Ik ben maar alleen, R is niet vrij morgen...quote:
ja maar die regel gaat niet helemaal op omdat 5 jaar terug zowel 5 mei als koninginnedag in het weekend was, en we dus 2 vrije dagen misliepenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ow ja das morgen
is het de 'eens in de 5 jaar' morgen ?
Fidelity vind ik mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier ook wel eens gepost. Tekst is mooi.
Outside the cars are beeping out a song just in your honour.
And although they do not know it,
all mankind are now your brothers.
Die vind ik ook leuk.
Ja! Over het algemeen weet ze van al haar clips wel iets moois te maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Fidelity vind ik mooi
die clip ook vooral
kmoest wellens op zondag werken horquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die regel gaat niet helemaal op omdat 5 jaar terug zowel 5 mei als koninginnedag in het weekend was, en we dus 2 vrije dagen misliepen
preciesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Over het algemeen weet ze van al haar clips wel iets moois te maken.
Oh dat wil ik hier ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij gaat het hier zo ontzettend onweren...
Zijn al weather alerts en special warnings uitgegeven... Joepiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat wil ik hier ook! Alleen denk ik dat het te koud is daarvoor.
Oh ja, een tornado of zoiets zou dan weer niet per se hoeven, maar gewoon een flinke onweersbui met regen en geurende tegels enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn al weather alerts en special warnings uitgegeven... Joepie
Nou ja, dat doen ze bij elke onweersbui geloof ik. Maar toch
ja geniaal gemaaktquote:
Geurend asfalt hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, een tornado of zoiets zou dan weer niet per se hoeven, maar gewoon een flinke onweersbui met regen en geurende tegels enzo.
zonder dat knetterende geluid erbij, hoog in de bergen te zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geurend asfalt hier
Ik hou niet zo van bliksem.
Was dat niet Hemelvaartsdag op 5 mei?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die regel gaat niet helemaal op omdat 5 jaar terug zowel 5 mei als koninginnedag in het weekend was, en we dus 2 vrije dagen misliepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar Kerst in het weekend
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Oh ja inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heerlijk slapen vooral als het stormt
een musical m.b.t dat album?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
American Idiot the musical, dat lijkt mij echt wel erg VET!!!
Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Waar is tha Erik heen?
vind dit ook zo soort leuke clip
ja je verstaat geen spaans...i know
kijk even :-)
ja, lijkt mij ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een musical m.b.t dat album?
wel apart
toooochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |