Goed plan, ik zit hier helemaal te hyperventileren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
Nou ga maar even rustig zitten om van de schrik bij te komen knul.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef longinus het volgende:
ja, aangepast op het moment dat ik een nieuwe grafische kaart had geïnstalleerd, heb de drivers 2 keer overnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht dat het daaraan lag
ja, aangepast op het moment dat ik een nieuwe grafische kaart had geïnstalleerd, heb de drivers 2 keer overnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht dat het daaraan lag
Nee, het ligt aan je toetsenbordquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef longinus het volgende:
hotbotquote:
IE, weet alleen niet welkequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
ik zie alleen dat toetsebordje..
welke browser gebruik je dan?
Lelijke kankerpagina, ik wil de oude weer terugquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:14 schreef stroopdoosch het volgende:
Wil ik net lekker even gaan Fokken, verschijnt er ineens een andere google dan gisteren.
Klacht: Zie TT
Extra klacht: Die zijbalk is niet weg te halen![]()
Beeldmateriaal:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst komt Fok! met een baggerlayout en nu Googlequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef jeroendh het volgende:
Ik vind dit ook erg jammer van google, die oude zag er goed uit en was erg overzichtelijk.
Wat een bagger layout nu
Sukkel. Geef 'm dan ook z'n medicijnen. Wat voor een inktvishouder ben jij?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:25 schreef Fapperdefap het volgende:
Doe eens rustig. Mijn inktvis is overleden aan pagina.
Internet voor beginners:quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:20 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders op mijn geliefde forum komen?
Ik stoor me er MATELOOS aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef jeroendh het volgende:
Ik vind dit ook erg jammer van google, die oude zag er goed uit en was erg overzichtelijk.
Wat een bagger layout nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |