abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:59:23 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81044668
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel waarom er zo'n voorzichtigheid wordt ingebouwd, in dit geval is het een jood, want dit gebeurt niet in het geval van bv. Marokkanen en négers.

²
was het een jood?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_81044743
Hij was toch verkleed? Toen hij werd weggedragen bleek hij een opgeschoren kop te hebben, volgens ooggetuigen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:01:51 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81044745
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

was het een jood?
Ja? Dat neem ik dan van je aan. Maar die nuance moeten ze of bij iedereen doen of in zijn geheel niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:08:41 #104
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_81044949
jood, neger, marokkaan, nederland, hij was iig niet goed in de kop.
Drugs are good mkay?
pi_81045242
Belachelijk inderdaad, als het een vermeende moslim was geweest dan was Nederland te klein geweest en was iedereen over elkaar heen gevallen om het te veroordelen.

Net zo belachelijk vind ik dat ze deze man willen veroordelen voor het veroorzaken van zwaar lichamelijk letsel door schuld.

Deze man is weliswaar gek in zijn hoofd en bezit weinig fatsoen in z'n lijf door de twee minuten stilte op de dam te verstoren maar de paniek die uitbrak was buiten alle proporties, deze man kon ook niet vermoeden dat er zo'n blinde paniek en hysterie zou uitbreken door een schreeuw.

Kan je zien dat de politiek en de media de angst goed hebben gevoed in de samenleving zodat de politiek hun plannetjes kunnen doordrukken en de media scoort natuurlijk met sensatie verhalen. Maar nooit gedacht dat de angst schijnbaar zo diep zit dat iemand maar "BOE" hoeft te roepen op een grote volksmanifestatie om de mensen bang te laten wegvluchten.

Waar is de nuchterheid gebleven?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2010 @ 12:19:42 #106
862 Arcee
Look closer
pi_81045283
Veel views op de FP:

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_81045464
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Belachelijk inderdaad, als het een vermeende moslim was geweest dan was Nederland te klein geweest en was iedereen over elkaar heen gevallen om het te veroordelen.

Net zo belachelijk vind ik dat ze deze man willen veroordelen voor het veroorzaken van zwaar lichamelijk letsel door schuld.

Deze man is weliswaar gek in zijn hoofd en bezit weinig fatsoen in z'n lijf door de twee minuten stilte op de dam te verstoren maar de paniek die uitbrak was buiten alle proporties, deze man kon ook niet vermoeden dat er zo'n blinde paniek en hysterie zou uitbreken door een schreeuw.

Kan je zien dat de politiek en de media de angst goed hebben gevoed in de samenleving zodat de politiek hun plannetjes kunnen doordrukken en de media scoort natuurlijk met sensatie verhalen. Maar nooit gedacht dat de angst schijnbaar zo diep zit dat iemand maar "BOE" hoeft te roepen op een grote volksmanifestatie om de mensen bang te laten wegvluchten.

Precies, dat het een Jood is maakt het niet minder erg. Maar sowieso... religie Ik had me pas echt verbaasd als het niet verstoord was door een religieus iemand.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:25:48 #108
45206 Pietverdriet
pi_81045467
quote:

Die is verdwenen door het hoge hype, spanning en sensatie gehalte van de media.

Een slordige 15 jaar terug was er in mijn woonplaats een gek die een man in een cafe doodstak, zomaar, zonder enige aanleiding.
Er was een stille tocht en lokaal waren mensen geschokt. Het was een stukje van 1 kolom en 5 a 6 cm waard in de Volkskrant op pagina 5.
Als het nu gebeurt struikel je over de camerateams die dagenlang staan op te kloppen en te hypen en de kranten schrijven in chocoladeletters. De stille tocht wordt live uitgezonden en het ach ach ach wat vreselijk berichtgeving beheerst het gehele medialandschap voor dagen. Niet alleen de commerciele televisie maar ook alle kranten.
pi_81045576
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:19 schreef Arcee het volgende:
Veel views op de FP:

[ afbeelding ]
Niet echt iets om trots op te zijn als je de eerste kop hebt gezien.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_81045601
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die is verdwenen door het hoge hype, spanning en sensatie gehalte van de media.

Een slordige 15 jaar terug was er in mijn woonplaats een gek die een man in een cafe doodstak, zomaar, zonder enige aanleiding.
Er was een stille tocht en lokaal waren mensen geschokt. Het
was een stukje van 1 kolom en 5 a 6 cm waard in de Volkskrant op pagina 5.
Als het nu gebeurt struikel je over de camerateams die dagenlang staan op te kloppen en te hypen en de kranten schrijven in chocoladeletters. De stille tocht wordt live uitgezonden en het ach ach ach wat vreselijk berichtgeving beheerst het gehele medialandschap voor dagen. Niet alleen de commerciele televisie maar ook alle kranten.
Ik had er laatst nog met een studiegenoot een discussie over. Die er van overtuigd was dat er gewoon nu veel meer erge dingen gebeurden en dat het niets met de media te maken heeft.
pi_81045625
quote:
Hij is een bekende van justitie en is meermalen veroordeeld wegens diefstallen, gewelds- en drugsdelicten.
Type psychiatrische patient dus.
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:50:54 #112
45206 Pietverdriet
pi_81046344
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik had er laatst nog met een studiegenoot een discussie over. Die er van overtuigd was dat er gewoon nu veel meer erge dingen gebeurden en dat het niets met de media te maken heeft.
Wat studeert die genoot van je?
pi_81046393
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat studeert die genoot van je?
Biologie.
pi_81046441
Even weer bijlezen
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:59:22 #115
45206 Pietverdriet
pi_81046653
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef IHVK het volgende:

[..]

Biologie.
Van zo iemand zou je toch verwachten dat ie beter weet en dat je de feiten moet kennen, de stats en de cijfers.
Of is het een intelligent design bioloog?
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:00:32 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_81046691
quote:

Nah dit incident geeft juist de beperkingen van de rechtstaat aan. Die staat namelijk niet toe mensen zomaar onbeperkt vast te houden. Dus moet er juridisch worden gekonkeld met termen als "verdacht van het veroorzaken van zwaar lichamelijk letsel door schuld". Maar dat is juist omdat onze wet er alles aan doet om individuele vrijheid zoveel mogelijk te beschermen.

Mocht bijvoorbeeld later blijken dat deze oelewapper aan medicijnen zat die verkeerd waren voorgeschreven (ik noem maar wat) dan zal ie meer dan schadeloos worden gesteld.
Yankee go home!
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 13:26:58 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81047503
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die lekker tijdens de 2 minuten stilte in zichzelf stond te murmelen, gevolg, irritatie van de omstanders die met ssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttt geluiden en boze blikken pogingen deden om die gek te laten ophouden met zijn geprevel, dakloze drugsgek begon vervolgens keihard te schreeuwen, een ander liet een koffer( ) vallen, verschrikt keken mensen om naar het gegil, zagen een koffer, gilden ook Aiiiiiiii EEN BOMMMMM en iedereen liep gillend weg.

Gelukkig niets ernstigs dus.
pi_81049971
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Beta-studenten zijn vaak niet zo goed op de hoogte van maatschappelijke problemen.
Verder deed deze man zich voor als een orthodoxe Joodse man betwijfel of hij het ook echt is.
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:05:50 #119
13462 BansheeBoy
pi_81050570
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:21 schreef Rave_NL het volgende:
Je pakt twee compleet andere dingen, plaatst het een vervolgens in het ander om je 'punt' te maken en verklaard vervolgens dat ik het in de context moet zien... .
Ja, ze liggen in een bepaalde lijn waarin ze telkenmale datgene bevestigen wat ik betoog. Als je de buitenlandse politiek van Nederland goed bestudeerd, van na de oorlog, dan zie je dat ze een grotere broek hebben aangetrokken, zeker recent, en dit heeft te maken met het feit dat ze het grote Amerika en Britagne als bondgenoten hebben.

Ik heb je lap tekst met bewondering tot me genomen. Je hebt veel parate kennis van dit onderwerp, dat zie ik graag. Heb je toevallig geschiedenis gestudeerd?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:13:16 #120
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_81050783
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op. Maar wie weet wat zo iemand kan doen......
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_81050934
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op. Maar wie weet wat zo iemand kan doen......
Heel hard schreeuwen blijkbaar.
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:21:36 #122
13462 BansheeBoy
pi_81051046
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:17 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Heel hard schreeuwen blijkbaar.
Ik heb eerder al aangegeven dit reeds eerder te hebben meegemaakt. Ik bleef toen rustig aan mijn verse muntthee zitten, de rest, vrouwlief inclusief was hysterisch. Ik ben van nature altijd al kalm geweest. Soms wordt dat als emotieloos ervaren, maar met mij kun je echt goede gesprekken voeren, zeker.

Daarom weet ik dus wat het is als een koning het laat afweten. Vorig jaar: van Willempje niets gehoord. Ook dit jaar wederom niets, geen speech, geen volkstoespraak. Leuk dat watermanagement als hobby, maar kom eens in de bewoonde wereld en laat je zien aan het gepeupel. Er zitten wat négers tussen, ok, maar dat is wat mij betreft niet relevant.

²
pi_81051140
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb eerder al aangegeven dit reeds eerder te hebben meegemaakt. Ik bleef toen rustig aan mijn verse muntthee zitten, de rest, vrouwlief inclusief was hysterisch. Ik ben van nature altijd al kalm geweest. Soms wordt dat als emotieloos ervaren, maar met mij kun je echt goede gesprekken voeren, zeker.

Daarom weet ik dus wat het is als een koning het laat afweten. Vorig jaar: van Willempje niets gehoord. Ook dit jaar wederom niets, geen speech, geen volkstoespraak. Leuk dat watermanagement als hobby, maar kom eens in de bewoonde wereld en laat je zien aan het gepeupel. Er zitten wat négers tussen, ok, maar dat is wat mij betreft niet relevant.

²
Tjeetje... heb je ergens foto's of een filmpje van jezelf staan? Ben zo nieuwsgierig naar hoe je echt bent.
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:43:11 #124
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_81051604
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:25 schreef missziggy het volgende:

[..]

Tjeetje... heb je ergens foto's of een filmpje van jezelf staan? Ben zo nieuwsgierig naar hoe je echt bent.
BSB kan ook aardig goed hooghouden, me dunkt.
pi_81051949
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:25 schreef missziggy het volgende:

[..]

woensdag 5 mei 2010 @ 16:00:32 #127
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_81052079
quote:
Kijk of je meer buitenlands nieuws kan vinden over dit!
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_81052142
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:00 schreef Creeg het volgende:

[..]

Kijk of je meer buitenlands nieuws kan vinden over dit!
in Das Bild en De Standaard stond ook wat.
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:04:32 #129
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_81052193
Het heeft CNN helaas niet gehaald
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:44:05 #130
161207 jakkop
rennen!
pi_81054981
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Zoals jullie weten analyseer ik graag zaken. Ik heb het gisteren, weliswaar verlaat, op de voet gevolgd. Ik heb een aantal zaken geëxtraheerd:

- Het optreden van opperman (Hebreeuw?) Asscher was uitmuntend en smaakt naar meer
Kap eens met dat geHebreeuw van je, al was het een reptiliian, het is gewoon niet relevant.
quote:
- De Nederlandse volksaard kent een laf karakter en hekelt de dood
Zal ik je een geheimpje verklappen? De hele mensheid hekelt de dood.
quote:
- De blik van Beatrix stond op "nee hé, niet weer" wat denk ik een signaal is dat ze de troon ter opvolging gaat aanbieden
Door dat haar gezicht uitstraalde dat ze het niet naar der zin had, kan jij zien dat ze de troon gaat afstaan? Sherlock
quote:
- Mensen zijn net dominostenen en kunnen als een kip zonder kop ineens alle kanten op willen rennen
Is dit nieuw?
quote:
- Willem Alexander: weer niet gezien of gehoord
Wat wilde je dan, dat hij als een Swarzenegger achter die schreeuwert aanging, om hem met een dubbele Nelson op de grond te smijten? Hij is de kroonprins voor fucks sake, natuurlijk breng je die in veiligheid.
quote:
- Tegenwoordig kunnen we alles zien en volgen en krijgen we een inside kijkje bij gebeurtenissen, dankzij de steeds beter wordende camera's (in o.a. mobieltjes)
Serieus, wat een conclusie Nogmaals, Sherlock.

Echt waar, je bent 1 van de irritantste, wereldvreemdste en ongewaardeerde posters op fok. 1 advies: rot op.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_81055145
Oplossing voor dit soort vervelende incidenten:

1) afschaffen dat koningshuis, is niet meer van deze tijd en louter voor promotie vandaag de dag.

2) afschaffen die dodenherdenking, is niet meer van deze tijd en mogen we svp zelf het tijdstip kiezen waarop we onze doden willen herdenken? Ben je meer met ze begaan als je dat op een aangewezen 2 minuten per jaar doet?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_81055555
NOS met een reconstructie met bloedrode achtergrond. Lekker uitmelken dus zoals voorspeld
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:07:00 #133
45206 Pietverdriet
pi_81055615
Jep hype hype en lekker opkloppen, publieke omroep gaat Fox hard achterna
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:10:40 #134
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81055696
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Van zo iemand zou je toch verwachten dat ie beter weet en dat je de feiten moet kennen, de stats en de cijfers.
Of is het een intelligent design bioloog?
Ga jij nou maar koken.

tvp
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_81055902
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:44 schreef Falco het volgende:
Ik blijf erbij. Als dat stomme krijswijf (rond 5 sec. in het NOS-filmpje) niet was gaan krijsen, was er niks aan de hand geweest. We zijn gewoon een dom hysterisch volk geworden. In New York gebeuren dit soort taferelen zelfs niet, terwijl op Times Square een autobom staat te roken.
Als als als, het is zo makkelijk achteraf het zo goed te weten maar niemand weet hoe hij of zij op zo'n moment zal reageren (behalve mensen die daarop getraind zijn zoals de beveiligers). De massa komt trouwens pas in beweging na het vallen van het hek niet na het gegil.

Die autobom in NY is een compleet andere situatie daar stond men niet rijendik op elkaar en kon men een gecontroleerde evacuatie doen. Trouwens in New York zijn in het verleden ook doden gevallen door paniek in een mensenmassa dus het is zeker niet iets van deze tijd het is juist een van onze dierlijke instincten.
pi_81055974
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:50 schreef Samson het volgende:
2) afschaffen die dodenherdenking, is niet meer van deze tijd en mogen we svp zelf het tijdstip kiezen waarop we onze doden willen herdenken? Ben je meer met ze begaan als je dat op een aangewezen 2 minuten per jaar doet?
dat kun je bij iedere sociale samenkomst zeggen "waarom niet in je eentje feest vieren? waarom zo nodig met een groep?"
pi_81056040
Radio 1 ook weer veel terugblikken, incl. weet ik hoeveel veiligheidsdeskundigen. . Ietwat overdreven.

Ze hadden ook nog wat zinnigs te melden, namelijk dat betreffende man een bekende is in de 'daklozenscene' waarin iedereen men hem als 'Rabbi' schijnt te kennen.
pi_81056159
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 07:28 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Onthutsende foto. Alex rent, de Koningin heeft zegge en schrijve een oude man als haar bescherming.
niks onthutsend, je kon juist zien hoe persoonsbeveiliging in de praktijk werkt. Iedereen heeft z'n eigen beveiliger en iedereen werd gelijk door z'n eigen beveiliger bij de hand genomen en weggevoerd. Als je de beelden goed bekijkt zie je dat de koningin en de rest blijven staan als de mensen in beweging komen en het de beveiliging is die dan ingrijpt en iedereen wordt weggevoerd. En dit was alleen nog maar de zichtbare beveiliging.
pi_81056214
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:22 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

dat kun je bij iedere sociale samenkomst zeggen "waarom niet in je eentje feest vieren? waarom zo nodig met een groep?"
Er zit nogal een verschil tussen feest vieren en doden herdenken lijkt me zo...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:39:55 #140
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_81056547
Begrijp niet waarom die zwerver al dat letsel wordt aangerekent, kan je beter die BOM-schreeuwerd oppakken. Denk niet dat er iets was gebeurt als het alleen een schreeuw van een gek was.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:40:03 #141
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81056551
Wat een paniek om niks zeg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:45:12 #142
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81056723
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:04 schreef Creeg het volgende:
Het heeft CNN helaas niet gehaald
Onbegrijpelijk eigenlijk. Niet dat het nu zulk belangrijk nieuws is, maar het is toptelevisie, visueel spektakel, op een wereldberoemde locatie; bovendien tekenend voor de tijdgeest, hier en elders.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_81056783
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Begrijp niet waarom die zwerver al dat letsel wordt aangerekent,
Da's een trucje van het OM om 'm langer te kunnen vasthouden tot de gemoederen weer wat bedaard zijn.
Geen rechter gaat die schreeuwer daarvoor veroordelen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:50:36 #144
13462 BansheeBoy
pi_81056872
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef sig000 het volgende:

[..]

Da's een trucje van het OM om 'm langer te kunnen vasthouden tot de gemoederen weer wat bedaard zijn.
Geen rechter gaat die schreeuwer daarvoor veroordelen.
Dat is precies wat ik ook dacht. Ze willen voorkomen dat het gepeupel weer de bekende leuzen gaat doneren:

- de straffen zijn te laag
- typisch Nederland, de volgende dag al vrij

Dat ze hem kennen als de Rabbi wil toch wel zeggen dat de man zich niet alleen voordeed als Hebreeuw maar het ook daadwerkelijk is.

²
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:51:05 #145
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_81056889
Ik vind dat er niks mis mee is dat die man ook het letsel wordt aangerekend. Als je zo stom wilt zijn zo te schreeuwen tijdens een dodenherdenking, moet je ook maar op de blaren zitten. Misschien houdt dat een volgende gek nog net tegen.

En ja, als hij echt ontoerekeningsvatbaar was dan moeten de aanklachten wellicht worden geseponeerd maar een gedwongen opname lijkt me dan wenselijk.

En ik denk dat velen van jullie geen idee hebben van de impact van zo'n moment. Het is een vrij magisch moment ook, die stilte op de dam. En ineens gaat er dichtbij iemand zo schreeuwen..en dan ziet hij er ook nog zo apart uit..er kan wel een bomgordel onder die jas zitten. Blijf je dan staan om dat af te wachten of ren je dan weg, zo voor de zekerheid? Man, ik was meteen richting paleis gestormd..en de meesten van jullie ook.

Heeft niks met media-hype te maken, maar alles met de realiteit.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:52:00 #146
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_81056920
Trouwens, degenen die die man willen beschermen moeten maar blij zijn dat hij langer wordt vastgehouden..zodra er meer bekend is over de identiteit wordt het heel lastig leven voor hem, in het openbaar.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:56:05 #147
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81057040
Hard aanpakken zo'n gek. Je zult maar zien dat deze geslaagde poging tot verstoring in andere jaren navolging gaat krijgen, dat wil je toch niet? Wat mij betreft gaat ie met pek en veren op een huifkar door de stad. Die gek heeft de hele natie te kakken gezet.
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:57:29 #148
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_81057083
Terecht dat mensen botbreuken overhouden aan wegrennen, lafaards!
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:58:43 #149
13462 BansheeBoy
pi_81057149
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef Ringo het volgende:
Hard aanpakken zo'n gek. Je zult maar zien dat deze geslaagde poging tot verstoring in andere jaren navolging gaat krijgen, dat wil je toch niet? Wat mij betreft gaat ie met pek en veren op een huifkar door de stad. Die gek heeft de hele natie te kakken gezet.
Nu zit je echt te overdrijven, en je doet aan stemmingmakerij, een andere reden zie ik niet om het woordje natie i.p.v. volk te gebruiken. We hebben het hier over een overtuigd jood én gek. Wat valt hem nou te verwijten?

Ben je zelf bekend met psyco patiënten?

²
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:05:02 #150
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81057364
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nu zit je echt te overdrijven, en je doet aan stemmingmakerij, een andere reden zie ik niet om het woordje natie i.p.v. volk te gebruiken. We hebben het hier over een overtuigd jood én gek. Wat valt hem nou te verwijten?

Ben je zelf bekend met psyco patiënten?

²
Hij heeft willens en wetens de Nationale Dodenherdenking op de Dam verstoord. Hij heeft een gewijde, collectief beleefde stilte verkracht. Dat is een belediging van de gehele natie. Niet alleen van de koningin of de autoriteiten maar ook van de mensen zelf.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ringo op 06-05-2010 17:11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')