OT: succes, de goede mensen die het beste met iedereen het beste voor hebben zijn zwaar in de minderheid.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef Trippii het volgende:
Met deze dit topic hoop ik een duidelijker beeld te krijgen van hoe mensen een mogelijk werkende en vooral betere wereld inzien onder het motto:
Een nieuw wereld systeem, omdat een goed mens het beste met iedereen voor heeft!
Ja, in mijn zakken graag!quote:
Ah, GMTAquote:
En elke dag carnaval!quote:
Dank u! Vandaar ook dit topic, voor de mensen die dat wél hebben. De rest wordt ook vriendelijk gevraagd zich hier buiten te houden, mits ze goede ideeën hebben natuurlijk!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
OT: succes, de goede mensen die het beste met iedereen het beste voor hebben zijn zwaar in de minderheid.
Dus goede ideeen mogen hier niet gepost wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:29 schreef Trippii het volgende:
De rest wordt ook vriendelijk gevraagd zich hier buiten te houden, mits ze goede ideeen hebben natuurlijk!
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus goede ideeen mogen hier niet gepost worden
Die snapte ik ook al niet...quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus goede ideeen mogen hier niet gepost worden
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
HET VERSCHIL TUSSEN MITS EN TENZIJ, MOEDERNEUKER, LEER HET !!!!
Het verschil tussen 'mits' en 'tenzij'
mits/tenzij
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet kennen
Zal ik je mijn rekeningnummer pm'en?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben zelf voor een betere verdeling van welvaart en ben zelf ook bereid om materiële concessies te doen om daaraan mee te helpen.
* JoepiePoepie begint steeds meer in zielengroepen te gelovenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:35 schreef _Led_ het volgende:
HET VERSCHIL TUSSEN MITS EN TENZIJ, MOEDERNEUKER, LEER HET !!!!
JIj was toch die wat voor bijna niks op een onbewoond eilandje wilde wonen om eventueel wat vertaalwerk te doen?quote:
wat?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
JIj was toch die wat voor bijna niks op een onbewoond eilandje wilde wonen om eventueel wat vertaalwerk te doen?
Yup, maar dat ticket moet ook ergens van betaald worden he. Zou een hele goede investering zijn voor iemand die de wereld wil verbeteren. Mijn wereld wordt er een stuk beter van, in ieder geval 1 persoon gelukkig gemaakt!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef Flammie het volgende:
JIj was toch die wat voor bijna niks op een onbewoond eilandje wilde wonen om eventueel wat vertaalwerk te doen?
Ja want daar doelde de TS opquote:Op maandag 3 mei 2010 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Yup, maar dat ticket moet ook ergens van betaald worden he. Zou een hele goede investering zijn voor iemand die de wereld wil verbeteren. Mijn wereld wordt er een stuk beter van, in ieder geval 1 persoon gelukkig gemaakt!
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Yup, maar dat ticket moet ook ergens van betaald worden he. Zou een hele goede investering zijn voor iemand die de wereld wil verbeteren. Mijn wereld wordt er een stuk beter van, in ieder geval 1 persoon gelukkig gemaakt!
gast je kunt niet gratis of met een hongerloon ergens werk gaan doen en dan denken dat je rond komt.. zo werkt het nietquote:Op maandag 3 mei 2010 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om je over de streep te trekken? Iedere maand een foto sturen van mijn gelukkige gezicht?quote:
Nee, want je hebt het natuurlijk geheel zonder reden en totaal los van het topic over de strekking van het verbeteren van de wereld (in dit geval 1 persoon-jezelf)quote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook niet op TS met die reactie...
Dat is mijn horrorwereld. Niet dat ik de huidige versnippering een goed idee vind. Maar rechts en totalitair, no fucking way. Dan help ik liever mee aan het tegengaan aan de overbevolking door mijn leven er dan maar aan te geven.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef ElectricEye het volgende:
*zucht*
TS bedoeld een wereldsysteem.
Spatienazi FTW!
Ikzelf denk daarbij aan een totalitair groen-rechts systeem met ondergetekende als Grote Kapitein, dan mogen de nazaten van de Grote Roerganger aka de Eerste Stuurman mijn bevelen opvolgen: "Nee, niet links, maar rechts!"
Sowieso is een totalitair wereldsysteem het beste voor de mensheid op lange termijn. De huidige versnipperde macht werkt overbevolking in de hand. En dan gaan rijke mensen uit het ene gebied die zieke kindjes zielig vinden heel veel geld uitgeven om de overbevolking in andere gebieden nog erger te maken. Een wereldomvattend systeem zou dat kunnen voorkomen.
Jawel. Als je tevreden bent met een hutje en geen dure shit hoeft te hebben is het al snel goed he.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:44 schreef Michielos het volgende:
gast je kunt niet gratis of met een hongerloon ergens werk gaan doen en dan denken dat je rond komt.. zo werkt het niet
Niets. maar je hebt me wel laten lachen vandaag. Goede daad voor vandaag verrichtquote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om je over de streep te trekken? Iedere maand een foto sturen van mijn gelukkige gezicht?
ach jee krijgen we die discussie dalijk weerquote:Jawel. Als je tevreden bent met een hutje en geen dure shit hoeft te hebben is het al snel goed he.
nja, sterkte. Wanneer ga je? en met welke baan?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Jawel. Als je tevreden bent met een hutje en geen dure shit hoeft te hebben is het al snel goed he.
Kneuzenkop, misschien had je moeten opletten bij begrijpend lezen. Nog 1 keer dan:quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef Flammie het volgende:
Nee, want je hebt het natuurlijk geheel zonder reden en totaal los van het topic over de strekking van het verbeteren van de wereld (in dit geval 1 persoon-jezelf)
Het ging om deze quote en die was naar mij gericht domkopquote:Op maandag 3 mei 2010 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Iemand even gelukkig gemaakt, yeah.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Niets. maar je hebt me wel laten lachen vandaag. Goede daad voor vandaag verricht
Als iemand mijn ticket betaald.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef Michielos het volgende:
nja, sterkte. Wanneer ga je? en met welke baan?
Niet dus..quote:
Klinkt misschien gemeen, maar als je er zo over denkt, waarom doe je het dan niet ?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef nokwanda het volgende:
Dan help ik liever mee aan het tegengaan aan de overbevolking door mijn leven er dan maar aan te geven.
Dat is de schuld van Flammie, want hij wil de scholen afschaffen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:54 schreef _Led_ het volgende:
Tip voor een betere wereld : "betaalt" is met een t.
Ja; dit is mijn planquote:Op maandag 3 mei 2010 14:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Flammie, want hij wil de scholen afschaffen.
het is deze topic hoor. Het is namelijk ook de topic omdat topic uit het engels komt en dan automatische 'de' krijgt.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
OT: succes, de goede mensen die het beste met iedereen het beste voor hebben zijn zwaar in de minderheid.
Geen regen meer! Want die regen is alleen maar bedacht door de overheid om de makke schaapjes binnen te houden!quote:
Nope, kan allebei. 'Deze topic' klinkt nergens naar en daarom is 'dit topic' het meest gebruikte.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is deze topic hoor. Het is namelijk ook de topic omdat topic uit het engels komt en dan automatische 'de' krijgt.
Je vergat de essentiele sexrobots!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie heeft alle goede ideeen even op een rijtje gezet:
quote:
Waarom robots?quote:
Nieuwe voor het lijstje:quote:Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef Complexiteit het volgende:
Waarom robots?
Waarom niet het recht op sex erkennen? Voor mannen, uiteraard. Vrouwen hebben dan geen erkenning nodig, dat komt wel goed.
Maar jij bent daar zo goed in.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:Het staat iedereen vrij om het lijstje aan te vullen en bij te houden voor Trippii.
Omdat vrouwen dan hun brad pitt en george clooney robots in de kast hebben staan, ik mijn charlize theron en carmen electra robots, je kan pakken waar je zin in hebt en niemand meer jaloers hoeft te zijn. Sexual revolution!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef Complexiteit het volgende:
Waarom robots?
Waarom niet het recht op sex erkennen? Voor mannen, uiteraard. Vrouwen hebben dan geen erkenning nodig, dat komt wel goed.
Oh wow, wat vooruitstrevend.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef Salvad0R het volgende:
- vernietiging van olie-afhankelijkheid, vervangen door moderne technologie
- vernietiging van geld-afhankelijkheid, vervangen door eerlijk monetair systeem
- verandering van voedselvoorziening, efficientie boven winst
- verandering van educatieve systeem, kennis boven slavernij
- vernietiging van het hele fossiele media systeem, vervangen door kritische vrijheid & feiten.
Enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |