Goed plan, ik zit hier helemaal te hyperventileren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
Nou ga maar even rustig zitten om van de schrik bij te komen knul.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef longinus het volgende:
ja, aangepast op het moment dat ik een nieuwe grafische kaart had geïnstalleerd, heb de drivers 2 keer overnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht dat het daaraan lag
ja, aangepast op het moment dat ik een nieuwe grafische kaart had geïnstalleerd, heb de drivers 2 keer overnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht dat het daaraan lag
Nee, het ligt aan je toetsenbordquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef longinus het volgende:
hotbotquote:
IE, weet alleen niet welkequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
ik zie alleen dat toetsebordje..
welke browser gebruik je dan?
Lelijke kankerpagina, ik wil de oude weer terugquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:14 schreef stroopdoosch het volgende:
Wil ik net lekker even gaan Fokken, verschijnt er ineens een andere google dan gisteren.
Klacht: Zie TT
Extra klacht: Die zijbalk is niet weg te halen![]()
Beeldmateriaal:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst komt Fok! met een baggerlayout en nu Googlequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef jeroendh het volgende:
Ik vind dit ook erg jammer van google, die oude zag er goed uit en was erg overzichtelijk.
Wat een bagger layout nu
Sukkel. Geef 'm dan ook z'n medicijnen. Wat voor een inktvishouder ben jij?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:25 schreef Fapperdefap het volgende:
Doe eens rustig. Mijn inktvis is overleden aan pagina.
Internet voor beginners:quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:20 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders op mijn geliefde forum komen?
Ik stoor me er MATELOOS aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef jeroendh het volgende:
Ik vind dit ook erg jammer van google, die oude zag er goed uit en was erg overzichtelijk.
Wat een bagger layout nu
ja handig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:17 schreef TNA het volgende:
Gelukkig hebben we het virtuele toetsenbord nog.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:52 schreef svefn het volgende:
Opzich is het wel logisch, aan de zijkanten is er nog veel ruimte over dus nu past er meer op de pagina
Ik heb vriendelijk bedankt, ik hoef niet op de radio te komenquote:Hoi 'stroopdoosch',
Wel verdorie, wij hebben dezelfde klacht hier op de redactie bij BNN! Kunnen wij
je komend weekend even bellen in Timur Open Radio? Hierin zitten namelijk
altijd luisteraars en vaak ook Fokkers met klachten die ze dan even droppen.
Kunnen wij jou even bellen? Wat is je telefoonnummer?
Zo van: Hoi ' stroopdoosch', jij hebt een duidelijke klacht.. Jij: Ja klopt, Google
is helemaal veranderd.. Wij: Inderdaad dat moeten ze veranderen dit is niet handig.
Hopelijk kunnen we er wat aan veranderen.
Groet Ramon
Timur Open Radio
BNN/3FM
Hahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:41 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik kreeg net een pm of ik op de radio wou komen![]()
[..]
Ik heb vriendelijk bedankt, ik hoef niet op de radio te komen
Heldquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef longinus het volgende:
Laat mensen dan kiezen of ze dat willen of dat ze gewoon de oude interface willen gebruiken want ik word echt niet blij van deze lelijke microsoft rip-off:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik vind die zijbalk echt geweldig, nu kan je ook makkelijk zoeken in de tijd en irritante shoppingsites uit de resultaten houden
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laat mensen dan kiezen of ze dat willen of dat ze gewoon de oude interface willen gebruiken want ik word echt niet blij van deze lelijke microsoft rip-off:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar ze hadden die balk zo moeten maken dat je 'm weg kan klikken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik vind die zijbalk echt geweldig, nu kan je ook makkelijk zoeken in de tijd en irritante shoppingsites uit de resultaten houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |