quote:Op zondag 2 mei 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme meisje moet tijn je komen troosten
Landelijke bijstandsnorm is iets van 862 euro (inclusief 20% toeslag, maar exclusief vakantiegeld) voor een alleenstaande. Is de hoogte van de bijzondere bijstand niet per gemeente verschillend?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan t handboek niet in
Handboek wwb.
Zal morgen even de landelijke norm opsnorren voor je!
Gaaf, dat ziet er echt goed uit!quote:
Oh maar dat bed vind ik niet zo belangrijk hoor.. Dat is ook een beetje mijn eigen schuld want ik had wel een bed.. maar dat stelde ook niet zo veel voor. Het is sowieso 1 persoons en dat is een beetje triest, het is niet erg.. maar ja.. ik ben alleen maar ook geen tiener.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:31 schreef sempron2400 het volgende:
Ik gun gewoon iedereen (behalve een paar AutSiders die mij op de kast proberen te jagen) een goede financiële positie.
Zoals je er nu voor staat lijkt wel een beetje op de hongerwinter. Dat je geen bed hebt (laat staan een koelkast), spreekt boekdelen. Dit zijn basisbehoeften. Ik hoop dat de gemeente je een goede regeling kan bieden. Kan je familie niet eventueel bijspringen?
een eenpersoonsbed is niks mis mee, ik heb er zelf een ik hou niet van grote bedden die teveel ruimte innemen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Autidude het volgende:
[..]
Oh maar dat bed vind ik niet zo belangrijk hoor.. Dat is ook een beetje mijn eigen schuld want ik had wel een bed.. maar dat stelde ook niet zo veel voor. Het is sowieso 1 persoons en dat is een beetje triest, het is niet erg.. maar ja.. ik ben alleen maar ook geen tiener.
Maar goed, dat bed heb ik met een verhaal er omheen gesloopt en sindsdien slaap ik op 2 matrassen op elkaar. En het ligt prima.. Maar het hoort natuurlijk niet.
En nu ik een eigen huisje heb, of zeg grot, stel nu dat ik zomaar eens de kans krijg op een leuke one night stand of sowieso een vrouwmens mijn grot, op 3 hoog, in weet te slepen.. Dan mag ik nog zo'n gave computer hebben en een mooie behoorlijk lege woonkamer.. maar 2 een persoonsmatrassen opelkaar gestapeld is dan toch wel een afknapper denk ik
![]()
En het is ook het gevoel dat het een soort van "af" is.. het hoeft niet volgetrapt en alles.. maar wel de normale dingen.
http://www.gratisaftehalen.nl/quote:Op zondag 2 mei 2010 21:20 schreef Autidude het volgende:
Ik hoef geen luxe, maar ik zit dus eigenlijk wel zonder koelkast en wasmachine en ik kan mischien 10 euro
per maand sparen of maximaal 20, als ik het zo inschat. En een bed en wat meubeltjes en beetje huiselijk maken is natuurlijk wel fijn.
34 vierkante meter woonkamer hehquote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach t is beter dan niets.. Maar op marktplaats staan soms wel koelkasten voor 20,-
Je kunt t huiselijk maken door bijv foto;s en kaarsjes.
Ja die ken ik ook, en ik kijk ook rond hoor en ook kringloopwinkels. Maar weet je wat het is, je moet hetquote:
Op een gegeven moment wel ja, dat heb ik iig wel gemerkt. Denk je alleen maar eens het geval in als je een dame op bezoek hebt die wilt blijven slapen enzo. Daar is het ook wel voor denk ik, dus ook voor het geval dat. Ik heb er zelf ook niet zoveel moeite mee hoor, het slaapt prima, maarja ik weet niet..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef sempron2400 het volgende:
Ik heb nog steeds een eenpersoonsbed. Ik ben ook alleenstaande. Maar ik begrijp dat een tweepersoonsbed verreweg het meest gangbaar is? Het geld boeit me niet zo, maar ik ben gewoon te lui voor dat soort dingen als wooninrichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |