Ik eet altijd op een vrije dag een geroosterd broodje. Ik hou niet van gewonequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef LieLie het volgende:
Ik eet geroosterde boterhammen![]()
Wonderlijk hoe dat een broodje toch weer een hele andere belevenis maakt
Hier zijn ze vanmiddag wel open. Dan bij jou vast ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn de winkels vandaag eigenlijk open? Wilde een springtouw gaan kopen bij Perry...
Dat mogen de winkels allemaal helemaal zelf weten.. En veel hebben aangepaste tijden en zo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn de winkels vandaag eigenlijk open? Wilde een springtouw gaan kopen bij Perry...
Vrije keus, deels wel, deels niet..quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Me neither, ik eet 's morgens altijd een geroosterd broodjequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Laydina het volgende:
Ik eet altijd op een vrije dag een geroosterd broodje. Ik hou niet van gewone
Dude gaat voor de heroin-lookquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ben je aan het south-beachen, Dude? Jij bent toch hartstikke slank?
niet te hard blazen anders breekt zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee joh, er moge best weer wat kilootjes af hoor. De winter is hier altijd vrij funest! Maar het heeft ook met mijn huid te maken, die na de winter wat naar eczeem neigt. En mijn E-level mag wel wat up. Ik heb voor dat alles veel aan het vermijden van snelle carbs (suikers, zetmeel).quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ben je aan het south-beachen, Dude? Jij bent toch hartstikke slank?
That 'll be the day!quote:
Willkommen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:20 schreef 08gnoT. het volgende:
LapofobieIk kom hier normaal nooit maar ik moest om de TT lachen
Ik 11, maar ik sta een beetje stil.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
That 'll be the day!![]()
Ik ben nog zeven kilo verwijderd van gezónd gewicht. (Verwijderd aan de dikke kant dus)
Ze zeggen dat je vaak stilstaat op een gewicht dat je ooit lange tijd hebt gehad. Bij mij klopte dat wel! Vond ik zo wonderlijk! Klopt het bij jou?quote:
Hermanquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Duderella het volgende:
God wat een straf, dat South Beach!
* gebakken eitjes met magere bacon en beemsterkaas eet *
Op zich wel ja. 1,5/2 daarboven ongeveer. Maar dat gewicht had ik wel lange tijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je vaak stilstaat op een gewicht dat je ooit lange tijd hebt gehad. Bij mij klopte dat wel! Vond ik zo wonderlijk! Klopt het bij jou?
In de Krimpenerwaard weten ze veel beter wat kaas maken isquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Herman
(beemsterreclamemakert)
Lekkere receppies staan daar he?
Door klussen verbruik je ook lekker calo's
Krimpenkaas?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:55 schreef kaasplankje het volgende:
In de Krimpenerwaard weten ze veel beter wat kaas maken isBeemster
Ik snijd het vetrandje ervan af, en dan is het in verhouding de magere variant.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dude, mágere bacon bestaat toch niet?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Duderella het volgende:
God wat een straf, dat South Beach!
* gebakken eitjes met magere bacon en beemsterkaas eet *
Astrix en obelixquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
Grote salade met gegrild everzwijn er overheen
Ok & Ok.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:07 schreef Duderella het volgende:
Ik snijd het vetrandje ervan af, en dan is het in verhouding de magere variant.![]()
De receppies van South Beach ken ik niet zo goed Bluezz, ik gebruik altijd alleen de theorie erachter en vogel dan zelf iets in elkaar. Ik heb alleen het Glycemische Index-lijstje nodig. Haske simpel!
Tietenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
Tories gooien hun laatste wapen in de strijd. Morgen de verkiezingen in Engeland http://www.thesun.co.uk/s(...)from-dole-queue.html
Klikken onder werktijd is niet gewenst
Misschien ook een leuk idee voor de SGPquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
Tories gooien hun laatste wapen in de strijd. Morgen de verkiezingen in Engeland http://www.thesun.co.uk/s(...)from-dole-queue.html
Niets mis mee, zo'n trosje tietjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
D_H, is het in jouw Nyenrode-kringen eigenlijk bon ton dat een volwassen man op internet met meisjes conversaties onderhoudt als:quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
D_H, is het in jouw Nyenrode-kringen eigenlijk bon ton dat een volwassen man op internet met meisjes conversaties onderhoudt als:
"Ik kan Obelix verslaan!"
Nietes!
"Welles!"
Hihihihihhi![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
D_H, is het in jouw Nyenrode-kringen eigenlijk bon ton dat een volwassen man op internet met meisjes conversaties onderhoudt als:
"Ik kan Obelix verslaan!"
Nietes!
"Welles!"
Hihihihihhi![]()
![]()
wat heeft hij gedaan dan dat je nu in eens wel mag?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef Aure het volgende:
Hai was ik weer. Mn lieve broer heeft ervoor gezorgd dat ik zo toch nog naar bevrijdingspop kanzn koninginnenachtdronkenschap is hiermee direct vergeven haha
En dude
O hai.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Shirtje besteld voor het optreden2 maten kleiner
Zonder die riem
Nu maar hopen dat het past
Lief van je broerquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef Aure het volgende:
Hai was ik weer. Mn lieve broer heeft ervoor gezorgd dat ik zo toch nog naar bevrijdingspop kanzn koninginnenachtdronkenschap is hiermee direct vergeven haha
En dude
en wat heeft hij met koinginnenacht gedaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat heeft hij gedaan dan dat je nu in eens wel mag?of kan...
Geinig.. ik had hem alleen rood/geel/groen gedaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:12 schreef Bluezz het volgende:
http://image01.bonprix.de(...)var1/94/0/940969.jpg
zonder doos erin voor steer
stuk minderquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:12 schreef Bluezz het volgende:
http://image01.bonprix.de(...)var1/94/0/940969.jpg
zonder doos erin voor steer
steer jij durft vrouwen niet aan te spreken dus het maakt niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
steer jij durft vrouwen niet aan te spreken dus het maakt niet uit
Aanspreken, interesse opwekken en telefoonnummer krijgen gaat prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bellen
Confidence through competence
Ja hequote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
steer jij durft vrouwen niet aan te spreken dus het maakt niet uit
ken je de serie 'big bang' ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit zo'n gozer in die niet tegen vrouwen praat, best grappig stiekem![]()
ik heb er 5....quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Grote broer hebben die voor je uitkijkt is
Nope, ik twijfel tussen rood en zwart, maar zwart is meer mijn kleurquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Geinig.. ik had hem alleen rood/geel/groen gedaan
Hij meent het ook echt welquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, omdat 'ie dronken was weet je in ieder geval dat hij het echt meent.
Grote broer hebben die voor je uitkijkt is
Rood!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, ik twijfel tussen rood en zwart, maar zwart is meer mijn kleur
BEL nou eens man !quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aanspreken, interesse opwekken en telefoonnummer krijgen gaat prima.
Bellen
Lawl, dus we hebben hier twee goed beschermde damesquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij meent het ook echt welhij heeft me al eerder een keer in dezelfde staat, midden in de nacht, wakker gebeld om hetzelfde te vertellen als met koninginnenacht
en ik heb wel 3 grote broers hihi
In combinatie met de metal muziek die ik op dit moment op heb staan brengt het echt een heel mooi beeld samenquote:
Vertel me niet wat ik moet doen.quote:
Sorryquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel me niet wat ik moet doen.
Deze twee weken zijn belangrijk voor mij om me op deadlines te concentreren voor m'n studie. Ik maak wel een babbeltje met haar als ik haar volgende week weer zie.
Het is een meisje, niet de Cure for Cancer.
Ik vind 'm leuk Bluezz!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Shirtje besteld voor het optreden mét franjes, vond ik wel bij reggae passen2 maten kleiner
Zonder die riem
Nu maar hopen dat het past
Wie, ik? Kloptquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
die heeft ook zijn aanbevolen dagelijkse hoeveelheid beweging weer gehad
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel me niet wat ik moet doen.
Deze twee weken zijn belangrijk voor mij om me op deadlines te concentreren voor m'n studie. Ik maak wel een babbeltje met haar als ik haar volgende week weer zie.
Het is een meisje, niet de Cure for Cancer.
niemand kan het hier toch niet zienquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
( Ghihihihihi! )quote:
Ik denk dat je het verkeerd dacht.. En zijn haar is nu langquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef Duderella het volgende:
@ sunny: Sam is veel kortpotiger dan ik dacht, hoe kan dat nou? Lief hoor.Die malloot die erachter aan rent ook.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Free: haha het staat ergens in een van de sc's. Maar hij was gewoon heel dronken en daardoor heel beschermend tov mijen hij heeft echt véél tegen me aan staan lullen over de grootste onzin, inclusief een half uur durende ik-hou-van-jou-omdat-je-mn-zusje-bentspeech
![]()
nope, maar zit aan het hoofd van de vergadertafel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
( Ghihihihihi! )
Zit je helemaal alleen op kantoor dan, D_H?
Nee malloot is zeer langbenig!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd dacht.. En zijn haar is nu lang![]()
Oh en die malloot zou ik overigens niet kortpotig willen noemen
Je zit op FOK! tijdens een vergadering?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nope, maar zit aan het hoofd van de vergadertafel.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je zit op FOK! tijdens een vergadering?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |