Ik eet altijd op een vrije dag een geroosterd broodje. Ik hou niet van gewonequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef LieLie het volgende:
Ik eet geroosterde boterhammen![]()
Wonderlijk hoe dat een broodje toch weer een hele andere belevenis maakt
Hier zijn ze vanmiddag wel open. Dan bij jou vast ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn de winkels vandaag eigenlijk open? Wilde een springtouw gaan kopen bij Perry...
Dat mogen de winkels allemaal helemaal zelf weten.. En veel hebben aangepaste tijden en zo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn de winkels vandaag eigenlijk open? Wilde een springtouw gaan kopen bij Perry...
Vrije keus, deels wel, deels niet..quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Me neither, ik eet 's morgens altijd een geroosterd broodjequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Laydina het volgende:
Ik eet altijd op een vrije dag een geroosterd broodje. Ik hou niet van gewone
Dude gaat voor de heroin-lookquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ben je aan het south-beachen, Dude? Jij bent toch hartstikke slank?
niet te hard blazen anders breekt zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee joh, er moge best weer wat kilootjes af hoor. De winter is hier altijd vrij funest! Maar het heeft ook met mijn huid te maken, die na de winter wat naar eczeem neigt. En mijn E-level mag wel wat up. Ik heb voor dat alles veel aan het vermijden van snelle carbs (suikers, zetmeel).quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ben je aan het south-beachen, Dude? Jij bent toch hartstikke slank?
That 'll be the day!quote:
Willkommen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:20 schreef 08gnoT. het volgende:
LapofobieIk kom hier normaal nooit maar ik moest om de TT lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |