Om die bovenste zou ik niet klagen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is daar "lekker gek" aan dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef ThingFish het volgende:
[ afbeelding ]
't gaat allemaal om het juiste sleutelwoord: verpleegkundige in Google in dit geval
Ik heb stage gedaan in een bejaardentehuisquote:
Dat dus...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb stage gedaan in een bejaardentehuisEn elke schoonmaker/verpleegkundige leek op deze mensen.
Ja, dus? Zij heeft gewoon kort haar omdat het makkelijk is/ze dat leuk vindt staan, niet omdat ze lekker gek wil zijn. Voor de rest ziet ze er ook heel normaal uit, dus ik snap het niet helemaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb stage gedaan in een bejaardentehuisEn elke schoonmaker/verpleegkundige leek op deze mensen.
Is zij nog vrij?quote:
Veeg me op.quote:
quote:
Reactie:quote:sommige mensen huigelen aan een stuk door niet tegeloven zeg pffffffff:blablabla: :blablabla: :shouting: :shouting: :wtf: :wtf: MAAR GOED IK WEET WIE MIJN VRINDEN ZIJN EN DE REST BOEIT ME NIET ZO VEEL hahahahahahaha leef mijn leventje lekker met mijn echte vrienden en familliie en met mijn kinderen en mijn GROTE LIEVDE JAN @ THUIS BIJ MIJN KIDS EN VENTJE
quote:en zo is het maar net :lol:
moniek je hebt weer eens de juiste woorden gezecht
1-0 voor jou whahahaha:cheer:
schijt aan de overheid schijt aan iedereen
Hier zitten wel toppers tussen:quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zoek me rot naar die standaard vrouw van middelbare leeftijd met een 'kort pittig' kapsel. Op straat zie je ze overal, maar ze zijn goed verstopt op internet.
Zou eigenlijk andersom moeten wezen
That bitch got no Forehead but a Fivehead!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar halen jullie deze foto's toch vandaan
Dat moet wel een homo zijn of een jaloerse kapster: een echte hetero zou nooit iemand een kort pittig vlot kapsel aanmeten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu wil ik toch weten wie er achter die yes-haarlijn terreur zit
Toen ik er langs scrollde dacht ik dat het Jan Smit was.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:06 schreef sensimilia het volgende:
mevrouw Jeannet Bruyn doet ''lekker gek'' met haar geverfde korte kapsel (misschien vind ze nou toch eindelijk een man)
[ afbeelding ]
en kijk haar vrolijke gezicht nou toch
Dus jij houdt niet van lekkere gekke en spontane vrouwen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:20 schreef Samson het volgende:
Lekker gek allemaal hoor..... en dan verbaasd zijn dat die vrouwen van middelbare leeftijd nooit meer aan de man komen.... is het een vooropgezet plan van de kappersbranche of zo?
Nee, alleen van lekkere vrouwen, laat dat spontaan en gek maar wegquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dus jij houdt niet van lekkere gekke en spontane vrouwen? [ afbeelding ]
Doe toch niet zo kortzichtig. Deze frisse dames durven gewoon anders te zijn. Lekker gek en spontaan. Wat is daar nou mis mee? Elk weekend gezellig op de camping met de kids en de hond. Wat wil een mens nog meer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Nee, alleen van lekkere vrouwen, laat dat spontaan en gek maar weg
Met kids en de hond en zonder man dus? Wie zet de tent dan neer? De hond?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
Doe toch niet zo kortzichtig. Deze frisse dames durven gewoon anders te zijn. Lekker gek en spontaan. Wat is daar nou mis mee? Elk weekend gezellig op de camping met de kids en de hond. Wat wil een mens nog meer.
Nee joh... die gaan lekker gezellig elk weekend met z'n allen Ik Hou van Holland in de stacaravan kijken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Met kids en de hond en zonder man dus? Wie zet de tent dan neer? De hond?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:31 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent een vrouw?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef Nass het volgende:
De vraag is: Worden wij ook zo rond ons 40'ste ?
Ik moest lachenquote:
Ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef Nass het volgende:
De vraag is: Worden wij ook zo rond ons 40'ste ?
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
________!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
________!
Moet dat sexy zijn ofzo?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |