Wat is er?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:13 schreef Zeroku het volgende:
Leuk. Al die kutmensen hier die geen rekening met mij houden.
Twee ouders die de hele dag in de SC zitten, terwijl het kind 0,0 aandacht krijgt omdat de ouders contactgestoord zijn.quote:
Nee kind fokt gewoon mee.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Twee ouders die de hele dag in de SC zitten, terwijl het kind 0,0 aandacht krijgt omdat de ouders contactgestoord zijn.
Ja, ik moet leren voor m'n eindexamens en iedereen zit hier teringhard te praten, en herrie te schoppen. En als ik vraag of het rustig kan gaan ze moeilijk lopen doen. Maar owee als ik een keer een onvoldoende haalquote:
Niks stress. Ik wil gewoon leren, en dan gaan ze heel lopen schreeuwen en doen.quote:
En toen ging je maar zitten FOK!kenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niks stress. Ik wil gewoon leren, en dan gaan ze heel lopen schreeuwen en doen.
Nee, ik ga leren in die teringherriequote:
quote:
hoe dat dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:35 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij is de moeder van me oppaskindje beledigd ofzo
Fjetsquote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe dat dan?![]()
Hoi iedereen trouwens.
Hij heeft een levenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FjetsWaar was je man?
Als ik geen leven had gehad had ik je alweer ingehaald man
ik heb het tantoe druk gek.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FjetsWaar was je man?
Als ik geen leven had gehad had ik je alweer ingehaald man
pics or gtfoquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Hyman het volgende:
Waarom word ik altijd aangesproken door zeekoeien van 15-jaar oud. Het zit ook nooit mee.
Waarmee?quote:
alles!quote:
Nou omdat ik deze week gevraagd had of ik een andere dag mocht komen ipv donderdag, was prima zei ze. En nu kreeg ik zaterdag rond 6 uur een smsje of ik savonds nog even op wou komen passen maar toen had ik al andere plannen gemaakt. En nu vroeg ik wanneer ik weer moest komen nu hoor ik niets meerquote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe dat dan?![]()
Hoi iedereen trouwens.
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou omdat ik deze week gevraagd had of ik een andere dag mocht komen ipv donderdag, was prima zei ze. En nu kreeg ik zaterdag rond 6 uur een smsje of ik savonds nog even op wou komen passen maar toen had ik al andere plannen gemaakt. En nu vroeg ik wanneer ik weer moest komen nu hoor ik niets meerMaar dat flikt ze me elke keer, laat ze op het laatste moment weten dat het niet door gaat bijvoorbeeld en of ik een andere dag kan komen of juist eerder.
maar goed.
Zak over hoofd en neuken?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Hyman het volgende:
Oh, wacht ook nog een 14-jarige.
Wat mot ik ermee
ja hier kunnen we geen kut mee he.quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan je dus lekker slecht afspraken mee maken
you want?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja en en en WINNEN! Alle acties en prijsvragen op FOK! van april 2010
![]()
Anders vroeg ik het nietquote:
Dat is nog erger dan CPquote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja hier kunnen we geen kut mee he.
full frontal nude!
hoezo zouden we niet pratenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar wij praten dus weer?
Ja nou? Ik bedoel jij zak over je hoofd hè, dan ziet ze niet hoe oud je bent.quote:
quote:
ow okequote:
Ja maarrquote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou? Ik bedoel jij zak over je hoofd hè, dan ziet ze niet hoe oud je bent.
Nee duh, maar waarom vraag je het danquote:
omdat het kanquote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, maar waarom vraag je het dan
quote:
Maanquote:
Hayquote:
Brandalarmen?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Altijd leuk, tussen twee brandalarmen inzitten.
Neequote:
Sirene.quote:
Mijn vader heeft een familiedag gepland BIJ ONS THUIS twee dagen voor mijn Grieksexamen, ook fijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik wil leren, maar mijn lieftallige familie laat het niet toe
.
Daar dan?
Niet overlegd, enzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een familiedag gepland BIJ ONS THUIS twee dagen voor mijn Grieksexamen, ook fijn.
Huh? Laat het niet toe?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik wil leren, maar mijn lieftallige familie laat het niet toe
.
Daar dan?
Jawel maar realiseerde ik me toen niet. EN IK MOET eraan meedoen. "Plan er maar omheen."quote:
Nee. Schreeuwen, tyfusherrie maken, fucking hard expres hoesten, en als ik er wat van zeg moet ik me niet zo aanstellen of boven gaan zittenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh? Laat het niet toe?
Goed hoorik heb mijn dag er alweer opzitten
Lekker danquote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel maar realiseerde ik me toen niet. EN IK MOET eraan meedoen. "Plan er maar omheen."
Hallo 600 regels Grieks leren valt niet te plannen.
Ohh irritant.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Schreeuwen, tyfusherrie maken, fucking hard expres hoesten, en als ik er wat van zeg moet ik me niet zo aanstellen of boven gaan zitten.
Thanks. Dadelijk gaat iedereen op m'n pa en ik na, dus dan ist weer rustigquote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohh irritant.Sterkte.
"Genot en pijn horen bij elkaar; bloemen kunnen slechts bloeien als er doden in de tuin begraven liggen."
Denk daar maar eens over na.
Boven zitten had bij mij ook geen zin want dan kwamen ze me wel om de 5 minuten storenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Schreeuwen, tyfusherrie maken, fucking hard expres hoesten, en als ik er wat van zeg moet ik me niet zo aanstellen of boven gaan zitten.
Mja, kheb geen zin om boven te zitten. Veel te koudquote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Boven zitten had bij mij ook geen zin want dan kwamen ze me wel om de 5 minuten storen
Inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, kheb geen zin om boven te zitten. Veel te koud.
Dus nu ga ik ff eten, en dan maar weer verderquote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus nu ga ik ff eten, en dan maar weer verder.
Tante Diniquote:
quote:
Oh, nu ga ik ook! =Dquote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leuk istie hè?Ze komen op Lowlands.
Nigga pleasequote:
Welke bass?quote:
quote:
Oh je mag hier zeker alleen maar muziek uit 2011 plaatsen?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik plaats hier toch ook geen Sunglasses at Night (ondanks dat het een vette plaat is en blijft)
Jaquote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh je mag hier zeker alleen maar muziek uit 2011 plaatsen?
En het meest gehyptequote:Op maandag 3 mei 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Dikke carrreeeee. Blijft het vetste nummer van Crookers (vind ik dan hè.
)
Ja, geef die danquote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wedden dat je bass hoort als je de goede versie hebt vanaf 0:30
Daar heb ik dan weer niet zo veel mee. Purple Lens Game is ook vet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En het meest gehypteIk vind Love to Edit toffer denk ik
En Aguas de Parcoquote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zo veel mee. Purple Lens Game is ook vet.
Ik zit op mn Windows pcquote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een subwoofer aan je mbp
Zegt me niets. Linkje.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En Aguas de ParcoDie knettert een partij
quote:
quote:
Verder enorm gare plaat.quote:
Hun versie is wel de beste jaquote:
Op de tekst (dus de titel) klikken.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:08 schreef Hyman het volgende:
Ik vind het zo kut dat als je een youtube filmpje opent dat ie em dan in het huidige scherm van fok opent, ipv een nieuw tabblad. dan moet ik weer helemaal vorige enzo, en kan ik niet fokken tijdens het liedje.
Moet je op de tekst klikken ipv op het plaatje.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:08 schreef Hyman het volgende:
Ik vind het zo kut dat als je een youtube filmpje opent dat ie em dan in het huidige scherm van fok opent, ipv een nieuw tabblad. dan moet ik weer helemaal vorige enzo, en kan ik niet fokken tijdens het liedje.
geeft hetzelfde effect bij mijquote:Op maandag 3 mei 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet je op de tekst klikken ipv op het plaatje.
Middelmuisklik.quote:
quote:
Heu dat plaatje heb in een WWW gebruikt.quote:
Mensen zonder kwikkwootquote:
Nee?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar was toch wat mee? Do had er problemen mee ofzo.
In een WWW?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heu dat plaatje heb in een WWW gebruikt.
Echte mannen vreten als beestenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Zeroku het volgende:
Hoe tyfusirritant is het dat m'n pa niet zonder geluid kan eten.
quote:
* Hyman strijkt met zn wijsvinger over zijn andere wijsvingerquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef mstr het volgende:
Haha, ik heb een foto van mijzelf met 3 staartjes in
Zuurkool woont nog thuisquote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Zeroku het volgende:
Hoe tyfusirritant is het dat m'n pa niet zonder geluid kan eten.
GEK HE.quote:
Krijg je er van als met 2 vrouwen thuis bent en je haar lang genoeg is.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
* Hyman strijkt met zn wijsvinger over zijn andere wijsvinger
Een vriend van mij heeft ook haar tot zn schoudersquote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg je er van als met 2 vrouwen thuis bent en je haar lang genoeg is.
Het zag er bij mij ook niet uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ook haar tot zn schouders, ging die chantal van sjoerd hem helemaal vlechten
, et leek net een meisje
Hé mattie!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg je er van als met 2 vrouwen thuis bent en je haar lang genoeg is.
Laf!quote:
Moet je ook helemaal niet doen?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik al mijn boeken voor natuurkunde ga doorlezen moet ik 800 bladzijden lezen ongeveer.
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik al mijn boeken voor natuurkunde ga doorlezen moet ik 800 bladzijden lezen ongeveer.
Alles weer bovenhalen. Maar het begint al over SI-eenheden enzo, dus dat weet ik hopelijk nog wel.quote:
Pics van je kamer?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is zo leuk om de sleutels van mijn kamer op mijn tafel te zien liggen.
Tvp dan daarvoor, ik ben wegquote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://thats-me.nl/viewtopic.php?f=3&t=6166&start=2275
Staan daar ergens.
Ik zal je sowieso laten leven, staat er nog iets waardevols in huis?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:52 schreef Renesite het volgende:
Heb toennet gezegd dat mijn pappa en mamma op vakantie waren. Net aan de telefoon!! Straks ga ik vermoord worden en het huis leeggeroofd worden
BOEHOEHOE !
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef nijnja het volgende:
Ach ja, gaat wel. Ik weet niet hoe ik me voel, verward ofzo...
DOE EENS NORMAAL.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik wou net gaan vragen, hoe gaat het met de nerds?
Nou, sorry hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 15:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DOE EENS NORMAAL.
Ik heb vandaag een heel boek economie geleerd. Vanavond een begin maken aan Wiskunde.
Ik heb nog steeds bijna niets gedaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DOE EENS NORMAAL.
Ik heb vandaag een heel boek economie geleerd. Vanavond een begin maken aan Wiskunde.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor
Dat leren doet je ook niet goed.
Tizzer met je camera dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds bijna niets gedaan.Kutcamera.
Maar ik mag wel weer vissenquote:
Jaquote:
Hehe. Snap ikquote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die kan foto's maken en ik houd meer van foto's maken dan van natuurkunde.
McDonalds is dicht hier, wordt verbouwdquote:Op maandag 3 mei 2010 16:53 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik zie net dat de mac donalds een nieuwe mac flurry hebben, lion
Die is echt teringvies.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:53 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik zie net dat de mac donalds een nieuwe mac flurry hebben, lion
Ik heb hem afgelopen woensdag gehad. Ik vond hem echt niet lekker.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan het niet geloven, lion is zo lekker net als snickers.
Ik ga hem zodra het weer mooi weer is eens uittesten!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem afgelopen woensdag gehad. Ik vond hem echt niet lekker.
Ik ga zo aardappels, spinazie en een zigeunerschnitzel klaarmaken.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:06 schreef Renesite het volgende:
Als ik straks dood ben: mijn broer kookt nu spaghetti.
Nomquote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga zo aardappels, spinazie en een zigeunerschnitzel klaarmaken.
Ik alleen biefstuk en sla. Ik ben op dieetquote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja zo gaat het al het hele jaarquote:Op maandag 3 mei 2010 11:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik moet leren voor m'n eindexamens en iedereen zit hier teringhard te praten, en herrie te schoppen. En als ik vraag of het rustig kan gaan ze moeilijk lopen doen. Maar owee als ik een keer een onvoldoende haal.
Ik hoop maar dat 't gaat lukkenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nomik krijg opeens ontzettende zin in zuurkoolschotel. Mijn mama maakte altijd zulke lekkere dingen maar dat kan hier gewoon niet in deze keuken. Blij als ik hier nu eindelijk weg ben
Wtf. Groenten zijn juist belangrijk?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik alleen biefstuk en sla. Ik ben op dieet
Lekker gezond ookquote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik alleen biefstuk en sla. Ik ben op dieet
Shit, dat kan ik zelfsquote:Op maandag 3 mei 2010 17:12 schreef mstr het volgende:
Maar ik ga aan 't eten beginnen
Aardappels koken, hopen dat 't lukt.
Broer wou geen aardappelsquote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 3 mei 2010 17:12 schreef mstr het volgende:
Maar ik ga aan 't eten beginnen
Aardappels koken, hopen dat 't lukt.
Dat klinkt zo lekkerquote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij Processen even die schrobbler uitzetten, en opnieuw aanzettenquote:
Doet het niet. Maar de site zegt dattie het alleen bij iTunes versie 7 en 8 doet en ik heb ondertussen 9.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij Processen even die schrobbler uitzetten, en opnieuw aanzetten.
Ik ook. 9.1, en toch doetie hetquote:Op maandag 3 mei 2010 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doet het niet. Maar de site zegt dattie het alleen bij iTunes versie 7 en 8 doet en ik heb ondertussen 9.
Hoe lang is het schoolfeest geleden?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:45 schreef Zeroku het volgende:
Hopsakee. Opeens valt er een muntje uit m'n broek van het schoolfeest.
Weekquote:Op maandag 3 mei 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe lang is het schoolfeest geleden?
Ja kut.quote:
Hmm. Maar heb je ook muziek en/of iTunes verplaatst?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja kut.Ik heb dus gister al die dingen verplaatst en sindsdien doettie het niet meer. Net opnieuw geïnstalleerd maar doet nog niet. En wat jij zei werkt ook niet.
iTunes wel ja, maar nu ook opnieuw geinstalleerd (update jwt). Muziek niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Maar heb je ook muziek en/of iTunes verplaatst?
Hmm. Vreemd.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
iTunes wel ja, maar nu ook opnieuw geinstalleerd (update jwt). Muziek niet.
True. En net zag ik bij plugins dat iTunes/WMP niet aangevinkt waren terwijl ik hem wel zo had geinstalleerd. Opnieuw aangevinkt en blabla. Doettie het nog niet.quote:
Twee keer dat hele gezeik achter elkaar.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:14 schreef Hyman het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)rxvclmnckssqlbb11116
Hahahhoe ie het ook vertelt
Die retard loopt echt vanalles in te sprekenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Twee keer dat hele gezeik achter elkaar.
Godver dat zou kut zijn met toetsenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:14 schreef Hyman het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)rxvclmnckssqlbb11116
Hahahhoe ie het ook vertelt
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Godver dat zou kut zijn met toetsen
Ach, ook de marokaanse samenleving hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijne niet zo vrees ik, ik werk nauwelijks.
Hmm. Hij doet het helemaal niet, of hij laat de namen wel zien maar stuurt ze niet door?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
True. En net zag ik bij plugins dat iTunes/WMP niet aangevinkt waren terwijl ik hem wel zo had geinstalleerd. Opnieuw aangevinkt en blabla. Doettie het nog niet.
HEJ USTquote:Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, ook de marokaanse samenleving hoor.
OH DID HEJ UST SAY THAT!?
Nee, doet het helemaal niet. Er staat 'noortjeisleuk is logged in' en that's it.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Hij doet het helemaal niet, of hij laat de namen wel zien maar stuurt ze niet door?
Teveel uitgezet met je ccleaner?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, doet het helemaal niet. Er staat 'noortjeisleuk is logged in' en that's it.
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:32 schreef Schieganger het volgende:
Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116 aka Albin krijgt zijn toets terug, hij heeft alle vragen fout en krijgt een nul.
"Maar docente, waarom heb ik een nul? Dat hoort toch een één te zijn?"
"Je bent een x vergeten in je naam, faalhaas!"
volgende dag in de krant
Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116 pleegt zelfmoord
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Had daar ook nog naar gekeken. Nog maar eens kijken.
Ik ben springlevend.quote:
Ja maar ze heeft sexy benen he.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoeveel doodsverwensingen heb je nu wel niet gedaan zonder ban?
Stuk of 15 volgens mij.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen wetenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
NOORTJE.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:40 schreef Schieganger het volgende:
Floortje mag mij elke dag wel doodwensen, if you know what I'm sayin.
Pittige meid is zij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |