Omg ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:10 schreef Dennis101 het volgende:
Leukere vraag is hoeveel notes per aantal posts iemand heeft (posts gedeeld door je hoeveel notes dus).
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:11 schreef Joosterd het volgende:
Ik zou het niet weten , ik denk 0 omdat ik een aardige user ben
Best veel postsquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Omg ja!
Dus dat betekent:
16562 / 70 = 237 posts per note.
Note erbij!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:14 schreef ToT het volgende:
Was patsen met je notes wel toegestaan eigenlijk?
Wat denk je zelfquote:
Misschien boeit het anderen welquote:
Hoezo? Je kunt toch wel enkel geinteresseerd zijn in het aantal notes van anderen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
onlogisch om dan wel op dit topic te klikken
HAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
onlogisch om dan wel op dit topic te klikken
maar het was een woordgrapje in verband met zijn naam, maar dat pik jij niet op, subtiele woordgrapjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:22 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt toch wel enkel geinteresseerd zijn in het aantal notes van anderen?
Onlogisch en infantiel redeneren vond ik in jouw geval nóg een stuk logischer dan een sneu woordgrapje. Meer jouw handelsmerk ook, zou je zeggen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
maar het was een woordgrapje in verband met zijn naam, maar dat pik jij niet op, subtiele woordgrapjes
Jezus kerel, je zit in ONZquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:27 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Onlogisch en infantiel redeneren vond ik in jouw geval nóg een stuk logischer dan een sneu woordgrapje.
stink altoquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:27 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Onlogisch en infantiel redeneren vond ik in jouw geval nóg een stuk logischer dan een sneu woordgrapje. Meer jouw handelsmerk ook, zou je zeggen.
Niet zo negatief hé. Het kunnen immers ook vooral positieve notes zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:41 schreef Chowi het volgende:
Stoer hoor. Pimpen met hoezeer je je misdraagt op het forum. Wat een vlegels zijn jullie toch bij elkaar zeg. Nou nou.
Die 179 van mij zijn voornamelijk positieve. Tenminste dat is wat yvonne zegtquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Niet zo negatief hé. Het kunnen immers ook vooral positieve notes zijn.
Hoeveel notes je hebt niet hoe oud je bent opletten!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
17.
Misschien hebben de mods een privéslowchat gehouden in jouw notes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Die 179 van mij zijn voornamelijk positieve. Tenminste dat is wat yvonne zegt
Mannen met veel notes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Vrouwen die afspraken niet nakomenquote:
Nou precies, dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef vosss het volgende:
[..]
jong ik belde je toch jij sliep en jij werd niet wakker jouw schuld!!!!quote:
ontopicquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
jong ik belde je toch jij sliep en jij werd niet wakker jouw schuld!!!!![]()
ps: ik heb je stiekem wel een beetje gemist vandaag
179 de laatste keer dat ik keek, maar dat kunnen er dus al weer meer zijnquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:59 schreef Chowi het volgende:
Kan iemand mij dat You'll Shit Bricks plaatje even uitleggen, trouwens?
er zit geen stekker inquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:59 schreef Chowi het volgende:
Kan iemand mij dat You'll Shit Bricks plaatje even uitleggen, trouwens?
Daar red je het niet mee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:28 schreef Oproerkraaier het volgende:
Hoe kan ik meer notes krijgen? Moet ik mensen poepjood gaan noemen of gaat dat te ver?
Random foto's onder je posts zetten van goatse, tubgirl en lemonparty.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:28 schreef Oproerkraaier het volgende:
Hoe kan ik meer notes krijgen? Moet ik mensen poepjood gaan noemen of gaat dat te ver?
FA's kanker toewensen should do the trickquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:28 schreef Oproerkraaier het volgende:
Gaat me toch te verquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef vosss het volgende:
[..]
FA's kanker toewensen should do the trick
Wie is die draaideurcrimineel toch op die foto?quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:20 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Wie is die draaideurcrimineel toch op die foto?
Krijg nou de vinkenteringquote:
Ik dacht ook al , Make that the cat wisequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mocht je willen
gaat dit overigens om 1 account? Of alle accounts opgeteld![]()
The monkey came out of the sleevequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht ook al , Make that the cat wise
opgeteld kom ik op 30 geloof ik, valt meequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mocht je willen
Ik heb maar 1 account.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
mocht je willen
Yup , er zijn verschillende soorten ook block-notesquote:
quote:
ik heb maar één gepermbande accountquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, je moet wat als je een permban hebt gehad![]()
!
Ja maar, jij bent moderator!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, je moet wat als je een permban hebt gehad![]()
!
Fail... Het is geveliciteert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |