abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81105313
Maar auti, heb je geen steun van je vader? Wat zegt hij ervan?
pi_81105593
Ik laat het topic vanavond ook even voor wat het is, want ik krijg er zelf hoofdpijn van.

Auti, succes ermee. En onthoud dat ik het niet rot bedoel.

Ik heb soms het gevoel dat ik net zo had kunnen zijn als jij en dat er bij mij ook maar een zeer fragiele balans is. Nu gaat het goed, maar ik heb nog vaak genoeg het gevoel dat er een soort valluik onder m'n voeten is wat ieder moment kan opengaan.

[ Bericht 46% gewijzigd door Satsuma op 06-05-2010 21:37:11 ]
pi_81106121
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:31 schreef Satsuma het volgende:
Ik laat het topic vanavond ook even voor wat het is, want ik krijg er zelf hoofdpijn van.

Auti, succes ermee. En onthoud dat ik het niet rot bedoel.

Ik heb soms het gevoel dat ik net zo had kunnen zijn als jij en dat er bij mij ook maar een zeer fragiele balans is. Nu gaat het goed, maar ik heb nog vaak genoeg het gevoel dat er een soort valluik onder m'n voeten is wat ieder moment kan opengaan.
Heb jij hulp ?
pi_81106484
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar auti, heb je geen steun van je vader? Wat zegt hij ervan?
HA mijn vader? Sorry als ik weer moet klagen, maar mijn vader is echt een .............
En ik heb het dus deels van mijn vaders kan maar ook van mijn moeders kant, dat maakt mij extra uniek.
Maar mijn pa is raar hoor.. Wat wij delen is het rechtvaardigheidsgevoel, ABSOLUUT.. hij is dan ook niet voor niets brandweerman geweest e.d. etc.

Maar hij is ook heel erg in zichzelf, om een voorbeeld te geven ging die man dus zwaar huilen toen mijn moeder slingers ging op hangen voor ijn verjaardag.. Dat kon hij helelmaal niet.
En ik kan er echt heel erg veel over vertellen, maar hij is best in zichzelf, behalve rechtvaaridgheidsgevoel en zo en sommige fieps. Maar hij heeft ook moeite met communiceren en dingetjes. Vandaag ging hij helemaal schreeuwen omdat de telefoon ging. En hij kan ook niets zachtjes doen. Hij verkiest zijn honden boven alles. En het ergste is nog dat ik een keer met hem ging spreken en dat ik zei dat een man nergens is zonder vrouw, een man zonder vrouw is hopeloos veloren.. dat was mijn stelling.

Antwoord van mijn pa; nou,... bedankt. Die man is 30 jaar getrouwd!!!
Yep, mijn pa is autist.
Het heeft zelfs in de krant gestaan met zijn pensioen.. dat zijn collega;s memoreerde dat hij altijd overal opl zat te klagen, een echte mopperkont.
En zo is er nog veel meer.

MAar kom niet aan zijn honden!!!!!!!!!!!!! pas op heh!
Maar er zijn ook contra dingetjes hoor.. want ik moet steeds zijn computer maken,
Wat ik niet weet dat weet hij en wat hij niet weet dat weet ik.. Maar er zijn zware communicatie problemen.

En gesprekken voorzeren helpt ook niet.. " zo, ik hoor dat jij mij met een kaasschaaf wil fileren"
"Ja ik hoor al mijn hele leven dat ik een pokke koter ben, wat moet je met je nagemaakte gefaalde leven, kan ik het helpen dat je geen geld hebt.. je hebt gewoon teveel geneukt.. ik had hier niet eens hoeven te zijjn weet je nog.. was een foutje.. de pil is niet 100%.." etc etc..
Naja dat gaat heel diep en heel ver.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_81106838
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Satsuma het volgende:

Maar wees eens eerlijk, leef jij zo goed samen? Ben jij altijd aardig voor anderen?
Als het moet absoluut en al meerdere keren dat ik ehbo heb gedaan of het verkeer heb staan
regelen. Ik ben echt niet slecht.

De rest heb ik niet gelezen en ik ga nu ook echt liggen en dan kom ik morgen op de rest terug,
geld ook voor de anderen.
pi_81108521

Helaas moet je ff skippen naar minuut 2:00 ofzo.. en er zijn nog 2 vervolgen..
Maar dat is ook weer zo iets
pi_81108644
Dit is ech heel mooi en ik hoop dat jullie die docu kijken (alle delen) want dan begrijp je ook weer een stukje extra
pi_81109513
Die ene spoiler foto was dus ook een live foto van mijn arm heh.
Als je ziet hoe het er nu uitziet Ga ik ook niet posten. Dat wordt de eerst komende 2 maanden met lange mouwen lopen ..
Zo ben ik ook van een ander forum gebannend.

En het is maar 1 of 2 x per jaar hoor.. meestal sla ik mijn hand kapot.. die ligt nu ook open maar dat is normaal
pi_81109826
Autidude: zoek hulp: het is echt niet nodig dat je jezelf dit aandoet.
Sterkte met alles en als wij nog iets kunnen doen...
twijfelgeval?
pi_81110084
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Heb jij hulp ?
Nee (nog steeds niet). Op het moment gaat het daar weer te goed voor. Een paar maanden geleden was de situatie wel anders, maar ik heb nu wel rust. Voor zolang het duurt.

Ik heb alleen nog steeds vrij hevige stemmingswisselingen. Die zou ik graag meer onder controle krijgen, ook vanwege mijn gedrag en publique, maar ik betwijfel of iemand me daar mee kan helpen. Het voelt soms alsof ik geen controle heb over wat ik zeg. Ik zeg dingen, ik voel gewoon dat ik ze ga zeggen en ik kan ze niet tegenhouden. Of soms voel ik het niet eens aankomen maar heb ik het al uitgebraakt voor ik erover nagedacht heb. Maar dat heb ik dan met name op het moment dat ik nogal 'hyper' ben. Maar gister had ik bijvoorbeeld wel een flinke dip. Dan doe ik gewoon niks, behalve hopen dat de hele marteling (leven) ophoudt. Paar weken geleden toen het net uit was, of toen het doordrong dat het uit was, ging het wel even goed mis en was ik behoorlijk hysterisch. En ik slinger nogal in opvattingen ook. Voor wat betreft wel of niet mensen aardig vinden, wel of geen contact willen, wel of niet breken met alles en weggaan, wel of niet mijn best doen om nog wat te maken van de aarde en de maatschappij, of gewoon alles verkloten en hopen dat iedereen zo snel mogelijk dood gaat omdat ik vind dat ze er een pokkezooi van maken.

Verder wat jij zegt, EHBO toepassen, dat zou ik dus niet doen als het ernstig was. Ik raak helemaal over de zeik van BHV-dagen, dat is echt problematisch. Die reanimatiepop, als ik die zie, dan heb ik het niet meer. Dan ben ik weken van tevoren ziek van de zenuwen. No way dat ik zo'n ranzige pop ga aanraken dus en no way dat ik iemand ga beademen. Ik hoop maar gewoon dat er nooit eentje halfdood neervalt voor m'n voeten, want ik vrees dat ik toch echt niks ga doen.
pi_81110250
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Ferrobarr het volgende:
Autidude: zoek hulp: het is echt niet nodig dat je jezelf dit aandoet.
Sterkte met alles en als wij nog iets kunnen doen...
Ik heb "Hulp" sinds januari 2009 ...(en daarvoor ook al)
Het is makkeijker gezegd dan gedaan

en kijk aub die bps docu eens..(alle delen) het is geen ass maar wel een comorbide stoornis
en als ik nu een foto laat zijn van mijn arm dan worden mensen gek en wordt ik gebannend
want die vorige is live.. maar dat is geen aandacht trekken, en het doet ook geen pijn
Maar ik wil het alleen maar uitleggen.

En er zijn oplossingen, maar e instanties wekren niet mee.
pi_81110369
@Francis: het was niet direct mijn bedoeling dat je expliciet op elk genoemd punt zou reageren. En sorry voor mijn wat lompe reactie. M.b.t. je dilemma van naar het buitenland gaan: wat maakt dat je die keuze nu niet kunt maken? Wat denk je dat de extra tijd die je ervoor neemt toevoegd?

@Satsuma: waarom ben je BHV-er geworden?
twijfelgeval?
pi_81110867
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef Ferrobarr het volgende:
Moet voor m'n werk. Maar ik haat het echt. Op het moment dat ik weer een oproep krijg, overweeg ik serieus om te stoppen met werken, zo erg is het.
pi_81110930

----------------

Maar BHV is mooi
pi_81111595
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef Ferrobarr het volgende:
@Francis: het was niet direct mijn bedoeling dat je expliciet op elk genoemd punt zou reageren. En sorry voor mijn wat lompe reactie. M.b.t. je dilemma van naar het buitenland gaan: wat maakt dat je die keuze nu niet kunt maken? Wat denk je dat de extra tijd die je ervoor neemt toevoegd?

okey, ik snapte wel dat het niet de bedoeling was dat ik overal op ging reageren, maar ik wilde toch ff uitleggen dat alles vastzit aan elkaar.
En, ach...maak je niet druk over je reactie. In dat opzicht ben ik heel tolerant, en ik weet dat het goedbedoeld is.
Maar het is meer het feit dat ik al daar waar ik evt. naar toe zou gaan ben geweest. Met de bedoeling definitief te gaan.
En het is meer dat ik daar al die momenten het leventje heb gehad dat ik zou willen, ik had genoeg sociale contacten en mensen om me heen. Maar tegelijk voelde ik me giga alleen, en had amper aandacht van de mensen die echt belangerijk waren voor mij. En deels zat ik met een studie die ik niet zo heel boeiend vondt. En neimand lette op mij bij wijze van spreken, emotioneel moest ik alles zelf maar zien te regelen, en de momenten dat ik er echt doorheen zat was ik gewoon helemaal alleen. Niemand uit de familie lette erop, en tuurlijk het is wel 50-50 want ik liet ook niet veel merken.
En ik had daar heel veel moeite met hoe mensen funccioneren.
Verder is het lastig uit te leggen waarom ik geen keuze kan maken, aangezien dat meer iets standaards is in mij. Ik ben over het algemeen besluitloos, 9 van de 10x als men vraagt zullen we x doen is mijn antwoord oké, maar vragen ze erna of zullen we Y doen dan krijg je dezelfde reactie.
Deels is het gewoon ook het feit dat ik weet dat ik hier veel meer zekerheid/hulp heb en ik ben er gewoon giga bang voor om die zekerheid op te geven, en weer in hetzelfde patroon terug te vallen.
En verder is het gewoon kwestie van een 50-50 situatie. Ik had daar een zakelijk leven(studie, werk dat soort dingen) die ik echt niet leuk vondt en de studie die ik deed is daar mijn enige optie op een redelijk bestaan, maar de persoonlijke situatie vondt ik wat leuker. En hier is het andersom.
Tuurlijk geld is niet het belangerijkste maar ik hou van stabiliteit en daar is dat lastig te vinden, je kan van de ene dag op de andere zo op straat worden gezet, en het is daar allemaal veel harder.

Wat die extra tijd toevoegt, heb ik niet echt een reden ervoor. Het is meer dat ik zowieso tot eind juli heb om te vertrekken. Maar op dit moment begint het balletje bij de psych echt te rollen, en het is duidelijk dat er bij mij iets niet goed zit. Wat nu echt onderzocht begint te worden is het handig om dit te weten voor ik kies, want hierdoor kan ik rekening houden met wat beter is voor mijn ontwikkeling.

En verder wat is BHV'er?
pi_81111700
bedrijfs hulp verlener

Bijt ik een keer van me af, krijg ik alleen maar rotte steken in mijn maag. Ben hier zoooo slecht in
pi_81111706
Bedrijfs Hulp Verlener.. een soort arbo technisch verantwoord en verplicht EHBOér binnern een bedrijf
maar nu ga ik echt ff liggen
pi_81111730
weltrusten auti hopelijk krijg je je hoofd een béétje leeg
pi_81111796
Mijn broer was CLS

Maar ik ben nu echt afgepeigerd
pi_81112074
TRIGGER

En zo ziet mijn arm er nu dus live uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat meisje uit die BNN docu ken ik persoonlijk van een forum
En het is niet helemaal ASS maar het heeft ook raakvlakken en het iseen comorbide stoornis
pi_81112179
Auti, gozer, dit is echt niet goed man.
Ga morgen naar je huisarts en vraag om dingen hiertegen, kalmerende medicijnen en ga in godsnaam naar iemand met wie je over alles kan praten..
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_81112561
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:37 schreef Spoortie het volgende:
Auti, gozer, dit is echt niet goed man.
Ga morgen naar je huisarts en vraag om dingen hiertegen, kalmerende medicijnen en ga in godsnaam naar iemand met wie je over alles kan praten..
Doe ik al jaren...

Trouwens/.. lol.. kalmerende medicijnen.. ik slik dus al een shitload aan valium per dag heh , sinds gister
Oh en ik loop ook al 21 jaar bij het GGZ.. had je nog meer tips

[ Bericht 15% gewijzigd door Autidude op 06-05-2010 23:52:37 ]
pi_81112697
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:43 schreef Cassandra87 het volgende:
tijn: 1-4
pi_81112812
tijn snapt wel wat ik bedoel als hi dat morgen leest maar auti! ga alsjeblieft slapen. Spaar je energie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')