uhu... Deze BMW toch?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef ANTI-ALLES het volgende:
ik zat me al af te vragen hoevaak we zijn bmw weer in beeld zouden krijgen
Ik heb misschien een ideequote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En jezelf dan Mevr. Alberto Stegeman durven noemen
Geen idee! Er zit gelukkig al een onderzoekteam van 20 man op!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Man in onderbroek met een pistool en een man in adamskostuumNou die ene had een pistool en die andere zit vol kogelgaten, wat zou er nou zijn gebeurd?
ONGELOFELIJK!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
Wat een verhaal weer. Slagers, Turken, Belgen, Rotterdammers.
'typisch' en 'frappant' erbijquote:Op zondag 2 mei 2010 21:38 schreef ThePianoMan het volgende:
1. Weerloos
2. 16 kogels
3. Op slag dood
4. Belg
5. Turk
6. Ervaring
Ik ga even turven.
Zo spannend is het nietquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens Peter schrijft geen columns meer voor afca.nl. Zou hij deze topics niet van zijn professioneel commentaar kunnen voorzien?
quote:
Ze zijn nu weer single denk ik, nadat ze er achter kwam dan beiden van hun vriendjes een homo erotische relatie hadden. Grijp je kans!quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:38 schreef ThePianoMan het volgende:
1. Weerloos I
2. Doorzeefd I
3. 16 kogels I
4. Op slag dood I
5. Belg I
6. Turk I
7. Osman I I I I I I I I
8. 25 jaar ervaring in dit vak
9. Typisch
10. Frappant
11. Wending I
12. BMW I I I
13. Marokkaan I I I I
14. Bol | |
Ik ga even turven.
Is goed! Ik ben benieuwdquote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo spannend is het nietGa even mijn strijkwerk afmaken en er verder over nadenken
De Marokkanen komen er ook bij!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
Wat een verhaal weer. Slagers, Turken, Belgen, Rotterdammers.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
De hennepweedstraat.
''rollenspel..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
Lol geen meisjes van plezier maar gewapende mannen. Kinky.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef ANTI-ALLES het volgende:
ik denk dat ik die marokkanen herken...
ik bel 112 wel effe...
Hahahahahaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
Geert zit op de bank die is naakt, osman zit daar die heeft alleen een onderbroek aan
Ik dacht eerst dat hij zelf naakt in een woning ging zitten om het na te spelen toen hij reconstructie zeiquote:
Beetje zo'n maffiapak.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef ANTI-ALLES het volgende:
wat een lelijk pak heeft die peter r de vries aan....
c en A denk ik...
Zelfde als vorige week..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef ANTI-ALLES het volgende:
wat een lelijk pak heeft die peter r de vries aan....
c en A denk ik...
ja dat logo moet goed in beeld komen he....quote:Op zondag 2 mei 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
Oeh BMW weer, nu wel heeel erg opvallen met dat stuur en die wielen.
De vlaeminck that is.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens, een turk die geert heet?
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom moet alt
altijijd zo nodig die auto in beeld.
Waarom?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef ThePianoMan het volgende:
Ned3: Loverboys na de Ster! Even kijken welke slet er deze week weer in beeld komt.
Als het nou over echte loverboys ging..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef ThePianoMan het volgende:
Ned3: Loverboys na de Ster! Even kijken welke slet er deze week weer in beeld komt.
Als hij terug smst laat ik het je wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |