Oh tofquote:
Baltar is vandaag ook jarigquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:24 schreef creno het volgende:
Vandaag vieren we ook dat mijn oma van mijn moeder werd bevrijdt
je vergeet nog het by invitation only element toe te voegenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. En dan moeten we weer zeggen "Het was een vakantie, geen meet!"
Zatte slet.quote:
Is 't date night dan of zo?quote:
slappe hapquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
rustig dagje hier trouwens
O, fijn!quote:
er zijn hier geen festivalsquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is iedereen naar de festivals ofzo?
O? Is niet de hele wereld op 1 dag bevrijd?quote:
hij is heel leuk, een blonde speelse krullebol, al trekt ie soms een beetje vreemd met z'n bovenlipquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, fijn!
Is ie leuk, je date?
Waar ken je'm van?
ken je geschiedenis, wat was portugal in WOII ?????quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O? Is niet de hele wereld op 1 dag bevrijd?
O dat was ook 5 mei klaar?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ken je geschiedenis, wat was portugal in WOII ?????
fout, je gaat niet door voor de hoofdprijsquote:
Daarom snap ik ook niet waarom er ergens anders bevrijdingsfestivals op 5 mei zouden moeten zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fout, je gaat niet door voor de hoofdprijs
neutraal?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ken je geschiedenis, wat was portugal in WOII ?????
en jij danquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom er ergens anders bevrijdingsfestivals op 5 mei zouden moeten zijn
Echt, je Nederlands begrijpend lezen is nog steeds niet je-van-het he?
Of snapte je niet dat de eerste vraag sarcastisch was en niet serieus?
Coz we all know sarcasm is always wasted on you. Niet erg hoor.
Geniaal bedachtquote:
das saaiquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:22 schreef MisterO het volgende:
hoi hoi hoi, ik heb niks te melden tegenwoordig.
Whatskeburt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben thuis... halfdronken en een flinke ruzie met m'n vriend verder
die ruzie heb ik dageliks, dus dat gaat wel weer overquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben thuis... halfdronken en een flinke ruzie met m'n vriend verder
Als ik dat eens wist... we waren met vrienden van hem weg en mijnheer vond dat ie niet genoeg aandacht kreeg... en dat is verdomme al de zoveelste keer dat ie me dit flikt... elke keer een scene schoppen waar zijn vrienden bij zijn terwijl echt iedereen het naar zijn zin heeft.... fucking dramaqueenquote:
Aaarg, dat inderdaad kut. Had hij het niet naar zn zin?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist... we waren met vrienden van hem weg en mijnheer vond dat ie niet genoeg aandacht kreeg... en dat is verdomme al de zoveelste keer dat ie me dit flikt... elke keer een scene schoppen waar zijn vrienden bij zijn terwijl echt iedereen het naar zijn zin heeft.... fucking dramaqueen
ow das zeker vreemdquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist... we waren met vrienden van hem weg en mijnheer vond dat ie niet genoeg aandacht kreeg... en dat is verdomme al de zoveelste keer dat ie me dit flikt... elke keer een scene schoppen waar zijn vrienden bij zijn terwijl echt iedereen het naar zijn zin heeft.... fucking dramaqueen
Blijkbaar niet... en de reden dat we naar Haarlem gingen was uberhaupt dat hij dan wat tijd met zijn vrienden kan doorbrengen... prima... maar als ik dan in zijn ogen te weinig met hem praat en teveel met zijn vrienden zakt mijn broek figuurlijk echt af.... als je niks zegt is het niet goed en als je teveel zegt blijkbaar ook... maar hij zoekt het maar effe uit... ik heb geen zin in dit soort puberaal geneuzelquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aaarg, dat inderdaad kut. Had hij het niet naar zn zin?
Hij is best onzeker maar we waren alleen maar met hetero's op stap en ik heb nog niet eens een seconde naar iemand gekeken waarvan ik dacht:quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow das zeker vreemd
Heb je em al eens gevraagd wat er speelt? Is hij zo onwijs jaloers?
Hmm dat is jammer!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is best onzeker maar we waren alleen maar met hetero's op stap en ik heb nog niet eens een seconde naar iemand gekeken waarvan ik dacht:![]()
Gewoon even (allebei) tot rust komen en dan later nog eens over hebben of niet en gewoon goedmaaksecksen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar niet... en de reden dat we naar Haarlem gingen was uberhaupt dat hij dan wat tijd met zijn vrienden kan doorbrengen... prima... maar als ik dan in zijn ogen te weinig met hem praat en teveel met zijn vrienden zakt mijn broek figuurlijk echt af.... als je niks zegt is het niet goed en als je teveel zegt blijkbaar ook... maar hij zoekt het maar effe uit... ik heb geen zin in dit soort puberaal geneuzel
Is dat het enige waar je aan kunt denken of zo...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon even (allebei) tot rust komen en dan later nog eens over hebben of niet en gewoon goedmaaksecksen.
En die operazangeressen keken vooral alsof ze ter plekke in hun slip stonden te schijten...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
God wat is dat bevrijdingsconcert lelijk. Freek was wel leuk enzo, maar dan komt Edsilia er opeens bij (ok, gaat nog), maar dan gooien ze er twee opera"zangeressen" bij
. Erg lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |