Vandaag had ik geen boodschappen nodigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och, daar heb je 'm net!
Vlarpus!![]()
Al boodschappen gedaan?
Hoe doe je dát nou weer?!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef oinaru_isan het volgende:
Kut, een nieuw topic.
Maar goed, waar ik nu weer ben beland.
Je kunt je Google locatie uitzetten, instellen of automatisch laten bepalen. En er voor kiezen om dat met niemand te delen, met alleen specifieke personen of met de hele wereld. En in dat laatste geval krijg je de hele tijd privacy waarschuwingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe doe je dát nou weer?!
En wél zéér binnenkort terugkomen hoor!!
Ik begrijp echt niet waarom iemand dat laatste zou willen. Ja, narcistische piloten misschien. Ik vind dat RouteVision voor bedrijven al een beetje naar Sovjet neigen, dat je als werknemer op je donder kunt krijgen omdat je op een bepaalde tijd bij Van der Valk was voor een uitgebreide lunch... Maar ja, wie ben ik?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je kunt je Google locatie uitzetten, instellen of automatisch laten bepalen. En er voor kiezen om dat met niemand te delen, met alleen specifieke personen of met de hele wereld. En in dat laatste geval krijg je de hele tijd privacy waarschuwingen.
Ik hou nu wel minder rekening met hoeveel ik in mijn karretje mik ja... Als ik op de fiets boodschappen ga doen is dat wat minder handigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe jij dat?!
Maar in zo'n Volvo kun je maaltijden proppen zodat je tot aan 2015 genoeg hebt!!![]()
Dat kan zeker heel handig met een Android telefoon?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je kunt je Google locatie uitzetten, instellen of automatisch laten bepalen. En er voor kiezen om dat met niemand te delen, met alleen specifieke personen of met de hele wereld. En in dat laatste geval krijg je de hele tijd privacy waarschuwingen.
Ja, met het verschil dat je zelf ook die locatie kunt instellen. Of dat je alleen maar ziet in welke stad je bent, en niet waar precies.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom iemand dat laatste zou willen. Ja, narcistische piloten misschien. Ik vind dat RouteVision voor bedrijven al een beetje naar Sovjet neigen, dat je als werknemer op je donder kunt krijgen omdat je op een bepaalde tijd bij Van der Valk was voor een uitgebreide lunch... Maar ja, wie ben ik?
HTC Desire.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kan zeker heel handig met een Android telefoon?
Ik zou 't niet weten, ik heb een hippe iPhone.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kan zeker heel handig met een Android telefoon?
Ik wilde net zeggen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, ik heb een hippe iPhone.
maar ik wil dat er dus eeeecht niet ophebben
Tis al onhandig soms dat die knalgele auto van mij overal herkend wordt.
"O, was je bij.....". daarom ben ik UIT een dorp verhuisd! Zou ik 't nu op mijn telefoon weer terugzetten
Sport-Pinoquote:
Ja, maar wat als je het nou alleen deelt met specifieke personen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, ik heb een hippe iPhone.
maar ik wil dat er dus eeeecht niet ophebben
Tis al onhandig soms dat die knalgele auto van mij overal herkend wordt.
"O, was je bij.....". daarom ben ik UIT een dorp verhuisd! Zou ik 't nu op mijn telefoon weer terugzetten
Oohh oke... Maar dan moet de ander wél óók zo'n hippe hebben. Dus het is dan wel handig en praktisch als je dan jouw G_L óók een Desire geeft en dan kunnen jullie helemaal hip hartstikke goed alles plannen en goed rekening met elkaar houden!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, met het verschil dat je zelf ook die locatie kunt instellen. Of dat je alleen maar ziet in welke stad je bent, en niet waar precies.
Alsog G_L altijd moet weten waar G_E uithangt...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh oke... Maar dan moet de ander wél óók zo'n hippe hebben. Dus het is dan wel handig en praktisch als je dan jouw G_L óók een Desire geeft en dan kunnen jullie helemaal hip hartstikke goed alles plannen en goed rekening met elkaar houden!
Ik zou dan weer niet willen dat hij mij zo precies in de gaten wil houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh oke... Maar dan moet de ander wél óók zo'n hippe hebben. Dus het is dan wel handig en praktisch als je dan jouw G_L óók een Desire geeft en dan kunnen jullie helemaal hip hartstikke goed alles plannen en goed rekening met elkaar houden!
Ik bel elk uur even en dan vraag ik even kort: "Wat doe je nu?" en dan legt hij dat uit. Standaard. Elke dag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Alsog G_L altijd moet weten waar G_E uithangt...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bel elk uur even en dan vraag ik even kort: "Wat doe je nu?" en dan legt hij dat uit. Standaard. Elke dag.
Dan sms je toch ff je locatie door?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, maar wat als je het nou alleen deelt met specifieke personen.
Ik zou dan bij de derde keer "het uitmaken met jou" zeggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bel elk uur even en dan vraag ik even kort: "Wat doe je nu?" en dan legt hij dat uit. Standaard. Elke dag.
Sportvelgen, jeweetz!quote:
Pino is blauwquote:
En dan vraag ik "En daarna?" en dan bel ik het uur erop weer en dan vraag ik "Ben je daar en daar al mee begonnen? Niet vergeten dat je dat en dat ook nog moet doen. Heb je je boterhammen mee? Waarom niet? Ik had toch gezegd dta je die mee moest nemen? Ja maar waarom doe je het dan niet als ik je heb gezegd dat je die boterhammen moest meenemen. Dat begrijp ik niet, kun je mij dat even uitleggen?"quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zou dan bij de derde keer "het uitmaken met jou" zeggen.
Dus dan kun je jezelf elk weekend in Friesland zetten en dan op je werk liegen dat je een boot hebt!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef oinaru_isan het volgende:
En je kunt meerdere Google ID's aanmaken. Dus dat de ene "zogenaamd" in het Witte Huis zit, terwijl je andere ID je echte locatie weergeeft.
Stoplichtsprintjes zeker...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sportvelgen, jeweetz!
Incl velgsloten. Ja. Velgsloten ja.
Ik weet wat dat zijn. EN wat ze doen!
Daar had mijn huidige vriend ook een handje van.. althans het bellen om niks... dat heb ik hem snel afgeleerd want daar heb ik dus geen zin inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Big Birdquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stoplichtsprintjes zeker...Heb je echt velgsloten dan?
En als je dan een lekke band krijgt, heb je dan het sleuteltje wel bij de hand?
Die heet geen Pinoquote:
Ik schrok er van.quote:
Ik zeg gewoon Ernie. En denk bij Pino aan blauwquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heet geen Pino
Ik snap er niks van. Niemand kijkt toch de Amerikaanse versie? Waarom zegt iedereen dan "Urnie"? En denken ze bij een grote vogel aan een gele?Weird...
Ja ik ook!quote:
Ja zag al de volgende nationale ramp aankomen... Is er iemand onwel.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Ernie. En denk bij Pino aan blauw
Ik heb bij de geboorte van 't zoontje van m'n vriendin die geemigreerd is naar Australie ook bewust Tommy & Ieniemienie kado gedaan omdat ze die niet in het buitenland hebbenOpvoeden dat joch!
Wel een vreemde reactie, met dat gegil enzo. En vervolgens dat mensen dan (denk ik) verdrongen en vertrapt wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja zag al de volgende nationale ramp aankomen... Is er iemand onwel.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Net als heel veel mensen daar. En "alleen" omdat er iemand onwel geworden is?
Zoals Vlarp op msn net zei, misschien had ze een epileptische aanval ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel een vreemde reactie, met dat gegil enzo. En vervolgens dat mensen dan (denk ik) verdrongen en vertrapt worden.
Iets tijdens de herdenking?quote:
Donequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[PRIJSVRAAG] Disney - De Prinses en de Kikker!
Ang3l, iets voor jou?
Tegen het einde van de 2 minuten stilte hoorde je ineens iets (leek op een knal ofzo), en opeens een hoop mensen op de dam die weg wilden rennen, Koningin meteen naar binnen gestuurd enzo. Bleek een meisje onwel te zijn geworden...quote:
Daar keek ik naar op RTL4, maar niks gezienquote:
Iemand werd onwel, een hek viel om, men schrikt en rent in paniek weg + mensenmassa=lichte paniek.quote:
dat lijkt me het meest logische.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Zoals Vlarp op msn net zei, misschien had ze een epileptische aanval ofzo.
Same hier, ik dacht al weer aan aanslag en schot en al wat niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Waxxer het volgende:
Een schreeuw en een klap en dan die mensen massaal aan de kant!ik schrok me echt dehh... het apezuur!
Mán!
Niks van gezienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Tegen het einde van de 2 minuten stilte hoorde je ineens iets (leek op een knal ofzo), en opeens een hoop mensen op de dam die weg wilden rennen. Bleek een meisje onwel te zijn geworden...
Ja de terroristen hebben gewonnen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand werd onwel, een hek viel om, men schrikt en rent in paniek weg + mensenmassa=lichte paniek.
Ah. Het was op de Dam.quote:
Ja maar jij googled je symptomen... dat zegt al genoeg...quote:
Dat viel mij ook op...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Beatrix was echt helemaal van slag net aan haar gezicht te zien.
Vond wel dat ze vastberaden terug kwam lopen, samen met WimLex en Máxima.quote:
Ja ik dus ook, sterker nog, ik zat te denken van stel dat er wat gebeurt, dat één of andere gek weer wat wil doen en prompt....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Same hier, ik dacht al weer aan aanslag en schot en al wat niet.
Nou vastberaden vond ik haar niet echt overkomen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vond wel dat ze vastberaden terug kwam lopen, samen met WimLex en Máxima.
Ja maar de koningin en iedereen en alles en die wie nog een krans moeten leggen kunnen toch niks anders meer denken dan "Fuck-fuck-fuck, kut-kut-kut-kut!!!".quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op...
Indrukwekkend...
Al gaat het daarna wel allemaal heul klungelig volgens mij... zag net 2 mensen niet al te rustig een krans leggen... de bloemen vielen er vanaf
Zag je hoe bang en schichtig Bea om zich heen kijk tijdens het Wilhelmus?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vond wel dat ze vastberaden terug kwam lopen, samen met WimLex en Máxima.
Mja die heeft natuurlijk die aanslag van vorig jaar Koninginnedag nog lekker vers in d'r behoedde bolletje zitten. Die dacht "here we fucking potjandosie go again!"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Steve het volgende:
Beatrix was echt helemaal van slag net aan haar gezicht te zien.
Ja, toen wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zag je hoe bang en schichtig Bea om zich heen kijk tijdens het Wilhelmus?
Neej dat is natuurlijk ook zo. Maar het komt wel erg klungelig over. Dan kun je beter even je tijd pakken om je te herpakken. Maar goed...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar de koningin en iedereen en alles en die wie nog een krans moeten leggen kunnen toch niks anders meer denken dan "Fuck-fuck-fuck, kut-kut-kut-kut!!!".Tenminste, dat zou mij gebeuren!
Je zult er maar moeten staan meteen na de commotie!
Dat zou wel echt respectloos zijn!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik zou het ook echt fucking laf vinden als tijdens de herdenking een aanslag wordt gepleegd...
Van de Taliban kun je alles verwachtenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik zou het ook echt fucking laf vinden als tijdens de herdenking een aanslag wordt gepleegd...
Ja, een autobom met de dodenherdenking, wat respectloos.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, een autobom met de dodenherdenking, wat respectloos.
Maar een bom met veel doden op een andere dag, respect hoor![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef wonderer het volgende:
Hm, straks even terugkijken ergens... zal wel online staan.
Ow je bent me net voorquote:
En op andere dagen niet dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar jij googled je symptomen... dat zegt al genoeg...
Nou, nee, eigenlijk niet. Ik bedoel:quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En op andere dagen niet dan?
Alle aanslagen zijn laf.
Het zijn wel verschillende "terroristen". Die van 9-11 zijn niet hetzelfde als de Koninginnedag enzo. Denk niet dat ze het samen plannen. Maar het wakkert het algemene angstgevoel wel aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En op andere dagen niet dan?
Alle aanslagen zijn laf.
Dit van vanavond maakt echter wel duidelijk zichtbaar hoe terrorisme en aanslagen in de hoofden van mensen zitten na zaken als 9-11, metro, auto's, Koninginnedag vorig jaar etc. Angst zaaien. Precies wat een terrorist wil. En het lukt ze.
Wel typisch dat mensen meteen in paniek beginnen te rennen en duwen, zonder dat ze precies weten waarvoor ze vluchten.quote:
Nee ik snap dat de taliban daar niet achter zat, of Bushquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn wel verschillende "terroristen". Die van 9-11 zijn niet hetzelfde als de Koninginnedag enzo. Denk niet dat ze het samen plannen. Maar het wakkert het algemene angstgevoel wel aan.
Ik denk dat iemand het geluid van vallende hekken hoorde (en niet zag wat er gebeurde) en dacht aan de aanslag op Koninginnedag, waar een auto dwars door die hekken heenreed (zelfde geluid enzo).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef creno het volgende:
Wat ik me dan afvraag, iemand wordt onwel, degene die daar bij staan gaan gillen, die daar weer bij staan zien dat dan gebeuren, wie besluit dan om te gaan rennen ?
Ik denk de mensen die de knal van het hek wel horen maar niet zien en ze volgen gewoon de rest die ook rent. Kuddedieren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef creno het volgende:
Wat ik me dan afvraag, iemand wordt onwel, degene die daar bij staan gaan gillen, die daar weer bij staan zien dat dan gebeuren, wie besluit dan om te gaan rennen ?
Typisch of menselijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Wel typisch dat mensen meteen in paniek beginnen te rennen en duwen, zonder dat ze precies weten waarvoor ze vluchten.
Sorry, maar wat heeft dat ermee te maken?quote:
Ik persoonlijk denk dat ze zich verslikte in een stukje kauwgom.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry, maar wat heeft dat ermee te maken?
Zonder dat jij ziet wat er gebeurt (immers buiten beeld) concluderen dat er iemand een epileptische aanval heeft gehad.
Dat klinkt ook heel aannemelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat ze zich verslikte in een stukje kauwgom.
Of ze zag dat de vrouw naast haar Crocs aan had. Dat kan ook.
Ja ik hoor het net ook! Niks onwel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
D'r is niet eens iemand onwel geworden, maar d'r is gewoon 1 gek gaan schreeuwen wat alle paniek veroorzaakt heeft
De kerel is aangehouden...
Skuppe moete ze die!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
D'r is niet eens iemand onwel geworden, maar d'r is gewoon 1 gek gaan schreeuwen wat alle paniek veroorzaakt heeft
vrouwen hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef oinaru_isan het volgende:
Eigenlijk is het ook raar om te gillen bij paniek. Daar schiet toch niemand iets mee op?
Zo zie je.... ]Tegenwoordig hoeft een terrorist geen bommelgordeltje meer om te doen. Gewoon ff AAAAAAAH gillen e het kwaad geschied. De mens doet de rest. Zaadje is geplant. Hoeft alleen nog maar water bij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
Het is ook raar om au te roepen als je je stoot of zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef oinaru_isan het volgende:
Eigenlijk is het ook raar om te gillen bij paniek. Daar schiet toch niemand iets mee op?
Ja. Net zo als dat mensen in de stad blijven staan kijken als ze andere mensen ergens naar zien kijken. Ook al is er niets te zien. Of een file door kijkers, wanneer er op de andere weghelft een ongeluk is gebeurd. Dom kuddegedrag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk de mensen die de knal van het hek wel horen maar niet zien en ze volgen gewoon de rest die ook rent. Kuddedieren.
Ach ja. Er leeft ook niemand meer die de 80 jarige oorlog heeft meegemaakt. Of de bezetting door Napoleon.quote:Overigens vind ik het een raar idee dat er straks gewoon een generatie jongeren is die niet meer aan hun grootouders kunnen vragen hoe de oorlog was...
Hoe vaak betrap jij jezelf op kuddegedrag?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja. Net zo als dat mensen in de stad blijven staan kijken als ze andere mensen ergens naar zien kijken. Ook al is er niets te zien. Of een file door kijkers, wanneer er op de andere weghelft een ongeluk is gebeurd. Dom kuddegedrag.
Ja precies, is eigenlijk hetzelfde.quote:[..]
Ach ja. Er leeft ook niemand meer die de 80 jarige oorlog heeft meegemaakt. Of de bezetting door Napoleon.
Niet vaak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe vaak betrap jij jezelf op kuddegedrag?
Natuurlijk reageert de ene koeler dan de ander, maar ik denk echt at de zaken van de afgelopen jaren hieraan bijgedragen hebben. Net zoals een knal net na de oorlog ook wel voor meer paniek gezorgd zal hebben dan bv in 1978. (Toen was het slechts mijn geboorte die voor paniek zorgdequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Als zeven-jarige was ik met mijn ouders & broer op een vliegshow, waar opeens twee straaljagers tegen elkaar botste. Er ontstond toen ook paniek, met rennende mensen. Mijn vader was (terecht) bang dat ik onder voet zou worden gelopen, dus die loodste mij en mijn broertje in de ruimte tussen een frietkraam en een ijsco-kar, en drukte ons allebei een ijsje in de handen.
En ik weet nog hoe wij daar, likkend aan een ijsje, kijken naar de paniekerige massa die voorbij kwam rennen.
Mythbusters hebben vorige week onderzocht of je beter tegen pijn kunt als je heel hard vloekt, of dat je ook willekeurige woorden kunt roepen (dus teddybeer-worteltaart in plaats van kut-godverdomme-tyfus).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook raar om au te roepen als je je stoot of zo
Schiet je ook vrij weinig mee op
Het is een manier van de mens om de overtollige emotie/energie af te voeren, de overdosis op dat moment.
Net zoals een gil, of een traan.
Ik geloof er geen ene fuck van dat als jij 5 mensen naar boven ziet wijzen je niet ff een blik werpt. Ik zeg niet dat je blijft staan, maar ik denk wel dat je ff (om)kijktquote:
Vooral als je alleen thuis bent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef Steve het volgende:
Nou ik zou behoorlijk schrikken als iedereen om me in in paniek rond gaat rennen hoor.
Ja daar zal wel meer kracht achter zitten of zo, achter die woorden, om die te gebruiken. Puur vanwege de lading die zo'n woord heeft gok ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Mythbusters hebben vorige week onderzocht of je beter tegen pijn kunt als je heel hard vloekt, of dat je ook willekeurige woorden kunt roepen (dus teddybeer-worteltaart in plaats van kut-godverdomme-tyfus).
En het blijkt inderdaad een enorm verschil uit te maken, je kunt veel beter tegen pijn als je echt vloekt.
Hoe kan iedereen om je heen rennen als je alleen thuis bent?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral als je alleen thuis bent.
Ik concludeer niets, ik reageerde op vlarp dat mij dat ook logisch leek, een epileptische aanval. Dan kom jij met een opmerking dat ik symptomen google, en dan meld ik dat ik verpleegkundige opleiding heb gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry, maar wat heeft dat ermee te maken?
Zonder dat jij ziet wat er gebeurt (immers buiten beeld) concluderen dat er iemand een epileptische aanval heeft gehad.
Dat bedoel ik. Ik zou er echt bang van worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan iedereen om je heen rennen als je alleen thuis bent?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus O_I, je doet alsof je mijlenver boven kuddegedrag staat.
Ik zou ten eerste zo'n massa vermijden. En als je even terugleest, dan zie je een voorbeeld dat niet iedereen altijd dom mee begint te rennen. En ja, ik heb ook later in mijn leven panieksituaties meegemaakt en nee ik ben toen niet in paniek gaan gillen. Niet iedereen is hysterisch, dat heeft niets te maken met "er boven staan".quote:Ik vraag me af hoe je nu in zo'n massa zou regeren, denk dat je net zo doet als de rest van de domme kudde.
Internet wax...internet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG die eerste ken ik meteen!!!!Hoe kom je hier in de godesnaam aan???!!
Ik heb géén idee. Kwam die serie toevallig tegen op youtube.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Het is nog in het "oude pand" dat ik nooit heb geendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, het is tegenwoordig zelfs mínder... Het COC is als enige over, wel zijn er af en toe wat probeersels die al snel weer mislukken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. Kwam die serie toevallig tegen op youtube.
Kan je leuk niet-hysterisch doen, maar daar schiet je in zo'n rennende massa niets mee op. Als er geen ijscokraam en frietkraam zijn om tussen te gaan staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ik zou ten eerste zo'n massa vermijden. En als je even terugleest, dan zie je een voorbeeld dat niet iedereen altijd dom mee begint te rennen. En ja, ik heb ook later in mijn leven panieksituaties meegemaakt en nee ik ben toen niet in paniek gaan gillen. Niet iedereen is hysterisch, dat heeft niets te maken met "er boven staan".
Op het moment dat je midden in zo'n mensenmassa staat ben je in mijn ogen al bezig met kuddegedrag. Maar goed, laat maar. Ik heb geen zin in gekissebis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je leuk niet-hysterisch doen, maar daar schiet je in zo'n rennende massa niets mee op. Als er geen ijscokraam en frietkraam zijn om tussen te gaan staan.
quote:
En als je als een gek gekleurde papiertjes tot diertjes vouwt omdat ooit iemand besloot dat leuk te vinden en daarna meerderen ook. Iedereen heeft kuddegedrag in zich. We zijn mensen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Op het moment dat je midden in zo'n mensenmassa staat ben je in mijn ogen al bezig met kuddegedrag.
Ja, als ik zo'n schedel had, had ik het wel eerder gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Puck van Glee!
Bijna dan...
[ afbeelding ]
Sow die ogen zijn ff geshopt op die fotoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Puck van Glee!
Bijna dan...
[ afbeelding ]
Heel Glee is geshoptquote:
Eerder:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Puck van Glee!
Bijna dan...
[ afbeelding ]
De meesten hebben wel een muzikale achtergrond, maar er zal vast genoeg met wat knopjes worden geschoven (als dat zo werkt want daar weet ik eigenlijk helemaal niks vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Heel Glee is geshopt
Hoe vaak zou de zang gedaan zijn en hoeveel digitale correcties zouden daar op gedaan zijn?
Ja ze komen vaak van Broadway e.d. af. 2 sowieso al van Spring Awakening.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:03 schreef Steve het volgende:
[..]
De meesten hebben wel een muzikale achtergrond, maar er zal vast genoeg met wat knopjes worden geschoven (als dat zo werkt want daar weet ik eigenlijk helemaal niks van). Vooral bij Finn, die heeft al een zwakke stem...
Whehe, yeah.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Best euh... gedurfd.!
Is het wel aan beide kanten geschoren?
hey WND ;-)quote:
ja er moet morgen weer gewerkt worden was vandaag vrijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij niet een paar uur te vroeg hier
de nachtploeg start toch pas na 0.00 uur
hier dus precies andersom, morgen is een groot deel van NL vrij in verband met bevrijdingsdagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey WND ;-)
[..]
ja er moet morgen weer gewerkt worden was vandaag vrij![]()
ow ja das morgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier dus precies andersom, morgen is een groot deel van NL vrij in verband met bevrijdingsdag
Ga naar bed, maar nog niet slapen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef creno het volgende:
hmmm, ga ik op tijd naar bed, of blijf ik op...?
zij is best interesante zijquote:
Ja die heb ik hier ook wel eens gepost. Tekst is mooiquote:
Ik ben maar alleen, R is niet vrij morgen...quote:
ja maar die regel gaat niet helemaal op omdat 5 jaar terug zowel 5 mei als koninginnedag in het weekend was, en we dus 2 vrije dagen misliepenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ow ja das morgen
is het de 'eens in de 5 jaar' morgen ?
Fidelity vind ik mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier ook wel eens gepost. Tekst is mooi.
Outside the cars are beeping out a song just in your honour.
And although they do not know it,
all mankind are now your brothers.
Die vind ik ook leuk.
Ja! Over het algemeen weet ze van al haar clips wel iets moois te maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Fidelity vind ik mooi
die clip ook vooral
kmoest wellens op zondag werken horquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die regel gaat niet helemaal op omdat 5 jaar terug zowel 5 mei als koninginnedag in het weekend was, en we dus 2 vrije dagen misliepen
preciesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Over het algemeen weet ze van al haar clips wel iets moois te maken.
Oh dat wil ik hier ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij gaat het hier zo ontzettend onweren...
Zijn al weather alerts en special warnings uitgegeven... Joepiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat wil ik hier ook! Alleen denk ik dat het te koud is daarvoor.
Oh ja, een tornado of zoiets zou dan weer niet per se hoeven, maar gewoon een flinke onweersbui met regen en geurende tegels enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn al weather alerts en special warnings uitgegeven... Joepie
Nou ja, dat doen ze bij elke onweersbui geloof ik. Maar toch
ja geniaal gemaaktquote:
Geurend asfalt hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, een tornado of zoiets zou dan weer niet per se hoeven, maar gewoon een flinke onweersbui met regen en geurende tegels enzo.
zonder dat knetterende geluid erbij, hoog in de bergen te zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geurend asfalt hier
Ik hou niet zo van bliksem.
Was dat niet Hemelvaartsdag op 5 mei?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die regel gaat niet helemaal op omdat 5 jaar terug zowel 5 mei als koninginnedag in het weekend was, en we dus 2 vrije dagen misliepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar Kerst in het weekend
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Oh ja inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heerlijk slapen vooral als het stormt
een musical m.b.t dat album?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
American Idiot the musical, dat lijkt mij echt wel erg VET!!!
Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Waar is tha Erik heen?
vind dit ook zo soort leuke clip
ja je verstaat geen spaans...i know
kijk even :-)
ja, lijkt mij ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een musical m.b.t dat album?
wel apart
toooochquote:
zal dat niet ten koste gaan van hun fan base I wonderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja, lijkt mij ook
heerlijk nummer dit ook:
tja de trailers zien er wat RENTerig uit, lekker rauw
and i would do anythíng for lovequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
*kaartje voor Meat Loaf bestelt*
Hij komt hier (HIER!!) in de buurtTe idioot gewoon.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was dat niet Hemelvaartsdag op 5 mei?zou zo maar kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar Kerst in het weekend
weet nog wel dat een aantal gemeenten toen bij ons aanklopten hoe ze dit dan weer boekhoudkundig moesten verantwoorden om hun personeel voor dit ongerief te compenseren door ze 2 extra vrije dagen te schenken, nadat zich hier eerst de OR en gemeenteraad over gebuigd had![]()
zo moeilijk was die nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
Stroekie, als je wil facebooken, moet je maar even goed zoeken
De meneer op de dam zei ook, bewust of onbewust, dat er iemand onwel was geworden. Maar goed ook, want daardoor ging de ceremonie wel snel(ler) door. Of ie trouwens alah-akbar riep dat heb ik nergens gehoord overigens.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:24 schreef creno het volgende:
een jood die alah akbar roept...:en dan die dranghekken die omgaan, dat was me in eerste instantie nog niet eens opgevallen. Maar op nos staan toch wel heftige filmpjes.
Ik geloof niet dat er veel overlap zit tussen de gemiddelde musicalfan en de gemiddelde greendayfan, dus het kan best zijn dat die weer gaan roepen dat dit een enorm commercieel gezeik is.quote:
Ja iiieeedereen heeft vrijquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh je ben alleen aan het werk Ang3l
*tapt met voet op de grond*quote:
Ik ben elke 5 mei vrij.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iiieeedereen heeft vrij
Edit: O, je bedoelde vast "NIET alleeen" als in jij ook.
Awww... arme SAJ en ik. De werkende mannen.
Ik als ik wil ookquote:
Ja 1x in de 5 jaar is het een vrije dag.quote:
Nee, dan had je naar Den Bosch gekomen met Steve en mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 1x in de 5 jaar is het een vrije dag.
Maar geen verplichte dus niet ieder bedrijf hoeft zich er aan te houden.
Philips dus niet. Ach ja. Anders zat ik toch maar thuis.
quote:Nationale feestdagen
Bij feestdagen kun je onderscheid maken tussen de religieuze feestdagen en de nationale feestdagen. In Nederland zijn er twee officiële nationale feestdagen: Koninginnedag (30 april) en Nationale Bevrijdingsdag (5 mei).
Moet ik mijn personeel vrij geven?
Voor de meeste bedrijven geldt Koninginnedag als een vrije dag, waarbij de medewerkers worden doorbetaald. Voor de 5e mei ligt dat iets anders. De overheid heeft 5 mei weliswaar aangewezen als nationale feestdag, maar heeft het daarbij aan de CAO-partijen overgelaten of een werknemer betaald vrijaf heeft op die dag. Om erachter te komen of je werknemers recht hebben op een vrije dag op 5 mei, is het aan te raden om de CAO te raadplegen.
Betaalde vrije dag in lustrumjaar
In de meeste CAO’s is afgesproken dat 5 mei alleen geldt als een betaalde vrije dag in lustrumjaren. Dat is dit jaar, in 2010, het geval. De Winkeltijdenwet staat overigens gewoon toe dat winkeliers hun deuren op Bevrijdingsdag geopend houden. Hou wel rekening met gewijzigde openingstijden in verband met festiviteiten.
Ik heb buikpijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dan had je naar Den Bosch gekomen met Steve en mij
Bij ons dus wel. Dat hebben we wel verdiend na al dat harde werken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik als ik wil ook
Maar tis geen verplichte vrije dag hier.
Kijk je CAO maar eens naquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij ons dus wel. Dat hebben we wel verdiend na al dat harde werken.
Die man achter die lui in ieder geval welquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dit had misschien leuker geweest op de dam ipv dom schreeuwen.
Wie denk je wie dat ding mede opgesteld heeft?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk je CAO maar eens na
Vaak lever je ergens anders een dag ervoor in.
En is het dus geen "gratis" vrije dag die je "krijgt".
Ik hoorde een ooggetuige dat zeggen, ik heb zelf ook verschillende filmpjes bekeken/beluisterd, maar het ene moment kan ik dat alah-akbar er wel uit halen, op andere filmpjes niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meneer op de dam zei ook, bewust of onbewust, dat er iemand onwel was geworden. Maar goed ook, want daardoor ging de ceremonie wel snel(ler) door. Of ie trouwens alah-akbar riep dat heb ik nergens gehoord overigens.
Gij niequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie denk je wie dat ding mede opgesteld heeft?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:24 schreef creno het volgende:
Vandaag vieren we ook dat mijn oma van mijn moeder werd bevrijdt
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik dacht eerst aan hele gemene dingen en familieruzies, maar waarschijnlijk is je moeder vandaag gewoon geboren
No8 ja, niet VANDAAG, maar op EEN 5 mei
Zo dat ging best goed met m'n knie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga hardlopen.
Lupte gij zo hard op oew kniekes?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo dat ging best goed met m'n knie.
Met [homo]'s met vakantiequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Wgheehe.... wie gaat er mee op vakantie?
Ik heb nog 36 vakantiedagen, 13 verletdagen en 2 uur Tijd vioor Tijd staan
Kan nog zo'n 10 weken betaald wegblijven
Een [Homo]-cruisequote:
O ja. En dan moeten we weer zeggen "Het was een vakantie, geen meet!"quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef oinaru_isan het volgende:
Een [homo]-vakantie zou ik hier stil houden. Anders krijg je alleen maar weer gedoe met mensen die zich gepasseerd voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |