Haha idd, ik lig ook altijd in een deuk als ik weer eens Gnomeregan doe. Dooie gnomes aan de lopende band.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan die doodsanimatie. Heerlijk!
een one shot overlevenquote:
Dan taunten de tanks verkeerd of doen je healers iets niet goed. Soul Reaper moet elke josti tank nu wel kunnen overleven met de 15% hp buff.quote:
ik bedoelde eigenlijk een one shot is geen one shot als je hem overleefdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:04 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dan taunten de tanks verkeerd of doen je healers iets niet goed. Soul Reaper moet elke josti tank nu wel kunnen overleven met de 15% hp buff.
nicequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef Blistering het volgende:
Pffffffrt. Net Immortal gehaald, wát een stress alsnog zeg.
Tevens gehaald;
- Needy
- The Dedicated Few
- Subtraction
- Got my mind on my money (25k)
Lekker avondje zo
9170quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:36 schreef Santello het volgende:
[..]
nice
hoeveel achiev points heb je nu dan
quote:
"ja maar, heb je LK25hc al op farm dan????"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:56 schreef Fipotje het volgende:
blegh! het is zo saai geworden als healer! Random heroics hoef je niet eens meer te healen icc10 kan je zo beetje alleen doen en 25 is weer veel van het zelfde heb icc wel gezien nu. (ben al een tijdje gestopt nu ook, wacht wel op cata)
Nu nog iets om die punten aan te bestedenquote:
Whehequote:
Heb ik ook weleens gezien. Die baas vloog gewoon onze basis in toen de deur nog dicht was en schoot ons kapot vanaf het dakquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:15 schreef CraniuM het volgende:
Gister in 10-19 lvl wsg een dikke speedhacker
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gezien. Die baas vloog gewoon onze basis in toen de deur nog dicht was en schoot ons kapot vanaf het dak
Ach ja, ik haal alleen achievements waar ik ook echt iets mee bereik, titel, mount, pet etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu nog iets om die punten aan te besteden
Ja same, ik moet BT/MH reps halen maar ben te lui om runs te fixen. Verder moet ik ook nog Consortium grinden en Ogrila/Oracles daily doen iedere dag, maar ik heb zoveel gefarmed lately dat ik er geen zin in heb atmquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:18 schreef Santello het volgende:
Zit zelf op 8200, wil echt 10k halen.
Maar goed telkens als ik me uncompleted achievments opspoor en het wil doen.
Begint de CBA op te spelen
Goeie tip: Die tabard die je krijgt van die quest in Shadowmoon Valley (Purple Illidari ofzo) die kan je deleten, en dan in Dalaran bij die tabard vendor de groene versie claimen. Zo krijg je ''gratis'' 1 extra voor de 25 counter. Verder was ik te lui om al die reps exalted te farmen dus heb ik voor m'n 25ste tabard maar een coole van TCG van ebay geplukt voor 5 dollar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:57 schreef ufopiloot het volgende:
Ik ben sinds kort bezig met 25 tabards te verzamelen. Nou doe ik elke dag Argent Tournament dailies voor alle tabards, en heb ik de PVP-tabards ook al, en nog een aantal. Maar als ik de 25 wil halen moet ik veel TBC reputations gaan farmen.
Ik heb de Sporegar en Kurenai gedaan, die gingen echt heerlijk snel, maar iemand tips welke TBC rep nog meer makkelijk te farmen is?
Ik kan wel TBC heroics gaan doen, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet echt leuk om te doen, 2,5k rep voor één run, en in je eentje gaat dat niet echt snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |