Ja, als ik zo'n schedel had, had ik het wel eerder gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Puck van Glee!
Bijna dan...
[ afbeelding ]
Sow die ogen zijn ff geshopt op die fotoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Puck van Glee!
Bijna dan...
[ afbeelding ]
Heel Glee is geshoptquote:
Eerder:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Puck van Glee!
Bijna dan...
[ afbeelding ]
De meesten hebben wel een muzikale achtergrond, maar er zal vast genoeg met wat knopjes worden geschoven (als dat zo werkt want daar weet ik eigenlijk helemaal niks vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Heel Glee is geshopt
Hoe vaak zou de zang gedaan zijn en hoeveel digitale correcties zouden daar op gedaan zijn?
Ja ze komen vaak van Broadway e.d. af. 2 sowieso al van Spring Awakening.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:03 schreef Steve het volgende:
[..]
De meesten hebben wel een muzikale achtergrond, maar er zal vast genoeg met wat knopjes worden geschoven (als dat zo werkt want daar weet ik eigenlijk helemaal niks van). Vooral bij Finn, die heeft al een zwakke stem...
Whehe, yeah.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Best euh... gedurfd.!
Is het wel aan beide kanten geschoren?
hey WND ;-)quote:
ja er moet morgen weer gewerkt worden was vandaag vrijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij niet een paar uur te vroeg hier
de nachtploeg start toch pas na 0.00 uur
hier dus precies andersom, morgen is een groot deel van NL vrij in verband met bevrijdingsdagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey WND ;-)
[..]
ja er moet morgen weer gewerkt worden was vandaag vrij![]()
ow ja das morgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier dus precies andersom, morgen is een groot deel van NL vrij in verband met bevrijdingsdag
Ga naar bed, maar nog niet slapen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef creno het volgende:
hmmm, ga ik op tijd naar bed, of blijf ik op...?
zij is best interesante zijquote:
Ja die heb ik hier ook wel eens gepost. Tekst is mooiquote:
Ik ben maar alleen, R is niet vrij morgen...quote:
ja maar die regel gaat niet helemaal op omdat 5 jaar terug zowel 5 mei als koninginnedag in het weekend was, en we dus 2 vrije dagen misliepenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ow ja das morgen
is het de 'eens in de 5 jaar' morgen ?
Fidelity vind ik mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier ook wel eens gepost. Tekst is mooi.
Outside the cars are beeping out a song just in your honour.
And although they do not know it,
all mankind are now your brothers.
Die vind ik ook leuk.
Ja! Over het algemeen weet ze van al haar clips wel iets moois te maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Fidelity vind ik mooi
die clip ook vooral
kmoest wellens op zondag werken horquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die regel gaat niet helemaal op omdat 5 jaar terug zowel 5 mei als koninginnedag in het weekend was, en we dus 2 vrije dagen misliepen
preciesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Over het algemeen weet ze van al haar clips wel iets moois te maken.
Oh dat wil ik hier ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij gaat het hier zo ontzettend onweren...
Zijn al weather alerts en special warnings uitgegeven... Joepiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat wil ik hier ook! Alleen denk ik dat het te koud is daarvoor.
Oh ja, een tornado of zoiets zou dan weer niet per se hoeven, maar gewoon een flinke onweersbui met regen en geurende tegels enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn al weather alerts en special warnings uitgegeven... Joepie
Nou ja, dat doen ze bij elke onweersbui geloof ik. Maar toch
ja geniaal gemaaktquote:
Geurend asfalt hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, een tornado of zoiets zou dan weer niet per se hoeven, maar gewoon een flinke onweersbui met regen en geurende tegels enzo.
zonder dat knetterende geluid erbij, hoog in de bergen te zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geurend asfalt hier
Ik hou niet zo van bliksem.
Was dat niet Hemelvaartsdag op 5 mei?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die regel gaat niet helemaal op omdat 5 jaar terug zowel 5 mei als koninginnedag in het weekend was, en we dus 2 vrije dagen misliepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar Kerst in het weekend
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Oh ja inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heerlijk slapen vooral als het stormt
een musical m.b.t dat album?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
American Idiot the musical, dat lijkt mij echt wel erg VET!!!
Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Waar is tha Erik heen?
vind dit ook zo soort leuke clip
ja je verstaat geen spaans...i know
kijk even :-)
ja, lijkt mij ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een musical m.b.t dat album?
wel apart
toooochquote:
zal dat niet ten koste gaan van hun fan base I wonderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja, lijkt mij ook
heerlijk nummer dit ook:
tja de trailers zien er wat RENTerig uit, lekker rauw
and i would do anythíng for lovequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
*kaartje voor Meat Loaf bestelt*
Hij komt hier (HIER!!) in de buurtTe idioot gewoon.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was dat niet Hemelvaartsdag op 5 mei?zou zo maar kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar Kerst in het weekend
weet nog wel dat een aantal gemeenten toen bij ons aanklopten hoe ze dit dan weer boekhoudkundig moesten verantwoorden om hun personeel voor dit ongerief te compenseren door ze 2 extra vrije dagen te schenken, nadat zich hier eerst de OR en gemeenteraad over gebuigd had![]()
zo moeilijk was die nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
Stroekie, als je wil facebooken, moet je maar even goed zoeken
De meneer op de dam zei ook, bewust of onbewust, dat er iemand onwel was geworden. Maar goed ook, want daardoor ging de ceremonie wel snel(ler) door. Of ie trouwens alah-akbar riep dat heb ik nergens gehoord overigens.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:24 schreef creno het volgende:
een jood die alah akbar roept...:en dan die dranghekken die omgaan, dat was me in eerste instantie nog niet eens opgevallen. Maar op nos staan toch wel heftige filmpjes.
Ik geloof niet dat er veel overlap zit tussen de gemiddelde musicalfan en de gemiddelde greendayfan, dus het kan best zijn dat die weer gaan roepen dat dit een enorm commercieel gezeik is.quote:
Ja iiieeedereen heeft vrijquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh je ben alleen aan het werk Ang3l
*tapt met voet op de grond*quote:
Ik ben elke 5 mei vrij.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iiieeedereen heeft vrij
Edit: O, je bedoelde vast "NIET alleeen" als in jij ook.
Awww... arme SAJ en ik. De werkende mannen.
Ik als ik wil ookquote:
Ja 1x in de 5 jaar is het een vrije dag.quote:
Nee, dan had je naar Den Bosch gekomen met Steve en mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 1x in de 5 jaar is het een vrije dag.
Maar geen verplichte dus niet ieder bedrijf hoeft zich er aan te houden.
Philips dus niet. Ach ja. Anders zat ik toch maar thuis.
quote:Nationale feestdagen
Bij feestdagen kun je onderscheid maken tussen de religieuze feestdagen en de nationale feestdagen. In Nederland zijn er twee officiële nationale feestdagen: Koninginnedag (30 april) en Nationale Bevrijdingsdag (5 mei).
Moet ik mijn personeel vrij geven?
Voor de meeste bedrijven geldt Koninginnedag als een vrije dag, waarbij de medewerkers worden doorbetaald. Voor de 5e mei ligt dat iets anders. De overheid heeft 5 mei weliswaar aangewezen als nationale feestdag, maar heeft het daarbij aan de CAO-partijen overgelaten of een werknemer betaald vrijaf heeft op die dag. Om erachter te komen of je werknemers recht hebben op een vrije dag op 5 mei, is het aan te raden om de CAO te raadplegen.
Betaalde vrije dag in lustrumjaar
In de meeste CAO’s is afgesproken dat 5 mei alleen geldt als een betaalde vrije dag in lustrumjaren. Dat is dit jaar, in 2010, het geval. De Winkeltijdenwet staat overigens gewoon toe dat winkeliers hun deuren op Bevrijdingsdag geopend houden. Hou wel rekening met gewijzigde openingstijden in verband met festiviteiten.
Ik heb buikpijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dan had je naar Den Bosch gekomen met Steve en mij
Bij ons dus wel. Dat hebben we wel verdiend na al dat harde werken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik als ik wil ook
Maar tis geen verplichte vrije dag hier.
Kijk je CAO maar eens naquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij ons dus wel. Dat hebben we wel verdiend na al dat harde werken.
Die man achter die lui in ieder geval welquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dit had misschien leuker geweest op de dam ipv dom schreeuwen.
Wie denk je wie dat ding mede opgesteld heeft?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk je CAO maar eens na
Vaak lever je ergens anders een dag ervoor in.
En is het dus geen "gratis" vrije dag die je "krijgt".
Ik hoorde een ooggetuige dat zeggen, ik heb zelf ook verschillende filmpjes bekeken/beluisterd, maar het ene moment kan ik dat alah-akbar er wel uit halen, op andere filmpjes niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meneer op de dam zei ook, bewust of onbewust, dat er iemand onwel was geworden. Maar goed ook, want daardoor ging de ceremonie wel snel(ler) door. Of ie trouwens alah-akbar riep dat heb ik nergens gehoord overigens.
Gij niequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie denk je wie dat ding mede opgesteld heeft?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:24 schreef creno het volgende:
Vandaag vieren we ook dat mijn oma van mijn moeder werd bevrijdt
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik dacht eerst aan hele gemene dingen en familieruzies, maar waarschijnlijk is je moeder vandaag gewoon geboren
No8 ja, niet VANDAAG, maar op EEN 5 mei
Zo dat ging best goed met m'n knie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga hardlopen.
Lupte gij zo hard op oew kniekes?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo dat ging best goed met m'n knie.
Met [homo]'s met vakantiequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Wgheehe.... wie gaat er mee op vakantie?
Ik heb nog 36 vakantiedagen, 13 verletdagen en 2 uur Tijd vioor Tijd staan
Kan nog zo'n 10 weken betaald wegblijven
Een [Homo]-cruisequote:
O ja. En dan moeten we weer zeggen "Het was een vakantie, geen meet!"quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef oinaru_isan het volgende:
Een [homo]-vakantie zou ik hier stil houden. Anders krijg je alleen maar weer gedoe met mensen die zich gepasseerd voelen.
Oh tofquote:
Baltar is vandaag ook jarigquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:24 schreef creno het volgende:
Vandaag vieren we ook dat mijn oma van mijn moeder werd bevrijdt
je vergeet nog het by invitation only element toe te voegenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. En dan moeten we weer zeggen "Het was een vakantie, geen meet!"
Zatte slet.quote:
Is 't date night dan of zo?quote:
slappe hapquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
rustig dagje hier trouwens
O, fijn!quote:
er zijn hier geen festivalsquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is iedereen naar de festivals ofzo?
O? Is niet de hele wereld op 1 dag bevrijd?quote:
hij is heel leuk, een blonde speelse krullebol, al trekt ie soms een beetje vreemd met z'n bovenlipquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, fijn!
Is ie leuk, je date?
Waar ken je'm van?
ken je geschiedenis, wat was portugal in WOII ?????quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O? Is niet de hele wereld op 1 dag bevrijd?
O dat was ook 5 mei klaar?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ken je geschiedenis, wat was portugal in WOII ?????
fout, je gaat niet door voor de hoofdprijsquote:
Daarom snap ik ook niet waarom er ergens anders bevrijdingsfestivals op 5 mei zouden moeten zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fout, je gaat niet door voor de hoofdprijs
neutraal?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ken je geschiedenis, wat was portugal in WOII ?????
en jij danquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom er ergens anders bevrijdingsfestivals op 5 mei zouden moeten zijn
Echt, je Nederlands begrijpend lezen is nog steeds niet je-van-het he?
Of snapte je niet dat de eerste vraag sarcastisch was en niet serieus?
Coz we all know sarcasm is always wasted on you. Niet erg hoor.
Geniaal bedachtquote:
das saaiquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:22 schreef MisterO het volgende:
hoi hoi hoi, ik heb niks te melden tegenwoordig.
Whatskeburt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben thuis... halfdronken en een flinke ruzie met m'n vriend verder
die ruzie heb ik dageliks, dus dat gaat wel weer overquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben thuis... halfdronken en een flinke ruzie met m'n vriend verder
Als ik dat eens wist... we waren met vrienden van hem weg en mijnheer vond dat ie niet genoeg aandacht kreeg... en dat is verdomme al de zoveelste keer dat ie me dit flikt... elke keer een scene schoppen waar zijn vrienden bij zijn terwijl echt iedereen het naar zijn zin heeft.... fucking dramaqueenquote:
Aaarg, dat inderdaad kut. Had hij het niet naar zn zin?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist... we waren met vrienden van hem weg en mijnheer vond dat ie niet genoeg aandacht kreeg... en dat is verdomme al de zoveelste keer dat ie me dit flikt... elke keer een scene schoppen waar zijn vrienden bij zijn terwijl echt iedereen het naar zijn zin heeft.... fucking dramaqueen
ow das zeker vreemdquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist... we waren met vrienden van hem weg en mijnheer vond dat ie niet genoeg aandacht kreeg... en dat is verdomme al de zoveelste keer dat ie me dit flikt... elke keer een scene schoppen waar zijn vrienden bij zijn terwijl echt iedereen het naar zijn zin heeft.... fucking dramaqueen
Blijkbaar niet... en de reden dat we naar Haarlem gingen was uberhaupt dat hij dan wat tijd met zijn vrienden kan doorbrengen... prima... maar als ik dan in zijn ogen te weinig met hem praat en teveel met zijn vrienden zakt mijn broek figuurlijk echt af.... als je niks zegt is het niet goed en als je teveel zegt blijkbaar ook... maar hij zoekt het maar effe uit... ik heb geen zin in dit soort puberaal geneuzelquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aaarg, dat inderdaad kut. Had hij het niet naar zn zin?
Hij is best onzeker maar we waren alleen maar met hetero's op stap en ik heb nog niet eens een seconde naar iemand gekeken waarvan ik dacht:quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow das zeker vreemd
Heb je em al eens gevraagd wat er speelt? Is hij zo onwijs jaloers?
Hmm dat is jammer!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is best onzeker maar we waren alleen maar met hetero's op stap en ik heb nog niet eens een seconde naar iemand gekeken waarvan ik dacht:![]()
Gewoon even (allebei) tot rust komen en dan later nog eens over hebben of niet en gewoon goedmaaksecksen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar niet... en de reden dat we naar Haarlem gingen was uberhaupt dat hij dan wat tijd met zijn vrienden kan doorbrengen... prima... maar als ik dan in zijn ogen te weinig met hem praat en teveel met zijn vrienden zakt mijn broek figuurlijk echt af.... als je niks zegt is het niet goed en als je teveel zegt blijkbaar ook... maar hij zoekt het maar effe uit... ik heb geen zin in dit soort puberaal geneuzel
Is dat het enige waar je aan kunt denken of zo...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon even (allebei) tot rust komen en dan later nog eens over hebben of niet en gewoon goedmaaksecksen.
En die operazangeressen keken vooral alsof ze ter plekke in hun slip stonden te schijten...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
God wat is dat bevrijdingsconcert lelijk. Freek was wel leuk enzo, maar dan komt Edsilia er opeens bij (ok, gaat nog), maar dan gooien ze er twee opera"zangeressen" bij
. Erg lelijk.
Neequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je aan kunt denken of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |