ooh met een postzegel erop? ;o maar vouw je em dan op ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef heaven7 het volgende:
Nee joh, klein riempje weegt niet zoveel en kan toch zo in een vlopje
Is goed!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef oddeyed het volgende:
Ik wil de stippentas wel, kan het door de brievenbus? €7,- inclusief, ga je daarmee akkoord? Dan stuur ik je mn gegevens even
Oprollen, kan er 1 zegel op!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ooh met een postzegel erop? ;o maar vouw je em dan op ofzo?
De poncho heb ik nog, maar die moet sowieso met pakketpost. Als ik nog een passende doos heb verstuur ik het voor ¤ 20,- totaal.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:41 schreef Prixie het volgende:
De poncho heb je nog wel en de riem ?
15 euro incl verzenden?
Deal wil je me je gegevens even sturen maak ik het meteen over .quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De poncho heb ik nog, maar die moet sowieso met pakketpost. Als ik nog een passende doos heb verstuur ik het voor ¤ 20,- totaal.
Dank en zal ik doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
OP is aangepast, volgende keer graag ook even de namen erbij vermelden zodat het makkelijker zoeken is in die lange OP
De grijze? Met de rits dichtquote:Op maandag 12 juli 2010 18:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hoe groot is de pieces tas? Past er een A4 schrift in?
Hmmquote:
Nee, ik wil echt alleen verkopenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
HmmIk mag van mezelf eigenlijk geen geld uitgeven, dus ik moet eerst zelf wat spullen kwijt. Of wil je eventueel ruilen tegen andere kleding etc?
Ik snap dat je het probeert.. maar het ligt niet in de weg. En het is pakketpost, mocht je wat willen verhogenquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef heaven7 het volgende:
Vind de Pieces tas toch steeds wel erg leukMag ik je een heel brutaal bod van €5,- doen? Onder het mom van 'anders gaat het toch naar het kringloop misschien?'
Heel toevallig.. nooitquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Oei daar had ik even niet aan gedacht inderdaad.. Kom je wel eens in Arnhem?
Wie weet bedenk ik me over een tijdje nog wel joh, het bod blijft toch gewoon staan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:23 schreef heaven7 het volgende:
Dan houdt het op want jij wil er meer dan 5 euro voor maar met pakketkosten erbij wordt het alweer zo 13 euro
Afhankelijk van of ik nog een passende verpakking heb ga ik daar mee akkoordquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Is de Pieces tas er nog? Ik bied 15 euro inclusief verzenden
Ik zal eerst eens voor je kijken wat ik heb goed? Dan PMen we daarna verder.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Uhh waar moet ik dan ongeveer aan denken? 2 euro? 5 euro?
Je zou ook bij de supermarkt gewoon een leeg doos van chips/wijn/etc kunnen halen en het daarin versturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |