Verschrikkelijk zeg. Dat meen ik echt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ook een zwaargewonde als ik teletekst mag geloven.
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Falco het volgende:
Kortom, er gebeurde echt geen reet en toch kan zo'n mensenmassa in paniek gebracht worden
Was hij al vanaf 8 uur de grond aan het filmenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OH EN IK MAAR DENKEN, AL DIE MENSEN GAAN OPRECHT DE DODEN HERDENKEN![]()
![]()
!!
blijf je gvd die site van je spammen.Kap eens jong.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:36 schreef Kwaliteit het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
ZOMETEEN HIER LIVE PERSCONFERENTIE
Dat is idd wel triest. Maar stiekem zijn we er toch blij om want anders hadden we geen beelden van zo dichtbij gehadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
!!
.quote:http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_herdenking__.html
"Volgens ooggetuigen was een grote groep mensen van schrik in beweging gekomen nadat iemand in het publiek begon te schreeuwen. "Dat was een orthodox-Joods uitziende man, zo'n type met krullen, die eerst liep te bellen, en daarop werd aangesproken. Toen begon de man als een dolle te schreeuwen, ter hoogte van Madame Tussauds. Een andere omstander sloeg de man, waarschijnlijk om hem stil te krijgen, waarna de schreeuwende man meteen door de politie werd afgevoerd. En toen ontstond pas de paniek,'' aldus een Amsterdamse die vlak naast de oorzaak van het rumoer stond. De paniek leidde uiteindelijk tot het omvallen van dranghekken en gewonden. "
Jongen ik geef enkel de livestream, sukkelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
blijf je gvd die site van je spammen.Kap eens jong.
Ik wist ook al dat die kans vrij groot was... De samenleving is de laatste 10 jaar steeds gekker geworden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
!!
quote:Ik zei nog da de dodenherdenking verstoord zou worden, en dat men dit moest voorkomen Maar niemand wilde lstrn #dodenherdenking #stilte #Dam
2 minutes ago via web
Verstoring openbare orde?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef nattermann het volgende:
Misschien een domme vraag, maar voor welk strafbaar feit is de verdachte eigenlijk aangehouden?
ja spam, geef dan http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Jongen ik geef enkel de livestream, sukkel
Vroeg ik me ook af...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:29 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik me al heel lang afvraag he: bij het registreren van de Dodenherdenking voor NOS etc, zit er toch ook ergens een regisseur die aanwijzingen geeft aan de crew...? Of hebben ze daar een oplossing voor bedacht? Lijkt mij lastig namelijk.
Ergens stoort het me altijd een beetje, die gedachte dat er ergens in een donker kamertje een druk mannetje zit te schreeuwen: "Camera twee klaar.... Camera twee! Vijf, iets uitzoomen, zodat die dochter van de geëmotioneerde moeder er ook helemaal op staat."
Zou die filmcrew misschien op een apart moment twee minuten stilte houden, uit respect?
Beetje sneue gedachtegang misschien, maar het houdt me bezig
Waarom zet je dit op YT? Hier kun je natuurlijk goed mee verdienenquote:
Duidelijk filmpje.quote:
Zo dan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |