Wat is er niet waar aan dan? Men doet net of de olie-industrie in de basis iets slechts is. Ja er zitten graaiers en ja er worden regels aan de laars gelapt. Maar we zijn er ook afhankelijk van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat een ongepaste kutopmerking in dit topic
Nee we worden onder druk afhankelijk gehouden. Alle manieren om op andere manier aan energie te komen wordt onderdrukt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan dan? Men doet net of de olie-industrie in de basis iets slechts is. Ja er zitten graaiers en ja er worden regels aan de laars gelapt. Maar we zijn er ook afhankelijk van.
Nogmaals, zonder olie als grondstof zou je ook geen computer hebben nu. Ik ook niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee we worden onder druk afhankelijk gehouden. Alle manieren om op andere manier aan energie te komen wordt onderdrukt.
Nogmaals:quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan dan? Men doet net of de olie-industrie in de basis iets slechts is. Ja er zitten graaiers en ja er worden regels aan de laars gelapt. Maar we zijn er ook afhankelijk van.
Hennep zou een goede vervanger zijn van plastic e.d.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nogmaals, zonder olie als grondstof zou je ook geen computer hebben nu. Ik ook niet.
uhh hoe bedoel je dat? ~125 jaar geleden wisten we niet eens van het bestaan van het goedje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef todaviamoonbathing het volgende:
[..]
Nogmaals:
Zonder olie bestonden wij niet.
vind je dat positief?quote:Het enige positieve aan de BP-olie lek...is dat de olie sneller op is. That`s it..de manier waarop is k*tzooi.
We hebben nog veel jaar te gaan hoor.
Als we naar de grafiek kijken en de trend doorzetten van net vóór de industrieele revolutie zouden we met veel minder mensen zijn. Toen alle gigavelden (rond 1900) gevonden werden is de populatie explosief gestegen, en dat doet hij nog steeds, puur alleen door de olie. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uhh hoe bedoel je dat? ~125 jaar geleden wisten we niet eens van het bestaan van het goedje.
Bespottelijk niet die groei. Ondanks al die doden van oorlogen, (ingespoten en aangepraate) ziektes, hongersnoden, pechongelukken en hoge babysterfte blijft de populatie groeien. En ondanks het afname van vruchtbaarheid.
Al zijn we nog geen kwart op de biomassa van mieren.
[..]
vind je dat positief?
So tru!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat zou regelrecht naar het topic 'geheime boodschappen in films' kunnen gaan.
Ik zie ff niet wat de boodschap in "Waterworld" dan is. Lang geleden dat ik die film heb gezien. Enlighten mequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
So tru!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk de film maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie ff niet wat de boodschap in "Waterworld" dan is. Lang geleden dat ik die film heb gezien. Enlighten me
Ik heb inmiddels van betrouwbare bron een serie IP's gekregen van bedrijven die zoiets zouden kunnen bewerkstelligen en er bij betrokken zouden zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Interessant dit: Het zou geen simpel lek zijn maar wellicht een door menselijke activiteit geinitieerde vulkaanuitbarsting. Dat zou betekenen dat dit niet te stoppen is. Tja. Beetje paniekerige video wel.
Melden bij 1-1-2, en zeggen dat je zojuist een moordaanslag op de zee hebt waargenomen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:31 schreef Redux het volgende:
IP's? IP alsin Internet Protocol?
En wat ga je met die IP's doen?
Niets, ik ontving het bericht in IP's en heb een whois gedaan. Verder niet de intresse om verder onderzoek te doen eigenlijk. Vond het wel een typisch bericht zodoende.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:31 schreef Redux het volgende:
IP's? IP alsin Internet Protocol?
En wat ga je met die IP's doen?
Eeehm, uit betrouwbare bron heb je een serie IP's gekregen. Dat vind ik nogal vaag. Waarom IP's?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:22 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb inmiddels van betrouwbare bron een serie IP's gekregen van bedrijven die zoiets zouden kunnen bewerkstelligen en er bij betrokken zouden zijn.
Enige IP die ik nog niet heb kunnen plaatsen is Apple Inc.
Verder is DOD en DOD naval en een microwave wapen producent betrokken volgens die bron.
Dezelfde bron vertelt dat wikileaks in 2 weken iets gaat onthullen wat dit inderdaad kan bevestigen.
TEOTWAWKI.... ja helaas ziet het er naar uit en op het moment dat US naval het overneemt dan worden er nukes gegooid :/
Gelukkig zijn IP adressen ook niet aan te passen dan wel te "vervalsen", dus het zegt nul komma noppes, hoe betrouwbaar de bron dan ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeehm, uit betrouwbare bron heb je een serie IP's gekregen. Dat vind ik nogal vaag. Waarom IP's?
En verder snap ik niet dat je hier gewoon zomaar wat flarden informatie post (waar je blijkbaar eigenlijk niet over mag praten, neem ik aan) die je uit betrouwbare bron hebt verkregen.
Buiten dat. Een halfslachtig verhaaltje posten over iets wat volgens eigen zeggen uit betrouwbare bron komt en dan met wat halfslachtige gegevens komen. Dat komt op mij over als interessantdoenerij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:50 schreef The_stranger het volgende:
Gelukkig zijn IP adressen ook niet aan te passen dan wel te "vervalsen", dus het zegt nul komma noppes, hoe betrouwbaar de bron dan ook.
Er zijn mathematische graancirkels gevonden de laatste tijd die binaire codes bevatten en een daarvan bevatte precies een serie IP's die de dingen zouden kunnen doen die Ticker meldde.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Buiten dat. Een halfslachtig verhaaltje posten over iets wat volgens eigen zeggen uit betrouwbare bron komt en dan met wat halfslachtige gegevens komen. Dat komt op mij over als interessantdoenerij.
Ik bedoel: Als iemand je iets vertelt waar je niet over mag praten, lul er dan verder ook niet over (en al helemaal niet op een internetforum), maar ga niet een beetje halve informatie zitten verspreiden.
Bovendien komen op die manier de praatjes de wereld in en anderen vullen het weer in en aan en fantaseren er wat bij, presenteren het als feiten, enzovoort...
Wat zegt dat dan over mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Buschetta het volgende:
Dat jij er meteen van maakt dat ik er niets over mag vertellen zegt een hoop over je eigenlijk
waarom doen ze datquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Kijk en huiver, live-streaming van het lek.
Verniel de wereld maar.quote:Ten Things You Need (But Don't Want) To Know About the BP Oil Spill
1. Oil rig owner has made $270 million off the oil leak
2. BP has a terrible safety record
3. Oil spills are just a cost of doing business for BP
4. The Interior Department was at best, neglectful, and at worst, complicit
5. Clean-up prospects are dismal
6. BP has no real cleanup plan
7. Both Transocean and BP are trying to take away survivors' right to sue
8. BP bets on risk to employees to save money -- and doesn't care if they get sick
9. Environmental damage could even include a climatological catastrophe
10. No one knows what to do and it will happen again
Deepwater Horizon is not an anomaly -- it's the norm.
Bron
De vraag is, tank je daar dan ook niet meer.quote:
Ik tank daar niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De vraag is, tank je daar dan ook niet meer.
Die doet dan weer leuke zaken in Nigeria.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik tankte daar sowieso al nooit. Maar wat maakt het uit. Alsof Shell een haar beter is.
rooskleurig allemaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:21 schreef Maron het volgende:
En nou maar duimen dat die webbots er weer naastzitten..
http://www.grenswetenscha(...)et-13-miljard-doden/
Damned!quote:Toxic Oil Spill Rains Warned Could Destroy North America
A dire report prepared for President Medvedev by Russia’s Ministry of Natural Resources is warning today that the British Petroleum (BP) oil and gas leak in the Gulf of Mexico is about to become the worst environmental catastrophe in all of human history threatening the entire eastern half of the North American continent with “total destruction”.
[..]
The dispersal agent Corexit 9500 is a solvent originally developed by Exxon and now manufactured by the Nalco Holding Company of Naperville, Illinois that is four times more toxic than oil (oil is toxic at 11 ppm (parts per million), Corexit 9500 at only 2.61ppm). In a report written by Anita George-Ares and James R. Clark for Exxon Biomedical Sciences, Inc. titled “Acute Aquatic Toxicity of Three Corexit Products: An Overview” Corexit 9500 was found to be one of the most toxic dispersal agents ever developed. Even worse, according to this report, with higher water temperatures, like those now occurring in the Gulf of Mexico, its toxicity grows.
[..]
Reports are also coming from the United States that their government is secretly preparing to evacuate tens-of-millions of their citizens from their Gulf of Mexico States should the most dire of these scientific warnings start to come true.
bron
oh, jij springt meteen naar de 7 bowls...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef Aurora025 het volgende:
"And the second angel poured out his vial upon the sea; and it became as the blood of a dead man: and every living soul died in the sea.
"And the third angel poured out his vial upon the rivers and fountains of waters; and they became as blood."
Revelation 16:3-4
Laten we wederom het financiele aspect niet vergeten ...quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:50 schreef Aurora025 het volgende:
Gulf Oil Disaster: Planned Event To Cause Mass FEMA Evacuation?
"The leak that we did on purpose"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |