Maar mij niet, way to go!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef Chowi het volgende:
Ik moet hier geen plaatjes meer posten, ik maak mezelf depressief..
Charmant.quote:
We zijn jaloers.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef danielutrecht het volgende:
Volgens mij is Anita een beetje boos op ons geworden. Kijk eens bij 0:20
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef danielutrecht het volgende:
quote:Schatzkebratz @ 0:20 Terechte klacht. 26 minuten geleden
#anitaweethet (uploader) @Schatzkebratz Ja vin ik ook. Tis niet normaal dat ze daar op t forum zo jaloers doen. Laten ze zelf is wat aan hun uiterlijk doen pfffff ja toch. Maar goed ik en mijn vriendinnetjus zetten ons schrap en houden ons taai want uiteindelijk verloochend jeugdige schoonheid zich niet. Bedankt voor je steun en dikke knuffels 20 minuten geleden
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef danielutrecht het volgende:
haha. hoe kom je eropquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef danielutrecht het volgende:
Minderjarig.quote:
Als je echt gelooft dat dit serieus is moet je je toch even na laten kijken....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:26 schreef danielutrecht het volgende:
Die spoort niet en ik geloof inmiddels dat ze nog serieus is ook met die tip.
Waarom zou dit niet serieus zijn? Soms zijn mensen echt zo gek.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je echt gelooft dat dit serieus is moet je je toch even na laten kijken....
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet serieus zijn? Soms zijn mensen echt zo gek.
Bekijk haar andere filmpjes ook ff. Als je dan nog steeds gelooft dat ze serieus is, ben je autistisch.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:26 schreef danielutrecht het volgende:
Die spoort niet en ik geloof inmiddels dat ze nog serieus is ook met die tip.
Welke fokker heeft Gewoon Ria een stinkhoer genoemd?quote:zondag 9 mei 2010
Fijn, de eerste reactie zijn binnen
Ja de eerste reactie,s zijn binnen. Een paar positief, en een paar zeer negatief. Er zijn mensen die zo door de pc van af thuis kunnen zien dat ik een stink hoer ben."knap Hoor" haha en er zijn mensen die zich niet bekend maken "jammer" En er zijn mensen die vinden dat ik maar gelijk moet stoppen.
Maar er zijn ook mensen die zeggen "gewoon doorgaan" En daar doe ik het voor.
Ik weet van uit een blog die ik gehad heb een paar jaar geleden, dat het soms langzaam op gang komt ,wat lezers betreft dus, we gaan gewoon door.
Toch verbaas ik me er over,dat er mensen zijn die zo negatief reageren. Maar we leven in een vrij land dus,moet ik hun mening respecteren. En dat doen we dan ook.
Maar even iets anders, vandaag is het moederdag. En ik wens dan ook iedereen vandaag heel veel plezier. Ik denk dat het niet lang durt voordat mijn kinderen op de stoep staan dus ik ga mij nu even opfrissen.Zodat ik ik klaar ben als zij arriveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |