Kan ik maken, morgenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:42 schreef tliciouz het volgende:
Heb je aan pics van het bloemen bodystocking ding
Hij is wel erg elastisch, maar zal ik vanavond eens passen met wat extra vulling erbijquote:Op maandag 3 mei 2010 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Zouden mijn Dames in het onderste shirtje passen? Taille gaat wel passen maar iets naar boven is vaak wat problematischer
Ik heb gepast met extra vulling, en dat levert geen problemen opquote:Op maandag 3 mei 2010 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is wel erg elastisch, maar zal ik vanavond eens passen met wat extra vulling erbij?
PMquote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tof! En de achterkant, heeft het een lage rug of?
Okay, is 'ie gereserveerd voor jequote:Op donderdag 6 mei 2010 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Als je langskomt met het MO lakje mag je dat shirt ook wel meenemen
100% acryl, ik zal morgenavond een foto maken en per PM toesturen.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die poncho, zit daar wol in? En zo nee zou je een foto kunnen maken waar je hem aan hebt?
Alleen het onderste shirtje is weg. De bodystocking is er dus nog. Stuur je een PM voor de afhandeling?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef Tamashii het volgende:
eh, welke spullen zijn nou weg? Ik zou die bodystocking en dat laatste shirtje wel tof vinden!
Staat genoteerdquote:
Welke bedoel je precies?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:05 schreef cartoon het volgende:
Beide tailleriemen voor 10 euro incl?
Passen vast wel samen in een grote envelop door de brievenbus.. toch?
Staat genoteerd.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef Tamashii het volgende:
Ooh naar.![]()
Dat laatste shirtje. Nouja, ik bied 6 euro voor de body.
donequote:Op maandag 10 mei 2010 21:05 schreef Debsterr het volgende:
Wil een modje het laatste shirtje (roze) verwijderen uit de OP? Dat is verkocht.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:05 schreef Debsterr het volgende:
Wil een modje het laatste shirtje (roze) verwijderen uit de OP? Dat is verkocht.
Ik hoor vandaag van Mexicaantje of ze hem wil hebben. Als ik vandaag niets hoor PM ik je morgen evenquote:
donequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Brede grijze riem is verkocht. Wil een mod deze verwijderen?
Cartoon, nog interesse in de zwarte riem?
Ik wil hem! Past hij door de brievenbus denk je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoor vandaag van Mexicaantje of ze hem wil hebben. Als ik vandaag niets hoor PM ik je morgen even.
Nee, dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil hem! Past hij door de brievenbus denk je?
Ligt aan de prijs...quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Cartoon, nog interesse in de zwarte riem?
¤ 10,- incl. verzenden? Verzenden zal hooguit ¤ 1,76 worden denk ikquote:
Nee dank je, dat is zelfs nog meer dan je vraagprijs..quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
¤ 10,- incl. verzenden? Verzenden zal hooguit ¤ 1,76 worden denk ik.
Haha sorry, ik zit even niet op te lettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef cartoon het volgende:
[..]
Nee dank je, dat is zelfs nog meer dan je vraagprijs..
Prima maar liefst dan wel zo snel mogelijk verstuurd, wanneer ben je terug?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha sorry, ik zit even niet op te letten. Nou, om de schade goed te maken dan: ¤ 8,- incl. verzenden?
Ik denk dat ze maandag/dinsdag wel terug zal zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:06 schreef cartoon het volgende:
[..]
Prima maar liefst dan wel zo snel mogelijk verstuurd, wanneer ben je terug?
Geen belangstelling meer, zie PM. Succes nog met de verkoop!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Cartoon, nog interesse in de riem? Wil best wat zakken met de prijs.
Die van dinsdag 18 meiquote:
Ik heb geen interesse meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Lalala ik heb spulletjes te koop! Cartoon, nog interesse in de riem? Wil best wat zakken met de prijs. Tamashii, ik heb niets meer van je gehoord terwijl ik dacht een deal te hebben met je! Puala, de poncho is er nog en hij roept je! Als je morgen nog in E'hoven bent kom ik 'm brengen naar je!
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die van dinsdag 18 mei. Maar goed, overnieuw: heb je nog interesse in de body?
Bij meerdere items kan er nog wel 5% extra per item af.. dus dat is 25% korting per artikel!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
Dat het wel erg verleidelijk word nu, maar ik houd me in.
Die is nog te koop en past zeker in een envelopquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef nktc het volgende:
Is deze nog te koop? En past hij in een envelop?
[ afbeelding ]
Ik pm je evenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is nog te koop en past zeker in een envelop. Kan morgen op de post!
Ik heb ze verwijderd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Deal rond voor de grijze alpino met nktc.
Wil een modje de body en grijze muts uit de OP verwijderen?
Je hebt een PM.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef Euforisch het volgende:
Ohhhhhhh, die poncho vind ik wel stoer.. (lekker voor in de zomer)
Ga je akkoord met ¤15,- incl. verzendkosten?
Hey, ik kan morgen even voor je kijken of dat gaat passen, zo ja post ik 't meteen en anders overleggen we nog evenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:40 schreef Dzjonka het volgende:
WTF? Ik had hier toch al gereageerd vandaag???
Nou ja, ik heb interesse in de zwarte bandeautop en het eerste kleine zwarte tasje van de h&m met die twee zakjes (heb deze in het wit, hartstikke handige tas, maar zit nu lelijke vlek op die ik er niet uitkrijg). Passen ze samen in een a4 envelop? Ik bied 4 euro excl porto.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Debsterr het volgende:
Zwarte H&M tasje met 2 voorvakjes, en zwarte strapless topje zijn verkocht aan Dzjonka.
Zo voelt het materiaal niet, zal vanavond opzoeken waar ie van is!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:51 schreef Puala het volgende:
Die groene sjaal.. pluist die snel?
Heb ik nog, zal vanavond de maten voor je nagaan!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef oddeyed het volgende:
Die stippentas van H&M, heb je die nog? En hoe groot is die ongeveer? Past het opgevouwen door de brievenbus? €7,- inclusief.
Is goedquote:Op zondag 4 juli 2010 21:14 schreef heaven7 het volgende:
¤1,75 incl (kan in gewone envelope toch?) voor het grijze kleine riempje dan?
wut, verzenden is toch al 1,76?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is goed. Heb laatst de PM's opgeschoond dus helaas heb ik je gegevens niet meer, stuur je ze even?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |