Geen belangstelling meer, zie PM. Succes nog met de verkoop!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Cartoon, nog interesse in de riem? Wil best wat zakken met de prijs.
Die van dinsdag 18 meiquote:
Ik heb geen interesse meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Lalala ik heb spulletjes te koop! Cartoon, nog interesse in de riem? Wil best wat zakken met de prijs. Tamashii, ik heb niets meer van je gehoord terwijl ik dacht een deal te hebben met je! Puala, de poncho is er nog en hij roept je! Als je morgen nog in E'hoven bent kom ik 'm brengen naar je!
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die van dinsdag 18 mei. Maar goed, overnieuw: heb je nog interesse in de body?
Bij meerdere items kan er nog wel 5% extra per item af.. dus dat is 25% korting per artikel!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
Dat het wel erg verleidelijk word nu, maar ik houd me in.
Die is nog te koop en past zeker in een envelopquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef nktc het volgende:
Is deze nog te koop? En past hij in een envelop?
[ afbeelding ]
Ik pm je evenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is nog te koop en past zeker in een envelop. Kan morgen op de post!
Ik heb ze verwijderd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Deal rond voor de grijze alpino met nktc.
Wil een modje de body en grijze muts uit de OP verwijderen?
Je hebt een PM.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef Euforisch het volgende:
Ohhhhhhh, die poncho vind ik wel stoer.. (lekker voor in de zomer)
Ga je akkoord met ¤15,- incl. verzendkosten?
Hey, ik kan morgen even voor je kijken of dat gaat passen, zo ja post ik 't meteen en anders overleggen we nog evenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:40 schreef Dzjonka het volgende:
WTF? Ik had hier toch al gereageerd vandaag???
Nou ja, ik heb interesse in de zwarte bandeautop en het eerste kleine zwarte tasje van de h&m met die twee zakjes (heb deze in het wit, hartstikke handige tas, maar zit nu lelijke vlek op die ik er niet uitkrijg). Passen ze samen in een a4 envelop? Ik bied 4 euro excl porto.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Debsterr het volgende:
Zwarte H&M tasje met 2 voorvakjes, en zwarte strapless topje zijn verkocht aan Dzjonka.
Zo voelt het materiaal niet, zal vanavond opzoeken waar ie van is!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:51 schreef Puala het volgende:
Die groene sjaal.. pluist die snel?
Heb ik nog, zal vanavond de maten voor je nagaan!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef oddeyed het volgende:
Die stippentas van H&M, heb je die nog? En hoe groot is die ongeveer? Past het opgevouwen door de brievenbus? €7,- inclusief.
Is goedquote:Op zondag 4 juli 2010 21:14 schreef heaven7 het volgende:
¤1,75 incl (kan in gewone envelope toch?) voor het grijze kleine riempje dan?
wut, verzenden is toch al 1,76?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is goed. Heb laatst de PM's opgeschoond dus helaas heb ik je gegevens niet meer, stuur je ze even?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |