Ik heb nu niet eens contant geld.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik doe 99% cash. Klasgenote vindt het erg met meer dan 4 tientjes over straat te gaan.
Dat is knap.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb zelden contact.
Papier geld vraagt het om uitgegeven te worden.
Contactgestoord?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb zelden contact.
Ik heb meer op m'n rekening dan op papier. Het is bewezen dat je met pasgeld sneller uitgeeftquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb zelden contact.
Ik heb 20 euro op m'n betaalrekening staan, dus dan ben je zo klaar met uitgeven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb meer op m'n rekening dan op papier. Het is bewezen dat je met pasgeld sneller uitgeeft
ik geef het meeste uit via bankoverschrijvingenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb meer op m'n rekening dan op papier. Het is bewezen dat je met pasgeld sneller uitgeeft
Ik geef contant eerder geld uit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik iets van 100 keer dat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 20 euro op m'n betaalrekening staan, dus dan ben je zo klaar met uitgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik iets van 100 keer dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb daar een spaarrekening voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou toch eens op met dingen die "bewezen zijn". Dat 51% het zo doet betekent niet dat dat voor iedereen geldt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Onderzoek heeft dat aangetoond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dingen die "bewezen zijn". Dat 51% het zo doet betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
Deed ik ook hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef tubacloud het volgende:
nog 27 minuten
dat ik de moeite neem dit bij te houden is best erg
En dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef tubacloud het volgende:nog 27 minuten
dat ik de moeite neem dit bij te houden is best erg
Waar zijn m'n 70 bitches dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij wordt de nieuwe Schieganger, ik zie het al. Stop nu het nog kan.
AAH NEEquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij wordt de nieuwe Schieganger, ik zie het al. Stop nu het nog kan.
ik was vroeger bang voor knappende ballonnenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
De muziek staat zo hard dat ik af en toe knipper met m'n ogen van 't geluid.
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dingen die "bewezen zijn". Dat 51% het zo doet betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
Alleen die camera's zijn niet verzonnen denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat goede doelen geld ook? En die camera's? En ie verhalen?
1 man?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is het enige waar je zwaar mee faalt.
Je staat zelfs negatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja. Als dat het enige is waar ik in faalquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is het enige waar je zwaar mee faalt.
Je staat zelfs negatief.
Ja; nee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Is het geluid van die HD filmpjes op youtube nou OOK beter? of alleen het beeld?
Jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Is het geluid van die HD filmpjes op youtube nou OOK beter? of alleen het beeld?
Soms wel, maar niet altijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
dat het maar gauw warm weer mag wordenquote:
Ja maar de zon is dood.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat het maar gauw warm weer mag worden
Lentekriebels.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat het maar gauw warm weer mag worden
wat is er in september trouwens?quote:
Dan kan ik weer naar school, iets met mijn leven doen.quote:
Deja Fucking Vu;.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan ik weer naar school, iets met mijn leven doen.
Klopt. Eind september stoppen de eersten alweer met hun studiesquote:
Ja inderdaad. Maar ik wil er nu wel echt voor gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:44 schreef Renesite het volgende:
Enerzijds: kut zeg dat ik nooit een jaar vrij heb gehad tussen MBO en HBO.
Maar stiekem: ik dank mijn verstand dat ik gewoon door ben gegaan
maar wat heb je ook alweer hiervoor gedaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik wil er nu wel echt voor gaan.
True.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het zo gehad met studeren. Maar je hebt gewoon geen keus. Werkgevers geven veels te veel om zo'n kutdiploma om het niet te doen.
Inderdaad. Dat is helaas erg jammerquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het zo gehad met studeren. Maar je hebt gewoon geen keus. Werkgevers geven veels te veel om zo'n kutdiploma om het niet te doen.
Lerarenopleiding Nederlands. Verkeerde keuzequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
maar wat heb je ook alweer hiervoor gedaan?
vodafone 1000 sms per maand?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:48 schreef mstr het volgende:
Wtf, in 6 maanden heb ik 7100 smsjes verzonden en ontvangen (dus bij elkaar opgeteld).
Leraar Nederlands zijn lijkt me wel tof.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lerarenopleiding Nederlands. Verkeerde keuze
Ik kreeg laatst mijn SLBer:quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Huuuu mijn Nederlandsleraar: helemaal verzot van kranten, pritt-stift en plakboeken! En dichten!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lerarenopleiding Nederlands. Verkeerde keuze
Alles viel zo tegen, vooral de stage.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Leraar Nederlands zijn lijkt me wel tof.
Sommige dingen leer je nou eenmaal door veel te doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:50 schreef Desunoto het volgende:
Oh wow, jullie zijn het met me eens.
Had ik niet verwacht.
JOUW KOP STOAT ME NAIT OAN! OPZOUTUH!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou sommige kinderen meteen al de klas uitpleuren.
Nee, maar bij 90% van de kinderen kan je al zien of het een kutkind kan zijn of niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
JOUW KOP STOAT ME NAIT OAN! OPZOUTUH!
Hier is dat gelukkig minder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou sommige kinderen meteen al de klas uitpleuren.
Is bewezen zeker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sommige dingen leer je nou eenmaal door veel te doen
Klopt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar bij 90% van de kinderen kan je al zien of het een kutkind kan zijn of niet.
Ik alleen bij praktijklessen. Techniek en CKVquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik hoorde helaas ook wel eens bij dat aantal.
CKV heb ik nooit iets uitgevoerd, nutteloos kutvak.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik alleen bij praktijklessen. Techniek en CKV
Omdat stiekum.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:56 schreef tubacloud het volgende:
waarom staan de nieuwe smileys niet in de smileybalk?
Ik heb mijn rapport nog!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
CKV heb ik nooit iets uitgevoerd, nutteloos kutvak.
Dat hoop ik danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |