Als jij je de tandjes schrikt dan kan de reactie zijn dat iemand gaat rennen, daarom dus.. blinde paniek je weetzquote:
Sorry, ik ben de redelijkheid zelve, dus met vertrouwen en recht kan ik hier stellen dat je een moeilijk begrijpende idioot bent, danku.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij zou gewoon lekker vooraan gaan staanGrote internetwaffel
Neuh, ik vind het niet zo zeer genant. Je moet bij degenen wezen die deze angst hebben veroorzaakt. Die zijn genant.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
maar nogal genant is het wel, vind je niet?
De mensen kijken te veel SBS6, dat dit kan in Nederland!
Bea had meteen die verzetslieden moeten gaan aanvoeren en op de terroristen afrennen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want als Bea op haar strepen gaat staan, zal de beveiliging haar niet wegbrengen, denk je?
Ja, dat idee had ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef Biogarde het volgende:
En toch snap ik het wel, want het leken idd pistoolschoten.
Ja hoor. Dus jij was de enige die gelijk wist wat er was? Alsof jij niet zou schrikken als er 1 iemand gilt en je een knal hoort. Soort sneeuwbaleffect is het ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin, het was duidelijk een hek wat je hoorde.
Inderdaad. Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef Biogarde het volgende:
En toch snap ik het wel, want het leken idd pistoolschoten.
Er vielen metalen hekken gemaakt van holle buizen op harde stenen. Drie maal raden wat voor geluid dat veroorzaakt?quote:
Inderdaad, wat waren dat voor knallen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
Blijkt iemand onwel te zijn geworden maar dan ga je toch niet gillen en rennen?
Ik hoorde ook harde knallen.
Idd. Had eerder het idee dat er baldadige mensen begonnen te schreeuwen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Arcee het volgende:
Zo, dat zag er raar uit. Een hele menigte ineens op de loop. En dat omdat 1 iemand onwel werd...
Het was nog binnen de 2 minuten stilte.
quote:Dodenherdenking Dam verstoord door knallen
ANP Newsflash. CHAOTISCHE TOESTAND OP DE DAM BIJ DODENHERDENKING. Mensen rennen in paniek weg. Hekken vallen om. Koningin Beatrix snel weggevoerd. Volgen NOS omdat er "iemand onwel was geworden". Later meer.
Ja, ik zie d'r al gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bea had meteen die verzetslieden moeten gaan aanvoeren en op de terroristen afrennen!
Ik en mensen die ik beld dachten allemaal dat het schoten waren. Als je dan een paar honderd mensen ziet wegvluchten denk je aan het ergste.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin, het was duidelijk een hek wat je hoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |