abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81917889
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wat een ongepaste kutopmerking in dit topic
Wat is er niet waar aan dan? Men doet net of de olie-industrie in de basis iets slechts is. Ja er zitten graaiers en ja er worden regels aan de laars gelapt. Maar we zijn er ook afhankelijk van.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:37:49 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_81918034
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat is er niet waar aan dan? Men doet net of de olie-industrie in de basis iets slechts is. Ja er zitten graaiers en ja er worden regels aan de laars gelapt. Maar we zijn er ook afhankelijk van.
Nee we worden onder druk afhankelijk gehouden. Alle manieren om op andere manier aan energie te komen wordt onderdrukt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_81918045
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee we worden onder druk afhankelijk gehouden. Alle manieren om op andere manier aan energie te komen wordt onderdrukt.
Nogmaals, zonder olie als grondstof zou je ook geen computer hebben nu. Ik ook niet.
pi_81918213
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nogmaals:

Zonder olie bestonden wij niet.

Het enige positieve aan de BP-olie lek...is dat de olie sneller op is. That`s it..de manier waarop is k*tzooi.
We hebben nog veel jaar te gaan hoor.
pi_81918394
Klopt daar doel ik dan ook op
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:51:52 #56
52357 Lambiekje
pi_81918609
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nogmaals, zonder olie als grondstof zou je ook geen computer hebben nu. Ik ook niet.
Hennep zou een goede vervanger zijn van plastic e.d.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:00:29 #57
52357 Lambiekje
pi_81918994
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef todaviamoonbathing het volgende:

[..]

Nogmaals:

Zonder olie bestonden wij niet.
uhh hoe bedoel je dat? ~125 jaar geleden wisten we niet eens van het bestaan van het goedje.

Bespottelijk niet die groei. Ondanks al die doden van oorlogen, (ingespoten en aangepraate) ziektes, hongersnoden, pechongelukken en hoge babysterfte blijft de populatie groeien. En ondanks het afname van vruchtbaarheid.

Al zijn we nog geen kwart op de biomassa van mieren.
quote:
Het enige positieve aan de BP-olie lek...is dat de olie sneller op is. That`s it..de manier waarop is k*tzooi.
We hebben nog veel jaar te gaan hoor.
vind je dat positief?
pi_81919237
Eh, de Egyptenaren gebruikten al olieën bij o.a. mummificiatie.

Olie zoals aardolie was ook al eerder bekend maar de industrie is pas midden 19e eeuw geexplodeerd.
pi_81919865
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uhh hoe bedoel je dat? ~125 jaar geleden wisten we niet eens van het bestaan van het goedje.

Bespottelijk niet die groei. Ondanks al die doden van oorlogen, (ingespoten en aangepraate) ziektes, hongersnoden, pechongelukken en hoge babysterfte blijft de populatie groeien. En ondanks het afname van vruchtbaarheid.

Al zijn we nog geen kwart op de biomassa van mieren.
[..]

vind je dat positief?
Als we naar de grafiek kijken en de trend doorzetten van net vóór de industrieele revolutie zouden we met veel minder mensen zijn. Toen alle gigavelden (rond 1900) gevonden werden is de populatie explosief gestegen, en dat doet hij nog steeds, puur alleen door de olie. Dat bedoel ik.

Ook al die oorlogen en pechongelukken zouden er simpelweg niet zijn als er geen olie zou zijn.

Het is (denk ik) beter (nu het nog normaal kan) als we nu er vol voor kiezen af te kicken van onze olieverslaving, de gehele mensheid. Dan gedwongen worden in chaos en stress en noem maar op. En dit is geen verslaving waar je na een weekje rehab weer beter van word.

Als iedereen, de hele wereld, nu zou beginnen met stoppen en zwaar minderen op leefbare wijze, dan zou tegen de tijd dat het gedwongen zou moeten een hele hoop chaos (hele hoop) besparen.

Achteraf is gelukkig makkelijk om te zeggen, maar ik denk dat na de IR de olie een limiet zou moeten krijgen over wat er mee gemaakt kan/mag/moet worden, zodat we niet na ~125 jaar massaal zouden moeten afkicken.

[ Bericht 7% gewijzigd door todaviamoonbathing op 26-05-2010 14:41:12 ]
pi_81934780
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat zou regelrecht naar het topic 'geheime boodschappen in films' kunnen gaan.
So tru!

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_81936719
olie is in principe een natuurproduct, en zal daarom binnen een paar jaar gewoon vergaan

tijdens de golfoorlog zijn er oliebronnen expres 'lek' gestoken uit een soort protest, van de olie die toen de zee is ingestroomd is nu niets meer terug te vinden omdat het door de natuur is afgebroken (logisch als je bedenkt waar olie oorspronkelijk vandaan komt)

ja, er gaan nu dieren dood en het zal de natuur geen goed doen, maar zoals de ramp nu beschreven wordt (vaak op vage websites/bronnen) is gewoon onzin

ik heb hier een paar jaar terug een heel goed artikel over gelezen, maar kan hem niet meer terug vinden
pi_81936874
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

So tru!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zie ff niet wat de boodschap in "Waterworld" dan is. Lang geleden dat ik die film heb gezien. Enlighten me
pi_81936890
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zie ff niet wat de boodschap in "Waterworld" dan is. Lang geleden dat ik die film heb gezien. Enlighten me
Kijk de film maar

pi_81936947
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:22 schreef Redux het volgende:

[..]

Kijk de film maar

Goeie
pi_81939228
Interessant dit: Het zou geen simpel lek zijn maar wellicht een door menselijke activiteit geinitieerde vulkaanuitbarsting. Dat zou betekenen dat dit niet te stoppen is. Tja. Beetje paniekerige video wel.

pi_81945381
Ah.... ze maken het alleen maar erger met dat spul wat ze er overheen sproeien. De olie valt uiteen in kleine deeltjes en dwarrelt onderwater verder. Vissen en andere waterdieren krijgen die meuk nu nog sneller binnen.

Zie dit filmpje van Philip Cousteau die een duik maakt in de golf:

http://abcnews.go.com/GMA/video/diving-gulfs-toxic-soup-10735329

Ze sproeien die meuk gewoon over de vlekken om de boel minder erg te doen lijken dan dat het is.
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:50:09 #67
304765 sharron85
truthseeker
pi_81947947
Gelukkig komt Kevin Costner ons redden

http://niburu.nl/index.php?articleID=23338
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:51:26 #68
304765 sharron85
truthseeker
pi_81948039
Maar ik neem aan dat je mede daarom ook Waterworld aanhaalde trouwens ??
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:48:25 #69
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_81968292
Misschien stomme en overbodige vraag maar kan die olie icm corexit in de regencyclus komen en zich zo verspreiden over land?
It's all a blur!!!
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:22:35 #70
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_81969801
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Interessant dit: Het zou geen simpel lek zijn maar wellicht een door menselijke activiteit geinitieerde vulkaanuitbarsting. Dat zou betekenen dat dit niet te stoppen is. Tja. Beetje paniekerige video wel.

Ik heb inmiddels van betrouwbare bron een serie IP's gekregen van bedrijven die zoiets zouden kunnen bewerkstelligen en er bij betrokken zouden zijn.

Enige IP die ik nog niet heb kunnen plaatsen is Apple Inc.

Verder is DOD en DOD naval en een microwave wapen producent betrokken volgens die bron.
Dezelfde bron vertelt dat wikileaks in 2 weken iets gaat onthullen wat dit inderdaad kan bevestigen.

TEOTWAWKI.... ja helaas ziet het er naar uit en op het moment dat US naval het overneemt dan worden er nukes gegooid :/
pi_81970161
IP's? IP alsin Internet Protocol?
En wat ga je met die IP's doen?
pi_81973464
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:31 schreef Redux het volgende:
Melden bij 1-1-2, en zeggen dat je zojuist een moordaanslag op de zee hebt waargenomen?
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:18:11 #73
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_81974782
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:31 schreef Redux het volgende:
Niets, ik ontving het bericht in IP's en heb een whois gedaan. Verder niet de intresse om verder onderzoek te doen eigenlijk. Vond het wel een typisch bericht zodoende.
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:42:03 #74
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81975739
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:22 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb inmiddels van betrouwbare bron een serie IP's gekregen van bedrijven die zoiets zouden kunnen bewerkstelligen en er bij betrokken zouden zijn.

Enige IP die ik nog niet heb kunnen plaatsen is Apple Inc.

Verder is DOD en DOD naval en een microwave wapen producent betrokken volgens die bron.
Dezelfde bron vertelt dat wikileaks in 2 weken iets gaat onthullen wat dit inderdaad kan bevestigen.

TEOTWAWKI.... ja helaas ziet het er naar uit en op het moment dat US naval het overneemt dan worden er nukes gegooid :/
Eeehm, uit betrouwbare bron heb je een serie IP's gekregen. Dat vind ik nogal vaag. Waarom IP's?

En verder snap ik niet dat je hier gewoon zomaar wat flarden informatie post (waar je blijkbaar eigenlijk niet over mag praten, neem ik aan) die je uit betrouwbare bron hebt verkregen.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_81976068
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:42 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eeehm, uit betrouwbare bron heb je een serie IP's gekregen. Dat vind ik nogal vaag. Waarom IP's?

En verder snap ik niet dat je hier gewoon zomaar wat flarden informatie post (waar je blijkbaar eigenlijk niet over mag praten, neem ik aan) die je uit betrouwbare bron hebt verkregen.
Gelukkig zijn IP adressen ook niet aan te passen dan wel te "vervalsen", dus het zegt nul komma noppes, hoe betrouwbaar de bron dan ook.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:57:32 #76
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81976425
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:50 schreef The_stranger het volgende:
Gelukkig zijn IP adressen ook niet aan te passen dan wel te "vervalsen", dus het zegt nul komma noppes, hoe betrouwbaar de bron dan ook.
Buiten dat. Een halfslachtig verhaaltje posten over iets wat volgens eigen zeggen uit betrouwbare bron komt en dan met wat halfslachtige gegevens komen. Dat komt op mij over als interessantdoenerij.

Ik bedoel: Als iemand je iets vertelt waar je niet over mag praten, lul er dan verder ook niet over (en al helemaal niet op een internetforum), maar ga niet een beetje halve informatie zitten verspreiden.

Bovendien komen op die manier de praatjes de wereld in en anderen vullen het weer in en aan en fantaseren er wat bij, presenteren het als feiten, enzovoort...

[ Bericht 3% gewijzigd door JoepiePoepie op 27-05-2010 17:44:05 ]
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:33:58 #77
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_81990783
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Buiten dat. Een halfslachtig verhaaltje posten over iets wat volgens eigen zeggen uit betrouwbare bron komt en dan met wat halfslachtige gegevens komen. Dat komt op mij over als interessantdoenerij.

Ik bedoel: Als iemand je iets vertelt waar je niet over mag praten, lul er dan verder ook niet over (en al helemaal niet op een internetforum), maar ga niet een beetje halve informatie zitten verspreiden.

Bovendien komen op die manier de praatjes de wereld in en anderen vullen het weer in en aan en fantaseren er wat bij, presenteren het als feiten, enzovoort...
Er zijn mathematische graancirkels gevonden de laatste tijd die binaire codes bevatten en een daarvan bevatte precies een serie IP's die de dingen zouden kunnen doen die Ticker meldde.

Ik had geen zin om dit topic te laten ontsporen maar ken Ticker al een tijdje qua poster en ging ervan uit dat hij het wellicht een interesante reactie zou vinden om na te kijken.

Dat jij er meteen van maakt dat ik er niets over mag vertellen zegt een hoop over je eigenlijk
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:13:53 #78
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82000497
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Buschetta het volgende:
Dat jij er meteen van maakt dat ik er niets over mag vertellen zegt een hoop over je eigenlijk
Wat zegt dat dan over mij ?

Ik ging ervan uit dat als je iets uit betrouwbare bron krijgt en je post daar zomaar wat flarden van dat je er dan eigenlijk niet over mag praten . Dat was alles, meer niet .
pi_82003297
quote:
waarom doen ze dat ...
ik ben seruis
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:19:26 #80
301538 Allochtony_Montana
Coming soon to a hood near you
pi_82023151
niks aan de hand

olie in de zee wordt opgegeten door vissen en wordt dus visolie
visolie is gezond
dus dat olielek is gezond
  zondag 30 mei 2010 @ 13:08:07 #81
52357 Lambiekje
pi_82096277
quote:
Ten Things You Need (But Don't Want) To Know About the BP Oil Spill

1. Oil rig owner has made $270 million off the oil leak
2. BP has a terrible safety record
3. Oil spills are just a cost of doing business for BP
4. The Interior Department was at best, neglectful, and at worst, complicit
5. Clean-up prospects are dismal
6. BP has no real cleanup plan
7. Both Transocean and BP are trying to take away survivors' right to sue
8. BP bets on risk to employees to save money -- and doesn't care if they get sick
9. Environmental damage could even include a climatological catastrophe
10. No one knows what to do and it will happen again

Deepwater Horizon is not an anomaly -- it's the norm.
Bron
Verniel de wereld maar.
pi_82106903
En nou maar duimen dat die webbots er weer naastzitten..
http://www.grenswetenscha(...)et-13-miljard-doden/
  zondag 30 mei 2010 @ 21:51:37 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82119988
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 30 mei 2010 @ 21:59:21 #84
52357 Lambiekje
pi_82120705
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
De vraag is, tank je daar dan ook niet meer.
pi_82121716
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De vraag is, tank je daar dan ook niet meer.
Ik tank daar niet meer.
  zondag 30 mei 2010 @ 22:26:16 #86
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82122720
Ik heb geen auto
Onikaan ni ov dovah
pi_82122849
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik heb geen auto
ik ook niet

Hoewel ik ongeveer 1x in de 5 jaar tank met de auto van mijn vader.
  zondag 30 mei 2010 @ 23:40:43 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82126576
Ja dat doe ik ook heel soms, of bijvoorbeeld met een huurauto. Dan tank ik meestal bij Shell voor de korting.
Onikaan ni ov dovah
pi_82127248
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Ik tank daar niet meer.
Ik tankte daar sowieso al nooit. Maar wat maakt het uit. Alsof Shell een haar beter is.
pi_82127640
wat is dat toch met die linkdrops naar niburu.nl? Met die desinfo hoaxsite van mentally challenged hoaxboer Anton Teuben haal je alle geloofwaardigheid onderuit.
  maandag 31 mei 2010 @ 00:18:40 #91
52357 Lambiekje
pi_82127965
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik tankte daar sowieso al nooit. Maar wat maakt het uit. Alsof Shell een haar beter is.
Die doet dan weer leuke zaken in Nigeria.
  maandag 31 mei 2010 @ 00:21:05 #92
52357 Lambiekje
pi_82128048
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:21 schreef Maron het volgende:
En nou maar duimen dat die webbots er weer naastzitten..
http://www.grenswetenscha(...)et-13-miljard-doden/
rooskleurig allemaal.
  maandag 31 mei 2010 @ 01:02:35 #93
52357 Lambiekje
pi_82129173
quote:
Toxic Oil Spill Rains Warned Could Destroy North America
A dire report prepared for President Medvedev by Russia’s Ministry of Natural Resources is warning today that the British Petroleum (BP) oil and gas leak in the Gulf of Mexico is about to become the worst environmental catastrophe in all of human history threatening the entire eastern half of the North American continent with “total destruction”.
[..]
The dispersal agent Corexit 9500 is a solvent originally developed by Exxon and now manufactured by the Nalco Holding Company of Naperville, Illinois that is four times more toxic than oil (oil is toxic at 11 ppm (parts per million), Corexit 9500 at only 2.61ppm). In a report written by Anita George-Ares and James R. Clark for Exxon Biomedical Sciences, Inc. titled “Acute Aquatic Toxicity of Three Corexit Products: An Overview” Corexit 9500 was found to be one of the most toxic dispersal agents ever developed. Even worse, according to this report, with higher water temperatures, like those now occurring in the Gulf of Mexico, its toxicity grows.
[..]
Reports are also coming from the United States that their government is secretly preparing to evacuate tens-of-millions of their citizens from their Gulf of Mexico States should the most dire of these scientific warnings start to come true.

bron
Damned!
pi_82129451
http://ec.environmentalco(...)eo/1053633/4315.html

Een van de overlevenden van de BP ramp in de gulf van Mexico aan het woord..wat een drama..

..dan ga je je afvragen waar we mee bezig zijn op deze wereld, hoe heeft het ooit tot dit punt kunnen komen?
pi_82223675
BP hopes to contain the spill from its leaking well in the Gulf of Mexico within 24 hours
http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/us_and_canada/10198201.stm

The Obama administration, searching for ways to respond to the worst oil spill in U.S. history, opened civil and criminal investigations of the disaster on Tuesday.
http://www.marketwatch.co(...)06-01?dist=afterbell

Performance of Oil Companies Since the BP (BP) Spill
http://www.thedisciplinedinvestor.com/blog/2010/06/01/performance-of-oil-companies-since-the-bp-bp-spill/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+thedisciplinedinvestor%2FEBHR+%28The+Disciplined+Investor%29

Spill may cut world oil supply 500,000 bpd-report
http://www.reuters.com/ar(...)528?type=marketsNews
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:17:55 #96
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_82237879
"And the second angel poured out his vial upon the sea; and it became as the blood of a dead man: and every living soul died in the sea.

"And the third angel poured out his vial upon the rivers and fountains of waters; and they became as blood."

Revelation 16:3-4
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:13:26 #97
301538 Allochtony_Montana
Coming soon to a hood near you
pi_82248353
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef Aurora025 het volgende:
"And the second angel poured out his vial upon the sea; and it became as the blood of a dead man: and every living soul died in the sea.

"And the third angel poured out his vial upon the rivers and fountains of waters; and they became as blood."

Revelation 16:3-4
oh, jij springt meteen naar de 7 bowls...
eerst de 7 seals, waarvan het breken van de 7e 7 engelen oproept met 7 trumpets, waarvan de 7e 7 engelen oproept met elk hun eigen bowl...

met een beetje fantasie zou je dit kunnen intepreteren als de 2e trompet:

The second angel sounded his trumpet, and something like a huge mountain(booreiland), all ablaze(stond in brand), was thrown into the sea. A third of the sea turned into blood (ok), a third of the living creatures in the sea died (plausibel), and a third of the ships were destroyed(hm...hier wordt het tricky tenzij N-Korea de smaak te pakken heeft met hun torpedo's).
  donderdag 3 juni 2010 @ 02:50:00 #98
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_82268503
Gulf Oil Disaster: Planned Event To Cause Mass FEMA Evacuation?

"The leak that we did on purpose"

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurora025 op 03-06-2010 02:57:18 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_82268672
Wat die teksten uit Openbaringen betreft: Als vandaag of morgen de Al-Aqsamoskee in Jeruzalem met de grond gelijk wordt gemaakt dan zal ik dat serieuzer gaan nemen.

Voor de rest hoop ik dat BP mag boeten voor alles wat ze kapot heeft gemaakt.

Ik tank er al niet meer, en begreep van kennissen en familie dat ik niet de enige ben.
pi_82270510
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:50 schreef Aurora025 het volgende:
Gulf Oil Disaster: Planned Event To Cause Mass FEMA Evacuation?

"The leak that we did on purpose"

Laten we wederom het financiele aspect niet vergeten ...

Goldman Sachs sold $250 million of BP stock before spill
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')