Net als schapen hebben mensen ook dat oerinstinct..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:16 schreef _Flash_ het volgende:
Ik snap dat echt niet heh, dat mensen gaan gillen en in paniek raken. Stelletje schapen.
Het is niet uit te leggen dat gevoel eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk had ik precies hetzelfde gereageerd als ik op de bank naar het filmpje zou kijken. Het is alleen wel slim om je te verplaatsen in de situatie
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef DeParo het volgende:
[b]Tweede man is opgepakt.[b/]
[..]
De man met het koffertje lol.
Duh, ik zou ook een veilig heenkomen zoeken. Dat is wat anders dan paniek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Het is al een keer eerder gezegd in dit topic; in verhouding raakte maar een klein groepje in paniek. Zelf was ik ook nuchter er onder en had niet het idee dat er gevaar was. Maar als je midden in een menigte staat en iedereen rent in paniek recht op je af en om je heen dan kun je niets anders doen dan meerennen en zorgen dat je z.s.m. uit de menigte komt, voor je omver wordt gelopen.
Dit alles was maar een paar seconde gaande, voordat men doorhad dat er weinig aan de hand was. En meerdere mensen riepen anderen ook op om rustig te blijven.
Maar waarschijnlijk had ik precies hetzelfde gereageerd als ik op de bank naar het filmpje zou kijken. Het is alleen wel slim om je te verplaatsen in de situatie
Hij gebruikt het woord denkt toch niet? Volgens mij bedoelden jullie hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat denk je niet, dat doe je automatisch
http://www.novatv.nl/quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
ER IS LIVESTREAM NOVA?
gvd publieke omroep maar online homaar
Koop een tvquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
ER IS LIVESTREAM NOVA?
gvd publieke omroep maar online homaar
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef NY_Giant het volgende:
Zagen jullie ook Maxima dat kind omver duwen toen ze weggevoerd werden?
ja alle 20quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef NY_Giant het volgende:
Nee, juist de stilte was denk ik de grote veroorzaker van paniek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Duh, ik zou ook een veilig heenkomen zoeken. Dat is wat anders dan paniek.
Maar de vlam slaat in de pan in zo'n situatie door (vooral vrouwen?) die beginnen te gillen.
doetutniet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
http://www.novatv.nl/
-edit-
livestream werkt niet...
haar vader deed dat vanuit een vliegtuig in die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef NY_Giant het volgende:
nee dat komt daar niet, NOVA werd afgehaakt toen het begon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
misschien op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Dat kwam ook in mij op ja...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:28 schreef ASroma het volgende:
[..]
haar vader deed dat vanuit een vliegtuig in die goeie ouwe tijd.![]()
²
Naar mijn beleving kwamen de mensen toen juist bij zinnen. Als er echt iets heel ergs was gebeurd had je nog wel mensen horen gillen. Dan zou er geen stilte zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, juist de stilte was denk ik de grote veroorzaker van paniek.
Ja, precies. Zo dom is dat. Als mensen gaan rennen en je valt, heb je echt een probleem. Meerdere mensen met botbreuken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:28 schreef stef040 het volgende:
Ook die vrouwen die meteen gillen jonge jonge denk na!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |