ik vind cod5 bagger...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:24 schreef Fallen het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Treyarch?
Alsof MW2 nou zo'n geweldige game was....![]()
Volgens mij kan Treyarch een prima CoD afleveren dat gewoon mee kan met de huidige games.
Overigens mis ik in de poll nog: Allebei, Geen, en zelfs SpecOps: The Line (hoewel, die is 3rd person).
Dat is zo'n über-vette gif. Elke keer weerquote:
Ik mis de optie "shooters zijn sowieso kut".quote:Op maandag 3 mei 2010 18:09 schreef Beach het volgende:
Dus; welke game wordt beter denken jullie?
Medal of Honour of COD Black Ops.
Poll: Welke game wordt beter?CoD Black Ops Medal of Honour
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
lol wat zitten die benen raar aan zijn lijf vast? Alsof ie geen kont heeft oidquote:
Komt denk door die bobbel op z'n onderrug.. Vind z'n benen wel in een goede houding staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:19 schreef Griebus het volgende:
[..]
lol wat zitten die benen raar aan zijn lijf vast? Alsof ie geen kont heeft oid
http://www.gamespot.com/xbox360/action/idtech5/news.html?sid=6260965&om_act=convert&om_clk=gsupdates&tag=updates;title;1&mode=previewsquote:It's clear that, thanks to the idtech5 technology, one of Rage's specialties is the rich and vast environment that you'll be exploring--whether it is on foot or behind the wheel. Given id Software's influential history in the first-person shooter genre, we're eager to play the game for ourselves. More details are expected to be released as we head into the annual Electronic Entertainment Expo. We'll be sure to keep a close eye on Rage, as it is coming out for the PC, Xbox 360, and PlayStation 3 sometime next year.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef MasGhibli het volgende:
Ps3'ers: is het mogelijk om je PSN Nick te wijzigen, waarbij je friends/trophies en aangekochte artikelen behouden blijven?
Als je een nieuwe account aanmaakt, dan kan je ze gelijk gebruiken op je PS3 zolang je de oude account maar behoud. Aangeschafte PSN-titels zijn eigenlijk meer gekoppeld aan de PS3 (serienummer) dan aan de account. Je zou dus (in theorie) 30 accounts kunnen maken die allemaal op dezelfde PS3 dezelfde game kunnen spelen, maar je kan de game maar maximaal op 5 (of recentelijk 3??) PS3's installeren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef MasGhibli het volgende:
Heb zojuist een nieuw psn id aangemaakt!
Nu uitvinden hoe ik gekochte games, zoals wipeout hd kan koppelen!
Je kon toch uitwisselen met friends?
quote:Closing Comments
ModNation Racers isn't just a competent kart racer, it's a very good one with an innovative strategic twist. Its player creation features aren't doomed to be ignored; they're enticing, accessible and well-presented enough to really feel integral to the game, rather than an accomplished but ultimately pointless time-sink for dedicated players only. It's the best kart-racing game we've played in a very long while, and one of the first that shows its own personality rather than piggybacking off popular characters or aping the kings of the genre – and the excellent customisation features help to make a good thing even better.
IGN US: 9/10quote:9.0 Presentation
The characters and cutscenes are colourful, exuberant and humorous, and the customisation features are very intuitive.
9.0 Graphics
Clean-cut, high-definition cartoon looks, well-designed tracks and smooth performance.
8.5 Sound
Cheery music and racers' yelps form an appropriate aural backdrop.
8.5 Gameplay
Unpredictable, high-speed, fun to handle, occasionally a little unfair, but always enjoyable.
9.0 Lasting Appeal
Five tiers of single-player tracks are challenging, but don't last all that long – but the additional challenges and track creation extend the game well beyond completion.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10)
Nou mooi nie meer eejquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je een nieuwe account aanmaakt, dan kan je ze gelijk gebruiken op je PS3 zolang je de oude account maar behoud. Aangeschafte PSN-titels zijn eigenlijk meer gekoppeld aan de PS3 (serienummer) dan aan de account. Je zou dus (in theorie) 30 accounts kunnen maken die allemaal op dezelfde PS3 dezelfde game kunnen spelen, maar je kan de game maar maximaal op 5 (of recentelijk 3??) PS3's installeren.
Ik heb er zin anquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb laatst Bully uitgespeeld, eigenlijk gewoon een 'lieve' versie van GTA. Toffe settingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb er zin an,lijkt me eigenlijk veull leukere setting dan GTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef Gamer_V het volgende:
Wat gaat het PSN netwerk traag trouwens. Paar van mijn vrienden zeggen dat ze er ook last van hebben. Na tien minuten 5% gedownload, van een schamele 53mb. En dat is dan update 1 van 6. ZuchtVerder mensen last van?
Ik heb met het PSN netwerk minder problemen dan Xbox live.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef Gamer_V het volgende:
Wat gaat het PSN netwerk traag trouwens. Paar van mijn vrienden zeggen dat ze er ook last van hebben. Na tien minuten 5% gedownload, van een schamele 53mb. En dat is dan update 1 van 6. ZuchtVerder mensen last van?
Afgezien van de hele drukke momenten zoals 19:00 op de dag van de PSN-store update, haal ik normaal gesproken altijd wel 1 megabyte / sec. Kan dus niet zeggen dat ik PSN nou echt traag vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Normaal gesproken wel ja. Maar nu niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Afgezien van de hele drukke momenten zoals 19:00 op de dag van de PSN-store update, haal ik normaal gesproken altijd wel 1 megabyte / sec. Kan dus niet zeggen dat ik PSN nou echt traag vind.
Ow, sorry. Je bedoelde op dit specifieke moment. Geen idee, PS3 wel aan gehad, maar niks gedownload. Misschien is er het een en ander gaande ivm store update morgen. (Vanaf morgen vast op woensdag ipv donderdag).quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja. Maar nu niet.
Vind het wel vaag, kan me herinneren dat ik de demo echt zo ontzettend kut vond dat er bijna niks meer aan te redden zou zijn voordat de retail uit zou komen. Besturing was zo lineair en doorzichtig dat er gewoon weinig aan was, grafisch zag het er wel aardig uit allemaal. Maar mooi dat ze dus in korte tijd blijkbaar wel de core van de game, de besturing, flink aangepakt hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 06:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Die ga ik wel halen denk ik
Ik vind lineaire besturing anders best prettig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Besturing was zo lineair en doorzichtig dat er gewoon weinig aan was
Eerlijk gezegd vond ik Bully ook leuker dan GTA.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb laatst Bully uitgespeeld, eigenlijk gewoon een 'lieve' versie van GTA. Toffe setting
http://www.thesixthaxis.com/2010/05/05/review-modnation-racers/quote:Pros:
* Utterly compulsive create options
* A lengthy, rewarding single player mode
* Split screen multiplayer and 12 player online
* Should in theory last indefinitely
Cons:
* Loading times are an issue
* Frame rate should have been pushed to sixty
I’ve been lucky enough to see ModNation Racers grow over the last few months, and it’s gone from a limited taster of a beta to something wonderfully vast without ever being overly complicated. The creation is as deep or as automatic as you want it, the online as time sapping or as casual as your heart desires – MNR is a game for everyone without ever making anyone feel left out, and in the days of hardcore first person shooters and single player epics, surely that’s exactly what we all need just now?
quote:After bursting onto the scene in some style last summer during the games conventions and then impressing many with an open beta test earlier in the year, it’s fair to say much of the promise that Play, Create, Share suggested seems to have been fulfilled by ModNation Racers.
quote:As a karting game there’s no scope for forgiveness for ModNation Racers in that way. Thank goodness then that United Front has pulled off what so many seem to find so difficult in making a truly addictive, infectious and delightfully frustrating karting game.
Because, let’s face it, karting games are supposed to be frustrating at times. Unlike most others ModNation does owe a lot more to skill than kart selection (although you can alter the balance between speed/acceleration and handling/drift to match your style), but skill alone is not enough to win a race when you’ve got such well-balanced weapons on the track. Mastering the use of your arsenal as well as the best use of the drift to earn boost power is essential.
http://ps3.nowgamer.com/reviews/ps3/9172/modnation-racersquote:Even as a karting game ModNation Racers puts the likes Sonic to shame, but add the immense levels of creativity and this is a class apart. It has some technical issues, but once the community comes it should make a worthy partner to Sackboy’s adventures.
quote:Rockstar Games Announces ‘Outlaws To The End’ Co-Op Mission Pack for Red Dead Redemption
Free-to-download co-op game play coming to Red Dead Redemption
New York, NY – May 5, 2010 – Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce the ‘Outlaws To The End’ Co-Op multiplayer Mission Pack for Red Dead Redemption. Available FREE this June simultaneously for Xbox LIVE® and PlayStation® Network, this brand new co-op mode adds an entirely new dimension to Red Dead Redemption’s game play.
“Multiplayer in Red Dead Redemption offers players a whole new way to encounter the massive open world we’ve created, but we felt the experience would not be complete without co-op game play,” said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. “With these missions, we wanted to create new ways for players to share in the experience of engaging with this amazing landscape.”
One of three downloadable content packs, the ‘Outlaws To The End’ Co-Op Mission Pack features six all-new multiplayer missions full of outlaws, epic gunfights, and revolution for 2-4 players. The ‘Outlaws to the End’ Co-Op Mission Pack offers additional multiplayer XP rewards and brand new Achievements and Trophies to unlock. These six explosive and epic missions will play out across the game world, including:
“Walton’s Gold”
Walton’s Gang have taken control of a mining camp rich with gold. Fight through the camp and load your mine cart with as much gold as you can carry and get out as fast as you can – Walton’s boys have rigged the place to blow.
“The River”
Ride a raft down river, taking out rebel encampments along the way until you reach the rebel stronghold of Nosalida and a final epic battle for the town’s massive weapons caches. Watch out for Gatling gun-equipped enemy rafts.
“Ammunition”
The Mexican Army has the town of Tesoro Azul under siege. Storm the gates under heavy cannon, Gatling gun and sniper fire to destroy the Mexican artillery placements.
Go to www.rockstargames.com/reddeadredemption for more information. Stay tuned for news about two additional downloadable content updates for release later this summer.
Dan moet je naar redtube of zo.quote:
http://twitter.com/geoffkeighley/status/13437783117quote:First gameplay trailer for Enslaved, from Ninja Theory, will air this Friday night on GTTV
http://www.eurogamer.net/articles/modnation-racers-review?page=3quote:United Front deserves to be praised for much that they've done here - putting so much creativity and community in the hands of the player is something which only LittleBigPlanet has pulled off on console before. It's just a shame that that success had to be tempered by a somewhat overenthusiastic approach to the unpredictability inherent in the genre. That said, those with a calmer and more artistic temperament than I, with a little more patience, can probably add another mark to the score - especially online.
http://www.edge-online.com/features/review-modnation-racersquote:The result is a triumphant toolset attached to a decent stab at the karting genre. Although LBP has the edge in terms of visual charm and broke the ground for this expansive genre, in its details ModNation is not an unworthy successor. Should Play, Create, Share continue expanding, Modnation’s take on it may well be its broadest achievement. It sacrifices a little complexity and depth, but the result is a less intimidating toolset, one that far more people will find easy to use, and far less liable to result in a cluttered hard drive of half-finished masterpieces
*checkt Redtubequote:
quote:An Ubisoft representative has responded, confirming the image as real.
"Ubisoft confirms the authenticity of this image and will provide more information next week."
You heard the rep, more details on Assassin's Creed Brotherhood next week. Stay tuned!
Naja, 15 oktober is nieuw voor mij. Is al een heel stuk concreter dan 'fall 2010'quote:
Mogelijk alleen DLC.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand of de online mogelijkheden van Modnation Racers gekoppeld is aan land?
SPOILER: Nog meer rantingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch blijft 't een wreed spel![]()
Lijkt mij ook wel leuk. Zijn er al mensen die 'm hier gespeeld hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
3D Dot Game Heroes. Nog eventjes wachten.
Stiekem ben ik ook wel benieuwd maar op een of andere manier voelt het niet als een full price game.. Mocht ik hem cheap ass tegenkomen dan overweeg ik zeker om hem aan te schaffen..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk. Zijn er al mensen die 'm hier gespeeld hebben?
Marvel vs Capcom 2quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:51 schreef Vince22 het volgende:
Heb nog 10 euro aan PSN tegoed... Iemand een aanradertje?
Had 20 euro tegoed gehad voor mn verjaardag en een tientje uitgegeven aan Braid, superspel trouwens. Alleen nu nog 10 over en bij god geen idee wat tof is!
http://www.axelmusic.com/productDetails/730865001347quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook wel benieuwd maar op een of andere manier voelt het niet als een full price game.. Mocht ik hem cheap ass tegenkomen dan overweeg ik zeker om hem aan te schaffen..
Oeh, dat klinkt al een stuk aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.axelmusic.com/productDetails/730865001347
Hij staat hier nu voor 32 euro
En hier voor 25.85 pond:(wel 3.50 pond verzendkosten omdat ze aangetekend versturen)
http://www.shopto.net/PS3(...)20Game%20Heroes.html
Whehehe. Dat gezicht van Jolquote:
Whehehehe eensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe. Dat gezicht van Jol![]()
Dit kan ik dan wel weer waarderen.
Ja, kunnen ze daar weer meer PS3's verkopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:25 schreef FinalD87 het volgende:
Ik ben blij dat het weer wat beter gaat met de Spaanse economie, nu Griekenland nog
Ja maar de beurzen maken toch nog harde klappers vandaag.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:25 schreef FinalD87 het volgende:
Ik ben blij dat het weer wat beter gaat met de Spaanse economie, nu Griekenland nog
Blahdvd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef SToRM81 het volgende:
Afgelopen maandag Assassin's Creed 2 besteld bij Blahdvd en vandaag lag ie al op de deurmat! Echt een snelle levering hebben ze daar en het spel was erg goed verpakt
Dit klinkt te goed om waar te zijn.quote:LittleBigPlanet 2 Game Informer June 2010 Issue Information
Context about the first LittleBigPlanet
- The first LBP was never intended to be a simple platforming game
- Over 2 million levels available online
- About 56,000 new levels per week on average
LittleBigPlanet 2 Information Starts Here:
- LBP 2 has less of a focus on platforming altogether and it's more of a platform to actually create games with
- There is an all-new level creator and it is not just a tool to create platform games.
- As examples, the game 100% encourages the player to create game types and wants you to make a shooter, a racer, puzzle games, Space Invaders clones, even RPGs
- A player can even customize a HUD. The example given is a health bar for a fighting game.
- A Media Molecule developer has created a fully-functioning Command & Conquer Clone
- Media Molecule loves that a lot of user-created levels in LBP1 were homages to classic games and laments that so many manipulations of the creation tools were necessary to do them. Sackboy won't need to be "hidden behind the curtain" when you make games with LBP2.
- There is a new super-important creator tool called "direct control seats"
- (from previous point) In LBP1, lots of people made rudimentary "hold R1 to accelerate" vehicles. Mark Healy created a car out of rubber wheels and a bottle, then placed a direct control seat in it. He pulled up an interface that resembled a PS3 controller and assigned commands to buttons.
- Example given was assigning Sixaxis tilt for forward and reverse, horn on the X button.
- You are no longer limited to the game's stock sound effects. You can record your own sounds and voices, attaching them to characters or objects. Magic Mouth from the original LBP is gone
- Direct control seat's control scheme is instantly accessible and you can attach it only to the part of the vehicle you want it to control.
- Example was given about the 8/16-bit remakes/tributes having to use the signature gameplay mechanics of LBP. That is no longer true in LBP2. A creator can place a direct control seat on their own platforming protagonist and complete it with a customized control scheme.
- Example of the previous was Yoshi's Island. If a player creates the perfect recreation of the SNES-era jump they can share it with anyone in the community.
- There is an in-game microchip that functions as a calculator and it is a direct response/homage to PSN user Upsilandre (seriously, he's mentioned by name)
- Enemies in the original title could only be programmed with super-basic commands and most resembled marionettes.
- Users will be able to take a template for an enemy called a Sackbot, tweak the AI and dress it in any way they choose.
- Creators can choose the weak points on the Sackbot, determine if it is scared of heights, and even program acting routines.
- A disco scene was set up by Media Molecule and two employees recorded together on a single Sackbot. They moved its arms and bobbed its head in a dancing routine. JUST the AI was copied and pasted onto twenty different Sackbots. Each Sackbot was given its own unique look.
- There are now movie editing options as well.
- Every LBP2 player will receive their own profile on LBP.me. It will display your activity feed as well as previews of their own stages
- There will be user-created integration in QR codes as well. They can be printed on advertisements, business cards, and automatically load a level when held up to the PlayStation Eye. There is no special menu to do this. Any time the PS3 is turned on and running LBP 2, you can wave it in front of the Eye.
- If you are not near your PS3 you can take a quick photo with your smartphone to see an online preview of the level and add it directly to your level queue.
- For creators of multiple levels, you will be able to string your stages together so that they flow from one level to the next.
- Sackbots can be drastically increased or decreased in physical size.
- Sackbots can be controlled by direct control seats as well.
- There is a new gadget (like the MGS paintball gun). It is a big-ass grappling hook.
- Media Molecule says explicitly there are multiple more gadgets coming.
- All DLC from LBP1 transfers over to LBP2. Including downloaded content packs, costumes, etc.
- There is a major overhaul to the story level as well. There's the same 3-plane perspective for the story mode and the levels so far have a similar run-jump-grab platform style.
- Storyline is not country-based like last time, but is based in periods of time
- Here is a list of levels and summaries so far:
- Techno Renaissance: Whimsical alternative take of the Renaissance period. Leonardo da Vinci-like character to guide him through a technology-based twist level
- Steam & Cake: Steampunk-style level based on a fucked-up tea and cake party
- Neon Propaganda: Cold-war era posters line a factory environment where Sackboy is liberating oppressed workers. There is a grim nature to the level that is totally opposed to the neon lights and signs.
- Fluffy High-Tech: Various high-end technology equipments like video walls are mixed with bunnies and fluffy sheep. It is a cold, futuristic environment populated by adorable creatures
- Designer Organic: Eco-architecture comes together around a designed and controlled version of nature. Described as "art noveau". The closest to nature Sackboy gets in this game. Elaborate designs comprised of plants.
- Hand-Made Arcade: A super-tribute level to tons of arcade classics. Embraces the hand-made art from the first game. Pixels made of cardboard and wood.
- Circuit boards (like the calculator) can get extremely complicated and they have a very distinct interface
- Creators can make full-on cutscenes. Camera angles and voice-overs included. Creators can even make little five-minute short films. These levels are clearly marked on the stage select screen so you can tell whether you're watching or playing the level.
Niet eens een 10. Wat een faalgame.quote:
Schandalig en jammer, want het ziet er wel heel tof uit.quote:
Hmmmm.... als ik zo de Twitter van Media Molecule eens lees, dan is dit hun laatste bericht:quote:
http://twitter.com/Media_moleculequote:It's all true! We're excited to say that we are making LittleBigPlanet 2 - Full mega details on Monday![]()
Nee, een action adventure. Beetje als Prince of Persia meets Heavenly Sword.quote:
Ik had het eigenlijk over LBP2. My badquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, een action adventure. Beetje als Prince of Persia meets Heavenly Sword.
quote:"We are making LBP 2, it's official as you've seen, and you'll get to see lots more about it on Monday!
I can't tell you more right now than you can find on the internets I'm afraid, HOWEVER! Because I see a lot of panic stricken people on here, I just wanted to let you know a few things to stop the panic!
Magic mouths are not gone, Basically nothing is gone, only improved upon or added to - how else would this game be totally backwards compatible with everything that you have already made, played and bought
I've said Enough! - See you on Monday "
Insta-buy wat mij betreft, ik vond Heavenly Sword geweldig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-enslaved/100016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |