Ik heb nu niet eens contant geld.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik doe 99% cash. Klasgenote vindt het erg met meer dan 4 tientjes over straat te gaan.
Dat is knap.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb zelden contact.
Papier geld vraagt het om uitgegeven te worden.
Contactgestoord?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb zelden contact.
Ik heb meer op m'n rekening dan op papier. Het is bewezen dat je met pasgeld sneller uitgeeftquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb zelden contact.
Ik heb 20 euro op m'n betaalrekening staan, dus dan ben je zo klaar met uitgeven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb meer op m'n rekening dan op papier. Het is bewezen dat je met pasgeld sneller uitgeeft
ik geef het meeste uit via bankoverschrijvingenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb meer op m'n rekening dan op papier. Het is bewezen dat je met pasgeld sneller uitgeeft
Ik geef contant eerder geld uit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik iets van 100 keer dat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 20 euro op m'n betaalrekening staan, dus dan ben je zo klaar met uitgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik iets van 100 keer dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb daar een spaarrekening voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou toch eens op met dingen die "bewezen zijn". Dat 51% het zo doet betekent niet dat dat voor iedereen geldt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Onderzoek heeft dat aangetoond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dingen die "bewezen zijn". Dat 51% het zo doet betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
Deed ik ook hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef tubacloud het volgende:
nog 27 minuten
dat ik de moeite neem dit bij te houden is best erg
En dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef tubacloud het volgende:nog 27 minuten
dat ik de moeite neem dit bij te houden is best erg
Waar zijn m'n 70 bitches dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij wordt de nieuwe Schieganger, ik zie het al. Stop nu het nog kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |