abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81094068
Mensen mogen geen fouten maken in hun werk. Daar krijgen ze voor betaald.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_81095028
Ik maak bijna fgeen fouten in mijn werk maar ik maak ze wel. En daar ga ik mij niet druk om maken, ik verbeter mijn werk in t vervolg proces gewoon. Klaar
pi_81095245
Ik wil ook niet jullie shockeren of dat jullie je zorgen gaan maken om mij.. Maar ik moet gewoon echt aan mijzelf denken en ik heb het heel moeilijk en dat is ook misschien meer borderline dan ASS maar ik ben echt een rare jongen en misschien ook meer een robot maar dan wel met een ziel. En dat is heel lastig uit te leggen want ik wil zo graag dat ik het uit kan leggen. Maar niemand kan het begrijpen

Maar op een borderline forum had ik een keer een filmpje gepost en die mensen begrepen mij ook wel en had ik veel respect, maar het is ongeveer precies zoals ik ben. En ik ben echt heel lief.

Maar die instanties snappen dat niet
pi_81095512
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik maak bijna fgeen fouten in mijn werk maar ik maak ze wel. En daar ga ik mij niet druk om maken, ik verbeter mijn werk in t vervolg proces gewoon. Klaar
Ik maak geen fouten in mijn werk, want ik vind dat heel belangrijk en je krijgt er voor betaald. Soms kan het gebeuren, maar je doet er alles aan om dat te voorkomen.. dus kleine fouten bestaan niet. Ik heb ook 1 keer een fout gemaakt en die koste 32.000 euro.. En dat bedoel ik. En ik heb altijd ander werk gedaan dan bureau spul of lekker internetten tijdens werk.. Ik heb ook meegemaakt dat er iemand dood ging.
Was ook offshore werk, dan doe je dingen die niemand weet of begrijpt en waar men op "kotst"

Maar moet je maar eens zoeken op stuwadoor enzo en dan de term "inpikker", dat van die apenheul was grappig bedoeld.. maar dat is echt apenwerk hoor... en stoeien met een hijshaak van 25 kilo.. mag je wel een arbo helm op je kop hebben maar als je hem hebt dan ben je 3 maanden thuis hoor.. En nog een boekwerk van dat soort verhalen.. en dat is alleen offshore.

Niet dat ik geen respect heb voor kantoormensen hoor, ik ben autist, perfectionist, beelddenker..volledige kennis van de boekhoudkundige cyclus.. Van bonnetje tot journaalpost naar grootboek, eindbalansen..
En ik ben goed En een klein foutje mag.. Maar op werk of bijvoorbeeld mensreddend niveau verwacht ik 300% inzet en kunde.. kan je dat niet.. dan ga je maar naar huis
pi_81096002
Er worden eisen gesteld op het werk. Maar als een chirurg tegen zichzelf zou zeggen "ik mag absoluut geen fouten maken" , dan brandt deze in een notime helemaal op. Dat zou een onmenselijke druk zijn. Ik denk dat het goed is om te streven naar zo min mogelijk fouten.

Het is niet anders, ieder mens is feilbaar. Helaas, hoe onwenselijk dit ook is (zeker in sommige situaties)
pi_81096226
Ik toon 1000% inzet, maar ik ben gewoon niet perfect. Gelukkig maar. Ik houd van bijleren.
Ik ga door t uiterste voor mijn klanten maar áls t misgaat ben ik ook eerlijk, bied ik mijn excuses aan en los ik t op. Ik ben wel eerlijk als ik zeg dat t zelden mis gaat maar toch.. Ik ben niet perfect.

Ik snap je niet vanuit mijn eigen perspectief maar ik kan t wel begrijpen vanuit de jouwe. En ik weet wel dat je een lieve jongen bent Dus dat hoef je mij niet wijs te maken.
pi_81097005
Auti, ga naar een dokter. Laat je opnemen of zo.
pi_81097367
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:33 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

Misschien omdat je naast je minder goede / afwijkende eigenschappen (die je goed geanalyseerd hebt en een goede zelfkennis van hebt) ook goede en leuke eigenschappen hebt (waar je je volgens mij niet erg bewust van bent)? Zou het niet heel misschien kunnen dat je ook een aantal hele leuke en goede eigenschappen hebt die voor die mannen opwegen tegen je mindere kanten? Kom op muts: iets meer zelfvertrouwen mag wel, hoor!
Dan nog. Als je valt op mensen met paranoide wanen ben je gewoon raar.
quote:
Zeg kampioen moeilijk doen: heb je het hem nou al eens verteld?
Ik beschouw het maar als eretitel. ;-)
Twee kansen gehad: eerste keer wilde ik het zeggen en toen kwam er net iemand bij staan, tweede keer klapte ik dicht.
quote:
Carriere: ik heb best een goede baan en genoeg geld is erg fijn, maar ik hoef niet zo nodig manager te worden of zo. Gewoon waardering voor wat je doet en je kwaliteiten zo al fijn zijn, maar daar schort het bij mij nogal aan.
En wat dat laatste betreft: over emancipatie kun je volgens mij een heel forum vullen.
Dat kan. Maar ik gok dat we het eens zijn, dus dan hoeft het nu even niet ;-)
pi_81097903
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef Satsuma het volgende:
Auti, ga naar een dokter. Laat je opnemen of zo.
Lieve schat, daar ben ik sinds Maart 2009 mee bezig, aanéénlopend. En dat komt ook maar omdat ik het doorzet en vol blijf houden. Ik weet niet of je net als alle andere burgerlijke fokkers 20 jaar achterloopt?
Het is allemaal niet zo makkelijk meer hoor... en je mag het ook allemaal zelf betalen.
Ik heb op medicijnen gezeten die 18 euro per dag kosten, onvergoed.. ETC ETC..
En bent u bekent met wachtlijsten.. of van die telefonistes die niets kunnen doen?

Je moet me niet boos maken.. het is makkelijker gezegd dan gedaan.. Ga naar de dokter.. WAT??
Dat doe ik dus al 21 jaar lang. Nou jij weer....
pi_81098398
Ik wordt er ook zo schijtziek van.. autisme is ook gewoon een stoornis tussen linker en rechterhelft, en dat is bewezen en aantoonbaar. Weten jullie ook wat ambidextrous inhoud?

Ik wordt er moedeloos van. Net alsof ik gek ben.. sorry mensen ik ben gewoon een stuk verder en ik voel mij nergens thuis. Noem het maar megalomaan.. narcist. wat je maar wilt. Misschien kap ik nog wel met internet ook.

Ik ben een syntetische alien. Het zal wel.
pi_81098681
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef Autidude het volgende:

[..]

Lieve schat, daar ben ik sinds Maart 2009 mee bezig, aanéénlopend. En dat komt ook maar omdat ik het doorzet en vol blijf houden. Ik weet niet of je net als alle andere burgerlijke fokkers 20 jaar achterloopt?
Het is allemaal niet zo makkelijk meer hoor... en je mag het ook allemaal zelf betalen.
En bent u bekent met wachtlijsten.. of van die telefonistes die niets kunnen doen?

Je moet me niet boos maken.. het is makkelijker gezegd dan gedaan.. Ga naar de dokter.. WAT??
Mijn excuses voor het feit dat ik niet ieder detail van je persoonlijk leven onthoud uit 56 topics.
Het zal wel een bijzondere reden hebben dat het bij jou zo lang duurt dan. Bij de mensen die ik ken ging het allemaal veel sneller. Niet perfect, zeker niet, maar het ging wel.
pi_81099697
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef Autidude het volgende:

[..]

Je hebt het wel eens gehad over dat je antidepressiva hebt gehad.
Met het verhaal van jou zou je best bij de uitzonderingsregel kunnen vallen van de vergoeding voor deze middelen, een codering B2 krijg je dan.
Je hebt wel gelijk hoor, bepaalde middelen, die wil je gewoon echt niet, en opname natuurlijk ook niet.
pi_81100546
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:12 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Mijn excuses voor het feit dat ik niet ieder detail van je persoonlijk leven onthoud uit 56 topics.
Het zal wel een bijzondere reden hebben dat het bij jou zo lang duurt dan. Bij de mensen die ik ken ging het allemaal veel sneller. Niet perfect, zeker niet, maar het ging wel.
Het is niet jouw schuld hoor, maar je moet wel even rekening mee houden dat mensen verschillend zijn en dat ook lang niet alles perfect gaat binnen de hulpverlening, en ik ben een lieve en slimme jongen tot het fout gaat.. maar ik kan ook een monster zijn. Dus ik wil graag aan jou vragen of je woorden als "laat je opnemen" voor je wilt houden.. ook als je het er zelf wel mee eens bent.. Want ik heb hulp alleen het gaat niet goed. Maar mensen moeten niet de regie overnemen als ze het niet weten, en dan kan ik heel raar doen en ik weet dat dat niet normaal is ... en dat is ook heel erg. En dat heeft niet zo zeer met ASS te maken maar meer met Borderline/ERS.. en daar ben ik niet trots op en daar wil ik ook niet over aanstellen.

Maar mensen begrijpen dat gewoon niet, alleen mensen die er van weten.. en ik weet van jou dat je ook ZM's heb gehad en dan vind ik het jammer dat je zo op mij neer kijkt. Want ik doe echt heel hard mijn best.
Maar ik kan niet tegen dat soort onbegrip. Want het is echt heel erg en ik stel mij echt niet aan en ik doe alles er voor.

Want je hebt het dus ook over dit heh;

wellicht schokkende foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar kan jij ook niets aan doen, maar over opnemen en hulpverlening zoeken hoef je mij echt niets te vertellen hoor
pi_81100722
Ik ben trouwens gister nog bij de dokter geweest hoor.. staat in ditzelfde topic.. omdat ik de bom voel en het te veel wordt..
pi_81100885
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Je hebt het wel eens gehad over dat je antidepressiva hebt gehad.
Met het verhaal van jou zou je best bij de uitzonderingsregel kunnen vallen van de vergoeding voor deze middelen, een codering B2 krijg je dan.
Je hebt wel gelijk hoor, bepaalde middelen, die wil je gewoon echt niet, en opname natuurlijk ook niet.
Sommige middelen kan je B2 voor krijgen, anderen niet... het is gewoon triest. Maar ik ga mij er niet druk om maken.. ik ben toch mens, in de vorm van autist ofzo, en als je het niet kan betalen en het wordt echt een ramp.. dan kom je dus in de gevangenis en dan is het inene wel gratis

Mensen, het wordt tijd voor een autipartij.. ik heb hier al zo'n groepje mensen gevonden waar ik het zo mee zou willen doen (partij oprichten dan ) ik zou het zelf de minima partij willen noemen, want met allleen pro auti ga je het niet redden.. Maar goed. Ik zeg het al jaren!
pi_81101440
auti ik weet niet heel goed wat te zeggen. Behalve dat ik hoop dat het goedkomt en snel.
Verder wordt er nog wat meer aan gedaan aan je problemen behalve medicatie, of krijg je echt alleen medicatie?
pi_81101732
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:14 schreef francis998 het volgende:
auti ik weet niet heel goed wat te zeggen. Behalve dat ik hoop dat het goedkomt en snel.
Verder wordt er nog wat meer aan gedaan aan je problemen behalve medicatie, of krijg je echt alleen medicatie?
Snel kan je wel vergeten, het gaat minstens 5 jaar duren voordat ik écht wat kan doen.. En dan ben ik al lang óf dood, óf TBS.
Ik ga gewoon lekker afwachten.. ik heb mensen rechten en een vast inkomen. Alleen dat vast inkomen dat is dus de helft van het modale inkomen en daar mag ik dan weer zo'n 80% van inleveren.
Maar hey... 1 pinnend persoon op zijn achterhoofd slaan is 1000 euro waard heh, tenzij hij ook schraal is.
Zelfs mijn pa zegt dat het tijd gaat worden voor de zwarte pakken.
Ik ben klaar.. ga puur voor mezelf.
pi_81103185
Auti het is de tijd van goedbedoelde tips geven allang voorbij en dat ga ik ook niet doen, net zo min als dat ik je de les zou lezen.
Ik weet dat je een goed mens bent, kan alleen hopen dat je niet direct in 7 sloten gelijk loopt en dat t uiteindelijk beter mag worden voor je.
En voor de 100e keer, mijn mailbox staat altijd open voor je (moet je no uitgebreid terug mailen maar ben niet helemaal lekker en wil wel de tijd voor je nemen, hoop dat je dat niet erg vind)
pi_81104173
Wat bedoel je met ZM's?
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Autidude het volgende:
Dus ik wil graag aan jou vragen of je woorden als "laat je opnemen" voor je wilt houden.. ook als je het er zelf wel mee eens bent..
Het is ook niet lullig bedoeld. Op het moment dat je opgenomen wordt valt er veel stress weg en krijg je over het algemeen wél zinnige hulp, in plaats van amateuristisch geneuzel en kastje-muurverwijzingen. Ken heel veel mensen die van de hulp alleen gekker geworden zijn, maar van de mensen die ik ken die opgenomen zijn geweest, is er niemand slechter geworden.
quote:
Maar mensen begrijpen dat gewoon niet, alleen mensen die er van weten.. en ik weet van jou dat je ook ZM's heb gehad en dan vind ik het jammer dat je zo op mij neer kijkt. Want ik doe echt heel hard mijn best.
Maar ik kan niet tegen dat soort onbegrip. Want het is echt heel erg en ik stel mij echt niet aan en ik doe alles er voor.
Ik kijk niet op je neer. Maar ik keur sommige dingen van je gedrag wel af, zoals je opmerkingen over telefonistes. Ja, ze zijn dom. Helaas kunnen ze daar zelf ook niks aan doen, dus je kan het ze wel verwijten, maar zij kunnen zichzelf niet intelligenter toveren. Daarnaast maak je je boos om niks, want met schelden of schreeuwen of wat dan ook bereik je gewoon niks, dus uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee.

Ik heb niet veel ervaring met borderliners, maar de ervaring die ik er mee heb is dat het absoluut niet werkt om voor iemand met borderline een stap terug te doen, want hoe meer ruimte je ze geeft om zich te gedragen zoals ze willen, hoe meer ruimte ze nemen. En ik heb het gevoel dat je op dit moment jezelf verdrinkt in je ziektes. Je bent geen label, je bent niet alleen maar een autistische borderline-patient, je bent nog altijd eerst jezelf en dat je daarbij wat mankementen hebt is kut, maar helaas waar.

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt voor wat betreft de hekel aan mensen en het meer van dieren houden, het weg willen en met dieren werken. Ik ben iemand waarbij die gevoelens alleen naar binnen slaan, niet naar buiten, niet omslaan in agressie, maar ik herken de gevoelens wel. Maar jouw fantasie is niet de realiteit. Laat jezelf niet verdrinken in je eigen wereld.

Misschien zeg ik het wel hard, maar dat is niet om je de grond in te trappen.

Overigens is er nog een optie behalve thuiszitten en afwachten: als je daadwerkelijk liever met dieren werkt dan mensen en wil breken met je familie en dergelijke, dan kun je ook alles achterlaten en voor een goed doel gaan werken.
pi_81104335
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Satsuma het volgende:
Wat bedoel je met ZM's?
[..]
zelfmutilatie

excuus.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_81104385
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef robuust89 het volgende:

[..]

zelfmutilatie
Hij bedoelde denk ik : zeikmails.
pi_81104678
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Satsuma het volgende:
Wat bedoel je met ZM's?
[..]

Het is ook niet lullig bedoeld. Op het moment dat je opgenomen wordt valt er veel stress weg en krijg je over het algemeen wél zinnige hulp, in plaats van amateuristisch geneuzel en kastje-muurverwijzingen. Ken heel veel mensen die van de hulp alleen gekker geworden zijn, maar van de mensen die ik ken die opgenomen zijn geweest, is er niemand slechter geworden.
[..]

Ik kijk niet op je neer. Maar ik keur sommige dingen van je gedrag wel af, zoals je opmerkingen over telefonistes. Ja, ze zijn dom. Helaas kunnen ze daar zelf ook niks aan doen, dus je kan het ze wel verwijten, maar zij kunnen zichzelf niet intelligenter toveren. Daarnaast maak je je boos om niks, want met schelden of schreeuwen of wat dan ook bereik je gewoon niks, dus uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee.

Ik heb niet veel ervaring met borderliners, maar de ervaring die ik er mee heb is dat het absoluut niet werkt om voor iemand met borderline een stap terug te doen, want hoe meer ruimte je ze geeft om zich te gedragen zoals ze willen, hoe meer ruimte ze nemen. En ik heb het gevoel dat je op dit moment jezelf verdrinkt in je ziektes. Je bent geen label, je bent niet alleen maar een autistische borderline-patient, je bent nog altijd eerst jezelf en dat je daarbij wat mankementen hebt is kut, maar helaas waar.

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt voor wat betreft de hekel aan mensen en het meer van dieren houden, het weg willen en met dieren werken. Ik ben iemand waarbij die gevoelens alleen naar binnen slaan, niet naar buiten, niet omslaan in agressie, maar ik herken de gevoelens wel. Maar jouw fantasie is niet de realiteit. Laat jezelf niet verdrinken in je eigen wereld.

Misschien zeg ik het wel hard, maar dat is niet om je de grond in te trappen.

Overigens is er nog een optie behalve thuiszitten en afwachten: als je daadwerkelijk liever met dieren werkt dan mensen en wil breken met je familie en dergelijke, dan kun je ook alles achterlaten en voor een goed doel gaan werken.
Het wordt weer teveel en ik ga straks liggen denk ik.. Maar ZM is zelfmoord(pogingen)
En over telefonisten ben ik misschien heel hard, maar ls je zoals jij zegt jezelf niet beter kan toveren dan moeten ze ook maar naar de sociale werkplaats.. Je komt er immers ook niet met een corkey diploma en je wordt ingewerkt en er zijn cursussen etc.. Als je niet geschikt bent voor je werk dan moet je optiefen.. want dat werkt niet.. En door dat soort dingen gaat een hoop fout.. Het klinkt heel hard, cru. misschien gestoord. Maar geloof me,perfectionistich of niet.. Je werk doe je goed, daar krijg je voor betaald en daar heb je voor geleerd en wat jij afleverd daar zijn anderen afhankelijk van. Samenleving heet dat, en daar hecht ik heeeeel erg veel waarde aan.

Moet je nog een voorbeeld? er is hier een supermarkt waar het echt zwaar verrot en beroerd is, allemaal problemen.. niemand boeit het want de vaste werknemers moeten met 3 jaar dienst weg. Dus als je er wat van zegt krijg je ook te horen.. ik weet het, maar ach.. volgend jaar ben ik weg hier...
En bedankt heh!!! fijn boodschappen doen zo..

En ik kan er een boek of cabaret programma over schrijven.
pi_81104726
Nee in de "jargon" wereld is ZM zelfmoord en AM automutilatie..
Maar dat is BPS shit, geen ASS... sorry voor de mix
pi_81104779
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Autidude het volgende:
Nee in de "jargon" wereld is ZM zelfmoord en AM automutilatie..
Maar dat is BPS shit, geen ASS... sorry voor de mix
OK. Goed dat je even verduidelijkt.
pi_81105283
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef Autidude het volgende:
Het wordt weer teveel en ik ga straks liggen denk ik.. Maar ZM is zelfmoord(pogingen)
pauze nemen als het te veel wordt lijkt me niet slecht...
quote:
Je komt er immers ook niet met een corkey diploma en je wordt ingewerkt en er zijn cursussen etc..
De meeste diploma's op dat niveau stellen niks voor, dat het onderwijs slecht is kunnen zij ook niet veel aan doen. Als dingen je niet verteld worden, weet je het niet. Dat is een groot maatschappelijk probleem waar helaas iedereen last van heeft, maar dat moet je m.i. niet alleen bij hun leggen. En inwerken? Echt niet he. Bij veel bedrijven niet of nauwelijks.

Ik begrijp je frustratie wel en ik geef je gelijk als iemand niet mee WIL werken, maar als ze hun best doen maar het gewoon niet kunnen vind ik het lullig om het ze kwalijk te nemen. Hier hebben we al eens eerder een discussie over gehad - mijn ervaring is dat het prima gaat als je mensen niet meteen aanvalt en gewoon rustig uitlegt wat het probleem is of eventueel meteen vraagt om iemand die wel verstand heeft van het onderwerp. Dat jij je niet kan beheersen op zo'n moment kan ik wel begrijpen, maar dat je je er nog zo boos om maakt op het moment dat je niet in zo'n situatie zit niet. En dan denk ik, laat andere mensen voor je bellen en dat deed je ook eerst, maar nu wil je weer helemaal geen hulp meer. Het is of het een of het ander, of je doet het zelf, of je laat mensen je helpen. En ik weet dat de hulp allemaal niet perfect is, maar het is take it or leave it vrees ik.
quote:
Samenleving heet dat, en daar hecht ik heeeeel erg veel waarde aan.
Maar wees eens eerlijk, leef jij zo goed samen? Ben jij altijd aardig voor anderen?
quote:
Moet je nog een voorbeeld? er is hier een supermarkt waar het echt zwaar verrot en beroerd is, allemaal problemen.. niemand boeit het want de vaste werknemers moeten met 3 jaar dienst weg. Dus als je er wat van zegt krijg je ook te horen.. ik weet het, maar ach.. volgend jaar ben ik weg hier...
En bedankt heh!!! fijn boodschappen doen zo..
Ja, herkenbaar. Ook vanaf de andere kant overigens. Ik ben weet ik hoe lang met tegenzin naar m'n werk gegaan en had daar constant problemen met klanten. Achteraf dus vermoedelijk ook door autisme, want ik snapte vaak helemaal niet waarom ze boos werden, maar dat wist ik toen niet. Als je onderweg naar je werk bent en je vraagt je af hoe het zou zijn om met 80 tegen een betonnen pilaar te rijden, dan ben je niet vrolijk op je werk. En dan wordt het tijd om ander werk te zoeken ja, dat zeiden sommige klanten ook, dat ik iets anders moest gaan doen als ik het niet leuk vond daar. Maar vind maar eens iets anders.

Ieder verhaal heeft twee kanten hoor. M.i. zou het allemaal een stuk makkelijker gaan als mensen elkaar probeerden te helpen en niet meteen oordelen, in plaats van constant boos op elkaar te reageren. Dus ik probeer dat zelf ook altijd.

Als er een caissiere achter de kassa zit die heel chago kijkt en me niet begroet, dan zeg ik niet 'je mag weleens wat vrolijker kijken' of 'kan er nog een goedemorgen vanaf'. Nee, dan vraag ik of ze een lange dag heeft gehad. En het verrassende is dat dat werkt, om het simpele feit dat zei dan wel geconfronteerd wordt met hoe ze over komt, maar niet in de hoek gedrukt wordt. Dan krijg ik altijd een normaal antwoord en vaak een glimlach. En als zo'n meisje dan bijvoorbeeld vertelt dat ze de hele dag heeft gewerkt terwijl ze ziek is, omdat er niemand anders kon werken, dan ben ik niet meer boos. Dan vind ik het alleen maar tof dat zo'n meisje toch zo betrokken is dat ze haar collega's niet laat barsten en komt werken, terwijl ze ook in bed kan blijven liggen. Dus met positieve aandacht haal je zowel bij de ander als bij jezelf de irritatie weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')