Ik eet altijd op een vrije dag een geroosterd broodje. Ik hou niet van gewonequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef LieLie het volgende:
Ik eet geroosterde boterhammen![]()
Wonderlijk hoe dat een broodje toch weer een hele andere belevenis maakt
Hier zijn ze vanmiddag wel open. Dan bij jou vast ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn de winkels vandaag eigenlijk open? Wilde een springtouw gaan kopen bij Perry...
Dat mogen de winkels allemaal helemaal zelf weten.. En veel hebben aangepaste tijden en zo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn de winkels vandaag eigenlijk open? Wilde een springtouw gaan kopen bij Perry...
Vrije keus, deels wel, deels niet..quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Me neither, ik eet 's morgens altijd een geroosterd broodjequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Laydina het volgende:
Ik eet altijd op een vrije dag een geroosterd broodje. Ik hou niet van gewone
Dude gaat voor de heroin-lookquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ben je aan het south-beachen, Dude? Jij bent toch hartstikke slank?
niet te hard blazen anders breekt zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee joh, er moge best weer wat kilootjes af hoor. De winter is hier altijd vrij funest! Maar het heeft ook met mijn huid te maken, die na de winter wat naar eczeem neigt. En mijn E-level mag wel wat up. Ik heb voor dat alles veel aan het vermijden van snelle carbs (suikers, zetmeel).quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ben je aan het south-beachen, Dude? Jij bent toch hartstikke slank?
That 'll be the day!quote:
Willkommen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:20 schreef 08gnoT. het volgende:
LapofobieIk kom hier normaal nooit maar ik moest om de TT lachen
Ik 11, maar ik sta een beetje stil.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
That 'll be the day!![]()
Ik ben nog zeven kilo verwijderd van gezónd gewicht. (Verwijderd aan de dikke kant dus)
Ze zeggen dat je vaak stilstaat op een gewicht dat je ooit lange tijd hebt gehad. Bij mij klopte dat wel! Vond ik zo wonderlijk! Klopt het bij jou?quote:
Hermanquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Duderella het volgende:
God wat een straf, dat South Beach!
* gebakken eitjes met magere bacon en beemsterkaas eet *
Op zich wel ja. 1,5/2 daarboven ongeveer. Maar dat gewicht had ik wel lange tijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je vaak stilstaat op een gewicht dat je ooit lange tijd hebt gehad. Bij mij klopte dat wel! Vond ik zo wonderlijk! Klopt het bij jou?
In de Krimpenerwaard weten ze veel beter wat kaas maken isquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Herman
(beemsterreclamemakert)
Lekkere receppies staan daar he?
Door klussen verbruik je ook lekker calo's
Krimpenkaas?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:55 schreef kaasplankje het volgende:
In de Krimpenerwaard weten ze veel beter wat kaas maken isBeemster
Ik snijd het vetrandje ervan af, en dan is het in verhouding de magere variant.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dude, mágere bacon bestaat toch niet?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Duderella het volgende:
God wat een straf, dat South Beach!
* gebakken eitjes met magere bacon en beemsterkaas eet *
Astrix en obelixquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
Grote salade met gegrild everzwijn er overheen
Ok & Ok.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:07 schreef Duderella het volgende:
Ik snijd het vetrandje ervan af, en dan is het in verhouding de magere variant.![]()
De receppies van South Beach ken ik niet zo goed Bluezz, ik gebruik altijd alleen de theorie erachter en vogel dan zelf iets in elkaar. Ik heb alleen het Glycemische Index-lijstje nodig. Haske simpel!
Tietenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
Tories gooien hun laatste wapen in de strijd. Morgen de verkiezingen in Engeland http://www.thesun.co.uk/s(...)from-dole-queue.html
Klikken onder werktijd is niet gewenst
Misschien ook een leuk idee voor de SGPquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
Tories gooien hun laatste wapen in de strijd. Morgen de verkiezingen in Engeland http://www.thesun.co.uk/s(...)from-dole-queue.html
Niets mis mee, zo'n trosje tietjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
D_H, is het in jouw Nyenrode-kringen eigenlijk bon ton dat een volwassen man op internet met meisjes conversaties onderhoudt als:quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
D_H, is het in jouw Nyenrode-kringen eigenlijk bon ton dat een volwassen man op internet met meisjes conversaties onderhoudt als:
"Ik kan Obelix verslaan!"
Nietes!
"Welles!"
Hihihihihhi![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
D_H, is het in jouw Nyenrode-kringen eigenlijk bon ton dat een volwassen man op internet met meisjes conversaties onderhoudt als:
"Ik kan Obelix verslaan!"
Nietes!
"Welles!"
Hihihihihhi![]()
![]()
wat heeft hij gedaan dan dat je nu in eens wel mag?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef Aure het volgende:
Hai was ik weer. Mn lieve broer heeft ervoor gezorgd dat ik zo toch nog naar bevrijdingspop kanzn koninginnenachtdronkenschap is hiermee direct vergeven haha
En dude
O hai.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Shirtje besteld voor het optreden2 maten kleiner
Zonder die riem
Nu maar hopen dat het past
Lief van je broerquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef Aure het volgende:
Hai was ik weer. Mn lieve broer heeft ervoor gezorgd dat ik zo toch nog naar bevrijdingspop kanzn koninginnenachtdronkenschap is hiermee direct vergeven haha
En dude
en wat heeft hij met koinginnenacht gedaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat heeft hij gedaan dan dat je nu in eens wel mag?of kan...
Geinig.. ik had hem alleen rood/geel/groen gedaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:12 schreef Bluezz het volgende:
http://image01.bonprix.de(...)var1/94/0/940969.jpg
zonder doos erin voor steer
stuk minderquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:12 schreef Bluezz het volgende:
http://image01.bonprix.de(...)var1/94/0/940969.jpg
zonder doos erin voor steer
steer jij durft vrouwen niet aan te spreken dus het maakt niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
steer jij durft vrouwen niet aan te spreken dus het maakt niet uit
Aanspreken, interesse opwekken en telefoonnummer krijgen gaat prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bellen
Confidence through competence
Ja hequote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
steer jij durft vrouwen niet aan te spreken dus het maakt niet uit
ken je de serie 'big bang' ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit zo'n gozer in die niet tegen vrouwen praat, best grappig stiekem![]()
ik heb er 5....quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Grote broer hebben die voor je uitkijkt is
Nope, ik twijfel tussen rood en zwart, maar zwart is meer mijn kleurquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Geinig.. ik had hem alleen rood/geel/groen gedaan
Hij meent het ook echt welquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, omdat 'ie dronken was weet je in ieder geval dat hij het echt meent.
Grote broer hebben die voor je uitkijkt is
Rood!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, ik twijfel tussen rood en zwart, maar zwart is meer mijn kleur
BEL nou eens man !quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aanspreken, interesse opwekken en telefoonnummer krijgen gaat prima.
Bellen
Lawl, dus we hebben hier twee goed beschermde damesquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij meent het ook echt welhij heeft me al eerder een keer in dezelfde staat, midden in de nacht, wakker gebeld om hetzelfde te vertellen als met koninginnenacht
en ik heb wel 3 grote broers hihi
In combinatie met de metal muziek die ik op dit moment op heb staan brengt het echt een heel mooi beeld samenquote:
Vertel me niet wat ik moet doen.quote:
Sorryquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel me niet wat ik moet doen.
Deze twee weken zijn belangrijk voor mij om me op deadlines te concentreren voor m'n studie. Ik maak wel een babbeltje met haar als ik haar volgende week weer zie.
Het is een meisje, niet de Cure for Cancer.
Ik vind 'm leuk Bluezz!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Shirtje besteld voor het optreden mét franjes, vond ik wel bij reggae passen2 maten kleiner
Zonder die riem
Nu maar hopen dat het past
Wie, ik? Kloptquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
die heeft ook zijn aanbevolen dagelijkse hoeveelheid beweging weer gehad
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel me niet wat ik moet doen.
Deze twee weken zijn belangrijk voor mij om me op deadlines te concentreren voor m'n studie. Ik maak wel een babbeltje met haar als ik haar volgende week weer zie.
Het is een meisje, niet de Cure for Cancer.
niemand kan het hier toch niet zienquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
( Ghihihihihi! )quote:
Ik denk dat je het verkeerd dacht.. En zijn haar is nu langquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef Duderella het volgende:
@ sunny: Sam is veel kortpotiger dan ik dacht, hoe kan dat nou? Lief hoor.Die malloot die erachter aan rent ook.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Free: haha het staat ergens in een van de sc's. Maar hij was gewoon heel dronken en daardoor heel beschermend tov mijen hij heeft echt véél tegen me aan staan lullen over de grootste onzin, inclusief een half uur durende ik-hou-van-jou-omdat-je-mn-zusje-bentspeech
![]()
nope, maar zit aan het hoofd van de vergadertafel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
( Ghihihihihi! )
Zit je helemaal alleen op kantoor dan, D_H?
Nee malloot is zeer langbenig!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd dacht.. En zijn haar is nu lang![]()
Oh en die malloot zou ik overigens niet kortpotig willen noemen
Je zit op FOK! tijdens een vergadering?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nope, maar zit aan het hoofd van de vergadertafel.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je zit op FOK! tijdens een vergadering?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ierse Setter gok ik:quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee malloot is zeer langbenig!
Ik denk dat ik vaak foto's van Sam zijn koppie heb gezien, of liggend. Ik had me zo'n hoge hond voorgesteld (ik weet geen merknamen). Het maakt voor zijn adorableness niet uit trouwens hoor.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef DarkElf het volgende:
net thuis na weer een ziekenhuis bezoek en lang wachtenHet voordeel is dat je een paar hele concrete handelswijzen hebt gehoord waar je rekening mee kan houden. En nu maar extra genieten van de gelegenheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
net thuis na weer een ziekenhuis bezoek en lang wachtenMaar voorlopig ben je wel weer een beetje gezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GO DHquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]het is best extreem saai. en ik ben zelfs nog de voorzitter
![]()
![]()
![]()
Ja! Zo eentje dacht ik. Waarschijnlijk heb ik ooit iemand gekend met zo'n hond, aangezien ik die meteen voor me zag en het kennelijk ook niet in me opkwam dat het een lager beestje zou zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ierse Setter gok ik:
[ afbeelding ]
Die zijn ook heel ergalleen een maatje te groot voor ons huis vind ik.
Sam wordt soms nog steeds voor een Setter-pup aangezien trouwens, gezien zijn kleurtje
net thuis na weer een ziekenhuis bezoek en lang wachtenFijn dat het relatief goed gaat DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gelegenheidsdrinker zijn, vind je dat echt héél erg? Ik weet dat je op je wijntje op z'n tijd gesteld bent. Er zijn nu wel mogelijkheden om eens wat alcoholvrije aperatiefjes te proberen (Crodino, mocktails)
Dus je bent de voorzitter van een vergadering van een waarschijnlijk Groot en Belangrijk bedrijf en je zit tietenplaatjes te bekijken op the interwebz?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]het is best extreem saai. en ik ben zelfs nog de voorzitter
![]()
![]()
![]()
Begin de hoge salariëring in het bedrijfsleven steeds oneerlijker te vindenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
Het biedt wel een aardig kijkje in het bedrijfsleven zo.
Nu weet je ook meteen wat ze daarmee doen, leuke hebbedingetjes kopen die op het internet kunnen zodat je tijdens die saaie vergaderingen ook nog eens wat te doen hebtquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Begin de hoge salariëring in het bedrijfsleven steeds oneerlijker te vinden
why not? de grootste bazen zitten toch ook met secretaresses onder het bureau tijdens werktijdquote:
ach eigenlijk is het niet zo erg natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Oef DE! Dat blijft dus een leven lang behoorlijk 'streng' opletten.. Had toch echt gehoopt voor je dat je op den duur weer helemaal 'normaal' zou kunnen functioneren, op alle gebieden dus.
Niet liegenquote:
Nee, tuurlijk, maar ik zou echt wel wat 'last' hebben van de druk die er nu achter zit denk ik.. Maar verder valt het idd wel mee eigenlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach eigenlijk is het niet zo erg natuurlijkgezond leven (ik kook gezond en ga zeker weer hardlopen) is prima natuurlijk (maar mijn wijntje was ik wel aan gehecht zeker omdat ik ook al jaren niet meer rook
zo blijft er niets zondigs over)
dat is zo en nee hoor ik vind het geen drama.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn dat het relatief goed gaat DE
En gelegenheidsdrinker zijn, vind je dat echt héél erg? Ik weet dat je op je wijntje op z'n tijd gesteld bent. Er zijn nu wel mogelijkheden om eens wat alcoholvrije aperatiefjes te proberen (Crodino, mocktails)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
zie mijn post naar steerquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk, maar ik zou echt wel wat 'last' hebben van de druk die er nu achter zit denk ik.. Maar verder valt het idd wel mee eigenlijk.
Ik las het jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zie mijn post naar steerenige recalcitrantie is aanwezig
Jij blijft altijd zo heerlijk positief hequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach eigenlijk is het niet zo erg natuurlijkgezond leven (ik kook gezond en ga zeker weer hardlopen) is prima natuurlijk (maar mijn wijntje was ik wel aan gehecht zeker omdat ik ook al jaren niet meer rook
werk jij vandaag ook?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Begin de hoge salariëring in het bedrijfsleven steeds oneerlijker te vinden
mag je wel met hemelvaren vrji zijn?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
werk jij vandaag ook?
moet ook pinksteren werken
Ach, het komt allemaal toch in Siberie te staan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dus je bent de voorzitter van een vergadering van een waarschijnlijk Groot en Belangrijk bedrijf en je zit tietenplaatjes te bekijken op the interwebz?
Het biedt wel een aardig kijkje in het bedrijfsleven zo.
Ik dacht dat jij alleen maar aan het FOKken was? Als ik werk heb ik daar echt geen tijd voor hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
werk jij vandaag ook?
moet ook pinksteren werken
twijfelachtig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
mag je wel met hemelvaren vrji zijn?
voor iemand die druk is ben je wel veel onlinequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, het komt allemaal toch in Siberie te staan.
sex.....?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, het komt allemaal toch in Siberie te staan.
Afhankelijk van hoe gelovig je bent.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das alleen zondig als ik vreemdga en dat doe ik niet
very very true...quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat ook nog eens goed voor de lijn is![]()
Welk geloof is dat dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe gelovig je bent.Je zou dus zwaar gelovig kunnen worden en dan... Kun je er weer vrolijk op los zondigen
Ik meen dergelijk geloof te herinneren waarbij sex met je partner toegestaan is zonder voorbehoedsmiddelen enkel en alleen omwillen van het voortplanten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Welk geloof is dat dan?Dat je geen seks meer met je partner mag?
Ja maar het is in Groningen een koosnaam. "Kiek doar ins 'n roare malloot goan dan ja" = Kijk daar eens een amaibel type in de weer zijn, ja!quote:
Gisteren/vanmorgen de avond dienst gehad?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje kort. Zit nu op Kaas te wachten, zodat we naar oma's verjaardag kunnen.
Die komt uitgezweet, gebruind en met een rattekoppie straks thuisquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoor, beetje kort. Zit nu op Kaas te wachten, zodat we naar oma's verjaardag kunnen.
Stond niet in het mailtje, maar 'onduidelijk wanneer hij weer naar huis mag' stemt me niet vrolijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeps.. enig idee waarom hij in het ziekenhuis ligt?
Ik kijk net even op z'n website, hij is klassiek zangleraar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, SteerDus die broer is alle studenten van zijn broer aan het mailen
Of is hij zelf ook docent?
Lein, hoe is het met oma? Nog steeds kwiek? Wordt Kaas al als schoonzoon gezien?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, vannacht de nachtdienst. Zowel de afgelopen als de komende nacht.
Doen wat goed voeltquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Is het gepast om een adres te vragen en een kaartje te sturen? Zoveel heb ik niet met die docent, en wil ook niet als ass-licking overkomen, maar ben gewoon oprecht bezorgd. Heb wel aan z'n broer expliciet gevraagd of hij mijn beterschapswensen over wilde brengen, dat moet toch genoeg zijn?
Sociale conventies
Dit is oma van moeder's kant. Ze komt steeds meer in een isolement vanwege beginnende dementie, doofheid en slechter ter been worden. Maar ze snapt wel dat Kaas bij mij hoortquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Lein, hoe is het met oma? Nog steeds kwiek? Wordt Kaas al als schoonzoon gezien?
Ja dat bedoelde ik dus, ook niet leuk dat je die twee nachten achter elkaar krijgt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, vannacht de nachtdienst. Zowel de afgelopen als de komende nacht.
Ugh, het Grote Afglijden is dus begonnen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dit is oma van moeder's kant. Ze komt steeds meer in een isolement vanwege beginnende dementie, doofheid en slechter ter been worden. Maar ze snapt wel dat Kaas bij mij hoort
Andere oma (van vader's kant) is erg kwiek, maar soms wel een manipulatief monster
Kaartje sturen. Als het gemeend is, is het gepast.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Is het gepast om een adres te vragen en een kaartje te sturen? Zoveel heb ik niet met die docent, en wil ook niet als ass-licking overkomen, maar ben gewoon oprecht bezorgd. Heb wel aan z'n broer expliciet gevraagd of hij mijn beterschapswensen over wilde brengen, dat moet toch genoeg zijn?
Sociale conventies
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat is zo en nee hoor ik vind het geen drama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cheers!
Ik heb er 3quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:09 schreef Braamyo het volgende:
Ja dat bedoelde ik dus, ook niet leuk dat je die twee nachten achter elkaar krijgt.
Mja, dat is de oma waar ik nooit zo'n hele goeie band mee gehad heb, dus het gaat ook langs mij een beetje heenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ugh, het Grote Afglijden is dus begonnen....Hoop dat ze nog veel prettige situaties meekrijgt.
Oh en, de mate van skillz in manipulatie vind ik een graadmeter van intelligentie.![]()
Goed punt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kaartje sturen. Als het gemeend is, is het gepast.
Wutquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn andere oma zou ws. dol op je zijn trouwensZe is dol op alle nieuwe kleinkinderen die aangevoerd worden
Daar zit hij al 20 jaar niet meer bij.quote:
Je gaat r toch van je never-nooit-niet bellen. Maar eviltwin is weer samen met haar (inmiddels niet meer)ex.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wutwil je me koppelen aan Evil Twinsister?
wat is haar nummer
Jammer stereo, weer een kasn gemistquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je gaat r toch van je never-nooit-niet bellen. Maar eviltwin is weer samen met haar (inmiddels niet meer)ex.
Steer moet gewoon klimmeisje bellen en een date regelen. of moeten wij dat voor je doen Steer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je gaat r toch van je never-nooit-niet bellen. Maar eviltwin is weer samen met haar (inmiddels niet meer)ex.
Het kost wat moeite, maar tot nu toe in m'n leven heb ik gewoon iedereen gebeld die ik wilde bellen. Met verschillende niveaus bijbehorend drama, uiteraard.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw eens nuttige dingen doen op je werkquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steer moet gewoon klimmeisje bellen en een date regelen. of moeten wij dat voor je doen Steer?
We moedigen een leuke, gezellige jongeman aan om eens een welverdiende vriendin in zijn leven te verwelkomen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw eens nuttige dingen doen op je werk
Naja, ik ben van mening dat mensen die graag een partner in hun leven willen, en daarnaast aardig, leuk, lief e.d. zijn wel aanspraak maken op de titel 'verdient een partner'quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Sinds wanneer 'verdien' je een partner?
Zodra je baas zegt: Oei, we kunnen deze maand geen salaris uitkeren, maar hier heb je wel een vrouw.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
precies, en voor straf verdien je een partnerquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
maar momenteel ben ik zeer content met single zijn.![]()
Nee inderdaad niet, maar zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Naja, ik begin wel weer eens te stoppen want dit gaat toch nergens heenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry hoor Braam, ik kom af en toe sociaal als een kluns over, maar momenteel ben ik zeer content met single zijn.Kom ik iemand tegen die ik interessant vind, dan wil ik die best beter leren kennen, maar daarvoor hoef ik natuurlijk niet alle dingen in m'n leven voor opzij te zetten.
Verzekeringen zaten daar toch over te brainstormen, om invaliden naar een vrouw van lichte zeden te sturen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zodra je baas zegt: Oei, we kunnen deze maand geen salaris uitkeren, maar hier heb je wel een vrouw.
Denk ik?
Ja, gewoon ongevraagd, eens per weekquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verzekeringen zaten daar toch over te brainstormen, om invaliden naar een vrouw van lichte zeden te sturen?
Je bedoelt het goed.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet, maar zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Naja, ik begin wel weer eens te stoppen want dit gaat toch nergens heen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:48 schreef kaasplankje het volgende:
We gaan Steer opgeven voor Take Me Outen dan gaan we er allemaal heen
Ben bang dat er louter zo'n enorme negerin dan met me aan de haal wil.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:48 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:48 schreef kaasplankje het volgende:
Nah, ik ben een eikel, dat weet je alleen nog nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed.
Ik vind dat JIJ een partner verdient.
Je bent geen eikel, anders HAD je al een partner.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, ik ben een eikel, dat weet je alleen nog niet
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah dat word een beetje problematische want die show zit echt al vol tot seizoen 4 of iets dergelijks. Er is echt geen doorkomen aan.
Er is vast een hele goeie reden waarom ik zo snel geen gevatte opmerking weet te verzinnen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent geen eikel, anders HAD je al een partner.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Er is vast een hele goeie reden waarom ik zo snel geen gevatte opmerking weet te verzinnen.
Wanneer je miljonair bentquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
very truequote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:27 schreef VaderVanJezus het volgende:
Zijn hier mensen die weleens cavia's hebben gegeten/klaargemaakt?
En was het lekker en hebben jullie misschien wat tips?
Met of zonder paneer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Cavia's schijn je te moeten roosteren. Bottig geheel overigens.
We moeten ze waarschijnlijk plukkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij gewoon met haar en al. Brandt er vanzelf vanaf.
mocktailsquote:
De John Frost brugquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:13 schreef z80 het volgende:
lekker dagje weer.
mocht naar Arnhem toe ivm werk.
blijkt op weg naar huis de oude brug (een brug tever) afgesloten te zijn.
kun je het hele centrum door om via de nieuwe brug het water over te komen.
en zo weer weg om te trainen.
Mogge Isa!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Over opstaan en uit je bed komen gesproken: ik sta op wanneer ik wil en kom dan ook zonde rmoeite m'n bed uitDat kan na 6 uur slapen zijn of na 9 uur of soms zelfs na 4 uur (klaaaarwakker soms na een paar uurtjes slaap). Echt, geweldig
Jarenlang stond mijn wekker om 5 uur 's morgens. This is heaven.
Er is overigens een cavia-topic in CUL somewhere, misschien staan daar wel recepten in.
lekker is dat als je lichaam zo goed aangeeft wat goed isquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Over opstaan en uit je bed komen gesproken: ik sta op wanneer ik wil en kom dan ook zonde rmoeite m'n bed uitDat kan na 6 uur slapen zijn of na 9 uur of soms zelfs na 4 uur (klaaaarwakker soms na een paar uurtjes slaap). Echt, geweldig
Jarenlang stond mijn wekker om 5 uur 's morgens. This is heaven.
Er is overigens een cavia-topic in CUL somewhere, misschien staan daar wel recepten in.
Dat is dus zo fijn! Toen mijn wekker op 5 uur stond kwam ik altijd helemaal brak en een beetje misselijk uit bed. Ik moest mezelf naar de douche sleuren. En dan uuuuuren daarna gewoon nog een algehele malaise voelen waarbij zware moeheid de boventoon voerde. Blijkbaar wil mijn lichaam niet op dat tijdstip uit bed. Ik ging ook meestal keurig om 22:00 al slapen, dus kreeg 7 uur slaap. Nu slaap ik regelmatig korter dan 7 uur, maar ben wel klaarwakker en fris als ik uit bed stap. Zo vaagquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Duderella het volgende:
Mogge Isa!
Kennelijk weet je lijf zelf wel wanneer het er weer klaar voor is.
Gevonden, danke schonquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Het is fijn wandelweer. Wel nog dikke-truien-weer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag van 10 tot 4 geslapen, is ook maar 6 uurtjes. Voel me geweldig fit en net een heerlijke wandeling gemaakt buiten
klinkt lekkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag van 10 tot 4 geslapen, is ook maar 6 uurtjes. Voel me geweldig fit en net een heerlijke wandeling gemaakt buiten
Nee nee, ik had een t-shirt aan en dan mijn lange winterjas, maar die had ik gewoon openquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:57 schreef Duderella het volgende:
Het is fijn wandelweer. Wel nog dikke-truien-weer.
hier ook shirt met driekwart mouwenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, ik had een t-shirt aan en dan mijn lange winterjas, maar die had ik gewoon open
Heel herkenbaar. Dat heb ik ook. Ik van 6 uur 's ochtends tot 11 uur 's ochtends slapen betekent heel fris zijn. Van 10 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends slapen betekent de eerste uren ontzettend brak zijn en algehele malaise voelen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus zo fijn! Toen mijn wekker op 5 uur stond kwam ik altijd helemaal brak en een beetje misselijk uit bed. Ik moest mezelf naar de douche sleuren. En dan uuuuuren daarna gewoon nog een algehele malaise voelen waarbij zware moeheid de boventoon voerde. Blijkbaar wil mijn lichaam niet op dat tijdstip uit bed. Ik ging ook meestal keurig om 22:00 al slapen, dus kreeg 7 uur slaap. Nu slaap ik regelmatig korter dan 7 uur, maar ben wel klaarwakker en fris als ik uit bed stap. Zo vaag
Was die van jou goed gelukt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:10 schreef freecell het volgende:
Gisteren hadden we niks in huis. Toen maar de 3 minuten-mok-cake gemaakt. Geniaal
Heb je daar in al die tijd die je hebt gestoken in slaaponderzoek niets over gevonden? Er wordt altijd gehamerd op de hoeveelheid uren die een mens zou moeten slapen, maar tijdstip van naar bed gaan en opstaan (no matter hoeveel uren je daartussen geslapen hebt) lees je eigenlijk nooit iets over.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Heel herkenbaar. Dat heb ik ook. Ik van 6 uur 's ochtends tot 11 uur 's ochtends slapen betekent heel fris zijn. Van 10 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends slapen betekent de eerste uren ontzettend brak zijn en algehele malaise voelen.
Waarom
Raar he? Ik kan er ook beter uitgaan wanneer ik wakker ben, dan gaat het prima. Vandaag proberen uit te slapen (steeds weer een uurtje wegzakken en 10 keer omdraaien) omdat het laat was geworden vannacht en ik voel me de hele dag hardstikke moequote:Op woensdag 5 mei 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Heel herkenbaar. Dat heb ik ook. Ik van 6 uur 's ochtends tot 11 uur 's ochtends slapen betekent heel fris zijn. Van 10 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends slapen betekent de eerste uren ontzettend brak zijn en algehele malaise voelen.
Waarom
Nouja, eigenlijk weet ik het antwoord wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je daar in al die tijd die je hebt gestoken in slaaponderzoek niets over gevonden? Er wordt altijd gehamerd op de hoeveelheid uren die een mens zou moeten slapen, maar tijdstip van naar bed gaan en opstaan (no matter hoeveel uren je daartussen geslapen hebt) lees je eigenlijk nooit iets over.
Ieder levend wezen heeft blijkbaar een circadiaan ritme.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Dus dit geldt voor de gemiddelde mens Steer?
Dat klopt: vroeger ging ik (op de middelbare school enzo) uiteraard ook netjes ver voor middernacht naar bed en stond ik om 7:30 op, en dat voelde heel natuurlijk. Langzaam (steekwoord!) is het circadiaanse ritme verschoven naar wat het nu is. Blij dat ik het weer wat verder terug kon schuiven...quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:30 schreef DarkElf het volgende:
duidelijk verhaal steer
ikzelf ben jaren een nachtbraker geweest maar sinds een paar jaar ga ik op een normaal tijdstip naar bed en ben dus ook 's ochtends op een normaal tijdstip wakker, grappig is dat. Jarenlang ging ik middenin de nacht naar bed en dat voelde op zich wel ok maar nu past dit veel beter bij me
Voel je je dan wel uitgerust om 4 uur? Oudere mensenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:32 schreef Bluezz het volgende:
Als ik om 23 uur naar bed ga lig ik om 4 uur al wakker
Of zou dat op den duur als je stopt met vlak voor het naar bed gaan nog een half uur achter/voor je pc zitten ook beter gaan?
lekkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
Zo de meeste ramen zijn schoon. Alleen binnen in de woonkamer nog.
Ik kan niet tegen zon, daar ga ik driftig van schoonmaken.![]()
* krakkemieke krokant speklapje naar Freecell schuift
ja! Lekker!quote:
Zo, lekker smullen dan maarquote:
Ja, als ik de allereerste keer wakker wordt na 4 à 5 uur geslapen te hebben zou ik er eigelijk ook gelijk uit moeten gaan denk ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Voel je je dan wel uitgerust om 4 uur? Oudere mensenhebben minder slaap nodig om zich fit te voelen, klinkt meer alsof dat het 'probleem' bij jou is.
Omdat ik er een overheb en jij ervan houdt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:53 schreef freecell het volgende:
[..]
lekkerwaarom?
[..]
ja! Lekker!
En het recept zit nu in mijn hoofd gebeiteld
En kijk wat mijn baby doethttp://s40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/filmpjes/?action=view¤t=004.flv
Huh?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:53 schreef freecell het volgende:
En kijk wat mijn baby doethttp://s40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/filmpjes/?action=view¤t=004.flv
Verschilt dat niet gewoon per baby? Geen idee hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huh?Is dat niet wat vroeg? Babi J. heeft nu na 4,5 maanden ontdekt dat ie zich af kan zetten tegen de spijlen van de box om op zijn buik te komen
ahá! Goede zaakquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat ik er een overheb en jij ervan houdt.
ik geloof het wel, maar Leander was ook snel met allesquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huh?Is dat niet wat vroeg? Babi J. heeft nu na 4,5 maanden ontdekt dat ie zich af kan zetten tegen de spijlen van de box om op zijn buik te komen
yay!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :
03-05-2010 Automatische laadtransactie 07:19:14 Santpoort Zuid 20,00
JoehoeHet werkt dus. Maar nu staat er wel iedere keer tussen de 23 en de 43 euro op mijn pas, belachelijk veel
Yups, nu met mijn nieuwe poli moet ik om 8 u. operating zijn. Dat betekent een half uur reistijd van deur tot deur en loop ik kwart voor 8 het ziekenhuis in. Het is maar 3X in de week hequote:Op woensdag 5 mei 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
yay!
en ja, belachelijk bedrag hè?
En jeetje wat vroeg
Voor wat krak zegt vind ik het vrij veel ja, dat komt door het opstaptarief van 20 ¤quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een bijzondere lampophangconstructie heeft Arty gemaakt, Dude
Je klikt maar op mijn posthysterie!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zien!
Oh en die pizza's zien er errug smakelijk uit ja
Op mijn naam klikken.quote:
quote:
Ik ben maar een huisvrouw, maar ik zou me afvragen hoevaak een PIJ helpt (recidive), wat er na de maximale termijn gebeurd als iemand bv 24 is en het helpt niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Aaaarrgh ik kan geen onderzoeklsvraag voor mn scriptie bedenken, m.b.t. PIJ-maatregele anyone?
Bad Manners, die zijn uit mijn jeugd......quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Da bin ich wieder jaDe laatste twee bands waren dan ook gelijk de tofste van de hele dag
George Kooymans en Frank Carillo (twee gitaristen met een errug vet rockoptreden
) en Bad Manners, een britse Ska-band die het publiek wat inmiddels nog over was gebleven best goed aan het dansen kreeg. Wat een leipo's
Klinkt te gek Peequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Da bin ich wieder jaDe laatste twee bands waren dan ook gelijk de tofste van de hele dag
George Kooymans en Frank Carillo (twee gitaristen met een errug vet rockoptreden
) en Bad Manners, een britse Ska-band die het publiek wat inmiddels nog over was gebleven best goed aan het dansen kreeg. Wat een leipo's
dat laatste is vrij duidelijk dan worden ze gewoon doorgestuurd naar een TBS-kliniek. Zt inderdaad te denken om daar iets mee te doen bijvoorbeeld stellen dat het mogelijk moet zijn om jongeren vanaf 16 jaar TBS op te leggen ipv PIJ of iets in die trantquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben maar een huisvrouw, maar ik zou me afvragen hoevaak een PIJ helpt (recidive), wat er na de maximale termijn gebeurd als iemand bv 24 is en het helpt niet.
Of hoe de privacy geregeld is van een PIJ-er. Kan daar een conflict zijn?
Ik zeg maar wat hoor........
Ik zou zeggen: vanaf 18 jaar moet het mogelijk zijn om TBS op te leggen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat laatste is vrij duidelijk dan worden ze gewoon doorgestuurd naar een TBS-kliniek. Zt inderdaad te denken om daar iets mee te doen bijvoorbeeld stellen dat het mogelijk moet zijn om jongeren vanaf 16 jaar TBS op te leggen ipv PIJ of iets in die trant
dan klopt wikipedia niet want pij is voor onder de 18 en tbs vanaf 18quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vanaf 18 jaar moet het mogelijk zijn om TBS op te leggen.
Volgens wikipedia kan nu vanaf 18 jaar PIJ opgelegd worden. Ik kan het mis hebben, maar vanaf 18 jaar kan je toch berecht worden als een volwassene qua straf? Waarom dan geen tbs?
Jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bad Manners, die zijn uit mijn jeugd......
Niet helemaal goed gelezen idd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan klopt wikipedia niet want pij is voor onder de 18 en tbs vanaf 18
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:34 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Bellefleur is zomaar* in de bak van de hond gaan zitten![]()
*met een beetje hulp natuurlijk, anders ging zou ze er nooit inzitten.
Natuurlijk gaat Bellefleur daar niet zitten. Er ligt geen zacht kussentje, of iets waar ze niet op MAG zitten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:34 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Bellefleur is zomaar* in de bak van de hond gaan zitten![]()
*met een beetje hulp natuurlijk, anders ging zou ze er nooit inzitten.
Hé een Rolling Stonequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZo zag het er ook wel uit
Dit is het jaar van de vergane glorie volgens mij
Eerst de New York Dolls, nu dit weer
Maar dit was leuk
NYD niet
NYD
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hoe groot is de hond vraag ik me nu af
Nope die is in de loop der jaren doof geworden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die bullterrier was doof geboren. Jouw logee ook?
Heb hem deze week nog geen enkele keer horen blaffen.quote:
Ik heb een dove bullterrier gekend. Geen probleem, hij kende gebarentaal. Hij woonde in een drukke stad, je hoefde nooit boven het verkeer uit te schreeuwen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb hem deze week nog geen enkele keer horen blaffen.. Doet die anders ook maar zelden.
Lief beest, alleen doof
. Dus naar hem schreeuwen heeft geen zin
.
Ik weet niet precies welk ras Sam is maar volgens mij niet. Zal wel een verre verre neef zijn ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Is het een gevlekte versie van Sam?
Je moet alleen zorgen dat je zijn aandacht hebt dan gaat het primaquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een dove bullterrier gekend. Geen probleem, hij kende gebarentaal. Hij woonde in een drukke stad, je hoefde nooit boven het verkeer uit te schreeuwen.![]()
En z'n baas deed behendigheid met hem.
Engelse Cocker Spanielquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welk ras Sam is maar volgens mij niet. Zal wel een verre verre neef zijn ofzo.
Die bullterrier was doof geboren. Jouw logee ook?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welk ras Sam is maar volgens mij niet. Zal wel een verre verre neef zijn ofzo.
[..]
Je moet alleen zorgen dat je zijn aandacht hebt dan gaat het prima. Hij is goed getraind op gebaren ja.
Ik mocht dus mooi vanmorgen met mijn ov chipkaart het 100% bedrag betalen terwijl je bij de kaartautomaat dus wel mooi 40% korting kon nemen voor reizen voor 9 uur. Kan ik de NS weer om geld terug gaan vragen en ik vraag me af of ze dat gaan doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja maakt het ook uit, als ik maar lekker relaxed zonder na hoeven denken alleen bliepen kan reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |