Staat genoteerd.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef Tamashii het volgende:
Ooh naar.![]()
Dat laatste shirtje. Nouja, ik bied 6 euro voor de body.
donequote:Op maandag 10 mei 2010 21:05 schreef Debsterr het volgende:
Wil een modje het laatste shirtje (roze) verwijderen uit de OP? Dat is verkocht.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:05 schreef Debsterr het volgende:
Wil een modje het laatste shirtje (roze) verwijderen uit de OP? Dat is verkocht.
Ik hoor vandaag van Mexicaantje of ze hem wil hebben. Als ik vandaag niets hoor PM ik je morgen evenquote:
donequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Brede grijze riem is verkocht. Wil een mod deze verwijderen?
Cartoon, nog interesse in de zwarte riem?
Ik wil hem! Past hij door de brievenbus denk je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoor vandaag van Mexicaantje of ze hem wil hebben. Als ik vandaag niets hoor PM ik je morgen even.
Nee, dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil hem! Past hij door de brievenbus denk je?
Ligt aan de prijs...quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Cartoon, nog interesse in de zwarte riem?
¤ 10,- incl. verzenden? Verzenden zal hooguit ¤ 1,76 worden denk ikquote:
Nee dank je, dat is zelfs nog meer dan je vraagprijs..quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
¤ 10,- incl. verzenden? Verzenden zal hooguit ¤ 1,76 worden denk ik.
Haha sorry, ik zit even niet op te lettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef cartoon het volgende:
[..]
Nee dank je, dat is zelfs nog meer dan je vraagprijs..
Prima maar liefst dan wel zo snel mogelijk verstuurd, wanneer ben je terug?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha sorry, ik zit even niet op te letten. Nou, om de schade goed te maken dan: ¤ 8,- incl. verzenden?
Ik denk dat ze maandag/dinsdag wel terug zal zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef cartoon het volgende:
[..]
Prima maar liefst dan wel zo snel mogelijk verstuurd, wanneer ben je terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |