was en minder vocht nodig had...dom idee?
Bestwel eigenlijk. Eten en drinken blijven belangrijk, hoe getraind je ook bent.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_81224910
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Water of mix je ter plekke sportdrank met tabletten(Isostar bv)?
Heb zaterdag ook te weinig gedronken vermoed ik...is er eigenlijk een vuistregel hoeveel liter/bidons je per uur moet drinken? Ik dronk vorig jaar erg veel tijdens het rijden, dit jaar veel minder, dacht dat ik gewoon getrainder was en minder vocht nodig had...dom idee?
Ik had 1 bidon vol met aa mee en een andere met water me een beetje zout(neem je het beter op ofzo). maar onderweg vul ik het gewoon met water.
Denk eigenlijk dat als je meer getraind bent dat je juist meer water verbruikt je gaat tenslotte harder.

http://www.sportfysioleiden.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=34

De 2% vochtverlies is bij de meeste atleten te vergelijken met ongeveer 2 liter vochtverlies. Dit is ook het moment dat het dorstgevoel optreed. Zodra het dorstgevoel opkomt is het eigenlijk al te laat om het prestatie niveau nog op pijl te kunnen krijgen. Tevens kan een vocht tekort leiden tot maag/darm problemen.

Om de opname van vocht tijdens het sporten te bevorderen is het het beste een isotone of een hypotone (concentratie v/d drank is lager dan de bloedwaarde) te gebruiken. Deze zijn volop te koop. Alleen water wordt vaak niet goed opgenomen. Je kunt de opname van water bevorderen door er een klein mespuntje zout in te doen, met nadruk op klein.

Misschien moet ik maar is kijken naar zon tabletje maar volgens mij zijn die dingen nogal duur en kan ik dan netzogoed AA nemen en ach ik fiets ook eigenlijk nooit wedstrijden.

En trouwens als ik 3 liter aan sportdrank drink gaan me tanden ook helemaal naar de pleuris .
http://www.food-info.net/nl/national/ww-sportdrank.htm#8
  zondag 9 mei 2010 @ 20:25:58 #104
153506 Captain_Fabulous
pi_81225229
Een tube met 10 tabletten kost een paar euro, en volgens het etiket moet je 2 tabletten per halve liter, maar 1 is al zat wat mij betreft.
Dat artikel maakt veel duidelijk...ik heb met m'n suffe kop dus te weinig gedronken...omdat het niet warm was, heb ik me erop verkeken denk ik
pi_81225413
Bij de volgende lange tocht moet ik toch echt wat zout in mn water gaan doen, want het moest er gister allemaal weer snel uit.
Ben volgens mij wel 3x gaan zeiken tijdens de tocht, 2x onderweg en nog eens bij de finish toen ik op mn maat stond te wachten.
Maar je moet idd elk uur eten en drinken, maar hoeveel is volgens mij niet duidelijk... is een halve liter water p/u genoeg?
  zondag 9 mei 2010 @ 20:29:55 #106
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_81225431
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ik had 1 bidon vol met aa mee en een andere met water me een beetje zout(neem je het beter op ofzo). maar onderweg vul ik het gewoon met water.
Denk eigenlijk dat als je meer getraind bent dat je juist meer water verbruikt je gaat tenslotte harder.

[..]

Nou, hoe beter je getraind bent hoe minder moeite het je kost om een bepaalde snelheid te rijden. Ik ben dit jaar ook minder gaan drinken. Ik fiets wel eens 4 uur behoorlijk tempo met 1.5 liter, helft isotoon en de andere helft water. Is te weinig. Het ligt ook nog eens aan de weersomstandigheden, nu dat het nog niet zo warm is koel je sneller af. Goede kleding en je zweet niet echt veel. Vuistregel is een bidon per uur.

Tijdens een training van 1.5 uur drink ik maar 1 liter water. Ga ik echter spinnen dan drink ik 1.5 liter per uur.
Ik gebruik Born Drink, is 13.95 en dan heb je 25 zakjes voor 25 x 0.5liter bidons. Tijdens het fietsen niet beknibbelen op eten en of drinken en nooit ervan uitgaan dat er binnen 10km een verzorgingspost is met drank en eten. Vaak genoeg bleek de verzorgingspost toch even 10km verder te zijn dan aangegeven op de route beschrijving of is bijna alles op. Helemaal als ik door wil fietsen dan drink en eet ik spul waarvan ik weet dat mijn lichaam het accepteert.
Superhero to the rescue!
pi_81225575
Ik heb ook nog van die suikergelletjes liggen van Maxim. Heb er ooit eentje gebruikt, maar daar kreeg mn maag zo'n opdonder van (overigens vond ik het ook maar een kleverige bende, alles zat onder) dat ik het sindsdien niet meer gebruikt heb.
pi_81225741
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
Ik heb ook nog van die suikergelletjes liggen van Maxim. Heb er ooit eentje gebruikt, maar daar kreeg mn maag zo'n opdonder van (overigens vond ik het ook maar een kleverige bende, alles zat onder) dat ik het sindsdien niet meer gebruikt heb.
Die heb ik ook, maar gebruik ik eigenlijk alleen tijdens cyclo's en wedstrijden. Dan heb je vaak geen tijd om een reepje te eten, knijp je makkelijk zo'n ding naar binnen.
pi_81227186
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een tube met 10 tabletten kost een paar euro, en volgens het etiket moet je 2 tabletten per halve liter, maar 1 is al zat wat mij betreft.
Dat artikel maakt veel duidelijk...ik heb met m'n suffe kop dus te weinig gedronken...omdat het niet warm was, heb ik me erop verkeken denk ik
Hmm denk dat ik maar de volgende keer bij de decathlon dit ga halen..
http://www.decathlon.nl/NL/hydratatie-11558742/# en voor onderweg http://www.decathlon.nl/NL/power-tabs-citroen-96294483/.

Zo'n bus van 500gr is een stuk goedkoper dan elke keer flesjes AA kopen en dan hoef ik het tenminste niet elke keer weer te kopen.

http://www.decathlon.nl/NL/cheerpack-honing-11725820/
Is honing ook zo goed dan?
Neem ik volgende keer wel een boterham met honing mee .

Als iemand nog een goed regenpakje zoekt heeft cyclewear nu een mooie aanbieding :
http://cyclewear.eu
Heb er zelf gelijk een besteld.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kadooosh op 09-05-2010 21:40:28 ]
pi_81229965
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Bestwel eigenlijk. Eten en drinken blijven belangrijk, hoe getraind je ook bent.
Ik drink nooit meer dan een bidon op 150 km. terwijl anderen altijd dorst hebben. Zal wel niet goed zijn, maar ik denk er helemaal niet aan. Alleen als het erg heet is en ik veel vochtverlies lijd is dat anders natuurlijk.
janneman
pi_81233820
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik probeer niet afhankelijk te zijn van bevoorradingsposten en neem altijd zelf een zwikkie repen, banaantjes of wat stukken ontbijtkoek mee. Ik probeer consequent, ook als je geen hongergevoel hebt, elke 30km (dus zeg maar elk uur) iets te eten.

Doe ik ook altijd. Gister bij de Boretti had ik ook een hele zwik repen en een banaan mee. Alleen de banaan is opgegaan, de rest had ik niet nodig.

Tijdens en voor de tocht heb ik niet veel gedronken, maar moest na de tijd pissen als 'n reiger
De ene keer drink ik meer dan de andere, vooral als 't miezerig is drink ik minder.
  maandag 10 mei 2010 @ 00:04:49 #112
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81236427
Ik drink wel minder nu ik meer fiets.. in het begin zoop ik als een gek, nu merk ik dat ik met minder af kan. Verder gewoon water, of wat sportdrank van de Lidl. Lekker goedkoop. Boeiend. We zijn amateurs, geen profs. Tenminste, ik niet. En ik vreet gewoon goedkope mueslishizzle van de Aldi, 1tje per uur. Als ik terug kom eet ik wat ik tegenkom.. pastarestje, boterham, banaan, yoghurt, glaasje cola, koekjes, vleeswaren, enzo. En als ik het idee heb (dus niet het gevoel, dat ben ik altijd voor..) dat ik te weinig gedronken heb dwing ik mijzelf een liter water te drinken, binnen halve minuut.

Laten we het hier trouwens ff normaal houden met je gelletjes en je pilletjes.. stelletje neukerts! Alleen ivo mag dat, die fietst 1000km per dag. We zijn amateurs, laten we dat lekker ff blijven met z'n allen.. danku!
pi_81237260
Ach ja uiteindelijk bestaan al die spullen voor een procentje of 90 uit maltodextrine. Ik koop het spul in poedervorm en mik het in m'n bidon. Dit jaar ook nog schepje met vitamines/zouten etc en dan zal t voor 95% t zelfde effect hebben als al dat andere spul en dat voor een fractie vd prijs; nog geen 4,- de kilo

Ik heb wel muslirepen maar ik ben een slechte eter op de fiets. Ik krijg door m'n neus niet voldoende lucht binnen om tempo te kunnen blijven houden dus als ik eet dan is dat een redelijk onsmakelijk gezicht
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 10 mei 2010 @ 00:41:35 #114
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_81237733
Vandaag een mooie 145 km op de teller. Eerst op de mountainbike een rondje met de groep van mijn pa gefietst en later op de racefiets gestapt en vanuit de achterhoek naar huis gereden. Helaas niet ingehaald door Gesink, die mogelijk voor een deel dezelfde route zal hebben gereden. Hij zal waarschijnlijk ook wel vroeger zijn gestart. Weer door het Montferland gekomen en op goed geluk een weggetje ingedoken (vanuit de Peeskesweg de Oude Eltenseweg) en dit bleek een best leuk pad door het bos te zijn met iets klimmen en dalen.
Wat ik heb gedronken zou ik zo niet weten. Meestal neem ik een liter mee voor 50 km ofzo, die niet altijd op gaat. Verder moet iedereen gewoon eten waarmee die lekker mee rijdt natuurlijk, dat dat een gelletje is in bepaalde omstandigheden vind ik niet gek. Zelf neem ik meestal tijdens een rondje een liga of een banaan mee.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  maandag 10 mei 2010 @ 06:37:27 #115
153506 Captain_Fabulous
pi_81240917
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:05 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Hmm denk dat ik maar de volgende keer bij de decathlon dit ga halen..
http://www.decathlon.nl/NL/hydratatie-11558742/# en voor onderweg http://www.decathlon.nl/NL/power-tabs-citroen-96294483/.
Die tabs heb ik ook, maar gebruik maar de halve dosering die het etiket zegt, anders wordt het te sterk voor me, en voor normaal heb ik zo'n bus Aptonia poeder van ze gekocht http://www.decathlon.nl/NL/hydra-energy-poeder-sinaas-35069743/ en dat werkt heel goed, en is veel voordeliger dan tabs!

@Oksel : chill bro...je hebt wel een beetje gelijk, zo hard als de profs hebben we het niet nodig...maar het is wel handig

Trouwens, vroeger mixte ik geloof ik gewoon water, een snufje zout en een paar lepels druivesuiker en een scheut sinassappelsap door elkaar heen, en dat kost vrijwel niets, en lijkt toch sterk op een sportdrank...
Misschien maar gewoon weer doen als deze poeiers op zijn.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:12:21 #116
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_81245284
Wie rijdt donderdag de Steven Rooks? Volgens http://fok-fietsforum.teamwebs.nl/index.php?class=Event&teamweb_id=6689&action=ShowSingleEvent&id=86922&page=0&page2=0&actionHolder=ShowEvents rijd ik hem alleen, maar dat lijkt mij stug

ik rijd de 160km. Mijn fietsmaat gaat de 110km doen en ik heb er niet zoveel zin in om alleen te rijden. Lijkt mij gezellig om samen te rijden.
Superhero to the rescue!
pi_81248314
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:12 schreef Superher0 het volgende:
Wie rijdt donderdag de Steven Rooks? Volgens http://fok-fietsforum.teamwebs.nl/index.php?class=Event&teamweb_id=6689&action=ShowSingleEvent&id=86922&page=0&page2=0&actionHolder=ShowEvents rijd ik hem alleen, maar dat lijkt mij stug

ik rijd de 160km. Mijn fietsmaat gaat de 110km doen en ik heb er niet zoveel zin in om alleen te rijden. Lijkt mij gezellig om samen te rijden.
Ik zag het net pas leek me wel leuk maar inschrijving is al gesloten.
En ¤46 voor de trein vind ik ook een beetje teveel van het goeie als ik nou een dagkaart kon kopen.. maar die waren allemaal vanaf 15 mei.

Net ingeschreven voor de Dam tot Dam fietsclassic:
http://www.damtotdamfietsclassic.nl/
pi_81248593
quote:

Ik rij 'm ook.

Het belang van goede voeding op de fiets mag wat mij betreft niet onderschat worden. Ik heb dat meerdere keren gedaan en kwam dan met 'n hongerklop thuis
  maandag 10 mei 2010 @ 12:47:51 #119
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81248740
quote:

Maastricht is toch net wat uit de richting..
pi_81249430
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef Kadooosh het volgende:
an het goeie als ik nou een dagkaart kon kopen.. maar die waren allemaal vanaf 15 mei.

Die is op dezelfde dag als de loop toch? Want dan gaat het moeilijk worden om mee te doen .

Reed trouwens op de ceintuurbaan al lek gisteren, en had zelf geen pompje mee Gelukkig sympathieke fietsers bereid gevonden ff een pompje uit te lenen
  maandag 10 mei 2010 @ 13:07:18 #121
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81249502
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef Oksel het volgende:

[..]

Voor mij helaas ook
.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:07:22 #122
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_81249506
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef Oksel het volgende:

[..]

Moet voor jou toch geen probleem zijn met de hoeveelheid kilometers in jouw benen afgelopen week, en daarbij de nachten zijn al iets warmers
Superhero to the rescue!
pi_81250482
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ik zag het net pas leek me wel leuk maar inschrijving is al gesloten.
En ¤46 voor de trein vind ik ook een beetje teveel van het goeie als ik nou een dagkaart kon kopen.. maar die waren allemaal vanaf 15 mei.

Dam tot Dam staat ook op mijn "to do" lijstje...dus ook maar ff ingeschreven.....
  maandag 10 mei 2010 @ 13:38:15 #124
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81250673
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:07 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Moet voor jou toch geen probleem zijn met de hoeveelheid kilometers in jouw benen afgelopen week, en daarbij de nachten zijn al iets warmers
Hehe, ja, goed idee. Ik vertrek woensdagmiddag al, slaap in Maastricht in een hooiberg, en ben donderdag net aan de start..

Zo zag ik er uit toen ik vertrok:

Gekkenwerk:

De omgeving:

Na 100 meter de grens over te zijn gegaan kwamen we meteen op een bratwurst & bierfeest terecht:

Slaapplek 1:

Inclusief ontbijt!

Avondeten (vis, brood, wijn en nootjes, en Nutella.. )

Slaapplek 2:

Opwarmen tegen de kou (fuck het was koud die dag..)

Beetje krachtvoer:

Ja, ik droeg een helm. Bewijs:

Slaapplek 3:

Bijna daar..

En toen we aankwamen, 450km en 3 nachten in het hooi verder waren we toch wel blij dat we er waren.. :
  maandag 10 mei 2010 @ 13:50:16 #125
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_81251127
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hehe, ja, goed idee. Ik vertrek woensdagmiddag al, slaap in Maastricht in een hooiberg, en ben donderdag net aan de start..

[..]
Super man. Heb je gewoon bij de mensen aangebeld en gevraagd of je in de stal mocht slapen? Volgens mij zijn heel veel mensen wel bereid om je te helpen, helemaal onder indruk van wat je aan het doen bent. Alles meer dan 10km fietsen is al een heldendaad, laat staan 450km fietsen. Als iemand bij mij aan zou bellen zou ik hem gewoon laten slapen, kan hij of zij meteen mee eten. Alleen maar respect. Dus mocht je ooit richting het Westen fietsen en via Amersfoort, ik heb een schuur maar je mag ook gewoon op de logeerkamer
Superhero to the rescue!
  maandag 10 mei 2010 @ 14:31:47 #126
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81252560
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:50 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Super man. Heb je gewoon bij de mensen aangebeld en gevraagd of je in de stal mocht slapen? Volgens mij zijn heel veel mensen wel bereid om je te helpen, helemaal onder indruk van wat je aan het doen bent. Alles meer dan 10km fietsen is al een heldendaad, laat staan 450km fietsen. Als iemand bij mij aan zou bellen zou ik hem gewoon laten slapen, kan hij of zij meteen mee eten. Alleen maar respect. Dus mocht je ooit richting het Westen fietsen en via Amersfoort, ik heb een schuur maar je mag ook gewoon op de logeerkamer
Ja, de eerste dag koste het wat moeite, beetje stugge Duitse boeren die raar keken naar jonge gassies in strakke pakkies.. maar de 6e boer was het raak! Zelfs douche en ontbijt erbij..

De 2e dag hielp ik bij de redding van een kip + 12 kuikens, dus kreeg koffie en kon gewoon daar slapen (was niet bij een woonhuis).

De 3e dag zijn we er gewoon in gaan slapen, was geen woonhuis te bekennen, en werden 's ochtends door een lachende boer op zn trekker wakker gemaakt.. Die vond het alleen maar prachtig.

En inderdaad, als je beleefd vraagt zijn heel veel mensen hardstikke bereid te helpen. Helemaal als je er wat fatsoenlijk uitziet. In Australie en New Zeeland deed ik niet anders.. Mensen vind het leuk, vooral wat hoger opgeleide mensen, die deden het zelf vroeger namelijk ook. Maareh, bedankt voor je aanbod..

We hadden zelf nog wel een echt bed verwacht ergens trouwens.. Maar dat mocht niet zo zijn. Misschien was dat op de terugweg gebeurt, maar de knie van mn fietsmaatje was echt verrot. Dus ben met de auto terug gegaan..
  maandag 10 mei 2010 @ 14:38:44 #127
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81252845
Zo, ff fietsmeet gespammed.
  maandag 10 mei 2010 @ 15:05:24 #128
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_81253806
26ste helaas verhinderd.

Die hooibergen maken de rit nog mooier, lekker natuurlijk. Maar behoorlijk koud lijkt me de afgelopen week.
Sei wachsam,
pi_81253909
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:38 schreef Oksel het volgende:
Zo, ff fietsmeet gespammed.
Ik heb die maandag daarna helaas een belangrijk tentamen
  FOK!fotograaf maandag 10 mei 2010 @ 15:10:37 #130
73911 ultra_ivo
pi_81254065
Ben plat, de 600 duurde redelijk lang van het weekend. Vooral omdat een aantal gemeentes het nodig vonden om hun verkeersstructuur om te gooien. Dus ipv gewoon de tocht rijden werd het toch nog akelig veel noteren en alternatieve routes bedenken/registreren. Kan ik dus de routebeschrijving weer gaan omgooien. Maar iig gehaald. Wel maak ik voor volgend jaar een andere route, steeds maar weer het Moezeldal begint ook te vervelen.
pi_81254921
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef Superher0 het volgende:

Ik heb de 130km van Giro Utrecht gereden als voorrijder. Heb nu ook weer een mooi shirt erbij met daarop de tekst voorrijder. Ga ik zeker een keer dragen tijdens een van de tochten als ik weer eens op kop rijd.

Was super trouwens. Mijn functie was vegen. Als je achter mij kwam moest je het fietspad op. Voor ons gewoon op de weg, de provinciale wegen. Hele breedte en alles afgezet. Overal politie, motors. Achter ons de bus, en ambulance en politie. Deden 5000man mee. Soms hoog in de 30 en in de 40 om bij te blijven en andere keren weer praktisch stil. Erg leuk om mee te maken. Mensen die het niet meer trokken motiveren en of helpen om weer naar het peloton te rijden. Vaak genoeg met 40 op de teller weer mensen naar voren gebracht.
Hey Superher0! Tof dat je voorrijder was, maar ben je in die functie niet een achterrijder?
Ik heb je waarschijnlijk niet gezien, reed niet vooraan, maar ook zeker niet achterin!
Heb je enig idee hoeveel ongeveer van de 5000 achter de veegwagen terecht zijn gekomen? Want de groep achter ons leek een stuk kleiner vanaf de dijk, maar we werden niet door veel man ingehaald daar.
pi_81255918
Volgens mij doet de Giro wel wat voor ons imago. Ik werd zowaar aangemoedigd toen ik vanmiddag een deel van het parcours reed door Zoetermeer

Lekker 70 km gefietst en wat nieuwe klimmetjes gevonden rond Snowworld Zoetermeer. Leuk dat je na zoveel jaar trainen in deze regio nu pas dit soort dingen tegenkomt Zitten een stuk of drie steile, korte klimmetjes in. Eigenlijk Mountainbike parcours, maar met mijn racefiets kon ik er ook gewoon op. Lekker 70 km weggetrapt.
pi_81256309
Tijdens de toertocht in utrecht stonden er ook al verrassend veel man langs de kant. Die moedigden ons ook flink aan. Een opa gaf ons zelfs info over de achterstand op de kopgroep Is voor die mensen ook natuurlijk alvast een voorproefje voor de profs de dag erop, maar toch..
  maandag 10 mei 2010 @ 16:24:59 #134
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81257105
Ik ging pas fietsen, mocht ik achter de scooter van een oudere dame gaan fietsen.. omdat ik wind tegen had!
  maandag 10 mei 2010 @ 19:47:00 #135
153506 Captain_Fabulous
pi_81265617
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:05 schreef thettes het volgende:

[..]

Die is op dezelfde dag als de loop toch? Want dan gaat het moeilijk worden om mee te doen .
Vorig jaar wel ja...ging na de finish naar het centraal station en kwam allerlei lopers tegen die hun medailles aan befrummelen waren...
pi_81266331
Overmorgen vertrek ik naar Frankrijk 10 dagen lekker fietsen en twee cyclo's rijden: Cote d'Orienne (15 mei) en La Bernard Thevenet (22 mei)
  maandag 10 mei 2010 @ 20:15:16 #137
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81266854
Lekker. Ik begin volgende week met werken. Over met het feest.
pi_81267026
Heb je een Google Maps plaatje LC? Ben altijd wel op zoek naar klimmetjes
pi_81271278
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:18 schreef FJD het volgende:
Heb je een Google Maps plaatje LC? Ben altijd wel op zoek naar klimmetjes
Tuurlijk http://maps.google.nl/maps?q=52.067825,4.458386&num=1&sll=52.060499,4.493307&sspn=0.054899,0.128059&ie=UTF8&ll=52.067517,4.459677&spn=0.006938,0.01929&z=16

Het asfalt op de klimmetjes is zeer slecht onderhouden, maar dat maakt het ook wel weer leuk vind ik. De Buytenpark klimmetjes zijn niet zo steil en zeer breed. De klimmetjes in het kleine stukje bos zijn heel smal, erg steil (boven 10%) maar wel lekker om op te knallen
pi_81276313
Ff na aanleiding van het topic over spd pedaaltjes vroeg ik me af of spd-sl echt zoveel beter is, ik ben begonnen met spd sl maar heb er sinds kort spd pedaaltjes opzitten omdat ik dan met mijn paar schoenen die ik voor koerieren gebruik ook op mijn racefiets kan.
Met die spd schoenen(mtb) valt tenminste normaal mee te lopen en mijn oude race schoenen heb ik nu ook spd plaatjes onder.
Maar goed echt veel verschil merk ik niet.

Wat ook wel handig is is dat me spd pedalen een normale kant hebben...
pi_81276616
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef Kadooosh het volgende:
Ff na aanleiding van het topic over spd pedaaltjes vroeg ik me af of spd-sl echt zoveel beter is, ik ben begonnen met spd sl maar heb er sinds kort spd pedaaltjes opzitten omdat ik dan met mijn paar schoenen die ik voor koerieren gebruik ook op mijn racefiets kan.
Met die spd schoenen(mtb) valt tenminste normaal mee te lopen en mijn oude race schoenen heb ik nu ook spd plaatjes onder.

Ik ben van spd naar spd-sl overgestapt en het fietst voor mijn gevoel veel fijner. Vooral de harde zool geeft me een betere overdracht van de kracht naar het pedaal.
  maandag 10 mei 2010 @ 23:01:29 #142
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_81276702
quote:

Ik fiets ook spd zoals ik dus hier al eerder aangaf. Mijn fietsenmaker zei mij dat als je echt lange afstanden fietst je dat kan gaan voelen aan de onderkant van je voeten, omdat het drukpunt kleiner is. Daarom heb ik een schoen uitgekozen met een harde zool waardoor dat drukpunt weer wat wordt vergroot. Voor mij als recreatief fietser maakte het verder niet zoveel uit zei hij. Ik kan het zelf niet vergelijken omdat ik geen spd-sl heb gefietst.
Sei wachsam,
  FOK!fotograaf maandag 10 mei 2010 @ 23:21:07 #143
73911 ultra_ivo
pi_81277849
Op mijn brevetfiets heb ik downhill pedalen
SPD met daaromheen een soort van pedaalkooi. Mijn MTB schoen heeft daarmee meer raakvlak met het pedaal. Drukpunten heb ik in het verleden wel eens last van gehad maar de laatste tijd niet meer. Vooral aan het begin van het seizoen omdat het drukpunt van de klapschaats precies gelijk ligt met het drukpunt van de SPD pedalen (en voordat ik de downhill pedalen gebruikte).
pi_81278342

Ik op het Kopje in het wit/grijze shirt. Gelukkig is mn van pijn vertrokken hoofd niet goed zichtbaar.
pi_81284025
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ik op het Kopje in het wit/grijze shirt. Gelukkig is mn van pijn vertrokken hoofd niet goed zichtbaar.
Zo handig zijn als ze de tijd ben de fotos hadden gezet, om nou tussen 1000 foto's mijn eigen foto te zoeken heb ik niet echt veel zin in .

Denk dat ik het verschil tussen spd-sl nog is goed ga testen, mijn schoenen hebben ook een harde zool maar dat hebben alle raceschoenen volgens mij.

Dit is ook niet een duurt carbon fietsje:
http://www.morsinktweewielers.nl/index.php/gebruikte-en-nieuwe-fietsen?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=530&category_id=38
Alleen jammer dat het geen ultegra is, mijn volgende fiets moet toch minimaal carbon en ultegra zijn :p.

http://www.morsinktweewielers.nl/index.php/gebruikte-en-nieuwe-fietsen?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=533&category_id=38
Maar 6.8 kg .

Bulls fietsen zijn wel oke toch... ze zijn zo goedkoop .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:02:38 #146
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_81284803
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef Wombcat het volgende:
Overmorgen vertrek ik naar Frankrijk 10 dagen lekker fietsen en twee cyclo's rijden: Cote d'Orienne (15 mei) en La Bernard Thevenet (22 mei)
Lekker! Dat is een mooi vooruitzicht. Ik rijd 2de pinksterdag naar Bedoin om daar lid te gaan worden van de club der malloten. 3 x de ventoux op, in een dag. je kunt ook 6x en dan word je lid van de extreem malloten maar dat vind ik net een stapje te ver.
quote:

Ik gebruik Look Keo en ik heb een beetje dure schoenen. Carbon index 10 en een beetje als ik mij niet vergis. hoe hoger het getal hoe stijver de schoen, hoe stijver de schoen hoe meer energie er naar de trapper gaat en niet in de schoen kwijt raakt tijdens het aanzetten. Aangezien ik nu ook wedstrijden rijd/ga rijden en daar 40+ wordt gereden en je heel vaak moet aanzetten leek het mij wel een goede investering. Ik heb de Northwave Aerlite SBS. Kun je echt niet buigen, als je een normale Shimano schoen pak dan kun je deze makkelijk buigen (pak hak en neus van de schoen). Als ik stukken moet lopen heb ik beschermhoesje over het plaatje en daarmee loop je ook stukken makkelijker. Maar ja, een fietser loopt niet, die fietst ow vergeet ik de originele vraag. Hoe groter het contact tussen jou voet en de pedaal hoe minder druk er op een punt komt te staan.
Superhero to the rescue!
pi_81284907
quote:
Gevoeslmatig zou ik bij dat soort bedragen wegblijven bij Bulls. Komt meer door m'n ervaring met hun goedkoopste modellen. Het werkt allemaal wel maar je moet niet de illussie hebben dat andere merken belachelijke marges maakt en dat Bulls de markt openbreekt door met minder genoegen te nemen voor dezelfde kwaliteit. Je krijgt waar je voor betaald en in mijn geval was dat een redelijk zwabberende fietsen met wielen die alle kanten opbuigen. Ik heb er heel veel lol mee gehad maar met zo'n budget zou ik weg blijven bij Bulls. De groep op een fiets is niet altijd heilig.

Maar goed bovenstaand is wel gebaseerd op een gevoel
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:04:57 #148
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81286064
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:09 schreef FJD het volgende:

[..]

Gevoeslmatig zou ik bij dat soort bedragen wegblijven bij Bulls. Komt meer door m'n ervaring met hun goedkoopste modellen. Het werkt allemaal wel maar je moet niet de illussie hebben dat andere merken belachelijke marges maakt en dat Bulls de markt openbreekt door met minder genoegen te nemen voor dezelfde kwaliteit. Je krijgt waar je voor betaald en in mijn geval was dat een redelijk zwabberende fietsen met wielen die alle kanten opbuigen. Ik heb er heel veel lol mee gehad maar met zo'n budget zou ik weg blijven bij Bulls. De groep op een fiets is niet altijd heilig.

Maar goed bovenstaand is wel gebaseerd op een gevoel
Mijn mening is dat je voor een dergelijk bedrag een veel mooiere fiets kunt kopen in plaats van zo'n uber saaie degelijke Bulls. Goed je krijgt er dan wel Cosmic Carbons bij en dat zal je bij een grotere naam (Trek / Pina / Wilier etc) niet gaan lukken voor dat bedrag maar om nou alleen daarvoor een Bulls aan te schaffen zou ik niet doen.
.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:20:52 #149
153506 Captain_Fabulous
pi_81286466
Op het kopje

dinsdag 11 mei 2010 @ 10:21:34 #150
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_81286485
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef BraveDribbel het volgende:

[..]

Hey Superher0! Tof dat je voorrijder was, maar ben je in die functie niet een achterrijder?
Ik heb je waarschijnlijk niet gezien, reed niet vooraan, maar ook zeker niet achterin!
Heb je enig idee hoeveel ongeveer van de 5000 achter de veegwagen terecht zijn gekomen? Want de groep achter ons leek een stuk kleiner vanaf de dijk, maar we werden niet door veel man ingehaald daar.
Er waren alleen shirts met daarop tussenrijders en voorrijders (gelukkig). Best wel veel mensen waren verbaasd dat ze van ons te horen kregen dat ze al in de staart van het peloton reden. vaak konden zij weer aansluiten en langzaam naar voren rijden. Toen we eenmaal de Amerongseberg opgingen toen vielen er best wel wat mensen af. Deze konden het niet bijhouden. Wij schoven langzaam naar voren (reden ongeveer 30) en vormden zo een groep. Deze brachten we dan naar een andere groep en dan gingen we weer achter rijden. Op het moment dat die groep langzamer ging rijden gingen we wel ons ermee bemoeien, door op kop te rijden of te motiveren. We werden ook weer ingehaald door vele groepjes die pech gehad hadden onderweg.

Het lijkt zo gemakkelijk maar even een peloton inhalen doe je niet zomaar, daarvoor moet je behoorlijk hard en lang voor fietsen.
Superhero to the rescue!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:23:36 #151
74453 koeii
Een P ja
pi_81286536
Ik zou ook zeker niet voor een bulls gaan als het niet je eerste fiets is. Ik heb er zelf een en heb af en toe het idee dat ik op een stuk elastiek rijd. Komt ook door de wielen die niet al te best zijn (leuk om ze te zien wapperen met 65 in een afdaling).
Dus toch .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:00:50 #152
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81287548
Wat voor wielen heb je er in zitten dan koeii?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:10:53 #153
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81287861
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:00 schreef Oksel het volgende:
Wat voor wielen heb je er in zitten dan koeii?
klein gokje: whr-500?
.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:19:51 #154
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81288165
Die gingen bij mij nooit zwabberen.. op die wielen deed ik 80 +
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:20:02 #155
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81288172
Kutwielen trouwens..
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:22:07 #156
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81288253
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef Oksel het volgende:
Kutwielen trouwens..
dacht dat die vaak op de 'goedkopere' Bulls zitten, anders RS-10 of 20 welke ook niet al te best zijn
.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:29:53 #157
74453 koeii
Een P ja
pi_81288589
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:10 schreef Yankee het volgende:

[..]

klein gokje: whr-500?
Bijna, 550. Ik vind eigenlijk dat ze het nog redelijk uithouden voor iemand met mijn gewicht. Slechts 1 keer een slagje gehad omdat ik met 45 over een omhoogstekende putdeksel reed. En dat zwabberen heb ik alleen gehad bij echt hoge snelheden. En aangezien ik in groningen tot zo ver nog geen berg heb kunnen ontdekken laat ik het nog maar even voor wat het is.
Dus toch .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:49:46 #158
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81289374
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:29 schreef koeii het volgende:

[..]

Bijna, 550. Ik vind eigenlijk dat ze het nog redelijk uithouden voor iemand met mijn gewicht. Slechts 1 keer een slagje gehad omdat ik met 45 over een omhoogstekende putdeksel reed. En dat zwabberen heb ik alleen gehad bij echt hoge snelheden. En aangezien ik in groningen tot zo ver nog geen berg heb kunnen ontdekken laat ik het nog maar even voor wat het is.
de beruchte spoorbrug bij Onnen en het Emmaviaduct
.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:56:10 #159
74453 koeii
Een P ja
pi_81289621
Hoe kan ik die vergeten... En natuurlijk de kuitenbijter over de A7 bij hoogkerk. Bloed in je keel als je boven komt.
Dus toch .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:57:45 #160
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81289679
Ik ben zelf ook in het bezit van een Bulls (Desert Falcon) en weeg ook nog eens 100+ kg, maar ik moet bekennen dat de wielen het bij mij prima uithouden. Ook bergaf met hogere snelheden. Naar mijn idee geen last van zwabberende wielen. En hij bevalt wat dat betreft prima.

@ Superhero; dat hoorden wij ook. We waren al als 1 van de laatsten gestart en voor de Amerongseberg was voor 2 teamgenoten al de 2de plaspauze nodig. Schoot dus ook niet op. Maar daarna zijn we een beetje gaan doortrappen en hebben we eigenlijk alleen nog maar mensen ingehaald. Al waren er ook nog wel treintjes met fanatiekere fietsers
Live life to the Ender :D
pi_81294885
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef Yankee het volgende:

[..]

de beruchte spoorbrug bij Onnen en het Emmaviaduct
Het viaduct bij Onnen
10 keer volle bak op en neer rijden op 't zwaarste verzet en je bent kapot
Heerlijke training, voor als ik niet veel tijd heb.

Die whr-500 etc.. zijn echt kutwielen. Toen ik in Limburg m'n achterderailleur gemold had, heb ik 'n fiets geleend met zulke wielen erin. Ik kon lang niet zo hard naar beneden als met m'n eigen fiets met Vista's.
Als je eenmaal wat stijvere wielen gewend bent, merk je 't verschil wel..
pi_81295490
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Het viaduct bij Onnen
10 keer volle bak op en neer rijden op 't zwaarste verzet en je bent kapot
Heerlijke training, voor als ik niet veel tijd heb.

Tussen Noorderhogebrug en Zuidwolde heb je ook een redelijke viaduct. En de spoorbrug bij Adorp vind ik toch ook behoorlijk pittig.....voor Groningen dan.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:17:55 #163
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81295641
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef Goldmund het volgende:

[..]

Tussen Noorderhogebrug en Zuidwolde heb je ook een redelijke viaduct. En de spoorbrug bij Adorp vind ik toch ook behoorlijk pittig.....voor Groningen dan.
oh ja klopt inderdaad, buitencategorie
.
pi_81295789
Vanaf 16:00 begint t met regenen in Rotterdam om met veel geluk ergens rond 19:00 op te houden en dan moet de grote vlek Rotterdam net missen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:00:12 #165
74453 koeii
Een P ja
pi_81297639
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef Goldmund het volgende:

[..]

En de spoorbrug bij Adorp vind ik toch ook behoorlijk pittig.....voor Groningen dan.
Bedoel je dat ding over het kanaal? Die col heb ik zonet nog beklommen.
Dus toch .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:35:21 #166
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81299264
Koud, vies kutweer. Troosteloze bende. Jammer.
pi_81299721
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef koeii het volgende:

[..]

Leuk he, die Nederlandse obstakels. Dit is mijn favoriete kasseistrook: http://maps.google.com/maps?ll=52.796414,4.884989&spn=0,0.006968&t=k&z=18&lci=com.panoramio.all&layer=c&cbll=52.796439,4.885318&panoid=Fplmvk0odcKSiMF_5Wj0fw&cbp=12,101.61,,0,10.47 (street view)
pi_81299904
Blijft toch een rot land om te fietsen, Nederland
Nog steeds veel te koud, nat, winderig. Heb nog nauwelijks op de fiets gezeten dit jaar. Maar ja, met een beetje koude wind om mijn hoofd, zijn al mijn bijholten meteen vol en ontstoken
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:55:11 #170
153506 Captain_Fabulous
pi_81300160
Wil donderdag wel weer een stukje rijden, maar hoop dat het weer enigzins meewerkt...of in elk geval in het weekend. Weerbericht geeft niet veel hoop!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:03:25 #171
61399 Superher0
Is it a plane?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:14:47 #172
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81301213
Als je wilt hobbelen; heb nog wel een weiland achter het huis liggen..
pi_81302881
Over 2 weken is de 11steden al... Ik ben een beetje bang...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:47:39 #174
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81302983
kasseien, nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan het fietsen op een racefiets over die dingen
.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:51:41 #175
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81303182
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
Lijkt me leuk, alleen ver weg. Als er nou eens iemand uit de omgeving Twente is met wie ik mee kan rijden..
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:19:19 #176
74453 koeii
Een P ja
pi_81304370
quote:
Als geschminkte smurfen op een bakfiets het kunnen...
Dus toch .
pi_81305727
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef koeii het volgende:

[..]

Deze is ook fijn, ook een trainingscolletje van mij http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Stationsweg,+Lutjegast,+Grootegast&sll=53.241386,6.252594&sspn=0.101291,0.308647&ie=UTF8&hq=&hnear=Stationsweg,+Lutjegast,+Grootegast,+Groningen&ll=53.245495,6.251049&spn=0.025115,0.077162&z=14&layer=c&cbll=53.2454,6.251105&panoid=en2R7VQoqbtgYZUSKAlRGw&cbp=12,159.83,,0,4.4
quote:
Die is echt wel te doen hoor. Ik heb 'm een keer ongetraind gedaan en m'n ex heeft 't vorig jaar op haar stadsfietsje weten te volbrengen zonder al te veel moeite.
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef Yankee het volgende:
kasseien, nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan het fietsen op een racefiets over die dingen
Lekker raggen over kasseien, af en toe is het wel leuk om te doen, maar meestal word ik er ook compleet gek van.
pi_81306365
Over het uitrijden maak ik me weinig zorgen, het is meer of mn achterwerk het wel uithoudt...:')
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:14:21 #179
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81306456
Vaseline! Van te voren, tijdens, en na. Lekker man.
pi_81307003
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:11 schreef marcodej het volgende:
Over het uitrijden maak ik me weinig zorgen, het is meer of mn achterwerk het wel uithoudt...:')
Bij mij doet alles wel 'n beetje pijn na de tijd
M'n achterwerk nog 't minst. Eerder m'n rug en schouders
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:29:31 #181
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81307057
Ik heb eigenlijk altijd wel last van een krakende, stijve rug. Na het rijden. Niet echt tijdens.
pi_81310220
Zojuist lid geworden
pi_81310347
quote:

haha...ik moet er ook aan geloven...... Maar wel heel veel zin in. Mijn broertje is afgehaakt...dus ik heb nog een startkaart over. (groep 11) Dus als iemand nog een startkaart zoekt?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:57:23 #184
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81313275
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:50 schreef Chezzzz het volgende:

[..]

haha...ik moet er ook aan geloven...... Maar wel heel veel zin in. Mijn broertje is afgehaakt...dus ik heb nog een startkaart over. (groep 11) Dus als iemand nog een startkaart zoekt?
Als je langs Wierden komt, of ergens halverwege, en ik kan meeliften.

Laatmaar, verjaardag.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:02:40 #185
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81313534
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:50 schreef Chezzzz het volgende:

[..]

Groep 11.. dus je vertrekt rond uurtje of 6, toch? Kwart over 6? En dan 240km, gemiddelde van 30 + uur pauze = 9 uur fietsen.. ws. 10 uur. 4 uur terug. Toch?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:39:15 #186
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_81315559
Superhero to the rescue!
pi_81315991
Lekker rustig met het C-groepje van de club meegepeddeld vanavond. Aan het eind van het rondje nog even doorgetrokken, maar heb me verder koest gehouden.
pi_81316224
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:02 schreef Oksel het volgende:

[..]

Groep 11.. dus je vertrekt rond uurtje of 6, toch? Kwart over 6? En dan 240km, gemiddelde van 30 + uur pauze = 9 uur fietsen.. ws. 10 uur. 4 uur terug. Toch?

Klopt 6.20u.

Gemiddelde van 30 is wel iets te enthousiast denk ik... tenminste voor mij wel. Ik weet niet of je dat sowieso kan gaan halen met 15000 fietsers en stempelposten (lees opstoppingen). Dus ik verwacht dat je wel iets langer bezig zal zijn dan 10 uur. Maakt mij ook niet zoveel uit.. ik wil gewoon lekker fietsen....beetje sfeer proeven, af en toe een klein beetje knallen waar mogelijk......

Ik kom niet langs Wierde, ik woon zelf in Hoogeveen....
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:57:31 #189
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81316617
Lijkt me best mooi die 11stedentocht eens te fietsen, maar ik ga dus absoluut niet om 6 uur 's ochtends oid al op de fiets zitten
.
pi_81320757
Heb me fiets nog bij me ouders staan Kan pas in het weekend weer gaan fietsen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:17:36 #191
74453 koeii
Een P ja
pi_81321497
We hebben dit jaar startkaarten voor 5:08. Dat is dus voor vieren wegrijden uit groningen... Denk dat we maar wat later gaan starten.
Dus toch .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:19:43 #192
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81321612
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:17 schreef koeii het volgende:
We hebben dit jaar startkaarten voor 5:08. Dat is dus voor vieren wegrijden uit groningen... Denk dat we maar wat later gaan starten.
okay, inmiddels is het duidelijk dat ik em nooit zal gaan rijden
.
pi_81321739
Groep 14, 06:44, in mijn geval.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:30:17 #194
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81322182
Ik ga hem nog wel eens rijden. Gewoon, omdat het kan.
pi_81327171
Wtf waarom begint ie zo vroeg?
  woensdag 12 mei 2010 @ 07:55:41 #196
153506 Captain_Fabulous
pi_81327537
Omdat ze voor 12 uur 's nachts de Bonkervaart leeg willen hebben
pi_81327570
Dan zetten ze de hondenbrigade in Moet je zien hoe hard iedereen dan toch nog kan fietsen.

Normaal 17gr, huidig 12gr
pi_81327814
Vroegah wou ik altijd een zo vroeg mogelijke groep, nu vind ik 't veel chiller om wat minder vroeg te starten en lekker rustig aan te doen. Moet nog wel ff een kaartje regelen voor m'n vriendin, maar dat komt wel goed

Deze vond ik nog na lang zoeken op de Boretti-site.

woensdag 12 mei 2010 @ 08:32:17 #199
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_81327888
hmm, ik denk dat die elfstedentoch toch maar aan mijn voorbij laat gaan. Die tijden...niets voor mij. En als je dan ook nog eens uit Brabant moet komen, dan kan je beter een hotel regelen ofzo.

Misschien vanmiddag eens informeren bij een toerclub uit de buurt. Lijkt me leuk om wat vaker in die groepen te fietsen. Misschien iemand tips waar je op moet letten?
Live life to the Ender :D
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:46:16 #200
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81329517
Dat ze wat vriendelijk zijn. De clubs hier zijn 100% boer, en die zijn nou niet echt open, vriendelijk en spraakzaam.. Lang leve Twente!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')