Ik heb nu niet eens contant geld.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik doe 99% cash. Klasgenote vindt het erg met meer dan 4 tientjes over straat te gaan.
Dat is knap.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb zelden contact.
Papier geld vraagt het om uitgegeven te worden.
Contactgestoord?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb zelden contact.
Ik heb meer op m'n rekening dan op papier. Het is bewezen dat je met pasgeld sneller uitgeeftquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb zelden contact.
Ik heb 20 euro op m'n betaalrekening staan, dus dan ben je zo klaar met uitgeven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb meer op m'n rekening dan op papier. Het is bewezen dat je met pasgeld sneller uitgeeft
ik geef het meeste uit via bankoverschrijvingenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb meer op m'n rekening dan op papier. Het is bewezen dat je met pasgeld sneller uitgeeft
Ik geef contant eerder geld uit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik iets van 100 keer dat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 20 euro op m'n betaalrekening staan, dus dan ben je zo klaar met uitgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik iets van 100 keer dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb daar een spaarrekening voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou toch eens op met dingen die "bewezen zijn". Dat 51% het zo doet betekent niet dat dat voor iedereen geldt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Onderzoek heeft dat aangetoond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dingen die "bewezen zijn". Dat 51% het zo doet betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
Deed ik ook hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef tubacloud het volgende:
nog 27 minuten
dat ik de moeite neem dit bij te houden is best erg
En dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef tubacloud het volgende:nog 27 minuten
dat ik de moeite neem dit bij te houden is best erg
Waar zijn m'n 70 bitches dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij wordt de nieuwe Schieganger, ik zie het al. Stop nu het nog kan.
AAH NEEquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij wordt de nieuwe Schieganger, ik zie het al. Stop nu het nog kan.
ik was vroeger bang voor knappende ballonnenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
De muziek staat zo hard dat ik af en toe knipper met m'n ogen van 't geluid.
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dingen die "bewezen zijn". Dat 51% het zo doet betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
Alleen die camera's zijn niet verzonnen denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat goede doelen geld ook? En die camera's? En ie verhalen?
1 man?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is het enige waar je zwaar mee faalt.
Je staat zelfs negatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja. Als dat het enige is waar ik in faalquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is het enige waar je zwaar mee faalt.
Je staat zelfs negatief.
Ja; nee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Is het geluid van die HD filmpjes op youtube nou OOK beter? of alleen het beeld?
Jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Is het geluid van die HD filmpjes op youtube nou OOK beter? of alleen het beeld?
Soms wel, maar niet altijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
dat het maar gauw warm weer mag wordenquote:
Ja maar de zon is dood.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat het maar gauw warm weer mag worden
Lentekriebels.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat het maar gauw warm weer mag worden
wat is er in september trouwens?quote:
Dan kan ik weer naar school, iets met mijn leven doen.quote:
Deja Fucking Vu;.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan ik weer naar school, iets met mijn leven doen.
Klopt. Eind september stoppen de eersten alweer met hun studiesquote:
Ja inderdaad. Maar ik wil er nu wel echt voor gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:44 schreef Renesite het volgende:
Enerzijds: kut zeg dat ik nooit een jaar vrij heb gehad tussen MBO en HBO.
Maar stiekem: ik dank mijn verstand dat ik gewoon door ben gegaan
maar wat heb je ook alweer hiervoor gedaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik wil er nu wel echt voor gaan.
True.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het zo gehad met studeren. Maar je hebt gewoon geen keus. Werkgevers geven veels te veel om zo'n kutdiploma om het niet te doen.
Inderdaad. Dat is helaas erg jammerquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het zo gehad met studeren. Maar je hebt gewoon geen keus. Werkgevers geven veels te veel om zo'n kutdiploma om het niet te doen.
Lerarenopleiding Nederlands. Verkeerde keuzequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
maar wat heb je ook alweer hiervoor gedaan?
vodafone 1000 sms per maand?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:48 schreef mstr het volgende:
Wtf, in 6 maanden heb ik 7100 smsjes verzonden en ontvangen (dus bij elkaar opgeteld).
Leraar Nederlands zijn lijkt me wel tof.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lerarenopleiding Nederlands. Verkeerde keuze
Ik kreeg laatst mijn SLBer:quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Huuuu mijn Nederlandsleraar: helemaal verzot van kranten, pritt-stift en plakboeken! En dichten!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lerarenopleiding Nederlands. Verkeerde keuze
Alles viel zo tegen, vooral de stage.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Leraar Nederlands zijn lijkt me wel tof.
Sommige dingen leer je nou eenmaal door veel te doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:50 schreef Desunoto het volgende:
Oh wow, jullie zijn het met me eens.
Had ik niet verwacht.
JOUW KOP STOAT ME NAIT OAN! OPZOUTUH!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou sommige kinderen meteen al de klas uitpleuren.
Nee, maar bij 90% van de kinderen kan je al zien of het een kutkind kan zijn of niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
JOUW KOP STOAT ME NAIT OAN! OPZOUTUH!
Hier is dat gelukkig minder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou sommige kinderen meteen al de klas uitpleuren.
Is bewezen zeker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sommige dingen leer je nou eenmaal door veel te doen
Klopt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar bij 90% van de kinderen kan je al zien of het een kutkind kan zijn of niet.
Ik alleen bij praktijklessen. Techniek en CKVquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik hoorde helaas ook wel eens bij dat aantal.
CKV heb ik nooit iets uitgevoerd, nutteloos kutvak.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik alleen bij praktijklessen. Techniek en CKV
Omdat stiekum.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:56 schreef tubacloud het volgende:
waarom staan de nieuwe smileys niet in de smileybalk?
Ik heb mijn rapport nog!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
CKV heb ik nooit iets uitgevoerd, nutteloos kutvak.
Dat hoop ik danquote:
thanksquote:
nomnomnomquote:
Hmmm...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Minder gezellig dan bij mij kan het niet worden.
thanks!quote:
ben jij op 6 mei jarig jaquote:
ja, pim fortuin moest mijn verjaardag bedervenquote:
Ga je vandaag nog wat moois doen?quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:05 schreef Renesite het volgende:
IK WIL TERUG NAAR MIJN MIDDELBARE SCHOOL TIJD!!!
Was dat op 6 mei?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ja, pim fortuin moest mijn verjaardag bederven
ik bedoelde natuurlijk Volkert van der G.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik was gisteren jarigquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Hmm balen man! Al wat gehoord?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Planning was van wel, maar moet het nu nog maar zien.
quote:
En jij gefeliciteerdquote:
Jazeker, daarom juist.quote:
Hmm ok, kak!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Jazeker, daarom juist.
Ik heb geen zin om morgen (lees: vandaag) alles te gaan lopen regelen als zij ook de hele dag niks van zich laat horen. Laten we het daar maar op houden.
Trusten, maak er een mooie dag van!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:07 schreef tubacloud het volgende:
en nu, ga ik slapen tot mij taart aangeboden wordt
welterusten!
Trustenquote:
Nee, ik ben mijn broer.quote:
Stofjes bij mekaar gooienquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
Ik vond in jaar 3 laboratoriumtechniek wel leuk. Wat bezielde me
Haha bedanktquote:
Ligt eraan. Ik ga niet snoepjes eten, maar ik wil wel snoepenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:13 schreef mstr het volgende:
Wie gaat er mee snoepen?
Heb ik vandaag al gedaan. Ben en Jerry's gehad. Had vriendin van broer meegenomenquote:
Goedver had je het dáár over!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Toevallig dat jij ook binnen komt vallen.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken. Kijken waar ik hem vanochtend heb achtergelaten.
quote:
Welke stad ben je geweest?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:33 schreef Marco001 het volgende:
hmmz, van de 400 foto's gister, zijn er 157 goed genoeg voor de FP
En, was het wat?quote:
Je bent te lui om naar beneden te lopen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:34 schreef Renesite het volgende:
Zo. Laptop accu leeg. Stom. Broer zit in de badkamer en ik moet naar het toilet. Blablabla.
Ik beken. Douche is weer.vrij nu. Dus doeiquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je bent te lui om naar beneden te lopen?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:34 schreef Renesite het volgende:
Zo. Laptop accu leeg. Stom. Broer zit in de badkamer en ik moet naar het toilet. Blablabla.
HAHAHA JIJ MAAKTE EN GARPJEEEH!111! IENZ DIE WAS WEL EINZ BEEJTZ GRAPPIG.EINZ.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:34 schreef Schieganger het volgende:
Ik werd in een korte periode elke keer wakker in een vreemd bed
HAD IK GODVERDOMME IN MIJN DRONKEN BUI EEN ANDER BED GEKOCHT!
QFT.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ MAAKTE EN GARPJEEEH!111! IENZ DIE WAS WEL EINZ BEEJTZ GRAPPIG.EINZ.
Idd.quote:
Zeg jijquote:
Lauriëtte ook.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeg jij. Moet jij niet spontaan in de auto stappen? Of wordt je daar net als je wederhelft moe van?
quote:
[..]
Zeg jij. Moet jij niet spontaan in de auto stappen? Of wordt je daar net als je wederhelft moe van?
Ik waardeer je flame best wel hoor. Maar ik kan heus Ravi zelf bashen indien gewenstquote:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ MAAKTE EN GARPJEEEH!111! IENZ DIE WAS WEL EINZ BEEJTZ GRAPPIG.EINZ.
Komt niet vaak voor dat iemand een compliment geeft over een flamequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer je flame best wel hoor. Maar ik kan heus Ravi zelf bashen indien gewenst![]()
!
Ja, flikker toch op gast. Je loopt te janken over dat iemand hier iets post, terwijl je zelf nog moet twitter als je boterham verkeerd op je bord ligt.quote:
Er druipt heul geen sarcasme afquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat iemand een compliment geeft over een flame
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, flikker toch op gast. Je loopt te janken over dat iemand hier iets post, terwijl je zelf nog moet twitter als je boterham verkeerd op je bord ligt.
Iets met onder de plak zitten enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, flikker toch op gast. Je loopt te janken over dat iemand hier iets post, terwijl je zelf nog moet twitter als je boterham verkeerd op je bord ligt.
Donequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
Yeah!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:54 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, het is trouwens ook weer hip om in het Engels te Tweeten.
27,39 jaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:55 schreef mstr het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag 10.000 dagen getrouwd. #Liefde http://twitpic.com/1kzjoi
Weer eens wat anders dan 10, 25 of 50 jaar.
Haiquote:
Eerst deden ze er een halve dag over, nu komen ze een minuut binnen het staat alweer geregistreerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:54 schreef Renesite het volgende:
Kwam iemand in een essentjas de stoep op.
*ding dong* .. *ding dong* snel achter elkaar bellen.
"Hai, ik kom de meterstanden opnemen"
"Euh... ja, is wel goed geloof ik?"
Loopt dus uit zichzelf naar de meterkast, tikt wat getalletjes in
"Oké bedankt"
"U weet de weg goed te vinden naar de meterkast!"
"Ja... overal hetzelfde in de straatNou bedankt, hoiieh!"
Moet je dan geen feestje geven?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
27,39 jaar.
Kan best. Mijne 32 jaar vorige maand.
30 seconden, hooguit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hai.
[..]
Eerst deden ze er een halve dag over, nu komen ze een minuut binnen het staat alweer geregistreerd.
Heb ze een keigrote bos bloemen gegevenquote:
Tof.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
30 seconden, hooguit.
[..]
Heb ze een keigrote bos bloemen gegeven
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:59 schreef Zeroku het volgende:
Kut, ik moet nog steeds wat voor moederdag halen.
Daar doen we niet aan!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:59 schreef Zeroku het volgende:
Kut, ik moet nog steeds wat voor moederdag halen.
Mwah, ik charter mijn broer wel een beetje, hopende dat hij ergens bij zijn werk een etos of zo heeftquote:
Dat kan ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mwah, ik charter mijn broer wel een beetje, hopende dat hij ergens bij zijn werk een etos of zo heeft
Zegt mijn ma ook altijd. Om vervolgens iets te hebben van 'naaaaah'quote:
jup, daarom doen wij er ook niet meer aan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is ook een steeds groter wordend commercieel iets, net zoals Valentijnsdag.
Joa hier wel, gewoon een normaal cadeau niet van die overdreven meuk.quote:
Dat niet alleen, mijn moeder was 29 april al jarig en toen kreeg ze al een duur cadeau.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is ook een steeds groter wordend commercieel iets, net zoals Valentijnsdag.
Op je kop gaan staan en wachten tot je sokken afzakken.quote:
Leren.quote:
Huhquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op je kop gaan staan en wachten tot je sokken afzakken.
Liefdequote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Bravebart het volgende:
#13 Surveillance-Fiets 113177
#14 Bravebart 113177
Jaquote:
Je hebt 'm weer ingehaaldquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Bravebart het volgende:
#13 Surveillance-Fiets 113177
#14 Bravebart 113177
Juhquote:
Ik wel; douchenquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar hij is hier ook niet zo vaak meer.
Iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar hij is hier ook niet zo vaak meer.
Niet!quote:
Van Bommel. Alleen komt die wel dichtbij de 200.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef Renesite het volgende:
Waar kan ik nette mooie veterschoenen halen. Het beste zeg maar... niet waar ze bijvoorbeeld 200 euro zijn of zo! Moet ik me echt wagen in de Beijenkorf?
Scapinoquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef Renesite het volgende:
Waar kan ik nette mooie veterschoenen halen. Het beste zeg maar... niet waar ze bijvoorbeeld 200 euro zijn of zo! Moet ik me echt wagen in de Beijenkorf?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was het woordje Kwaliteit vergeten.
V&D hebben ze ook wel schoenen dacht ik, van betere kwaliteit dan de Scapino iigquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht dat ik al naar de van Arendonk, Ziengs of zo moetquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
V&D hebben ze ook wel schoenen dacht ik, van betere kwaliteit dan de Scapino iig
Die schoenen zijn altijd prima hoor...quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is nu bezig met zijn tenen, naar het schijnt.quote:
Ziengs kan ook jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht dat ik al naar de van Arendonk, Ziengs of zo moet. Ik zag mijn bankrekening al omlaag zakken
Beetje lullig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef Zeroku het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_echt_gebeurde.html
Die vind ik ook gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Mwa, als er echt wat gebeurt was niet inderdaad. Maar nu was er meer paniek dan incident.quote:
Maar er zijn ook mensen/kinderen met botbreuken door de menigte die probeerde weg te komen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Mwa, als er echt wat gebeurt was niet inderdaad. Maar nu was er meer paniek dan incident.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef Zeroku het volgende:
Sinds wanneer ben je een boerin?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Zo weer klaar met oppassen! Nu kan ik deze stal hier uit gaan mesten.
Doe je mijne ook evenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Zo weer klaar met oppassen! Nu kan ik deze stal hier uit gaan mesten.
Sinds Jochem het nodig vind alles wat hij gebruikt te laten slingeren op de grondquote:
Gewoon een corrigerende tik geven, een beetje bijsturing mag welquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds Jochem het nodig vind alles wat hij gebruikt te laten slingeren op de grond
Een echte man.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds Jochem het nodig vind alles wat hij gebruikt te laten slingeren op de grond
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Gewoon een corrigerende tik geven, een beetje bijsturing mag wel
Even voor mijn beeldvorming: is Jochem je vriend of je zoontjequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
helaas luistert hij daar niet naar.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:41 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: is Jochem je vriend of je zoontje?
haar zoontje, ze heeft 3 kinderen van een neger.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:41 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:41 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
haar zoontje, ze heeft 3 kinderen van een neger.
Pff alsjeblieft, moet er op dit moment niet aan denkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:47 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ik denk ik vraag 't ff, want ik dacht toch echt even dat het je zoontje was
Lijkt het je niet leuk? Zo'n kleine LasteR om je heen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pff alsjeblieft, moet er op dit moment niet aan denken
Oh dat wel. Maar niet nu.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Lijkt het je niet leuk? Zo'n kleine LasteR om je heen.
Tegen Laster zeggen dat ie de pil verstoptquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ze ja zegt, dan weet je wat je moet doen he?
De kinderkamer behangen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ze ja zegt, dan weet je wat je moet doen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |