Wat is er?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:13 schreef Zeroku het volgende:
Leuk. Al die kutmensen hier die geen rekening met mij houden.
Twee ouders die de hele dag in de SC zitten, terwijl het kind 0,0 aandacht krijgt omdat de ouders contactgestoord zijn.quote:
Nee kind fokt gewoon mee.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Twee ouders die de hele dag in de SC zitten, terwijl het kind 0,0 aandacht krijgt omdat de ouders contactgestoord zijn.
Ja, ik moet leren voor m'n eindexamens en iedereen zit hier teringhard te praten, en herrie te schoppen. En als ik vraag of het rustig kan gaan ze moeilijk lopen doen. Maar owee als ik een keer een onvoldoende haalquote:
Niks stress. Ik wil gewoon leren, en dan gaan ze heel lopen schreeuwen en doen.quote:
En toen ging je maar zitten FOK!kenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niks stress. Ik wil gewoon leren, en dan gaan ze heel lopen schreeuwen en doen.
Nee, ik ga leren in die teringherriequote:
quote:
hoe dat dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:35 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij is de moeder van me oppaskindje beledigd ofzo
Fjetsquote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe dat dan?![]()
Hoi iedereen trouwens.
Hij heeft een levenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FjetsWaar was je man?
Als ik geen leven had gehad had ik je alweer ingehaald man
ik heb het tantoe druk gek.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FjetsWaar was je man?
Als ik geen leven had gehad had ik je alweer ingehaald man
pics or gtfoquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Hyman het volgende:
Waarom word ik altijd aangesproken door zeekoeien van 15-jaar oud. Het zit ook nooit mee.
Waarmee?quote:
alles!quote:
Nou omdat ik deze week gevraagd had of ik een andere dag mocht komen ipv donderdag, was prima zei ze. En nu kreeg ik zaterdag rond 6 uur een smsje of ik savonds nog even op wou komen passen maar toen had ik al andere plannen gemaakt. En nu vroeg ik wanneer ik weer moest komen nu hoor ik niets meerquote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe dat dan?![]()
Hoi iedereen trouwens.
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou omdat ik deze week gevraagd had of ik een andere dag mocht komen ipv donderdag, was prima zei ze. En nu kreeg ik zaterdag rond 6 uur een smsje of ik savonds nog even op wou komen passen maar toen had ik al andere plannen gemaakt. En nu vroeg ik wanneer ik weer moest komen nu hoor ik niets meerMaar dat flikt ze me elke keer, laat ze op het laatste moment weten dat het niet door gaat bijvoorbeeld en of ik een andere dag kan komen of juist eerder.
maar goed.
Zak over hoofd en neuken?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Hyman het volgende:
Oh, wacht ook nog een 14-jarige.
Wat mot ik ermee
ja hier kunnen we geen kut mee he.quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan je dus lekker slecht afspraken mee maken
you want?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja en en en WINNEN! Alle acties en prijsvragen op FOK! van april 2010
![]()
Anders vroeg ik het nietquote:
Dat is nog erger dan CPquote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja hier kunnen we geen kut mee he.
full frontal nude!
hoezo zouden we niet pratenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar wij praten dus weer?
Ja nou? Ik bedoel jij zak over je hoofd hè, dan ziet ze niet hoe oud je bent.quote:
quote:
ow okequote:
Ja maarrquote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou? Ik bedoel jij zak over je hoofd hè, dan ziet ze niet hoe oud je bent.
Nee duh, maar waarom vraag je het danquote:
omdat het kanquote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, maar waarom vraag je het dan
quote:
Maanquote:
Hayquote:
Brandalarmen?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Altijd leuk, tussen twee brandalarmen inzitten.
Neequote:
Sirene.quote:
Mijn vader heeft een familiedag gepland BIJ ONS THUIS twee dagen voor mijn Grieksexamen, ook fijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik wil leren, maar mijn lieftallige familie laat het niet toe
.
Daar dan?
Niet overlegd, enzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een familiedag gepland BIJ ONS THUIS twee dagen voor mijn Grieksexamen, ook fijn.
Huh? Laat het niet toe?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik wil leren, maar mijn lieftallige familie laat het niet toe
.
Daar dan?
Jawel maar realiseerde ik me toen niet. EN IK MOET eraan meedoen. "Plan er maar omheen."quote:
Nee. Schreeuwen, tyfusherrie maken, fucking hard expres hoesten, en als ik er wat van zeg moet ik me niet zo aanstellen of boven gaan zittenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh? Laat het niet toe?
Goed hoorik heb mijn dag er alweer opzitten
Lekker danquote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel maar realiseerde ik me toen niet. EN IK MOET eraan meedoen. "Plan er maar omheen."
Hallo 600 regels Grieks leren valt niet te plannen.
Ohh irritant.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Schreeuwen, tyfusherrie maken, fucking hard expres hoesten, en als ik er wat van zeg moet ik me niet zo aanstellen of boven gaan zitten.
Thanks. Dadelijk gaat iedereen op m'n pa en ik na, dus dan ist weer rustigquote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohh irritant.Sterkte.
"Genot en pijn horen bij elkaar; bloemen kunnen slechts bloeien als er doden in de tuin begraven liggen."
Denk daar maar eens over na.
Boven zitten had bij mij ook geen zin want dan kwamen ze me wel om de 5 minuten storenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Schreeuwen, tyfusherrie maken, fucking hard expres hoesten, en als ik er wat van zeg moet ik me niet zo aanstellen of boven gaan zitten.
Mja, kheb geen zin om boven te zitten. Veel te koudquote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Boven zitten had bij mij ook geen zin want dan kwamen ze me wel om de 5 minuten storen
Inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, kheb geen zin om boven te zitten. Veel te koud.
Dus nu ga ik ff eten, en dan maar weer verderquote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus nu ga ik ff eten, en dan maar weer verder.
Tante Diniquote:
quote:
Oh, nu ga ik ook! =Dquote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leuk istie hè?Ze komen op Lowlands.
Nigga pleasequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |