Ligt aan de prijs...quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Cartoon, nog interesse in de zwarte riem?
¤ 10,- incl. verzenden? Verzenden zal hooguit ¤ 1,76 worden denk ikquote:
Nee dank je, dat is zelfs nog meer dan je vraagprijs..quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
¤ 10,- incl. verzenden? Verzenden zal hooguit ¤ 1,76 worden denk ik.
Haha sorry, ik zit even niet op te lettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef cartoon het volgende:
[..]
Nee dank je, dat is zelfs nog meer dan je vraagprijs..
Prima maar liefst dan wel zo snel mogelijk verstuurd, wanneer ben je terug?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha sorry, ik zit even niet op te letten. Nou, om de schade goed te maken dan: ¤ 8,- incl. verzenden?
Ik denk dat ze maandag/dinsdag wel terug zal zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef cartoon het volgende:
[..]
Prima maar liefst dan wel zo snel mogelijk verstuurd, wanneer ben je terug?
Geen belangstelling meer, zie PM. Succes nog met de verkoop!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Cartoon, nog interesse in de riem? Wil best wat zakken met de prijs.
Die van dinsdag 18 meiquote:
Ik heb geen interesse meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Lalala ik heb spulletjes te koop! Cartoon, nog interesse in de riem? Wil best wat zakken met de prijs. Tamashii, ik heb niets meer van je gehoord terwijl ik dacht een deal te hebben met je! Puala, de poncho is er nog en hij roept je! Als je morgen nog in E'hoven bent kom ik 'm brengen naar je!
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die van dinsdag 18 mei. Maar goed, overnieuw: heb je nog interesse in de body?
Bij meerdere items kan er nog wel 5% extra per item af.. dus dat is 25% korting per artikel!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
Dat het wel erg verleidelijk word nu, maar ik houd me in.
Die is nog te koop en past zeker in een envelopquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef nktc het volgende:
Is deze nog te koop? En past hij in een envelop?
[ afbeelding ]
Ik pm je evenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is nog te koop en past zeker in een envelop. Kan morgen op de post!
Ik heb ze verwijderd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Deal rond voor de grijze alpino met nktc.
Wil een modje de body en grijze muts uit de OP verwijderen?
Je hebt een PM.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef Euforisch het volgende:
Ohhhhhhh, die poncho vind ik wel stoer.. (lekker voor in de zomer)
Ga je akkoord met ¤15,- incl. verzendkosten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |