Heb jij hulp ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:31 schreef Satsuma het volgende:
Ik laat het topic vanavond ook even voor wat het is, want ik krijg er zelf hoofdpijn van.
Auti, succes ermee. En onthoud dat ik het niet rot bedoel.
Ik heb soms het gevoel dat ik net zo had kunnen zijn als jij en dat er bij mij ook maar een zeer fragiele balans is. Nu gaat het goed, maar ik heb nog vaak genoeg het gevoel dat er een soort valluik onder m'n voeten is wat ieder moment kan opengaan.
HA mijn vader? Sorry als ik weer moet klagen, maar mijn vader is echt een .............quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar auti, heb je geen steun van je vader? Wat zegt hij ervan?
Als het moet absoluut en al meerdere keren dat ik ehbo heb gedaan of het verkeer heb staanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Satsuma het volgende:
Maar wees eens eerlijk, leef jij zo goed samen? Ben jij altijd aardig voor anderen?
Nee (nog steeds niet). Op het moment gaat het daar weer te goed voor. Een paar maanden geleden was de situatie wel anders, maar ik heb nu wel rust. Voor zolang het duurt.quote:
Ik heb "Hulp" sinds januari 2009 ...(en daarvoor ook al)quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Ferrobarr het volgende:
Autidude: zoek hulp: het is echt niet nodig dat je jezelf dit aandoet.
Sterkte met alles en als wij nog iets kunnen doen...
Moet voor m'n werk. Maar ik haat het echt. Op het moment dat ik weer een oproep krijg, overweeg ik serieus om te stoppen met werken, zo erg is het.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef Ferrobarr het volgende:
@Satsuma: waarom ben je BHV-er geworden?
okey, ik snapte wel dat het niet de bedoeling was dat ik overal op ging reageren, maar ik wilde toch ff uitleggen dat alles vastzit aan elkaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef Ferrobarr het volgende:
@Francis: het was niet direct mijn bedoeling dat je expliciet op elk genoemd punt zou reageren. En sorry voor mijn wat lompe reactie. M.b.t. je dilemma van naar het buitenland gaan: wat maakt dat je die keuze nu niet kunt maken? Wat denk je dat de extra tijd die je ervoor neemt toevoegd?
@Satsuma: waarom ben je BHV-er geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat meisje uit die BNN docu ken ik persoonlijk van een forum
En het is niet helemaal ASS maar het heeft ook raakvlakken en het iseen comorbide stoornisEen handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
Doe ik al jaren...quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:37 schreef Spoortie het volgende:
Auti, gozer, dit is echt niet goed man.![]()
Ga morgen naar je huisarts en vraag om dingen hiertegen, kalmerende medicijnen en ga in godsnaam naar iemand met wie je over alles kan praten..
Ik snap je hoor, maar mag ik het bij jou ook even grappig vertalenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:52 schreef Cassandra87 het volgende:
tijn snapt wel wat ik bedoel als hi dat morgen leest maar auti! ga alsjeblieft slapen. Spaar je energie
Ik durfde de foto eerst niet te bekijken. Omdat ik niet wist wat ik kon verwachten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:41 schreef Autidude het volgende:
Die ene spoiler foto was dus ook een live foto van mijn arm heh.
Als je ziet hoe het er nu uitzietGa ik ook niet posten. Dat wordt de eerst komende 2 maanden met lange mouwen lopen ..
Zo ben ik ook van een ander forum gebannend.
En het is maar 1 of 2 x per jaar hoor.. meestal sla ik mijn hand kapot.. die ligt nu ook open maar dat is normaal
Dat zou ik ook niet graag willen zeggen. Ik begrijp ook wel dat je al die goedbedoelde tips soms vervelend vind.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:39 schreef Autidude het volgende:
Dus mensen kunnen altijd heel lief zeggen van dat er altijd hulp is en dat ik hulp moet zoeken
maar dat doe ik dus, alleen die mooie hulpverlening die er altijd en overal voor iedereen is..
dat is niet zo heel mooi als men denkt hoor...
Inderdaad. En daarom blijft het ook zo stil denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
auti heeft gewoon een uitlaatklep nodigBe my guest. Ik weet alleen niet altijd wat te zeggen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:35 schreef Autidude het volgende:
TRIGGER
En zo ziet mijn arm er nu dus live uitPure aandachtvragerij dit. Een hoop mensen vinden je nu zeker zielig? Dan is je missie gelukt. Je hebt 2 vormen van automutilatie. De ene doet het om zijn eigen geestelijke pijn te verlichten door lichamelijke pijn toe te brengen. De ander doet dit puur om de aandacht. Aangezien jij foto's van je arm plaatst op een publiekelijk forum, lijkt het me dat je het om de aandacht doet. Het mes ligt zelfs nog op je bureau!!!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat meisje uit die BNN docu ken ik persoonlijk van een forum
En het is niet helemaal ASS maar het heeft ook raakvlakken en het iseen comorbide stoornis
![]()
Doe normaal!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Pure aandachtvragerij dit. Een hoop mensen vinden je nu zeker zielig? Dan is je missie gelukt. Je hebt 2 vormen van automutilatie. De ene doet het om zijn eigen geestelijke pijn te verlichten door lichamelijke pijn toe te brengen. De ander doet dit puur om de aandacht. Aangezien jij foto's van je arm plaatst op een publiekelijk forum, lijkt het me dat je het om de aandacht doet. Het mes ligt zelfs nog op je bureau!!!.
Als jij nou even gewoon heel gauw opdondertquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Pure aandachtvragerij dit. Een hoop mensen vinden je nu zeker zielig? Dan is je missie gelukt. Je hebt 2 vormen van automutilatie. De ene doet het om zijn eigen geestelijke pijn te verlichten door lichamelijke pijn toe te brengen. De ander doet dit puur om de aandacht. Aangezien jij foto's van je arm plaatst op een publiekelijk forum, lijkt het me dat je het om de aandacht doet. Het mes ligt zelfs nog op je bureau!!!.
Die komt denk ik niet meer terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:59 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Als jij nou even gewoon heel gauw opdondert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |