haha, ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens lekker gek en spontaan doen.
Volgens mij is het familie van WhiteTiger1.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Die Gewoon Ria staat echt voor alles wat fout is
De zon maakt meer kapot dan je lief isquote:
quote:Mag ik me even? Mag ik me even voorstellen? Ik vrouw,50+, Moeder,Partner,Oma,Zus van,Kind van,collega,en prettig gestoord,wil af en toe even u aandacht.Ik wil hier af en toe een klein stukje schrijven wat mij zoal bezig houd. Als u het leuk vind om hier te lezen, voeg u gerust toe.Maar let niet op mijn taalfouten, want Nederlands is niet mijn goeiste vak
Nou ik snap het welquote:Ik snap het niet ?
Ik snap er niks van. Ik heb nu een aantal blogjes geschreven en me ook aangemeld bij mede bloggers, maar er komt geen hond kijken. Zal het aan mijn schrijf stijl liggen,of doe ik iets verkeerd? Het lijkt me leuk als er ook een aantal mensen bij mij komt lezen. Maar alleen voor mij zelf schrijvenis niet zo veel aan.Dus mocht u perongeluk dit lezen, wilt u dan ook een berichtje achterlaten
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:08 schreef Rectum het volgende:
Blog van "Gewoon Ria"
Mag ik me even? Mag ik me even voorstellen? Ik vrouw,50+, Moeder,Partner,Oma,Zus van,Kind van,collega,en prettig gestoord,wil af en toe even u aandacht.Ik wil hier af en toe een klein stukje schrijven wat mij zoal bezig houd. Als u het leuk vind om hier te lezen, voeg u gerust toe.Maar let niet op mijn taalfouten, want Nederlands is niet mijn goeiste vak
Ik niet.quote:quote:
Ik snap het niet ?
Ik snap er niks van. Ik heb nu een aantal blogjes geschreven en me ook aangemeld bij mede bloggers, maar er komt geen hond kijken. Zal het aan mijn schrijf stijl liggen,of doe ik iets verkeerd? Het lijkt me leuk als er ook een aantal mensen bij mij komt lezen. Maar alleen voor mij zelf schrijvenis niet zo veel aan.Dus mocht u perongeluk dit lezen, wilt u dan ook een berichtje achterlaten![]()
[..]
Nou ik snap het wel
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:20 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik daarbij moet zitten.
quote:
Lekker met die peuk in dr handquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:21 schreef Cafe-Noir het volgende:
Kijk mij toch eens een een leuke spontane gekke mamma zijn;
En die Ria ohohoh, echt lachen.
Quote.........mocht u perongeluk dit lezen.....
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:08 schreef Rectum het volgende:
Blog van "Gewoon Ria"
[..]![]()
[..]
Nou ik snap het wel
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon Ria verdient een eigen topic
Schitterende reactie.quote:
Veel meer valt er niet te vinden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon Ria verdient een eigen topic
Als avatar ook echt.quote:
Oh god, hou me tegen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Die Gewoon Ria staat echt voor alles wat fout is
Wat een pareltjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:28 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem contact met dr op, ik zie het al voor me, tv show, merchandising, gewoon Ria is het helemaalquote:
Die onderste. Ze is nog alleen. Snap je toch niet? Het is een hartstikke gekke spontane meid.quote:
Ja, en ze heeft een geweldige uitstraling. Maar goed, ze zal wel een erg goede relatie met zichzelf hebben, zodat ze geen partner meer nodig heeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die onderste. Ze is nog alleen. Snap je toch niet? Het is een hartstikke gekke spontane meid.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft een geweldige uitstraling. Maar goed, ze zal wel een erg goede relatie met zichzelf hebben, zodat ze geen partner meer nodig heeft.
Weet je wie pas een eigen topic verdienen? Jan en Moniek. Een kleine greep uit het beschikbare materiaal:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Neem contact met dr op, ik zie het al voor me, tv show, merchandising, gewoon Ria is het helemaal
Aldus Moniek:quote:zo als iedreen weet is mijn relatie na
4jaar over met gerard
veel elende mee gemaakt maar ook soms goede dingen
maar daar gaat het nu niet om
hij LAAT LIEVER ZIJN KIND AFPAKKEN DOOR JEUGTZORG DAN DAT HIJ NORMAAL DOET EN DIEGO AAN MIJ GEEFT WAAR HIJ HOORD
hij zet alles op alles om teverkomen dat ik mijn kind op haal eN MAAR BEWEREN DAT DIEGO ALLES VOOR HEM IS NOU GELOOF ME ALLES BEWAAR IK TOT DIEGO OUD GENOEG IS HIJ ZAL ZIJN VADER NOOIT VERGEVEN geloof me
en instantie`s doen er niks aan
EN GERARD ZUIPT MAAR DOOR
kijk goed naar dit zielig ventje WAND DIE ZECHT DAT HIJ VAN ZIJN ZOONTJE HOUD NEEEEEEEE ECHT NIET VAN DE DRANK EN ZIJN PC WEL
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
Weet je wie pas een eigen topic verdienen? Jan en Moniek. Een kleine greep uit het beschikbare materiaal:
[..]
Aldus Moniek:
[ afbeelding ]
Oh ja, dit is Gerard:
[ afbeelding ]
Die met dat lila T-shirt op de tweede foto van boven.quote:
WTF.quote:
Het kapsel van die ander.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die met dat lila T-shirt op de tweede foto van boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |