quote:Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef ANTI-ALLES het volgende:
ik denk dat ik die marokkanen herken...
ik bel 112 wel effe...
Hahahahahaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
Geert zit op de bank die is naakt, osman zit daar die heeft alleen een onderbroek aan
Ik dacht eerst dat hij zelf naakt in een woning ging zitten om het na te spelen toen hij reconstructie zeiquote:
Beetje zo'n maffiapak.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef ANTI-ALLES het volgende:
wat een lelijk pak heeft die peter r de vries aan....
c en A denk ik...
Zelfde als vorige week..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef ANTI-ALLES het volgende:
wat een lelijk pak heeft die peter r de vries aan....
c en A denk ik...
ja dat logo moet goed in beeld komen he....quote:Op zondag 2 mei 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
Oeh BMW weer, nu wel heeel erg opvallen met dat stuur en die wielen.
De vlaeminck that is.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens, een turk die geert heet?
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom moet alt
altijijd zo nodig die auto in beeld.
Waarom?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef ThePianoMan het volgende:
Ned3: Loverboys na de Ster! Even kijken welke slet er deze week weer in beeld komt.
Als het nou over echte loverboys ging..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef ThePianoMan het volgende:
Ned3: Loverboys na de Ster! Even kijken welke slet er deze week weer in beeld komt.
Als hij terug smst laat ik het je wetenquote:
quote:
Die zei volgens mij ook dat het morgen fris wordt hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Die weerman in dat reclameblok net zei iets anders
Volgens mij is het gewoon een kasthomo.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geert was een hardwerkende Nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |