abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82537664
Hallo,

Weet iemand in Nijmegen een winkel waar je leuke caketoppers kan kopen? Bruidspaartjes, maar ook andere dingen? Ik ben zelf een taart aan het knutselen (niet eetbaar dus) en ik zoek een taarttopper. Via internet komen er nog verzendkosten bovenop en dat wordt me dan wat te duur.
pi_82537691
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef Ilse86 het volgende:
Ben relatief nieuw hier, dus bij deze een kleine verzameling van een paar van mijn taartjes van het afgelopen jaar. Ze zijn allemaal voor vrienden of familie gemaakt, geen betaalde opdrachten dus.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ilse op Fok Wat toevallig dat ik je hier zie!
pi_82538706
Met wie heb ik de eer..?

Over je vraag: voor zover ik weet zijn er in Nijmegen/omstreken geen echte taartwinkels. Dichtsbijzijnde zit in Andelst, net voorbij de brug bij Ewijk..
pi_82540603
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef Ilse86 het volgende:
Met wie heb ik de eer..?

Over je vraag: voor zover ik weet zijn er in Nijmegen/omstreken geen echte taartwinkels. Dichtsbijzijnde zit in Andelst, net voorbij de brug bij Ewijk..
M. 1 van de 5 meiden van je studie

-edit:
Dat is nog niet duidelijk, die zijn er 2 M.C. dan
pi_82543993

Wist niet dat je een taart aan het knutselen was, leuk
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:29:12 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82550009
Voor Angela die 6 werd, gevuld met zwitserse room een aardbeien

I`m not weird. I`m limited edition.
pi_82552460
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor Angela die 6 werd, gevuld met zwitserse room een aardbeien

[ afbeelding ]
dat ziet er niet alleen prachtig uit maar klinkt ook errug lekker
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82553101
Als ik 6 was en zo'n taart had gekregen, had ik de maker ervan voor eeuwig aanbeden Ziet er echt mooi uit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 juni 2010 @ 15:21:21 #234
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82553106
Oja, DaD!

Haal jij de kleur voor je marsepein/fondant ook van www.deleukstetaartenshop.nl of kun je het ook in Groningen kopen?
Want ik wil mijn taartje groen .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_82555551
Ik bestel alles daar ja! Het schijnt dat Pipoos tegenwoordig ook kleurstoffen heeft, maar dan wel duurder en ik ben er nog niet geweest dus ik weet niet wat ze precies hebben. Probeer in ieder geval niet aan de slag te gaan met kleurstoffen van de toko.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82555710
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bestel alles daar ja! Het schijnt dat Pipoos tegenwoordig ook kleurstoffen heeft, maar dan wel duurder en ik ben er nog niet geweest dus ik weet niet wat ze precies hebben. Probeer in ieder geval niet aan de slag te gaan met kleurstoffen van de toko.
Bij Pipoos zag ik flesjes kleurstof voor 2,60. Vond daar alles wel behoorlijk duur, vooral de uitsteekvormpjes.
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:40:34 #237
268410 Sistyria
Bleed like me
pi_82562317
Naja in ieder gemakkelijk als je snel iets kleins nodig hebt dan
‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
pi_82562853
Mooi geworden taartjesfee! De combi van het felle roze en oranje is lekker meisjesachtig
A balanced diet is a cookie in each hand
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 juni 2010 @ 19:06:22 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82563464
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oke, .
Maar aangezien ik maar 2 kleurstoffen nodig heb (groen en een klein beetje zwart maar, eigenlijk) en ik niet gelijk aan het bakken ga van 10 taartjes, is het dan niet handig dat ik het gewoon bij de Pipoos haal? Hmm. Ik kan ook wel bestellen, misschien en vind het wel 'eng' allemaal, . Straks lukt het me niet om de marsepein groen te maken en dan heb ik geen taartje .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_82563868
Welke groen wil je? Ik heb er ook een aantal. Je mag best wat kleurstoffen komen lenen, hoor. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 juni 2010 @ 19:22:04 #241
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82564255
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welke groen wil je? Ik heb er ook een aantal. Je mag best wat kleurstoffen komen lenen, hoor. .
Oh!

Uhm, even kijken.

Zoiets? Of iets in die richting?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 juni 2010 @ 19:22:56 #242
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82564300
Als je wilt/het handiger vind kan ik je eventueel wel een PM sturen met mijn idee, want het is voor iemand die hier eventueel meeleest.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:34:53 #243
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_82608072
Hmm ik ga vanmiddag op fiets stroop toch door de stad en ga de 1e baksel dingen scoren ( hoop ik) en dan ga ik mijn 1e experiment prutsen denk ik zo aangezien het toch minder prettig weer is en ik een dag vrij ben, lijkt het me een leuk uitprobeersel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_82611326
Veel plezier MissHobje!
A balanced diet is a cookie in each hand
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:44:34 #245
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_82611478
Ik had van afgelopen weekend nog wat Vanilla Cream Frosting over en ik had eergisteren bakdrang maar geen zin in gedoe
Ik heb van kant en klare mix voor kruidcake (huismerk van de Plus) cupcakes gemaakt en die versiert met de vanilla cream frosting.

DAT WAS LEKKER

Aanrader dus
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:23:50 #246
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_82619287
Echt zo veel respect weer voor jullie allemaal. Als ik hier naar kijk loopt het water mij altijd in de mond! Ik blijf lekker lurken!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_82648857
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef Ilse86 het volgende:

[..]

Dank je wel Ik heb de letters uitgesneden door het logo over te tekenen op bakpapier, dit op het fondant te leggen en het zo uit te snijden. Er zijn vast makkelijkere manieren, maar ik heb verder nog nooit iets met figuurtjes of puzzels gedaan, dus ik kon het ff niet anders bedacht krijgen
Nou petje af hoor, voor je geduld en je hebt het fantastisch gedaan
Het is bijna zonde om die grolsch taart aan te snijden
pi_82657208
* Nanook24 heeft een taart gebakken voor een collega die over 2 weken zijn verjaardag pas viert.

Ik geloof dat hij mijn verhaal dat invriezen makkelijk kan niet zo geloofde want nu neemt een andere collega die zijn verjaardag wel dit weekend viert de taart mee.

Ik ben er eigenlijk wel een beetje chagarijnig over want invriezen kan makkelijk en nu moet ik dezelfde taart nog een keer maken en het plaatje was best nog wel even een gedoetje om te maken.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:43:56 #249
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82657631
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef Nanook24 het volgende:
* Nanook24 heeft een taart gebakken voor een collega die over 2 weken zijn verjaardag pas viert.

Ik geloof dat hij mijn verhaal dat invriezen makkelijk kan niet zo geloofde want nu neemt een andere collega die zijn verjaardag wel dit weekend viert de taart mee.

Ik ben er eigenlijk wel een beetje chagarijnig over want invriezen kan makkelijk en nu moet ik dezelfde taart nog een keer maken en het plaatje was best nog wel even een gedoetje om te maken.
Kan het misschien zijn dat die collega geen ruimte genoeg heeft? Anders vind ik het wel een beetje ondankbaar.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_82660468
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Kan het misschien zijn dat die collega geen ruimte genoeg heeft? Anders vind ik het wel een beetje ondankbaar.
Ik heb aangeboden hem bij mij thuis in de vriezer te zetten maar dat was schijnbaar geen goede optie.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')