Ja, als ik zo'n schedel had, had ik het wel eerder gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Puck van Glee!
Bijna dan...
[ afbeelding ]
Sow die ogen zijn ff geshopt op die fotoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Puck van Glee!
Bijna dan...
[ afbeelding ]
Heel Glee is geshoptquote:
Eerder:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Puck van Glee!
Bijna dan...
[ afbeelding ]
De meesten hebben wel een muzikale achtergrond, maar er zal vast genoeg met wat knopjes worden geschoven (als dat zo werkt want daar weet ik eigenlijk helemaal niks vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Heel Glee is geshopt
Hoe vaak zou de zang gedaan zijn en hoeveel digitale correcties zouden daar op gedaan zijn?
Ja ze komen vaak van Broadway e.d. af. 2 sowieso al van Spring Awakening.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:03 schreef Steve het volgende:
[..]
De meesten hebben wel een muzikale achtergrond, maar er zal vast genoeg met wat knopjes worden geschoven (als dat zo werkt want daar weet ik eigenlijk helemaal niks van). Vooral bij Finn, die heeft al een zwakke stem...
Whehe, yeah.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Best euh... gedurfd.!
Is het wel aan beide kanten geschoren?
hey WND ;-)quote:
ja er moet morgen weer gewerkt worden was vandaag vrijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij niet een paar uur te vroeg hier
de nachtploeg start toch pas na 0.00 uur
hier dus precies andersom, morgen is een groot deel van NL vrij in verband met bevrijdingsdagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey WND ;-)
[..]
ja er moet morgen weer gewerkt worden was vandaag vrij![]()
ow ja das morgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier dus precies andersom, morgen is een groot deel van NL vrij in verband met bevrijdingsdag
Ga naar bed, maar nog niet slapen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef creno het volgende:
hmmm, ga ik op tijd naar bed, of blijf ik op...?
zij is best interesante zijquote:
Ja die heb ik hier ook wel eens gepost. Tekst is mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |