quote:Op zondag 2 mei 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme meisje moet tijn je komen troosten
Landelijke bijstandsnorm is iets van 862 euro (inclusief 20% toeslag, maar exclusief vakantiegeld) voor een alleenstaande. Is de hoogte van de bijzondere bijstand niet per gemeente verschillend?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan t handboek niet in
Handboek wwb.
Zal morgen even de landelijke norm opsnorren voor je!
Gaaf, dat ziet er echt goed uit!quote:
Oh maar dat bed vind ik niet zo belangrijk hoor.. Dat is ook een beetje mijn eigen schuld want ik had wel een bed.. maar dat stelde ook niet zo veel voor. Het is sowieso 1 persoons en dat is een beetje triest, het is niet erg.. maar ja.. ik ben alleen maar ook geen tiener.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:31 schreef sempron2400 het volgende:
Ik gun gewoon iedereen (behalve een paar AutSiders die mij op de kast proberen te jagen) een goede financiële positie.
Zoals je er nu voor staat lijkt wel een beetje op de hongerwinter. Dat je geen bed hebt (laat staan een koelkast), spreekt boekdelen. Dit zijn basisbehoeften. Ik hoop dat de gemeente je een goede regeling kan bieden. Kan je familie niet eventueel bijspringen?
een eenpersoonsbed is niks mis mee, ik heb er zelf een ik hou niet van grote bedden die teveel ruimte innemen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Autidude het volgende:
[..]
Oh maar dat bed vind ik niet zo belangrijk hoor.. Dat is ook een beetje mijn eigen schuld want ik had wel een bed.. maar dat stelde ook niet zo veel voor. Het is sowieso 1 persoons en dat is een beetje triest, het is niet erg.. maar ja.. ik ben alleen maar ook geen tiener.
Maar goed, dat bed heb ik met een verhaal er omheen gesloopt en sindsdien slaap ik op 2 matrassen op elkaar. En het ligt prima.. Maar het hoort natuurlijk niet.
En nu ik een eigen huisje heb, of zeg grot, stel nu dat ik zomaar eens de kans krijg op een leuke one night stand of sowieso een vrouwmens mijn grot, op 3 hoog, in weet te slepen.. Dan mag ik nog zo'n gave computer hebben en een mooie behoorlijk lege woonkamer.. maar 2 een persoonsmatrassen opelkaar gestapeld is dan toch wel een afknapper denk ik
![]()
En het is ook het gevoel dat het een soort van "af" is.. het hoeft niet volgetrapt en alles.. maar wel de normale dingen.
http://www.gratisaftehalen.nl/quote:Op zondag 2 mei 2010 21:20 schreef Autidude het volgende:
Ik hoef geen luxe, maar ik zit dus eigenlijk wel zonder koelkast en wasmachine en ik kan mischien 10 euro
per maand sparen of maximaal 20, als ik het zo inschat. En een bed en wat meubeltjes en beetje huiselijk maken is natuurlijk wel fijn.
34 vierkante meter woonkamer hehquote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach t is beter dan niets.. Maar op marktplaats staan soms wel koelkasten voor 20,-
Je kunt t huiselijk maken door bijv foto;s en kaarsjes.
Ja die ken ik ook, en ik kijk ook rond hoor en ook kringloopwinkels. Maar weet je wat het is, je moet hetquote:
Op een gegeven moment wel ja, dat heb ik iig wel gemerkt. Denk je alleen maar eens het geval in als je een dame op bezoek hebt die wilt blijven slapen enzo. Daar is het ook wel voor denk ik, dus ook voor het geval dat. Ik heb er zelf ook niet zoveel moeite mee hoor, het slaapt prima, maarja ik weet niet..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef sempron2400 het volgende:
Ik heb nog steeds een eenpersoonsbed. Ik ben ook alleenstaande. Maar ik begrijp dat een tweepersoonsbed verreweg het meest gangbaar is? Het geld boeit me niet zo, maar ik ben gewoon te lui voor dat soort dingen als wooninrichting.
Voor mij hoeft mooi niet altijd duur te zijn.. Ik heb echt relatief belachelijk goedkope superleuke mooie dingen gezien.. Ik zou net als jij ook mijn huisje in kunnen richten met 2000 euro maar dan vanuit niets. En dan waarschijnlijk nog een leuke tv binnen dat budget kwijt kunnen ookquote:Op zondag 2 mei 2010 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier komt ook alles van leen bakker en ikea.
Maar ik ben ook niet kieskeurig, het is allemaal tijdelijk. Ik wil nog flink doorsparen en dan uiteindelijk een echt mooi interieur aanschaffen. Maar aan de andere kant.. spaar ik liever door totdat ik mijn definitieve appartementje heb gekocht.
Dan ga ik er toch maar eens over nadenken als ik over 4 dagen op vakantie gaquote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Autidude het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wel ja, dat heb ik iig wel gemerkt. Denk je alleen maar eens het geval in als je een dame op bezoek hebt die wilt blijven slapen enzo. Daar is het ook wel voor denk ik, dus ook voor het geval dat. Ik heb er zelf ook niet zoveel moeite mee hoor, het slaapt prima, maarja ik weet niet..
Want andere mensen hebben dus allemaal wel een 2persoons, ook heel veel vrijgezellen.
Lief is leukquote:Op zondag 2 mei 2010 22:11 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Dan ga ik er toch maar eens over nadenken als ik over 4 dagen op vakantie ga
Heb ik mooi 9 dagen om eens toekomstplannen te maken. Ik vind het moeilijk om keuzes te maken.
Als man houd ik trouwens wel van een beetje vrouwelijk dekbedovertrek... mss iets met bloemen. Ik houd zo van lief
Ik heb ook die moeite met keuzes. Ik heb er ook heel veel over getwijfeld, ook omdat een 1 persoonsbed goedkoper is.. Maar als ik een bed ga kopen dan toch echt 2 persoons. Ik heb er echt veel over gedacht hoor, ik denk ook dat ook als je al alleen bent dat een 1 persoonsbed situatie je extra eenzamer maakt.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:11 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Dan ga ik er toch maar eens over nadenken als ik over 4 dagen op vakantie ga
Heb ik mooi 9 dagen om eens toekomstplannen te maken. Ik vind het moeilijk om keuzes te maken.
Als man houd ik trouwens wel van een beetje vrouwelijk dekbedovertrek... mss iets met bloemen. Ik houd zo van lief
hmm..bij mij juist andersom want bij een 2 persoon bed hou je meer ruimte over..en dan mis ik die opvullignquote:Op zondag 2 mei 2010 22:21 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik heb ook die moeite met keuzes. Ik heb er ook heel veel over getwijfeld, ook omdat een 1 persoonsbed goedkoper is.. Maar als ik een bed ga kopen dan toch echt 2 persoons. Ik heb er echt veel over gedacht hoor, ik denk ook dat ook als je al alleen bent dat een 1 persoonsbed situatie je extra eenzamer maakt.
Staat Tijn straks Chileense koffiebonen te controlerenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef francis998 het volgende:
Maar het heeft er allemaal mee te maken dat we miss over 3 jaar naar Cl verhuizen dus dan heeft het weinig nut..om van alles te kopen..beter kan dat geld gebruikt worden om later over 3 jaar als we definitief ergens zijn alles aan te shcaffen
Meer eten, probleem opgelost.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:33 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm..bij mij juist andersom want bij een 2 persoon bed hou je meer ruimte over..en dan mis ik die opvullign
Ik ben voorquote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef Autidude het volgende:
[..]
Staat Tijn straks Chileense koffiebonen te controleren
Ik heb ook een 2 persoonsbed en ik vind die extra ruimte prima. Mijn ego moet ook ergens liggenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Meer eten, probleem opgelost.
Edit: ik vul dat bed in m'n eentje prima op. #diagonaalslapen
we? Ik heb niet zo'n behoefte om met jou Chileense kofieboontjes te gaan controleren hoorquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook een 2 persoonsbed en ik vind die extra ruimte prima. Mijn ego moet ook ergens liggen
hahaha..goede..alleen dan gaat hij denk ik eerder richting colombia moeten..want in chili waar ik vandaan kom, het noorten groeit er bijna niks..als je een boompje ziet..moet je er een monument van maken..quote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef Autidude het volgende:
[..]
Staat Tijn straks Chileense koffiebonen te controleren
nog meer eten..dan pas ik straks niet meer in een vliegtuigstoelquote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Meer eten, probleem opgelost.
zodra jij ong. 4000¤ bijelkaar hebt, voor 2 tickets, en nog eens zo'n 500 pp voor extra'squote:
auti...jij hoeft geen boontjes te controleren hoor..jij mag gewoon lekker gaan ontspannen op vakantie..met een gids die de hele stad op haar duimpje kentquote:Op zondag 2 mei 2010 22:45 schreef Autidude het volgende:
[..]
we? Ik heb niet zo'n behoefte om met jou Chileense kofieboontjes te gaan controleren hoor![]()
[..]
Richtlijnen volgens het handboek WWB.quote:ledikant 1 pers. ¤ 100,--
ledikant 2 pers, incl. nachtkastjes ¤ 160,--
lattenbodem, 1 pers. ¤ 50,--
lattenbodem, 2 pers. ¤ 90,--
matras 1 pers. ¤ 100,--
matras 2 pers. ¤ 170,--
nachtkastje ¤ 40,--
garderobekast 2 deurs ¤ 115,--
garderobekast 3 deurs ¤ 195,--
(bureau)stoel ¤ 25,--
prullenbak ¤ 4,--
bureau ¤ 70,--
boekenkast ¤ 60,--
bedlampje ¤ 10,--
lamp (plafonnière)* ¤ 12,--
bureaulamp ¤ 10,--
eetkamertafel ¤ 150,--
eetkamerstoel ¤ 70,--
bankstel (2+3zits) ¤ 840,--
wandkast met TV-meubel ¤ 385,--
salontafel ¤ 80,--
bijzettafel ¤ 30,--
lamp (plafonnière)* ¤ 12,--
fauteuil ¤ 250,--
M.b.t. het laatste: als je aan internetbankieren doet: wellicht is het toegestaan om een pdf te mailen? (om pdf bestanden te maken kun je bv het freeware FreePDF installeren).quote:Op maandag 3 mei 2010 09:42 schreef Autidude het volgende:
Nou ik ga gewoon alles 5 keer kopieeren.. Want het is alles doorelkaar, de 1 wil dat, de ander weer zus.
Ik heb inmiddels ruim 50 papiertjes waar ik iedereen kopieeen van wilt. En ik moet het bij elkaar houden, maar steeds moet ik weer overhoop halen omdat iemand een kopie ergens van wilt.
Ik wordt echt schijtziek ervan! Ook dat steeds overal achteraan moeten. Want ik krijg helemaal geen loonstrookjes van het UWV.. ik heb er 1 van januari, maar die andere heb ik nooit gehad.
En ook kopieeen van bankafschriften is verschrikkelijk, want dat willen ze dan van 3 maanden maar dat zijn dus 17 a4'tjes... nu zit er geen inkt meer in de printer.
Het waren (zijn) ook goede luidsprekers. Ik herkende ze meteen toen ik die reclame voor het eerst zag. Maar ze stammen dan ook uit de periode dat mijn audio-fiep op zijn hoogtepunt was. Zo spaarde ik bijvoorbeeld folders en prijslijsten: ik had er zo’n 1800quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Ja, verrrek das waar ook. Inderdaad uit de jaren 80, mijn oog viel er ook steeds op. Heel kortstondig in beeld, maar het viel mij ook direct op
![]()
Die zou ik nog steeds graag erbij willen hebben. Maar er wordt als gekken op geboden
Da’s een goede vraag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is iemand nieuwsgierig naar mij?
Het vetgedrukte heb is dus ook (met name de laatste zin) en ook verder was deze topicreeks een aaneenschakeling van herkenbare dingen, dus voelde ik me hier al snel thuis.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou nee, in mijn geval had ik drugs nodig om:
- rustig te worden. ( ik word heel kalmpjes en rustig van coke )
- normaal te functioneren/dingen te doen die mensen doen en ook leuk vinden. Zoals sex, eindeloos kletsen en socializen.
Om dan maar eens een voorbeeld te geven ( en hopend dat ik hiermee mezelf niet voor lul zet ):
Sex is voor mij iets heel verwarrends. Ik weet niet of ik me nu op de synergie of het resultaat ( orgasme ) moet concentreren. Sowieso lukt het me niet om me op allebei te focussen. Ik kan maar een ding tegelijk.
Daarnaast mis ik dat gevoel waar anderen het over hebben; de kers op de taart; de utopische symbiose en de spettertjes vuurwerk in de lucht.
Populistisch gesproken zie ik sex als niets meer dan een manier om te ontladen, bezig te zijn, of een orgasme te krijgen.
Ik kan mezelf heus wel verliezen in iemand hoor; maar dan word ik eerder nat van de manier waarop zijn hoofd werkt, dan de grootte van zijn geslacht, zijn aanraking of zijn voorkomen.
Drugs en overmatig drank gebruik zorgt ervoor dat ik al die factoren ondergeschikt maak en eigenlijk gewoon ordinaire, platte sex kan hebben, waarbij ik maar aan één ding denk en het me ook geen flikker kan schelen hoe het gebeurt. Dat maakt mij wel ineens een heel aantrekkelijke partner voor 'nietsvermoedende' mensen. Ze denken dat je een gezonde sexdrive hebt en niet zo moeilijk doet. Terwijl ze echt niet door hebben dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent.
En dat is natuurlijk oneerlijk, en ergens ook best walgelijk. Zelf medicatie heb ik dus maar afgezworenen ik geniet van mijn rust met mate.
Ik word zeer binnenkort 39quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
waaaa...dat valt reuze mee..ik wordt in sept. 24
Helemaal mee eens!!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:41 schreef francis998 het volgende:
ben der weer. Na NCIS kijken..
Heb deels wel bijgelezen.
En ik moet zeggen dat auti wel een pluim verdiend..hij regelt het allemaal wel goed, oké soms gaat het mis maar dat hoort erbij.
[..]
Hoe doe je dat dan als er iemand bij je blijft slapen?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:36 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga je anders even afreageren door een eindje te gaan fietsen op je mountainbike.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Vervelend auti. Probeer even rustig te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |