abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81078050
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef Satsuma het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet zo'n probleem om seks te krijgen, en een relatie ook niet. Alleen ik ben zelf kritisch en verder is het nog maar de vraag of het op termijn werkt. Ik ben best raar, maar er zijn mannen die er blijkbaar geen probleem mee hebben. Mijn eerste ex had ik toen ik depressief en suicidaal was, mijn tweede ex heb ik ontmoet toen ik huilbuien en zware stemmingswisselingen had van de antidepressiva en toen we elkaar net kenden heb ik 'm de hele dag niet losgelaten (letterlijk) omdat ik moest afkicken en dacht dat er scherpschutters in het plafond en in de tuin zaten. Misschien maakt dat het voor sommige mannen extra spannend of zo.
Nou ja, ik ben nog steeds zo gek als het paard van christus, er komt geen fatsoenlijk woord uit, ik heb nog steeds stemmingswisselingen, geen zelfvertrouwen, en een geweldig talent om mezelf belachelijk te maken door woorden en daden. Maar toch schijnt het geen probleem te zijn.
Misschien omdat je naast je minder goede / afwijkende eigenschappen (die je goed geanalyseerd hebt en een goede zelfkennis van hebt) ook goede en leuke eigenschappen hebt (waar je je volgens mij niet erg bewust van bent)? Zou het niet heel misschien kunnen dat je ook een aantal hele leuke en goede eigenschappen hebt die voor die mannen opwegen tegen je mindere kanten? Kom op muts: iets meer zelfvertrouwen mag wel, hoor!
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:01 schreef Autidude het volgende:
seks doe ik ook gewoon liever in mijn eentje. Ik kan het niet uitleggen maar het is gewoon 1 grote overload en gedoe
Herkenbaar.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Ik kan me niet ontspannen, dus ik gok dat je al kan raden welk onderdeel van seks me nooit lukt. Tot grote frustratie van mannen, die na de seks standaard dezelfde vraag stellen. *zucht*
[..]
Herkenbaar (als man )
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Ja idd. Maar ik heb bij seks ook niet bepaald de donder en bliksem-ervaringen die ik van anderen hoor. Ik vind seks echt alleen leuk zolang er spanning is. Spanning weg, dan geen seks. Ik vind de tweede keer altijd het leukst. De eerste keer is onwennig, de tweede keer is leuk en spannend, en daarna wordt het minder. Met m'n ex was het het laatste half jaar mss een keer per maand, omdat ik mezelf schuldig voelde dat ik geen zin had. Nu vind ik iemand leuk en ik heb geen idee of het wederzijds is, en dan ben ik zo flirterig dat ik getinte opmerkingen tijdens vergaderingen ga maken (over ongepast en impulsief gesproken) en het liefst z'n kleren van z'n lijf zou trekken. Tsja. Soms word ik wel moe van mezelf.
Zeg kampioen moeilijk doen: heb je het hem nou al eens verteld?
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Satsuma het volgende:

[..]
Verder is een relatie voor mij echt niet het enige hoor. Ik vind vriendschappen en carriere en 'iets bereikt hebben' (en dan heb ik het niet over status voor de buitenwereld, maar zelf vinden dat je iets nuttigs gedaan hebt) ook heel belangrijk. Ik denk dat als ik moest kiezen, ik liever een succesvolle carriere had dan een relatie. Als een man me ooit probeert te dwingen om minder te gaan werken, dan staat ie binnen no time buiten met koffer en al.
Carriere: ik heb best een goede baan en genoeg geld is erg fijn, maar ik hoef niet zo nodig manager te worden of zo. Gewoon waardering voor wat je doet en je kwaliteiten zo al fijn zijn, maar daar schort het bij mij nogal aan.
En wat dat laatste betreft: over emancipatie kun je volgens mij een heel forum vullen. Helaas zijn we qua emancipatie nog niet zo heel ver. Veel komt volgens mij door het referentiekader van hun ouders dat veel mensen hebben. Als in (vanuit een vrouw geredeneerd): “Mijn moeder werkte helemaal niet toen de kinderen kwamen en had alleen een fiets, ik heb nu een part-time baan en een Daewoo Matiz”. Ja, inderdaad, je doet het “beter” dan je moeder, maar in veel gevallen zou je op grond van je opleiding, intellect en potentieel veel meer hebben kunnen bereiken. Daarnaast is het in de partnerkeuze zo dat vaak zowel de vrouwen liever een hogeropgeleide man met een goede baan kiezen en mannen moeite hebben met een vrouw die slimmer is en/of meer verdiend. Het gevolg is dat als er kinderen komen de man significant meer verdient dan de vrouw. Afgezien van de mate van geemancipeerdheid in de relatie moet er dan ook wel een behoorlijk financieel offer gemaakt worden als ook de man minder gaat werken.
Mijn vrouw verdient meer dan ik en rijdt in een grotere auto dan ik: het interesseert mij geen fuck. We werken beide 4 dagen per week en ons kind gaat 3 dagen naar het kinderdagverblijf en dat gaat prima.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat naarmate mensen closer worden ik het moeilijker vind om over bepaalde dingen te praten
Herkenbaar.
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 00:15 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Tijd voor een reality check als je het mij vraagt.
Iedereen moet soms dingen doen op een manier die 'm niet aanstaat. Als we allemaal onze zin doordrijven wordt het helemaal niks. Ik vind dat je je behoorlijk dwars en inflexibel opstelt. En ja, je bent autist, maar dat betekent nog niet dat de hele wereld zich aan je moet aanpassen.
Eens. Vaak moet je in kleine stapjes naar je doel toe. Je wilt zelfstandig wonen in een mooie omgeving, dat gaat misschien wel via zelfstandig wonen in een iets minder mooie omgeving.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:40 schreef robuust89 het volgende:
vind t wel strontirritant dat francis elke scheet meldt hiero...

GA WAT DOEN!

wat de huisarts van je moeder zei (?), groot gelijk. ga naar buiten en doe wat. huur een boek bij de bieb, ga bij een vereniging, ga sporten, ontwikkel jezelf! anders blijf je in die vicieuze cirkel hangen.

self inflicted autism, anyone?

ik lees dr posts nooit, overigens, maar dat terzijde
Redelijk typische autisten reactie, maar wel redelijk mee eens. Ik dacht soms bij het lezen van dit topic ook wel eens of ik per ongeluk op twitter terecht gekomen was.
Het lijkt er wel op dat je moeite hebt met het nemen van beslissingen die (structurele) veranderingen met zich mee kunnen brengen. Wat heb je nog nodig aan extra informatie etc. om de beslissing te nemen of je naar het buitenland gaat, of niet? Idem voor het volgen van een studie.
Ik zou zeggen:
- Maak die keuze van het naar het buitenland gaan, of niet.
- Maak die keuze van het volgen van een studie.
- Maak je los van je moeder.
- En neuk gewoon een leuke vent.
Met andere woorden: durf je vleugels uit te slaan!
twijfelgeval?
pi_81078175
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Autidude het volgende:

[..]

Mijn familie interesseert mij werkelijk helemaal niets.
Maar je familie geeft die niet om jou
pi_81078278
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat naarmate mensen closer worden ik het moeilijker vind om over bepaalde dingen te praten
Hmm. Dat vind ik toch echt typisch. Ik heb het idee dat eea te dicht bij je komt....Wat zit daar onder
pi_81078372
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Maar je familie geeft die niet om jou
Weinig, en ze zijn expert in triggeren of geen rekening houden.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_81078376
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ik vond het in het begin ook heel spannend, maar uiteindelijk bleek dat ik er op vooruit was gegaan met zelfstandig wonen. Toegegeven, het was toen ik een financiėle meevaller kreeg, dat nam een behoorlijk stuk onzekerheid weg. Natuurlijk was ik toen (2008) nog niet zo ver als andere mensen, maar het was een begin.
Knap, gedaan sempron. Hoe jij in twee jaar tijd mooie stappen hebt gezet.
pi_81078406
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:44 schreef Autidude het volgende:

[..]

Weinig, en ze zijn expert in triggeren of geen rekening houden.
Goh wat jammer. Maar ik dacht dat je wel een mooi contact met je oudste broer had ?
pi_81078449
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Goh wat jammer. Maar ik dacht dat je wel een mooi contact met je oudste broer had ?
Met mijn jongere broertje ook wel hoor, maar ik wil er gewoon helemaal mee breken en mijn eigen ding gaan doen.
pi_81078545
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Wij autistjes blijven een aparte groep... het lijkt me trouwens onnoemelijk zwaar als je snel last van prikkels krijgt, normale dingen kunnen daardoor een beproeving worden. Dat kan seks zijn (al heb ik dat nooit mogen ervaren), maar ook een drukbezochte rommelmarkt.
[..]
Ik denk dat een heel percentage tisjes ooit aan seks doen.....Een verschrikkelijk gedachte, ik kan mij echt niet indenken dat ze net als anderen daar geen behoefte aan hebben.

Mensenmenigten daar ben ik bang van. Dat was voor de dodenherdenking al
quote:
Ik ben al dik tevreden met mijn huidige salaris.
Mooi zo. En nogmaal knap hoor. Je doet het maar wel.
quote:
Anderen op de afdeling zijn wel iets hoger ingeschaald, maar ik geloof dat de geluksbeleving boven een bepaald inkomen steeds minder snel toeneemt. In economische termen noemen we dat afnemende marginale meeropbrengsten.
Helemaal
quote:
Het belangrijkst vind ik dat ik gewoon kan doen wat de meeste Nederlanders doen zoals twee weken op vakantie, regelmatig uit eten en af en toe winkelen zonder te moeten kijken of het salaris al gestort is.
Eens. Maaruh, uit eten Met wie dan ?
quote:
Alleen jammer dat ik door die werkloosheid niet heb kunnen sparen toen ik nog bij mijn ouders woonde. Met een beetje startersfunctie kun je dan al gauw 600 euro per maand sparen.
Dat is waar. Maar probeer vooruit te kijken.
pi_81078589
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:47 schreef Autidude het volgende:

[..]

Met mijn jongere broertje ook wel hoor, maar ik wil er gewoon helemaal mee breken en mijn eigen ding gaan doen.
Maar je hoeft toch niet te breken om je eigen ding te doen ?

Maar auti, niemand kan zonder mensen. Echt niet. Geloof mij.
pi_81079846
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Maar je hoeft toch niet te breken om je eigen ding te doen ?

Maar auti, niemand kan zonder mensen. Echt niet. Geloof mij.
Ik wel hoor, echt geloof mij nou maar. Ik heb meer met dieren. Ik weet dat het wel een beetje raar klinkt enzo, maar ik heb gewoon echt een hekel aan mensen.
Ik hou het wel lekker bij lezen op internet en fantaseren, in mijn fantasie is het wel leuk. Ik heb alleen geen
geld voor de dingen in mijn fantasie.
Maar ook in je eentje kan je gelukkig zijn hoor, zolang je maar niet lastig wordt gevallen.

Bij de woningbouwbedrijf zijn ze nu ook helemaal boos en moet ik gewoon huur betalen totdat er iemand anders is met een maximum van een maand. Nou.. die gaat mooi op de grote hoop.. Ik kan aantonen wat de reden is.. NIET MIJN SCHULD!!! dus saneer maar!

Mij maakt het niets uit.

Deze heb ik net gestuurd naar Voorzet, want hun willen mij ook helpen met wonen;
quote:
Hoi Autidude,

Wat jammer. Was het toch niet haalbaar? Ik laat het oude adres in ons systeem staan.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxx
Voorzet

----------------------------

Het is veel te veel gedoe, ik ben nu ook aan de Diazepam en het is in Velsen Noord en daar heb ik altijd al voor gewaarschuwd, Maar alleen maar omdat de gemeente niet luistert naar persoonlijke omstandigheden en alleen maar uitgaat van een handboek
Moet ik voor een urgentieverklaring overal op reageren en mag ik niets wijgeren. En daarom had ik het maar aangenomen maar dat wou ik helemaal niet. En ik krijg ook geen bijzondere bijstand, en ik vind het daar echt verschrikkelijk.
Ik zou er alleen maar heen gaan om de afvoer van de geiser aan te sluiten op een gelaatsmasker.
En het komt helemaal niet uit met geld, ik kan de eerst komende maand toch helemaal niets doen daar en als ik er dan zit dan is het heel leeg en dat geeft een vreselijk geluid.
OVeral als ik geholpen wil worden kunnen ze mij niet helpen. En nu kost dit geintje me ook weer bijna 600 euro, maar dat ga ik niet betalen.
Ze luisteren ook nooit maar lezen alleen maar op uit een handboek, vanmorgen waren ze zelfs te stom om een telefooncentrale te bedienen.. hing ze "per ongeluk" op.. MBO niveau is dat..
Nu zijn ze ook boos, en ik denk dat ik een sociale huurwoning nu wel kan vergeten. Maar ik vind het niet erg meer want ik ben blij dat dit gedoe over is en dan ga ik gewoon oordopjes kopen en zoveel mogelijk s'nachts leven.
En ik ga sparen voor een Camper.
En nu moet ik nog Ziggo afzeggen, Huurtoeslag afzeggen en Nuon afzeggen. En dan ben ik klaar.
pi_81080062
Kom je niet in de problemen met de schuldsanering, daar mocht je toch geen nieuwe schulden voor maken?
pi_81080268
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Kom je niet in de problemen met de schuldsanering, daar mocht je toch geen nieuwe schulden voor maken?
Hadden ze eerder in actie moeten komen.. Is ook niet mijn schuld, ze zijn ruim een maand te laat met hun afspraak. Ze wouden ook allemaal van die actuele bewijsjes enzo.. heb ik met de grootste moeite geregeld. Die actuele bewijsjes zijn inmiddels ook alweer 10 weken oud.
Het is zo'n groot gekloot en gekut met die figuren, daar ga ik gewoon niet meer de dupe van worden.
Ze zoeken het maar uit, het wordt toch wel oorlog.

Weetje wat het allerergste is wat er kan gebeuren.. gevangenis en TBS, en zo'n ramp is dat niet hoor. Ken er genoeg die hebben gezeten, en iedereen weet hoe leuk en luxe het in een TBS kliniek is, dus daar maak ik mij absoluut geen zorgen over. Daar wordt ook alles geregeld en het is best luxe hoor, echt niet minder zoals ik er nu bij zit. Het lijkt mij zelfs wel mooi.
pi_81081942
In de gevangenis en TBS heb je volgens mij geen internet, auti.
pi_81082052
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
In de gevangenis en TBS heb je volgens mij geen internet, auti.
Absoluut zeker weten van wel, een hele internetzuil zelfs.. en je mag je eigen tv en playstation ook mee
pi_81082208
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Autidude het volgende:

[..]

Absoluut zeker weten van wel, een hele internetzuil zelfs.. en je mag je eigen tv en playstation ook mee
Maar vrijheid is toch het grootste goed, auti?
pi_81082474
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:33 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

Redelijk typische autisten reactie, maar wel redelijk mee eens. Ik dacht soms bij het lezen van dit topic ook wel eens of ik per ongeluk op twitter terecht gekomen was.
Het lijkt er wel op dat je moeite hebt met het nemen van beslissingen die (structurele) veranderingen met zich mee kunnen brengen. Wat heb je nog nodig aan extra informatie etc. om de beslissing te nemen of je naar het buitenland gaat, of niet? Idem voor het volgen van een studie.
Ik zou zeggen:
- Maak die keuze van het naar het buitenland gaan, of niet.
- Maak die keuze van het volgen van een studie.
- Maak je los van je moeder.
- En neuk gewoon een leuke vent.
Met andere woorden: durf je vleugels uit te slaan!
Hier wel ik toch even over zeggen dat het hier niet alleen gaat om het verkrijgen van meer informatie, maar meer gaat om een keuze te maken die ik juist vindt voormezelf.
En daar komt het feit aan de orde dat ik eigenlijk besluitloos ben, ik heb tot nu toe heel weinig besluiten genomen, doordat het ene niet opweegt tegen het andere.
Dus ik heb altijd mezelf een deadline gesteld en als ik op X moment geen besluit heb genomen doe ik Y, en anders doe ik Z.
En met deze dingen gaat het niet.

En het volgen van een studie staat vast, maar deels hangt dit weer vast aan de 1e keuze wel of niet vertrekken. Want als ik vertrek weet ik duidelijlk welke studie ik ga volgen, en als ik niet vertrek weet ik ook al welke studie ik ga volgen.

En het losmaken van mijn moeder doe ook wel, alleen op dit moment zit er nog aan vast, mede doordat ik op het moment geen eigen leventje heb. En ook hier hangt het weer samen met het 1e besluit. Want als ik vertrek, dan ben ik verplicht"afstand " te nemen van mijn moeder.

En een leuke vent neuken dat vindt ik niet zo heel toepasselijk besluit, want ik ben iemand die niet zo 1,2,3 hop het bed inspringt me iemand. Ik had dat allang kunnen doen, heb de kans gehad. Maar miss ben ik ook te veel eisend! En sowiezo leer ik niemand goed genoeg kennen om overtegaan tot seks. Want daarvoor moet je je op je gemak kunnen voelen en dat is een lastig fenomeen.
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:47 schreef Autidude het volgende:

[..]

Auti, hier wil ik ff kort op reageren. Ik ken de hele gezinssituatie niet.
Maar ik vraag me af of het om je eigen ding te doen echt nodig is om met je familiie te breken.
Want op het moment dat je op jezelf gaat wonen, kan je toch contact behouden, en op dat moment ben je gewoon eigen baas. EN als je familie het niet eens is met jou vorm van leven dan mag dat maar ze kunnen je dan niet opleggen dat te veranderen, want ji bent dan jouw baas.
Dus ik vraag me af of het echt nodig is met je familie te breken?
pi_81083541
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Maar vrijheid is toch het grootste goed, auti?
Precies, dan ben ik vrij!
pi_81084490
zo, ziek gemeld.
Ik kon niet helder nadenken en ook met klanten,. Als iemands uitkering beeindigd is help ik ze normaal zo goed mogelijk op weg (uitleg, tips etc.) en nu was ik zo duf dat ik gewoon zeg, dien maar een bezwaar in, ik kan helaas niets voor u doen.
Dus nu thuis, in almere, zonder Die zie ik zaterdag pas
pi_81084850
Zo, Voorzet is zojuist ook afgezegd en gecancelled.
Ik wil niets meer met mensen te maken hebben. Alleen dan nog even met Sociaal.nl omdat dat moet van de wet en daarna ga ik kijken of ik bij dierenthuis mag werken (vrijwillig) en dan bouw ik wel mijn eigen hutje of ergens een matras in het ketelhok.
pi_81085039
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:23 schreef Cassandra87 het volgende:
zo, ziek gemeld.
Ik kon niet helder nadenken en ook met klanten,. Als iemands uitkering beeindigd is help ik ze normaal zo goed mogelijk op weg (uitleg, tips etc.) en nu was ik zo duf dat ik gewoon zeg, dien maar een bezwaar in, ik kan helaas niets voor u doen.
Dus nu thuis, in almere, zonder Die zie ik zaterdag pas
Veel beterschap
pi_81085143
Auti, is het misschien verstandig om even bij je huisarts langs te gaan? Want het gaat niet erg lekker zo, als ik je zo hoor....

Het is maar even een tip.
pi_81085276
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:

Eens. Maaruh, uit eten Met wie dan ?
[..]

Wat dacht je van vrienden? Die heb ik gewoon, en altijd al gehad. Soms is er een etentje met collega's. Zonder vrienden ligt de kwaliteit van leven een stuk lager.
pi_81087120
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:42 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Wat dacht je van vrienden? Die heb ik gewoon, en altijd al gehad. Soms is er een etentje met collega's. Zonder vrienden ligt de kwaliteit van leven een stuk lager.
Geluksvogel
pi_81087521
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Auti, is het misschien verstandig om even bij je huisarts langs te gaan? Want het gaat niet erg lekker zo, als ik je zo hoor....

Het is maar even een tip.
Daar was ik gister al hoor, en ik ben lekker rustig van de medicijnen hoor.
Ik doe nu gewoon wat IK ben en voel, want ik liep gewoon te camoufleren jah! Net als dat mensen mij
gaan feliciteren met mijn huis,, WTF huis? Een leeg hol klinkend tyfusgrote woonkamer zonder de mogelijkheid om dat een beetje leuk in te richten en ook geen mogelijkheid voor een koelkast/vriezer en
wasmaschine. En dan in een buurt... ik heb het cassandra een beetje uitgelegd in een pm geloof ik maar het is gewoon NIET goed.. en ja dat het allemaal een verandering is is ook stress maar ik vind die verandering ook leuk en spannend en heb er zin in .. MAAR NIET IN VELSEN NOORD!!! en dat heb ik altijd al
gezegd, en ik heb mensen er ook voor gewaarschuwd.. en toch gebeurt het..en wat doe ik.. ik huppel weer als een geblocked mongooltje mee.. WRONG!!

Ik heb heel veel tijd gehad om er heel erg veel over te denken. En, misschien is het een beetje raar, maar als ik denk dan euh.. is dat dus nouja.. heel diep, heel veel, ALLES checken.. fucking autistisch. Dus neem
maar van mij aan dat ik alles heb overwegen en dat ik je een uur lang helemaal ADHD stijl de oren van je kop af lul met argumenten die stuk voor stuk niet alleen realiteit zijn maar ook nog eens volkomen terecht.
IK HOOR NIET IN VELSEN NOORD...! {if velsen-noord=1 chaos=TRUE}

En dat ik voorzet cancel is omdat ik er ook wenig heil in zie omdat er zoveel andere kandidaten en shit is
en ik vind het lief en leuk, maar het kost zoveel moeite.. En ik heb ze hele mails gestuurd net, en als ze echt
professioneel zijn dan staat er straks of morgen iemand voor de deur.. en dan wil ik nog wel eens praten.
Maar dat betwijfel ik hoor.. dat gaat allemaal formeel naar het UWV naar mijn mannetje daar, die zomaar vervangen is en ik nog nooit heb ontmoet.. Dus als ik daar voor het eerst komt gaat hij nog wat beleven ook.. ik ken hem niet, ik kom daar als een overspannen zenuwachtige ADHD stuiterkikker met een stampend voetje hahahha..

Maar ik heb een mooi verhaal, ik was er al een tijd mee bezig en ik weet niet of het mogelijk is maar ik wil het wel gaan proberen over een tijdje. Nu moet eerst de gerechtelijke shit en schuldeisers geregeld worden met sociaal.nl en alles. En dan wil ik eigenlijk full time vrijwilliger worden bij Dierenthuis. Met mijn Wajong betaal ik gewoon mijn eigen eten en bijdrage aan stroom enzo, en ik heb niet veel ruimte nodig.
En dan ga ik daar gewoon lekker schrobben, stront ruimen, sjouwen en beestjes knuffen!

Heb ik nergens last meer van en doe ik wel heel goede dingen.

En daar kom ik gewoon helemaal zelf mee... ik ben daar veel beter in, je moet alles zelf doen.
Mensen begrijpen mij niet of kijken niet verder dan een statistiek of gemiddelde persoon. Mensen zijn
individuen, allemaal .. dat kan je ook uitspreken als iedereen is anders. Pak er dan eens een autist bij..
EXTRA anders !!!

Weetje, in een telefoongesprek zei een vrouwtje vanmorgen, ik ben ook maar een mens.. en toen zei ik, Ja maar ik niet! "jawel u bent ook een mens" Nee, ik ben een autist! .. oh.. ja dan ligt het een beetje anders ja..
......... TADAA!!! Jawel dames en heren..
Mensen begrijpen mij niet.. En dat komt echt omdat ze te stom zijn.. En ik MAG dat zeggen, anders mag je wel ff wedstrijdje IQ test doen (al geef ik zelf prima toe dat ik geen kei ben in gramatica en taal hoor ) < maar dat is op een forum en niet in een officiele akte of document en bla bla.

Vet lange post heh.. dat komt omdat ik mijzelf duidelijk probeer te maken.
pi_81093988
Nu is het ook weer heel lang stil heh, dat is precies hoe alleen ik ben.
En ik vind het niet erg, maar dan wil ik ook dat al dat gezeik niet meer.
Ik haat al die formulieren en afspraken en gezeik, en dat zijn nog de vreselijkste mensen van allemaal.

Iedereen heeft alitijd een grote bek over aso's of tokkies of autisten, maar al die figuren falen zo vreselijk hard. Er is niets voor niets crisis en gezeik en het land bijna naar de klote hoor.. En dat komt niet door mij. Want ik doe mijn werk wel goed en ik ben geen graaier.

IK BEN COMMUNIST, en ik vind dat er heel veel mensen dood moeten! En ik mag dat zeggen,
want ik ben ANDERS en wordt toch niet serieus genomen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')