Ik eet altijd op een vrije dag een geroosterd broodje. Ik hou niet van gewonequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef LieLie het volgende:
Ik eet geroosterde boterhammen![]()
Wonderlijk hoe dat een broodje toch weer een hele andere belevenis maakt
Hier zijn ze vanmiddag wel open. Dan bij jou vast ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn de winkels vandaag eigenlijk open? Wilde een springtouw gaan kopen bij Perry...
Dat mogen de winkels allemaal helemaal zelf weten.. En veel hebben aangepaste tijden en zo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn de winkels vandaag eigenlijk open? Wilde een springtouw gaan kopen bij Perry...
Vrije keus, deels wel, deels niet..quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Me neither, ik eet 's morgens altijd een geroosterd broodjequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Laydina het volgende:
Ik eet altijd op een vrije dag een geroosterd broodje. Ik hou niet van gewone
Dude gaat voor de heroin-lookquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ben je aan het south-beachen, Dude? Jij bent toch hartstikke slank?
niet te hard blazen anders breekt zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee joh, er moge best weer wat kilootjes af hoor. De winter is hier altijd vrij funest! Maar het heeft ook met mijn huid te maken, die na de winter wat naar eczeem neigt. En mijn E-level mag wel wat up. Ik heb voor dat alles veel aan het vermijden van snelle carbs (suikers, zetmeel).quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ben je aan het south-beachen, Dude? Jij bent toch hartstikke slank?
That 'll be the day!quote:
Willkommen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:20 schreef 08gnoT. het volgende:
LapofobieIk kom hier normaal nooit maar ik moest om de TT lachen
Ik 11, maar ik sta een beetje stil.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
That 'll be the day!![]()
Ik ben nog zeven kilo verwijderd van gezónd gewicht. (Verwijderd aan de dikke kant dus)
Ze zeggen dat je vaak stilstaat op een gewicht dat je ooit lange tijd hebt gehad. Bij mij klopte dat wel! Vond ik zo wonderlijk! Klopt het bij jou?quote:
Hermanquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Duderella het volgende:
God wat een straf, dat South Beach!
* gebakken eitjes met magere bacon en beemsterkaas eet *
Op zich wel ja. 1,5/2 daarboven ongeveer. Maar dat gewicht had ik wel lange tijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je vaak stilstaat op een gewicht dat je ooit lange tijd hebt gehad. Bij mij klopte dat wel! Vond ik zo wonderlijk! Klopt het bij jou?
In de Krimpenerwaard weten ze veel beter wat kaas maken isquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Herman
(beemsterreclamemakert)
Lekkere receppies staan daar he?
Door klussen verbruik je ook lekker calo's
Krimpenkaas?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:55 schreef kaasplankje het volgende:
In de Krimpenerwaard weten ze veel beter wat kaas maken isBeemster
Ik snijd het vetrandje ervan af, en dan is het in verhouding de magere variant.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dude, mágere bacon bestaat toch niet?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Duderella het volgende:
God wat een straf, dat South Beach!
* gebakken eitjes met magere bacon en beemsterkaas eet *
Astrix en obelixquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
Grote salade met gegrild everzwijn er overheen
Ok & Ok.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:07 schreef Duderella het volgende:
Ik snijd het vetrandje ervan af, en dan is het in verhouding de magere variant.![]()
De receppies van South Beach ken ik niet zo goed Bluezz, ik gebruik altijd alleen de theorie erachter en vogel dan zelf iets in elkaar. Ik heb alleen het Glycemische Index-lijstje nodig. Haske simpel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |